En zo ongeveer elke student in Tilburg was tijdens de TIK al volle bak bezig en ook zeker op de afterparty van Vidar.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm bij de lol was het wel erg rustig, daarna naar de buurvrouw gegaan maar ook erg rustig.
Denk iedereen bij decibel zat, normaal is het zaterdags altijd wel een wachtrij
Neuh, zover ik weet nog steeds Bolle Groepquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:51 schreef Tegan het volgende:
Oh, ik dacht dat die ook van eigenaar wisselden dan.
Ik ben zo blij dat ik niet naar Vidar ben gegaan! Hoorde vrienden van mij die er moesten draaien dat het weer heerlijk uit de klauwen escaleerde!quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:12 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
En zo ongeveer elke student in Tilburg was tijdens de TIK al volle bak bezig en ook zeker op de afterparty van Vidar.
Ik heb niets gezien, behalve dan dat de stroom even uitviel en de muziek daarna 10x zo zacht stondquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:40 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik niet naar Vidar ben gegaan! Hoorde vrienden van mij die er moesten draaien dat het weer heerlijk uit de klauwen escaleerde!
o begint deze week ook weer hequote:Op maandag 23 augustus 2010 08:52 schreef vamperotica het volgende:
Kind zit al helemaal klaar voor zn eerste kvw...Nunog wachgten tot t 10 uur is....
Zelf vroeger ook meegedaan, was altijd wel leuk.quote:
Noordquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zelf vroeger ook meegedaan, was altijd wel leuk.
kvw het zand ? of welke ga je ?
mjah is idd wel gerichterquote:
Oe gaaf als je bovenin woont!quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mjah is idd wel gerichter
mn zus woont btw voortaan in noord
afgelopen week nog paar keer geweest (mozartflat)
4de woont ze.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:12 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Oe gaaf als je bovenin woont!
Mooie flats wqel geloof ik!
en liep er ook wat tussen ?quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:29 schreef theKiD het volgende:
Gisteren lekker dagje naar Scheveningen geweest. Beachvolleybal kijken![]()
Altijd leuk om dames te bekijken natuurlijk
en hoe gaat het met Joep ?quote:
Joep heeft een zwitserse koebel gekregen van me ma toen die terug kwamen van vakantiequote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:00 schreef theKiD het volgende:
[..]
Joep heeft een zwitserse koebel gekregen van me ma toen die terug kwamen van vakantieBwehehe
En daar loopt ie nu trots mee rond te paraderen.. die minigeit
Dus loopt nu zwaar voorover gebogen ?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:00 schreef theKiD het volgende:
[..]
Joep heeft een zwitserse koebel gekregen van me ma toen die terug kwamen van vakantieBwehehe
Miniatuurquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dus loopt nu zwaar voorover gebogen ?
Waar blijven de Joepfoto's?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:00 schreef theKiD het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |