Een taaie is ze zekerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:44 schreef Soempie het volgende:
Ze is in elk geval wel een taaie, want volgens mij had ze zelf niet gedacht er nu nog te zijn. Die gaat alle kleinkinderen vast nog meemaken.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:32 schreef Mikkie het volgende:
Verdacht...Soemp gaat met twee mannen tegelijk naar bed
Als het thee is.quote:
Druk, het zal met een buggy dan wel wat laveren worden, maar ook zonder buggy zal je af en toe in opstoppingen terecht kunnen komen en daarna weer hele stukken zonder problemen...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:38 schreef Diaan73 het volgende:
We overwegen om vrijdag toch naar Amsterdam/SAIL te gaan, maar hoe druk is het dan? We moeten nl. wel met buggy...
De SC'ers tonen hier niet veel ruggengraat...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:50 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben gisteren terwijl ik zat door m'n rug gegaan geloof ikGing verzitten en voelde dat er iets verschoof. En nu ben ik stijf en doet het pijn
Aan de upside: morgen gaan we naar de koffieavond, en daar zitten minstens 2 mensen die kunnen kraken en nog wel meer die kunnen masseren
Okay, dan is het misschien beter om toch naar Hellendoorn te gaan. De treinreis naar Amsterdam vanuit Enschede duurt gewoon 2 uur...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Druk, het zal met een buggy dan wel wat laveren worden, maar ook zonder buggy zal je af en toe in opstoppingen terecht kunnen komen en daarna weer hele stukken zonder problemen...
Dankje.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:44 schreef iamredleader het volgende:
Sterkte, Soempbeterschap en kracht voor je zus!
M'n zus krijgt inderdaad geen chemo meer. Ze heeft wel chemo gehad een aantal jaar geleden. Volgens mij wil ze dat ook zelf niet meer, maar dat weet ik niet zeker. Misschien mag het ook niet meer of werken bestralingen voor dit doel gewoon voldoende ofzo. Heb geen idee.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:51 schreef Diaan73 het volgende:
Soemp, heel veel sterkte voor je zus en jou...Ik hoop dat de bestralingen nu wel aanslaan. Ze krijgt geen chemo??
Mn oma gaat a.s. maandag met de 3e chemo (alweer) beginnen... ze is inmiddels kaal, maar het gaat over het algemeen best redelijk. Niet misselijk, af en toe wel wat pijn... Ze heeft nu alleen een blaasontsteking, die moet wel over zijn, anders kan maandag de 3e chemo niet plaatsvinden.
Goedemorgen![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een taaie is ze zeker, al helemaal als ik me de eerste berichten nog goed herinner. Hou vol zus van Soempie
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 06:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]Ze had nog een massage van MM en mij tegoed. Heb je dat niet gelezen?
Maar we zijn weer een nacht verder.
Goedemorgen![]()
MM en Jojo geven goede massages.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De SC'ers tonen hier niet veel ruggengraat...
Op de n of andere manier mis ik die updates altijdquote:Op woensdag 18 augustus 2010 06:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]Ze had nog een massage van MM en mij tegoed. Heb je dat niet gelezen?
Ik zou het niet doen. Is over het algemeen retedruk en eigenlijk is het terrein er niet helemaal voor gemaakt (geen groot open terrein maar een hoop aparte straatjes). Als normaal wandelend persoon kun je soms al kriegel worden van de drukte maar met een buggy is het helemaal lastig, denk ik. Nog los van alle mensen die je irriteert met zo'n ding door ze per ongeluk op de enkels te rijdenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:38 schreef Diaan73 het volgende:
We overwegen om vrijdag toch naar Amsterdam/SAIL te gaan, maar hoe druk is het dan? We moeten nl. wel met buggy...
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:24 schreef Mikkie het volgende:
Ik zou het niet doen. Is over het algemeen retedruk en eigenlijk is het terrein er niet helemaal voor gemaakt (geen groot open terrein maar een hoop aparte straatjes). Als normaal wandelend persoon kun je soms al kriegel worden van de drukte maar met een buggy is het helemaal lastig, denk ik. Nog los van alle mensen die je irriteert met zo'n ding door ze willens en wetens op de enkels te rijden.
Revalideren van 4 dagen alcoholquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:14 schreef Soempie het volgende:
Thanks, Etcie.![]()
Wat zijn de plannen voor vandaag bij iedereen?
En nu zit op msn en het is drukquote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Is over het algemeen retedruk en eigenlijk is het terrein er niet helemaal voor gemaakt (geen groot open terrein maar een hoop aparte straatjes). Als normaal wandelend persoon kun je soms al kriegel worden van de drukte maar met een buggy is het helemaal lastig, denk ik. Nog los van alle mensen die je irriteert met zo'n ding door ze per ongeluk op de enkels te rijden.
Nog spijt van bepaalde zaken/ vrouwen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Revalideren van 4 dagen alcohol
Arbeiten, collega is vandaag voor het laatst voor zijn vakantie, dus genoeg overdrachtzaken voor mij de komende 4 weken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:14 schreef Soempie het volgende:
Thanks, Etcie.![]()
Zo naar het ziekenhuis voor de tweede ronde allergietests, daarna naar het kdv om over Jair te babbelen, vanavond op tijd naar bedquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:14 schreef Soempie het volgende:
Nog niet, nu eerst even een vriendin sms'en dat ik haar nichtje gister thuisgebracht hebquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nog spijt van bepaalde zaken/ vrouwen?
Ik heb hem hier vandaan: Vraag hier je enige echte Ian_Nick avatar aan #2quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:14 schreef MadMaster het volgende:
Vraagje: Waar komen al die grimmige kijkende eenheidsavatars vandaan die je hier veel ziet en die Diaan volgens mij ook heeft gehad?
Bedoel je nu dat je straks misschien spijt gaat krijgen van het 'thuisbrengen' -of het smsje-?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nog niet, nu eerst even een vriendin sms'en dat ik haar nichtje gister thuisgebracht heb
Wat moet je voorbereiden voor morgen dan? Je hebt het over Sail toch?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Arbeiten, collega is vandaag voor het laatst voor zijn vakantie, dus genoeg overdrachtzaken voor mij de komende 4 weken.
En voorbereiden op morgen uiteraard...
En je gaat niet eens! Ik had het peace zelf laten doen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:15 schreef Diaan73 het volgende:
Niets eigenlijk. Ik ben bezig met het blokkenschema van LL over te typen..het is nl. niet (fatsoenlijk) vanaf de site van LL te printen.
![]()
Is er iets uit de eerste ronde gekomen? Of heb je de uitslag nog niet?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zo naar het ziekenhuis voor de tweede ronde allergietests, daarna naar het kdv om over Jair te babbelen, vanavond op tijd naar bed
Die is alweer aan het werk... dus ik help hem een beetje. Hij gaat vanavond ermee verder als ik geen zin meer heb.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
En je gaat niet eens! Ik had het peace zelf laten doen.
Van dat smsje niet, beter dat ze het meteen van mij hoort dan via een ander, en er is niks geks gebeurdquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat je straks misschien spijt gaat krijgen van het 'thuisbrengen' -of het smsje-?![]()
Wel lief van je.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die is alweer aan het werk... dus ik help hem een beetje. Hij gaat vanavond ermee verder als ik geen zin meer heb.
Zwarte Pietenpak klaarleggen, schmink, etc.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat moet je voorbereiden voor morgen dan? Je hebt het over Sail toch?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb hem hier vandaan: Vraag hier je enige echte Ian_Nick avatar aan #2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |