Ahhh zo ok, het gaat mij voornamelijk om het bladderen van mijn nagels, nagels zijn opzich hard genoeg, TE hard is ook weer niet goed..quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:19 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
ik lees op MUA dat mensen hem ook als standaard basecoat gebruiken.... staat ook niet dat het niet mag, maar als je echt sterke nagels wilt dan moet je, zoalsik het lees, het niet elke dag afhalen maar elke dag een extra laagje erbij doen.... dan doe je dus wel een kuurtje
Je kan ze ook een poosje weken? Tip?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ahhh zo ok, het gaat mij voornamelijk om het bladderen van mijn nagels, nagels zijn opzich hard genoeg, TE hard is ook weer niet goed..
Ik ga het gewoon doen, merk het vanzelf wel
Beter zeg je gewoon niksquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:22 schreef Geleerde het volgende:
[..]
Je kan ze ook een poosje weken? Tip?
Ik ben er niet klaar mee en ik opende lekker het topicquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:22 schreef princess-a het volgende:
Oh hay!
Debsterr ik heb het even naar je doorgestuurd hoorVul inderdaad niks in voordat ik met Paypal contact op heb genomen, vind het zelf wat veel informatie om zo via de email door te geven, al was het maar modat Hotmail het ook junk vindt
Oh en ben ik de enige die wel een beetje klaar is met dat Sharana in elke titel? Niet om jou hoor SharaanMaar gewoon
![]()
Ik ben het wel een beetje met je eensquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:22 schreef princess-a het volgende:
Oh hay!
Debsterr ik heb het even naar je doorgestuurd hoorVul inderdaad niks in voordat ik met Paypal contact op heb genomen, vind het zelf wat veel informatie om zo via de email door te geven, al was het maar modat Hotmail het ook junk vindt
Oh en ben ik de enige die wel een beetje klaar is met dat Sharana in elke titel? Niet om jou hoor SharaanMaar gewoon
![]()
Is volgens mij enquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:22 schreef princess-a het volgende:
Oh hay!
![]()
Inderdaad, de grap is er nu wel een beetje afquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben het wel een beetje met je eens
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben er niet klaar mee en ik opende lekker het topic
Maar stiekem ga je dan wel huilen achter je pc hequote:Op maandag 16 augustus 2010 21:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vind deze TT wel erg lief!
Maar jullie moeten zelf bepalen wat jullie in de TT zetten hoor, ik ben er zelf nooit mee begonnen, heb er zelf nooit om gezeurd, en degene die hem dichtgooit moet ook zelf weten wat de nieuwe wordt, als ik er niet in sta hoor je mij heus niet!
Dat wel jaquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar stiekem ga je dan wel huilen achter je pc he
Psies!quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Inderdaad, de grap is er nu wel een beetje af.
Duh! Natuurlijk!quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar stiekem ga je dan wel huilen achter je pc he
Hehehehe jij weet alles faalminded te makenquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Duh! Natuurlijk!
... maar dan heb ik wel weer het excuus om mijzelf te troosten door lakjes te kopen? ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |