abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:06:02 #76
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_85410255
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:54 schreef MadMaster het volgende:
Vriend belt net vanuit Kiev, zit daar in bijna z'n blote reet op de trbune.
Zomer in de Oekraine, altijd verassend...
Gordon?
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:08:26 #77
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_85410400
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:55 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ik dacht aanvankelijk niets, maar realiseerde me later dat jij nooit iets positiefs post, dus ik had het inderdaad kunnen weten...
:D _O-
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_85411594
Ik ga snurken. :W
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:37:20 #80
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_85412686
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:55 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ik dacht aanvankelijk niets, maar realiseerde me later dat jij nooit iets positiefs post, dus ik had het inderdaad kunnen weten...
Het is toch positief dat hij daar blij van wordt? :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:58:55 #82
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_85412882
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:55 schreef Soempie het volgende:

[..]

Het is toch positief dat hij daar blij van wordt? :+
Ja, het glas absinth kan half vol of half leeg zijn, dat is zo...
pi_85414091
Ook lekker, de oncoloog had gezegd dat m'n zus geen uitzaaiingen had verder, omdat er niks te zien was op de PET scan. Iedereen helemaal blij met het goede nieuws.

Toch had ze ontzettend veel pijn, waardoor ze dus niet meer goed kan lopen en ook niet meer weet hoe ze moet zitten. Dus verder onderzocht; wie weet zou er een ontsteking zitten ofzo. Blijkt ze dus wel behoorlijk uitzaaiingen erbij te hebben, maar omdat de kanker gemuteerd is is het op PET scans niet te zien. Neemt geen glucose meer op. Bizar wel. En hoe maak je mensen blij met een dode mus.

:|W
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_85414143
o|O
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:26:10 #85
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_85414165
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:24 schreef Soempie het volgende:
Ook lekker, de oncoloog had gezegd dat m'n zus geen uitzaaiingen had verder, omdat er niks te zien was op de PET scan. Iedereen helemaal blij met het goede nieuws.

Toch had ze ontzettend veel pijn, waardoor ze dus niet meer goed kan lopen en ook niet meer weet hoe ze moet zitten. Dus verder onderzocht; wie weet zou er een ontsteking zitten ofzo. Blijkt ze dus wel behoorlijk uitzaaiingen erbij te hebben, maar omdat de kanker gemuteerd is is het op PET scans niet te zien. Neemt geen glucose meer op. Bizar wel. En hoe maak je mensen blij met een dode mus.

Kut ziekte... -O-
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:26:30 #86
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_85414200
-weggehaald- :@

[ Bericht 66% gewijzigd door Soempie op 17-08-2010 22:36:05 ]
pi_85414279
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:26 schreef MadMaster het volgende:

[..]

:?
Ik ben gewoon boos -op mezelf-. En baal er enorm van.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:28:59 #89
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_85414298
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:26 schreef Soempie het volgende:
'Mus' verandert in m'n hoofd steeds in 'zus'. :') }:| o|O

:r
Jeuj, da's wel erg creepy, maar aan de ander kant kan ik het me wel voorstellen.
Maar wat nu? Kunnen ze haar nog wel behandelen?
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:30:49 #90
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_85414392
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:28 schreef Soempie het volgende:

[..]

Jij kan toch niets aan doen aan dit soort zaken?
Je bent overgeleverd aan de medische wereld. Je moet ze maar vertrouwen en hopen dat ze de juiste diagnose stellen. Alleen gebeurt dat niet altijd, helaas..
pi_85414401
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:24 schreef Soempie het volgende:

-O- Soemp

Heel veel sterkte voor jullie
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_85414616
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:28 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Jeuj, da's wel erg creepy, maar aan de ander kant kan ik het me wel voorstellen.
Maar wat nu? Kunnen ze haar nog wel behandelen?
Ze gaan weer bestralen om het te remmen. Hadden ze eerder ook al gedaan, voor de PET scan, maar toen heeft het niet geholpen. Weer afwachten dus. Beter wordt ze niet, maar het zou wel mooi zijn als die pijn vermindert en de kanker weer geremd wordt.
pi_85414839
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:30 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Jij kan toch niets aan doen aan dit soort zaken?
Je bent overgeleverd aan de medische wereld. Je moet ze maar vertrouwen en hopen dat ze de juiste diagnose stellen. Alleen gebeurt dat niet altijd, helaas..
Nee, maar gewoon boos om.. ik weet het ook niet. :') Boos om stomme opmerkingen die door m'n hoofd schieten of niet weten wat te zeggen tegen haar.

Maargoed, we gaan het weer afwachten.
pi_85415009
Ze is in elk geval wel een taaie, want volgens mij had ze zelf niet gedacht er nu nog te zijn. Die gaat alle kleinkinderen vast nog meemaken. :P
pi_85415015
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:28 schreef Soempie het volgende:

[..]

Het suckt absoluut. Maar wat kun jij er aan doen? Het is af en toe juist lekker om die frustratie eruit te gooien.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_85415021
Weer onzekerheid en afwachten. Da's zo ontzettend kut.
pi_85415476
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:58 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ja, het glas absinth kan half vol of half leeg zijn, dat is zo...
Was dat spul niet verboden?
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:55:33 #98
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_85415544
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:44 schreef Soempie het volgende:
Ze is in elk geval wel een taaie, want volgens mij had ze zelf niet gedacht er nu nog te zijn. Die gaat alle kleinkinderen vast nog meemaken. :P
Aan die gedachte moet je denk ik maar vasthouden.
Hoe waardeloos het ook is, je kan beter de positieve kant bekijken dan de negatieve, daar schieten je zus en ook jij niets me op.

Sterkte met deze situatie... :*
pi_85415574
Absintverbod

Absint werd in het begin van de 20e eeuw in diverse Europese landen verboden, wegens de vermeende hallucinogene werking en neurotoxiciteit van het bestanddeel thujon. Aanleiding tot het verbod was onder andere het tragische geval van de Zwitserse alcoholist Jean Lanfray, die na overmatige alcoholconsumptie, waaronder twee glazen absint, zijn gezin uitmoordde.

Als surrogaat ontwikkelde de firma Pernod zijn beroemde anis, feitelijk een absint zonder alsem. Andere fabrikanten betraden de markt met hun pastis, waarin de kruidenextracten niet door distillatie maar door maceratie werden verkregen.

Recent onderzoek heeft de psychoactieve werking van thujon slechts kunnen aantonen bij zeer hoge doseringen, veel hoger dan waarvan bij normale absintconsumptie sprake is. De groene kleur van absint is afkomstig van chlorofyl uit een extract van bladeren van absintalsem, citroenmelisse, hysop en venkel. Slechts in zeldzame gevallen werd de groene kleur verkregen door het toevoegen van koper of indigo.[1]

Tegenwoordig is absint weer toegestaan in de Europese Unie. Echter de huidige absint is niet te vergelijken met die van vroeger: de maximale concentratie (oplossing) thujon in absint is wettelijk vastgelegd, en is thans tenminste 25 maal lager. In landen als Duitsland en Frankrijk wordt sinds de jaren '90 weer absint geproduceerd. Andere absintproducerende landen, zoals Spanje en Portugal, hebben nooit een verbod op absint gekend. In Nederland was de verkoop van absint verboden bij de absintwet van 1909. In 2005 werd deze ingetrokken, gevolgd door België in hetzelfde jaar.
pi_85415616
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:54 schreef Soempie het volgende:

[..]

Was dat spul niet verboden?
ik had ook gewoon nee kunnen zeggen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: