Rode jurk?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:59 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik vind m nu toch wel mee vallen die rode jurk!
iddquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:02 schreef Cat22 het volgende:
Als je de lapo jat moet je de nieuwe wel in diversen openen.
Dat is heul moeilijk hoor!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:02 schreef Cat22 het volgende:
med edvenst pauerquote:
En dat!quote:
hij staat in diversenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:02 schreef Cat22 het volgende:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Rode jurk?Ik heb een rode jurkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Deed ik ook bij Tommiequote:Op maandag 16 augustus 2010 22:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Lekkere TT...tis maar goed dat ik de laatste 2 pagina's heb terug gelezen![]()
Cat, fijn dat de plasjes weer plasjekleur hebben![]()
Nu nog een betere oplossing voor de AB.
Bij Baloe deed ik een pilletje in een injectiespuit, zoog wat gloeiend heet water op...ff laten liggen en wat schudden tot het was opgelost en toen achter in de keel spuiten.
Ging perfect
Zielig hè?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dat!
Arme Tombo, 5 posts lang tegen zichzelf lullen en toch de lapo missen!
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb een rode jurk [ afbeelding ]Eej!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ze moesten stof meenemen en "beschadigen" en hij had chiffon (?) en ging daar met een butaanbrandertje gaatjes in branden (en liet het brandertje lazerenquote:
Ze moesten bij dat modeprogramma iets maken met een 'bewerkte stof'.quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eej!
Voor mij nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Woops!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze moesten stof meenemen en "beschadigen" en hij had chiffon (?) en ging daar met een butaanbrandertje gaatjes in branden (en liet het brandertje lazeren)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |