quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:14 schreef Marvelous het volgende:
Waar kan je op maandag avond nog gezellig een kroeg of tent in rond deze tijd... heb zin om de deur uit te gaan!
Huisartsenpost is gezellig kan ik zeggenquote:
Pijpela is dicht op maandagquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:22 schreef tuintegel het volgende:
Op elke hoek is nog wel een kroeg open toch ? Maandag is altijd zo een saaie avond ..
quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:23 schreef Atreidez het volgende:
Bestaat de schele indiaan niet meer?
Ja ukkie weer..... zomaar vanuit het niets ineens 1,5 uur lang alles onderkotsen, lamlendig zijn, niet reageren op prikkels of wat dan ook. Enkel duf hangen aan ons. Dat ie niet meer reageerde en duf om ons heen hing zorgde er voor dat ze wilde dat we langskwamen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:27 schreef tuintegel het volgende:
[..]
die was zo slecht..
A_A met uk? Hoe gaat het met hem?
Thanks lieverdquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:45 schreef tuintegel het volgende:
Oef nou maar beter dat dan dat hij nog steeds zo suffig zou zijn! Beterschap voor uk!
goed plan!! Ga ik meteen even doen!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:29 schreef tuintegel het volgende:
Balen , ik moet echt slapen ... morgen werken enzo maar het lukt me niet!!. Marv dan laat je haar de handstand doen , zie je niks meer van die rollen
ik ben er wel hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:26 schreef SolidasRock het volgende:
Over barjuffrouwen gesproken. Waar is Barretje80 eigenlijk?
mag ik eerst de wasberg wegwerken?quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En hoe was het? Waar blijven de foto's
nee.. en bovendien.. multitasken!! of heb je 4 wasmachines dat je er continue mee bezig bent? bij mij duurt een was al snel 45 minuten hoor!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
mag ik eerst de wasberg wegwerken?
Ik moest inderdaad ook een keer extra wachten bij het verkeerslichtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:32 schreef Atreidez het volgende:
Mogge
Wat een waterpartij vanmorgen.. De eerste files na de zomer vallen me zwaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |