abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4261568
Groepsaanranding in zwembad

door Joan van den Dungen EINDHOVEN - Twee Helmondse meisjes van 14 en 15 zijn afgelopen weekeinde aangerand door spelers van een allochtone voetbalclub uit Rotterdam in het subtropisch zwemparadijs De Tongelreep in Eindhoven.
De politie wist samen met de badmeesters zes verdachten aan te houden nadat die de meisjes massaal onzedig hadden betast en bleven lastigvallen.Volgens zwembaddirecteur Arie Heesterbeek sloegen de voetballers toe kort voor hun vertrek naar huis nadat hun begeleider naar de receptie was vertrokken om hen via de intercom uit het water te laten roepen. "Zij probeerden nog te ontsnappen, maar op aanwijzingen van ons personeel en ook andere badgasten heeft de politie hen kunnen pakken. Hun leider was zwaar aangeslagen, hij schaamde zich kapot".

De directie van de Tongelreep trof vijf jaar geleden al uitgebreide veiligheidsmaatregelen nadat vooral jongens van allochtone afkomst zich met regelmaat schuldig maakten aan onzedig gedrag. De meeste daders moesten al verplicht een therapie volgen hoe om te gaan met Nederlandse zeden en gewoonten.

Ook alle andere zwembaden in ons land blijken te kampen met zo'n probleem. "Sommige gasten moet je leren met hun tengels van de meisjes af te blijven. Wat dat betreft gedogen wij helemaal niks", stelt Heesterbeek.

Sinds het preventie-project 'Kennen en gekend worden' in 1997 -het zwembad werd destijds nog spottend de 'Tongel-rape' genoemd- in de Lichtstad van start ging is het aantal aanrandingen daar met zo'n 60 procent gedaald tot zo'n zeven incidenten per jaar. "Onze aanpak werkt", meldt Heesterbeek. "De recidive is ook vrijwel nul. Maar elke aanranding is er nog een teveel. Ons complete personeel is speciaal geschoold voor de aanpak van vooral allochtone jongeren. Verder hangen er zeventien bewakingscamera's. De pakkans is honderd procent! Het zwembad heeft inmiddels een convenant gesloten met de Eindhovense politie en andere korpsen maar ook met het bureau HALT, dat jongeren die in de fout gaan begeleidt."
---

Het blijft moeilijk voor die lui ...

Dus ...
  dinsdag 21 mei 2002 @ 08:41:17 #2
22515 CarloGambino
La cosa nostra
pi_4261602
Nou, daar zullen wel weer luttele duizenden guldens aan therapie per individu geinvesteerd gaan worden...tenzij er nu 's een keer wat gaat veranderen.
  dinsdag 21 mei 2002 @ 08:51:10 #3
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_4261641
Is het weer zover met dat tuig? Zullen we maar WEER een zwembad sluiten omdat een kleine groep kut-marokkanen zich niet weet te gedragen.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_4261655
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 08:51 schreef Strolie75 het volgende:
Is het weer zover met dat tuig? Zullen we maar WEER een zwembad sluiten omdat een kleine groep kut-marokkanen zich niet weet te gedragen.

ik heb NERGENS in dit stukje text kunnen lezen dat het kut-marokkanen waren.

misschien waren het wel kut-negers of kut-pakistanen of kut-....

maaja...het woordje allochtoon zal wel een subsituut zijn voor marrokaan

dinsdag 21 mei 2002 @ 08:55:48 #5
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_4261664
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 08:53 schreef Aardige_Jongen het volgende:
Bij zulke nieuwsberichten zijn het 9 van de 10 keer Marrokanen.
  dinsdag 21 mei 2002 @ 08:56:24 #6
13260 Draaitafeltje
Whoopy fuckin' doo!
pi_4261667
quote:
Goh, hoe zou dat nou kunnen???
We're on an express elevator to hell, going down!
pi_4261683
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 08:56 schreef Draaitafeltje het volgende:

[..]

Goh, hoe zou dat nou kunnen???

Als ik justitie moet geloven ligt dat voornamelijk aan een slechte jeugd, moeilijke integratie (en dat terwijl ze hier geboren zijn) en een sociale achterstand (al rijden ze alleen in BMW en Mercedes).
Dus ze kunnen er vast niets aan doen, ze hebben het al zo moeilijk.
Dus ...
pi_4261689
Sjongejonge,
en het BLIJFT maar doorgaan met die @%^@%^@$%#$-zooi!
Dan een groepsverkrachting van een gehandicapte, dan 14-jarigen in een zwembad, dan hier, dan daar! Zouden ze in het land van herkomst moeten doen...

Nou ja, kben allang blij met de verkiezingsuitslag. Twordt gewoon tijd dat we, Nederland + West-Europa, wakker worden en niet langer de goedpraat-praatjes van allerlei linkse partijen slikken. Alst aan hen ligt worden er tonnen ingepompt voor begeleiding, hulp en zorg. Wat toch niet helpt, dat weten we inmiddels. Ben benieuwd of de LPF de kans krijgt een nieuwe manier van oplossen te realiseren/proberen.

pi_4261692
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 08:55 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

BINGO!!
  dinsdag 21 mei 2002 @ 09:01:06 #10
13081 Baas
Baas baziger baast
pi_4261695
Plaats hier een Engelse quote die duidelijk maakt dat je een miskende intellectueel bent met een boeiende en diepgaande gedachtengang
  dinsdag 21 mei 2002 @ 09:02:18 #11
13260 Draaitafeltje
Whoopy fuckin' doo!
pi_4261704
quote:
een sociale achterstand
Als je weerloze meisjes gaat verkrachten dan heb je idd een sociale achterstand ja!!!

Een geestelijke ook trouwens, stelletje eikels!

† In Memoriam † dinsdag 21 mei 2002 @ 09:05:58 #12
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_4261725
Mmmm in het Eindhovens Dagblad wordt dus niet gesproken over de afkomst van de jongens:

EINDHOVEN - Twee Helmondse meisjes van veertien en vijftien jaar oud zijn zaterdagmiddag rond vijf uur in het Eindhovense zwembad De Tongelreep aangerand en lastiggevallen door zes jongens. De daders, tussen de dertien en vijftien jaar oud en met hun voetbalelftal uit Rotterdam een dagje in De Tongelreep, zijn allemaal aangehouden.

zie voor het hele artikel: http://www.eindhovensdagblad.nl/CDA/regioportal/0,2078,2429__1076630_,00.html

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  dinsdag 21 mei 2002 @ 09:06:46 #13
7966 eRR_
  dinsdag 21 mei 2002 @ 09:07:33 #14
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_4261737
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 09:05 schreef just me het volgende:
Mmmm in het Eindhovens Dagblad wordt dus niet gesproken over de afkomst van de jongens:
Ja, want als je de afkomst vermeld ben je een vieze racist en de creeer je een negatief sfeer.
  dinsdag 21 mei 2002 @ 09:07:41 #15
13260 Draaitafeltje
Whoopy fuckin' doo!
pi_4261744
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 09:06 schreef eRR_ het volgende:
Pasjessysteem instellen. Verplicht electronisch registreren bij binnenkomst, zodat precies nagegaan kan worden of iemand eerder rottigheid heeft uitgehaald. Zo ja, toedeledokie.
Waaraan is dat pasje gekoppeld? Aan een dbase van zwembaden/politie?
  dinsdag 21 mei 2002 @ 09:14:27 #16
26663 Paperclipjes
Nietjes zijn voor mietjes
pi_4261790
Oplossing: ZEER groot geschapen homofiele man.... enne zonder vaseline....
Lancia Ypsilon Platinum (alles incl. wieldoppen)!
pi_4261791
waar haalt serum ofzo dan vandaan dat het allochtonen zijn
pi_4261795
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 09:14 schreef Aardige_Jongen het volgende:
Uit een andere krant? waar ze wel afkomst erbijzetten ? telegraaf bijvoorbeeld?
pi_4261804
als tie de bron er nou is bijzet dan is het een stuk handiger.
  dinsdag 21 mei 2002 @ 09:16:14 #20
7966 eRR_
Op dinsdag 21 mei 2002 09:07 schreef Draaitafeltje het volgende:

[..]

Waaraan is dat pasje gekoppeld? Aan een dbase van zwembaden/politie?

zoiets ja, openbare gelegenheden voor jongeren..gewoon elk incident hierop registreren zodat ten aller tijde iemand op basis hiervan de toegang kan worden ontzegt..
the internet makes you stupid
pi_4261814
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 09:07 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ja, want als je de afkomst vermeld ben je een vieze racist en de creeer je een negatief sfeer.

Mja, ik word er ziek van, het is nou toch wel duidelijk of niet?
Het zijn altijd die gasten ik word er zo langzamerhand heel erg simpel van
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_4261817
quote:

[..]

eens

https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
  dinsdag 21 mei 2002 @ 09:17:48 #23
10954 Vampier
SoCal FTW
pi_4261818
Ik dacht dat de herkomst niet meer mocht worden gegeven i.v.m stigmatisatie van een bevolkingsgroep?

Nou is dat ff pech hebben... moet die bevolkingsgroep ook maar niet altijd in het nieuws komen..... wie stigmatiseerd nu wie?

Free people own guns! Slaves do not!
  dinsdag 21 mei 2002 @ 09:17:58 #24
13260 Draaitafeltje
Whoopy fuckin' doo!
pi_4261821
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 09:16 schreef eRR_ het volgende:

[..]

zoiets ja, openbare gelegenheden voor jongeren..gewoon elk incident hierop registreren zodat ten aller tijde iemand op basis hiervan de toegang kan worden ontzegt..

Volgens mij bestaat er al zoiets.....een strafblad heet dat maar aangezien de politie niet hard genoeg optreed...
pi_4261824
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 09:14 schreef Aardige_Jongen het volgende:
Uit de Telegraaf dit keer.
Het stond ook in het Eindhovens dagblad, maar daar hebben ze het woord 'allochtonen' weggelaten.
Dus ...
pi_4261832
ah ok
pi_4261839
Feiten moet je niet verbergen, zo laat je ze altijd maar hun gang gaan.
Dus ...
pi_4261847
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 09:17 schreef Vampier het volgende:
Ik dacht dat de herkomst niet meer mocht worden gegeven i.v.m stigmatisatie van een bevolkingsgroep?

Nou is dat ff pech hebben... moet die bevolkingsgroep ook maar niet altijd in het nieuws komen..... wie stigmatiseerd nu wie?

tjah...maar wat men niet inziet is dus dat alleen als deze groep mensen iets doen ze op het nieuws komen...als het de brave NL'ers zijn komt het niet op het nieuws..want stel je is voor...stoute NL'ers bestaan niet..toch?
  dinsdag 21 mei 2002 @ 09:21:16 #29
13260 Draaitafeltje
Whoopy fuckin' doo!
pi_4261851
De bron
quote:
Groepsaanranding
in zwembad

door Joan van den Dungen EINDHOVEN - Twee Helmondse meisjes van 14 en 15 zijn afgelopen weekeinde aangerand door spelers van een allochtone voetbalclub uit Rotterdam in het subtropisch zwemparadijs De Tongelreep in Eindhoven.

De politie wist samen met de badmeesters zes verdachten aan te houden nadat die de meisjes massaal onzedig hadden betast en bleven lastigvallen.Volgens zwembaddirecteur Arie Heesterbeek sloegen de voetballers toe kort voor hun vertrek naar huis nadat hun begeleider naar de receptie was vertrokken om hen via de intercom uit het water te laten roepen. "Zij probeerden nog te ontsnappen, maar op aanwijzingen van ons personeel en ook andere badgasten heeft de politie hen kunnen pakken. Hun leider was zwaar aangeslagen, hij schaamde zich kapot".

De directie van de Tongelreep trof vijf jaar geleden al uitgebreide veiligheidsmaatregelen nadat vooral jongens van allochtone afkomst zich met regelmaat schuldig maakten aan onzedig gedrag. De meeste daders moesten al verplicht een therapie volgen hoe om te gaan met Nederlandse zeden en gewoonten.

Ook alle andere zwembaden in ons land blijken te kampen met zo'n probleem. "Sommige gasten moet je leren met hun tengels van de meisjes af te blijven. Wat dat betreft gedogen wij helemaal niks", stelt Heesterbeek.

Sinds het preventie-project 'Kennen en gekend worden' in 1997 -het zwembad werd destijds nog spottend de 'Tongel-rape' genoemd- in de Lichtstad van start ging is het aantal aanrandingen daar met zo'n 60 procent gedaald tot zo'n zeven incidenten per jaar. "Onze aanpak werkt", meldt Heesterbeek. "De recidive is ook vrijwel nul. Maar elke aanranding is er nog een teveel. Ons complete personeel is speciaal geschoold voor de aanpak van vooral allochtone jongeren. Verder hangen er zeventien bewakingscamera's. De pakkans is honderd procent! Het zwembad heeft inmiddels een convenant gesloten met de Eindhovense politie en andere korpsen maar ook met het bureau HALT, dat jongeren die in de fout gaan begeleidt."

dinsdag 21 mei 2002 @ 09:22:23 #30
7966 eRR_
Op dinsdag 21 mei 2002 09:17 schreef Draaitafeltje het volgende:

[..]

Volgens mij bestaat er al zoiets.....een strafblad heet dat maar aangezien de politie niet hard genoeg optreed...

dat is natuurlijk iets anders dan een pasjes-systeem. Ik zie een badmeester niet zo snel iemands antecedenten opvragen. Bovendien hebben minderjarigen zowiezo geen strafblad.
pi_4261872
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 09:22 schreef eRR_ het volgende:

[..]

dat is natuurlijk iets anders dan een pasjes-systeem. Ik zie een badmeester niet zo snel iemands antecedenten opvragen. Bovendien hebben minderjarigen zowiezo geen strafblad.

Ohw jawel hoor alleen worden lichte vergrijpen als je dan 18 wordt gecleared .. minderjarigen kunnen wel degelijk een strafblad
pi_4261877
En hup....het land uit.

En de 2de of 3de generatie 'Nederlanders' heel zwaar straffen. (dezelfde straffen als gewone Nederlanders moeten krijgen)

dinsdag 21 mei 2002 @ 09:25:29 #33
13260 Draaitafeltje
Whoopy fuckin' doo!
pi_4261884
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 09:24 schreef Freel het volgende:
En hup....het land uit.

En de 2de of 3de generatie 'Nederlanders' heel zwaar straffen. (dezelfde straffen als gewone Nederlanders moeten krijgen)

Hoezo krijgen ze dat nog niet dan?
  dinsdag 21 mei 2002 @ 09:25:52 #34
7966 eRR_
Op dinsdag 21 mei 2002 09:20 schreef Aardige_Jongen het volgende:

[..]

tjah...maar wat men niet inziet is dus dat alleen als deze groep mensen iets doen ze op het nieuws komen...als het de brave NL'ers zijn komt het niet op het nieuws..want stel je is voor...stoute NL'ers bestaan niet..toch?

Wat een onzin. Ten eerste is het inderdaad een feit dat dit soort groepsaanrandingen of verkrachtingen zelden of nooit door autochtonen worden gepleegd (onlangs uitgebreid op tv belicht) en ten tweede is het natuurlijk onzin dat feiten gepleegd door autochtonen niet in de media komen..het is lange tijd echter wel omgekeerd het geval geweest !
  dinsdag 21 mei 2002 @ 09:27:11 #35
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_4261894
Ik denk dat het tijd wordt dat dit soort groepen maar eens kennis maken met Jean de Anaalscheurder, Seniordoucher in de Bijlmerbasis.

[Dit bericht is gewijzigd door kwib op 21-05-2002 09:28]

Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  dinsdag 21 mei 2002 @ 09:28:25 #36
18438 thedon
*SirSimon Fan*
pi_4261903
Bah

kan ik dus errug boos om worden. Als het mijn dochter was stond ik niet voor de gevolgen in.

en de politie zal wel weer een proces verbaaltje opmaken en de jongens heen zenden met een draai om de oren

Gekloond: ♫
  dinsdag 21 mei 2002 @ 09:28:58 #37
20551 zodiaque
Epibreëer.
pi_4261910
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 09:05 schreef just me het volgende:
EINDHOVEN - Twee Helmondse meisjes van veertien en vijftien jaar oud zijn zaterdagmiddag rond vijf uur in het Eindhovense zwembad De Tongelreep aangerand en lastiggevallen door Herald. De dader, tussen de twintig en vijfentwintig jaar oud en met zijn Breezah drinkend een dagje in De Tongelreep, is aangehouden.
Ik vroeg me al af wanneer Herald zou knappen. Nu kon hij dus zijn tengels niet onder controle houden.
I wasn't supposed to BE here today!
pi_4261912
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 09:27 schreef kwib het volgende:
Ik denk dat het tijdd wordt dat dit soort groepen maar eens kennis maken met Jean de Anaalscheurder, Seniordoucher in de Bijlmerbasis.
De nederlandse Bubba?
pi_4261926
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 09:28 schreef zodiaque het volgende:

[..]

Ik vroeg me al af wanneer Herald zou knappen. Nu kon hij dus zijn tengels niet onder controle houden.

ROFL
pi_4261990
Gore debielen, er moet echt een strengere wetgeving komen die zorgt dat er zoveel mogelijk allochtone jongeren uit de probleem groepen in de gaten gehouden worden, dit kan echt niet langer! Ze moeten naar een extreem streng heropvoedings kamp gestuurd worden. Dat schijnt in de VS ook te werken.
Niks mis mee!
  dinsdag 21 mei 2002 @ 09:36:36 #41
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_4261992
quote:
Wel petje af voor deze maatregel!
Action is the enemy of thoughts
  dinsdag 21 mei 2002 @ 10:06:44 #42
7966 eRR_
Op dinsdag 21 mei 2002 09:36 schreef Reintje het volgende:

[..]

Wel petje af voor deze maatregel!

heeft duidelijk z'n vruchten afgeworpen dus...
  dinsdag 21 mei 2002 @ 10:15:17 #43
27793 Henk-Wim
06-05-2002
pi_4262397
quote:
Pasjessysteem instellen. Verplicht electronisch registreren bij binnenkomst, zodat precies nagegaan kan worden of iemand eerder rottigheid heeft uitgehaald. Zo ja, toedeledokie.
HUH?
Wat een vreemd voorstel!
Tuurlijk: het zou helpen maar tis een maatregel om de gevolgen van een probleem op te lossen. EN DUS NIET HET PROBLEEM ZELF!
Het probleem (en eindelijk mag ik het hardop zeggen zonder rechtsextremist te worden genoemd) dat er veel allochtonen zijn die zich waanzinnig gedragen zonder daarvoor gestrafd te worden. Dat is het probleem en dat moet worden aangepakt. Opmoeven dus. Flink aanpakken, harder dan de 'echte' Nederlanders om de losbandigheid nu eens in te dammen en ze er serieus over na gaan denken uit eigen beweging weg te gaan.
Stelletje stakkers, hier de boel komen verzieken!
  dinsdag 21 mei 2002 @ 10:32:38 #44
7966 eRR_
Op dinsdag 21 mei 2002 10:15 schreef Henk-Wim het volgende:

[..]

HUH?
Wat een vreemd voorstel!
Tuurlijk: het zou helpen maar tis een maatregel om de gevolgen van een probleem op te lossen. EN DUS NIET HET PROBLEEM ZELF!
Het probleem (en eindelijk mag ik het hardop zeggen zonder rechtsextremist te worden genoemd) dat er veel allochtonen zijn die zich waanzinnig gedragen zonder daarvoor gestrafd te worden. Dat is het probleem en dat moet worden aangepakt. Opmoeven dus. Flink aanpakken, harder dan de 'echte' Nederlanders om de losbandigheid nu eens in te dammen en ze er serieus over na gaan denken uit eigen beweging weg te gaan.

tuurlijk moet het aangepakt worden. Maar dat is lange termijn denken, en om er NU iets aan te doen zou dat pasjessysteem een goed idee zijn ! En laat de poltici dan hun verantwoordelijkheden nemen door de wortels van het probleem aan te pakken. Maar dan zijn zwembaden in ieder geval alvast veilig !
  dinsdag 21 mei 2002 @ 10:48:17 #45
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_4262616
quote:
Dus daar wordt ik, als bezoeker die totaal géén andere bedoeling heeft dan eventjes te zwemmen, de dupe van?
Action is the enemy of thoughts
pi_4262705
quote:

[..]

Ja, daarom zetten ze er als het om een Turk gaat meestal maar neer "van Zuideuropese afkomst".
Heb jij ooit een Italiaan, Spanjaard, Fransman of Griek horen klagen over dergelijke aanteigingen?
Over discriminatie gesproken...
  dinsdag 21 mei 2002 @ 11:04:59 #47
7966 eRR_
Op dinsdag 21 mei 2002 10:48 schreef Reintje het volgende:

[..]

Dus daar wordt ik, als bezoeker die totaal géén andere bedoeling heeft dan eventjes te zwemmen, de dupe van?

Yep, helaas wel. Dat is de prijs die we kennelijk moeten betalen. Maar je hebt toch niets te vrezen?
pi_4262734
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 09:19 schreef Serum het volgende:
Feiten moet je niet verbergen, zo laat je ze altijd maar hun gang gaan.
Precies er wordt helemaal niks aan gedaan en het gaat van kwaad tot erger.
Tijd voor de botte bijl. Degene die zich schuldig maken aan dit soort praktijken mogen opkrassen naar hun eigen land.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 21 mei 2002 @ 11:11:27 #49
13326 ROEN
Voer oorlog, geen eendjes.
pi_4262774
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 08:59 schreef Serum het volgende:
Als ik justitie moet geloven ligt dat voornamelijk aan een slechte jeugd, moeilijke integratie...
Moeilijke integratie? Lekker excuus... Dus als ik naar Frankrijk emigreer mag ik ook gewoon meisjes aanranden in het zwembad, omdat ik toevallig slecht geïntegreerd ben?
I feel so right[br]Dancing all night[br]You blow my mind[br]'Cos you're so fine
pi_4262793
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 10:15 schreef Henk-Wim het volgende:

[..]

HUH?
Wat een vreemd voorstel!

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 21 mei 2002 @ 11:16:45 #51
5097 Mass
Back in town
pi_4262836
Ik zag laatst een interview op TV met een psycholoog die dit soort jongeren behandeld...

Zijn (opvallende) mededeling was dat het in tegenstelling tot het beeld wat leeft bij mensen (including me), het bij groepsverkrachtingen e.d. niet vaker om allochtonen gaat dan om autochtonen (evenredig aan het percentage allochtonen dus), maar dat de media wel veelal dat beeld schetsen...

Tomorrow will come,
to cancel the future,
Tomorrow's a gun,
loaded confusion.
pi_4262886
Amsterdam-West is toch zo'n buurtje waar regelmatig groepsaanrandingen worden verzwegen? Alleen maar om de rust in de wijk te bewaren.

dinsdag 21 mei 2002 @ 11:24:04 #53
7966 eRR_
Op dinsdag 21 mei 2002 11:16 schreef Mass het volgende:
Ik zag laatst een interview op TV met een psycholoog die dit soort jongeren behandeld...

Zijn (opvallende) mededeling was dat het in tegenstelling tot het beeld wat leeft bij mensen (including me), het bij groepsverkrachtingen e.d. niet vaker om allochtonen gaat dan om autochtonen (evenredig aan het percentage allochtonen dus), maar dat de media wel veelal dat beeld schetsen...

Ik heb dus gezien op tv dat groepsverkrachtingen vrijwel uistluitend door allochtonen worden gepleegd,,vorige week zaterdag 2 vandaag ofzo?
  dinsdag 21 mei 2002 @ 12:49:54 #54
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_4264049
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 09:00 schreef Henk-Wim het volgende:
Sjongejonge,
en het BLIJFT maar doorgaan met die @%^@%^@$%#$-zooi!
Dan een groepsverkrachting van een gehandicapte, dan 14-jarigen in een zwembad, dan hier, dan daar!
Idd belachelijk dat al die groepsleiders en scoutingleiders in Nederland zomaar ongestraft hun gang kunnen gaan

*bah

pi_4264143
quote:

[..]

het zijn gewoon Nederlanders! Hier geboren meestal. Live with it!
pi_4264454
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 12:54 schreef Chadi het volgende:

[..]

het zijn gewoon Nederlanders! Hier geboren meestal. Live with it!

Er staat toch echt:
quote:
Twee Helmondse meisjes van 14 en 15 zijn afgelopen weekeinde aangerand door spelers van een allochtone voetbalclub uit Rotterdam in het subtropisch zwemparadijs De Tongelreep in Eindhoven.
pi_4264587
Je bent al allochtoon als een van je ouders niet in nederland geboren is.
...
pi_4264655
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 13:10 schreef Ragazzo het volgende:

[..]

Er staat toch echt:
[..]

Van mij part staat daar Marsman . Het is en blijft meestal een Nederlander met iets buitenlandse in zijn achtergrond.
pi_4264726
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 13:18 schreef Kos het volgende:
Je bent al allochtoon als een van je ouders niet in nederland geboren is.
Per definitie niet waar.
Deze groep wordt altijd gebruikt om de resultaten te beinvloeden. Dus de ene keer zijn zij allochtoon, de andere keer Nederlander. Kun je geen pijl op trekken.
  dinsdag 21 mei 2002 @ 13:27:51 #60
15717 Festen
or is just me?
pi_4264727
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 13:22 schreef Chadi het volgende:

[..]

Van mij part staat daar Marsman . Het is en blijft meestal een Nederlander met iets buitenlandse in zijn achtergrond.

... en in zijn gedrag.
"Gentlemen! You can't fight in here, this is the War Room!"
pi_4264733
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 13:22 schreef Chadi het volgende:

[..]

En hoe weet jij dat?
Vooropgesteld: ik weet het ook niet, zie alleen wat ik lees
  dinsdag 21 mei 2002 @ 13:29:20 #62
7966 eRR_
  dinsdag 21 mei 2002 @ 13:36:08 #63
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_4264882
Aanpakken die lui.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_4264889
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 13:29 schreef eRR_ het volgende:
erg flauw weer om het woord allochtoon ter discussie te stellen..het gaat hier dus gewoon om marokkanen, mag dat gezegd worden? fijn.
Yup de verslag gever heeft hen 1 voor 1 naar de paspoorten gevraagd!
pi_4264908
Wat mij betreft krijgen dit soort figuren nu een 'gele kaart'. Als je een 'rode kaart' krijgt, heb je de vrije toegang tot onze samenleving langdurig verspeeld.
pi_4264982
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 13:37 schreef Halinalle het volgende:
Wat mij betreft krijgen dit soort figuren nu een 'gele kaart'. Als je een 'rode kaart' krijgt, heb je de vrije toegang tot onze samenleving langdurig verspeeld.
Als het aan mij ligt krijgen ze een pak rammel! maar ja dat is weer impulsief.
  dinsdag 21 mei 2002 @ 13:47:11 #67
28579 Ali-G
Is it cause I is black!
pi_4265072
Ik wil niet racistisch zijn maar altijd als er problemen zijn heb ik een DONKERBRUIN vermoeden van welke afkomst ze zijn.
Ali-G is in da house
  dinsdag 21 mei 2002 @ 13:55:25 #68
15717 Festen
or is just me?
pi_4265196
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 13:36 schreef Chadi het volgende:

[..]

Yup de verslag gever heeft hen 1 voor 1 naar de paspoorten gevraagd!

Kunnen we meteen ook hun geslacht controleren. Want het is weer heel stereotyp om te denken dat het allemaal jongens zijn, als ze er alleen maar uitzien als jongens.
  dinsdag 21 mei 2002 @ 14:07:09 #69
10090 waspman
life is sweet
pi_4265342
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 08:31 schreef Serum het volgende:

allochtone voetbalclub uit Rotterdam

waar slaat dat in hemelsnaam op? is een gewone Hollandse voetbalclub niet goed genoeg of zijn ze daar allemaal al uitgetrapt..?

en even ontopic:
ze zullen wel naar bureau Halt gestuurd worden, kunnen ze gezellig met z'n allen een cursusje doen en doen ze het over een half jaar in een ander zwembad..

dinsdag 21 mei 2002 @ 14:27:06 #70
1033 Dr.Love
Newbie sinds 1991
pi_4265558
quote:

[...] Sinds het preventie-project 'Kennen en gekend worden' in 1997 [...]in de Lichtstad van start ging is het aantal aanrandingen daar met zo'n 60 procent gedaald tot zo'n zeven incidenten per jaar. "Onze aanpak werkt", meldt Heesterbeek. "De recidive is ook vrijwel nul. [...]

Allochtoon of niet: die 'softe' aanpak werkt dus wèl.

Los daarvan zou je bijna vergeten dat 99% van de Marokkaanse zwembadbezoekers wèl gewoon normaal doet. En juist deze groep is het meest de dupe van de verrechtsing en de politieke incorrectheid die de laatste tijd overal de kop op steekt. Bah! en

Bemint eer ge bezint
pi_4265812
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 14:27 schreef Dr.Love het volgende:

[..]

Allochtoon of niet: die 'softe' aanpak werkt dus wèl.

Los daarvan zou je bijna vergeten dat 99% van de Marokkaanse zwembadbezoekers wèl gewoon normaal doet. En juist deze groep is het meest de dupe van de verrechtsing en de politieke incorrectheid die de laatste tijd overal de kop op steekt. Bah! en

Ik heb zelden een Marokkaan in een zwembad gezien die normaal doet. Dus ik denk eerder dat het 1% die normaal doet die er te dupe van is.
Niks mis mee!
pi_4265837
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 11:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Amsterdam-West is toch zo'n buurtje waar regelmatig groepsaanrandingen worden verzwegen? Alleen maar om de rust in de wijk te bewaren.

Ja, idd belachelijk! Het wordt wel eens tijd voor een lekkere burgeroorlog!!
Unox, the worst operating system.
  dinsdag 21 mei 2002 @ 15:00:12 #73
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_4265921
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 13:55 schreef Festen het volgende:

[..]

Kunnen we meteen ook hun geslacht controleren. Want het is weer heel stereotyp om te denken dat het allemaal jongens zijn, als ze er alleen maar uitzien als jongens.

Precies! Die snor zegt niks.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 21 mei 2002 @ 15:14:46 #74
15717 Festen
or is just me?
pi_4266123
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 15:00 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Precies! Die snor zegt niks.

dinsdag 21 mei 2002 @ 15:16:16 #75
15717 Festen
or is just me?
pi_4266136
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 14:52 schreef Schorpioen het volgende:

[..]

Ja, idd belachelijk! Het wordt wel eens tijd voor een lekkere burgeroorlog!!

Feiten als grootste gevaar voor de multi-culturele samenleving? Dat idee had ik al langer...
pi_4266140
quote:

[..]

Bijna! 10 van de 10 keer... Kamelen zijn het!
  dinsdag 21 mei 2002 @ 15:19:29 #77
26884 roelvdzeeuw
100% N.E.D.E.R.L.A.N.D.E.R
pi_4266174
Met de nadruk op allochtonen! Ze moesten die gaster terug schoppen naar hun eigen land, verdomme!
  dinsdag 21 mei 2002 @ 15:25:27 #78
27793 Henk-Wim
06-05-2002
pi_4266228
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 15:19 schreef roelvdzeeuw het volgende:
Met de nadruk op allochtonen! Ze moesten die gaster terug schoppen naar hun eigen land, verdomme!
Psies!
En daarmee ben je GEEN racist: je suggereert alleen een nieuwe oplossing van dit (en enkele andere) problemen in de samenleving. De afgelopen 8 jaar linkse-regering is wel gebleken dat DAT iig niet werkt!

Tis nu tijd voor een rigoreuzere oplossing! Eentje die WEL werkt!

dinsdag 21 mei 2002 @ 15:31:53 #79
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_4266279
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 15:25 schreef Henk-Wim het volgende:
Psies!
En daarmee ben je GEEN racist: je suggereert alleen een nieuwe oplossing
Die oplossing wordt anders al jaren door van die hersenloze types geroepen, dus nieuw is het al helemaal niet. Maar als je nog een beetje realiteitszin in je harses had, zou je inzien dat dat niet mogelijk is.
  dinsdag 21 mei 2002 @ 15:33:37 #80
13081 Baas
Baas baziger baast
pi_4266304
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 13:55 schreef Festen het volgende:

[..]

Plaats hier een Engelse quote die duidelijk maakt dat je een miskende intellectueel bent met een boeiende en diepgaande gedachtengang
pi_4266308
De oplossing is zo simpel: gescheiden zwembaden, een voor jongens, een voor meisjes.
  dinsdag 21 mei 2002 @ 15:35:30 #82
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_4266322
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 15:33 schreef Quasimodo het volgende:
De oplossing is zo simpel: gescheiden zwembaden, een voor jongens, een voor meisjes.
Dus ik kan straks niet meer samen met mijn vriendin gaan zwemmen omdat een groep van dat smerig allochtoon tuig zijn handen niet kan thuishouden???
pi_4266323
quote:
Dan begint het hier nog meer op een moslim cultuur te lijken.
Niks mis mee!
pi_4266349
Het valt mij op dat vandaag de dag 9 van de 10 nederlanders voor extreme strafmaatregelingen is van allochtone jongeren die hier kwaadwillig deelnemen in onze samenleving. Desnoods op het vliegtuig schoppen (na het zelf betalen van een ticket met eerlijk zelfverdiend geld) naar hun eigen stukkie woestijn om daar dan maar zand te gaan happen ofzo.

Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Wanneer gaat de regering de brul om maatregelen serieus nemen? Gaat Balkie dat doen? Ik geloof er geen snars van, balkie heeft alleen maar geprofiteerd van het succes van LPF en het ziet er naar uit dat wij weer bedrogen uit komen.

Kortom............. het houdt nooit op................

quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 15:25 schreef Henk-Wim het volgende:

[..]

Psies!
En daarmee ben je GEEN racist: je suggereert alleen een nieuwe oplossing van dit (en enkele andere) problemen in de samenleving. De afgelopen 8 jaar linkse-regering is wel gebleken dat DAT iig niet werkt!

Tis nu tijd voor een rigoreuzere oplossing! Eentje die WEL werkt!

pi_4266371
quote:
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Wanneer gaat de regering de brul om maatregelen serieus nemen?
Als er een paar doden vallen...
Niks mis mee!
pi_4266380
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 15:35 schreef Strolie75 het volgende:
Dus ik kan straks niet meer samen met mijn vriendin gaan zwemmen omdat een groep van dat smerig allochtoon tuig zijn handen niet kan thuishouden???
Beter dat je vriendin alleen zwemt dan dat ze nooit meer durft te zwemmen na een aanvaring met dat soort belhamels. Ben benieuwd wanneer die meisjes weer gezellig naar het zwembad gaan met zijn twee.
pi_4266390
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 15:40 schreef Frits het volgende:

[..]

Als er een paar doden vallen...

Daar hebben we er al genoeg van. Misschien moet er een massagraf opduiken, voor er iets gaat gebeuren.
pi_4266399
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 15:31 schreef Lithion het volgende:

[..]

Die oplossing wordt anders al jaren door van die hersenloze types geroepen, dus nieuw is het al helemaal niet. Maar als je nog een beetje realiteitszin in je harses had, zou je inzien dat dat niet mogelijk is.

Heb jij een betere oplossing dan?
pi_4266408
edit- normaal discussiëren!-edit
kunnen die lui zich nou nooit eens normaal gedragen?
(de 'normale' buitenlanders uitgezonderd dan)

[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 21-05-2002 16:22]

pi_4266417
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 15:37 schreef FokSpy het volgende:
Het valt mij op dat vandaag de dag 9 van de 10 nederlanders voor extreme strafmaatregelingen is van allochtone jongeren die hier kwaadwillig deelnemen in onze samenleving. Desnoods op het vliegtuig schoppen (na het zelf betalen van een ticket met eerlijk zelfverdiend geld) naar hun eigen stukkie woestijn om daar dan maar zand te gaan happen ofzo.
Je zou hiervoor dan het rechtssysteem behoorlijk moeten omgooien. Het komt er namelijk op neer dat de ene groep anders berecht word dan de andere (beide in bezit Nederlandse nationaliteit).
pi_4266422
quote:
We gaan ons niet aanpassen omdat die -edit- hun handen niet thuis kunnen houden.
Misschien moeten zwembaden maar gewoon geen allochtonen meer toelaten. Hoop uitgaansgelegenheden doen dit al en dat werkt prima.

[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 21-05-2002 16:23]

dinsdag 21 mei 2002 @ 15:45:35 #92
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_4266433
quote:
dus het merendeel moet zich aanpassen aan een kleine groep raddraaiers die zich niet kunnen gedragen? Daarbij komt ook nog eens dat het voor mensen die de huidige samenleving accepteren deze maatregel zullen zien als een stap terug en ze zullen het zien als een minderheid die haar wil opdringt aan de meerderheid.

logisch... erg logisch die oplossing van jou.

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_4266437
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 15:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
We gaan ons niet aanpassen omdat die -edit- hun handen niet thuis kunnen houden.
Misschien moeten zwembaden maar gewoon geen allochtonen meer toelaten. Hoop uitgaansgelegenheden doen dit al en dat werkt prima.
Dat is zo discriminerend, want natuurlijk is niet elke allochtoon een verkrachtende allochtoon.

[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 21-05-2002 16:24]

pi_4266438
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 15:46 schreef Quasimodo het volgende:

[..]

Dat is zo discriminerend, want natuurlijk is niet elke allochtoon een verkrachtende allochtoon.

Inderdaad, maar weet jij een betere oplossing dan?
pi_4266449
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 15:43 schreef nikk het volgende:

[..]

Je zou hiervoor dan het rechtssysteem behoorlijk moeten omgooien. Het komt er namelijk op neer dat de ene groep anders berecht word dan de andere (beide in bezit Nederlandse nationaliteit).

Dan moet dat maar... wij zijn al veelts te lang lief geweest en hebben altijd maar alles gepikt.
En zo erg is het toch niet? Als je gewoon NORMAAL doet zoals IEDEREEN is er NIETS aan de hand!
Ze verzinnen maar wat, rare regeltjes zijn er genoeg in het wetboek dus verzin er nu ook maar eentje... als ze maar iets doen!
pi_4266487
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 15:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
dus het merendeel moet zich aanpassen aan een kleine groep raddraaiers die zich niet kunnen gedragen? Daarbij komt ook nog eens dat het voor mensen die de huidige samenleving accepteren deze maatregel zullen zien als een stap terug en ze zullen het zien als een minderheid die haar wil opdringt aan de meerderheid.

logisch... erg logisch die oplossing van jou.

Als je helemaal anti-allochtoon gaat dan doe je precies hetzelfde, want die kleine groep ondeugende allochtonen verpest het voor die grote groep lieve allochtonen. Maar als je gescheiden zwembaden hebt dan kunnen de autochtonen met losse handjes ook geen streken uithalen.
pi_4266491
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 08:31 schreef Serum het volgende:
Het blijft moeilijk voor die lui ...
Hoera, de eerste groepsverkrachting... tis een teken dat het zomer is

Kunnen die mongolen niet gewoon met hun tengels van die meisjes afblijven.
Oh nee, nederlandse meisjes die zich westers kleden zijn namelijk hoeren, en die mag je zo aanpakken als allochtoon
"Ze vragen er toch zelf om om verkracht te worden met zo'n kleding?"

En wat mij altijd verbaasd zijn die mensen die altijd roepen dat de afkomst niet uitmaakt enzo.

pi_4266497
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 15:51 schreef Quasimodo het volgende:

[..]

Als je helemaal anti-allochtoon gaat dan doe je precies hetzelfde, want die kleine groep ondeugende allochtonen verpest het voor die grote groep lieve allochtonen. Maar als je gescheiden zwembaden hebt dan kunnen de autochtonen met losse handjes ook geen streken uithalen.

Fout! Het is toch belachelijk dat je niet gewoon met je vriendin kunt gaan zwemmen met die gescheiden zwembaden. En dat alleen maar omdat een stel gefrustreerde allochtoontjes hun handjes niet thuis kunnen houden.
  dinsdag 21 mei 2002 @ 15:53:57 #99
3767 Herald
Come get some
pi_4266518
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 15:51 schreef Refragmental het volgende:
Oh nee, nederlandse meisjes die zich westers kleden zijn namelijk hoeren
Nee alleen die meisjes die uitdagende kleding dragen en een breezah in hun klauw hebben. Aldus 100 andere topiques op Fok!. Beetje suf om aan te nemen dat alleen allochtonen zo denken terwijl een boel Fok!kers net zo kortzichtig zijn.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  dinsdag 21 mei 2002 @ 15:53:59 #100
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_4266519
quote:
De New York in Hengelo heeft kunnen bewijzen dat allochtonen ontzettend veel meer amok verzorgen dan autochtonen, en weigert op basis daarvan vaak allochtonen, met groot succes. Er is altijd een leuke en veilige sfeer, gewoon gezellig zonder rotzooi-trappers.
Down[br]Under
  dinsdag 21 mei 2002 @ 15:54:08 #101
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_4266522
quote:

[..]

Alle Nederlanders zijn gelijk, maar sommige Nederlanders zijn meer gelijk dan andere Nederlanders.

Lekker stigmatiserende en discrimenerende maatregel en lost niks op; Je stopt ze alleen maar weg in een hoekje. Dus ik als Nederlander van allochtone afkomst moet maar van uitgaansgebieden en zwembaden wegblijven omdat díe eikels meisjes aanranden. Lekker krom, zo.

Gewoon die jongens een middag in een kooi stoppen voor het zwembad zodat ze publiekelijk voor schut worden gezet. Daarna in een heropvoedingskamp waar ze gedragstherapie krijgen zodat ze ook kunnen inzien dat wat ze doen verkeerd is.

"Pim zou het zo gewild hebben."

[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 21-05-2002 16:24]

The Internets, I needs it..
  Admin dinsdag 21 mei 2002 @ 15:54:25 #102
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_4266525
Ordinair scheldtopic
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')