Gordon?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:54 schreef MadMaster het volgende:
Vriend belt net vanuit Kiev, zit daar in bijna z'n blote reet op de trbune.
Zomer in de Oekraine, altijd verassend...
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht aanvankelijk niets, maar realiseerde me later dat jij nooit iets positiefs post, dus ik had het inderdaad kunnen weten...
Het is toch positief dat hij daar blij van wordt?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht aanvankelijk niets, maar realiseerde me later dat jij nooit iets positiefs post, dus ik had het inderdaad kunnen weten...
Ja, het glas absinth kan half vol of half leeg zijn, dat is zo...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is toch positief dat hij daar blij van wordt?
Kut ziekte...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:24 schreef Soempie het volgende:
Ook lekker, de oncoloog had gezegd dat m'n zus geen uitzaaiingen had verder, omdat er niks te zien was op de PET scan. Iedereen helemaal blij met het goede nieuws.
Toch had ze ontzettend veel pijn, waardoor ze dus niet meer goed kan lopen en ook niet meer weet hoe ze moet zitten. Dus verder onderzocht; wie weet zou er een ontsteking zitten ofzo. Blijkt ze dus wel behoorlijk uitzaaiingen erbij te hebben, maar omdat de kanker gemuteerd is is het op PET scans niet te zien. Neemt geen glucose meer op. Bizar wel. En hoe maak je mensen blij met een dode mus.
Ik ben gewoon boos -op mezelf-. En baal er enorm van.quote:
Jeuj, da's wel erg creepy, maar aan de ander kant kan ik het me wel voorstellen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:26 schreef Soempie het volgende:
'Mus' verandert in m'n hoofd steeds in 'zus'.![]()
![]()
![]()
Jij kan toch niets aan doen aan dit soort zaken?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon boos -op mezelf-. En baal er enorm van.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:24 schreef Soempie het volgende:
Ook lekker, de oncoloog had gezegd dat m'n zus geen uitzaaiingen had verder, omdat er niks te zien was op de PET scan. Iedereen helemaal blij met het goede nieuws.
Toch had ze ontzettend veel pijn, waardoor ze dus niet meer goed kan lopen en ook niet meer weet hoe ze moet zitten. Dus verder onderzocht; wie weet zou er een ontsteking zitten ofzo. Blijkt ze dus wel behoorlijk uitzaaiingen erbij te hebben, maar omdat de kanker gemuteerd is is het op PET scans niet te zien. Neemt geen glucose meer op. Bizar wel. En hoe maak je mensen blij met een dode mus.
Ze gaan weer bestralen om het te remmen. Hadden ze eerder ook al gedaan, voor de PET scan, maar toen heeft het niet geholpen. Weer afwachten dus. Beter wordt ze niet, maar het zou wel mooi zijn als die pijn vermindert en de kanker weer geremd wordt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jeuj, da's wel erg creepy, maar aan de ander kant kan ik het me wel voorstellen.
Maar wat nu? Kunnen ze haar nog wel behandelen?
Nee, maar gewoon boos om.. ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij kan toch niets aan doen aan dit soort zaken?
Je bent overgeleverd aan de medische wereld. Je moet ze maar vertrouwen en hopen dat ze de juiste diagnose stellen. Alleen gebeurt dat niet altijd, helaas..
Het suckt absoluut. Maar wat kun jij er aan doen? Het is af en toe juist lekker om die frustratie eruit te gooien.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon boos -op mezelf-. En baal er enorm van.
Was dat spul niet verboden?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, het glas absinth kan half vol of half leeg zijn, dat is zo...
Aan die gedachte moet je denk ik maar vasthouden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:44 schreef Soempie het volgende:
Ze is in elk geval wel een taaie, want volgens mij had ze zelf niet gedacht er nu nog te zijn. Die gaat alle kleinkinderen vast nog meemaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |