nou...op school heb je ALLEMAAL groepen, en ik hoef neit persee een label ofzo, maar gwn een beetje een id...ja i know, ik ben zwaar kansloosquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:16 schreef DeBassist het volgende:
waarom wil je trouwens zo graag een label van wat je eigenlijk bent?
QFTquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:16 schreef Sam-x het volgende:
Het gaat niet om wat je draagt, het gaat erom wat je bent.
Denk daar maar 's over na.
en waar hoor jij bij ?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:17 schreef PinKxBlack het volgende:
[..]
nou...op school heb je ALLEMAAL groepen, en ik hoef neit persee een label ofzo, maar gwn een beetje een id...ja i know, ik ben zwaar kansloos
haha okquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:18 schreef RitseB het volgende:
Maak je niet zo druk over je stylo, draag gewoon wat je leuk vind.
Meer van "hee ik wil graag een bepaalde label hebben want dan kan ik zeggen JA IK BEN -vul in- COOL HE".quote:
Bij de kanslozen? niet bij de nerds in elk geval 0.0 gwn beetje standaart...t shirt skinny jeans weetjewel?quote:
Je bent kansloos.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:15 schreef PinKxBlack het volgende:
Destine, Tokio Hotel
Ik heb 1 shirt van Destine
Nog niet helemaal kansloos. Er is nog hoop.quote:
Hmm....ja ok je hebt wel een beetje gelijkquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:19 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Meer van "hee ik wil graag een bepaalde label hebben want dan kan ik zeggen JA IK BEN -vul in- COOL HE".
Schei toch uit. Ik vind dingen als een peace ketting, bloemetjes shirtjes en Joss Stone leuk, ben ik dan een hippie? Nee, want ik vind ook andere dingen leuk, wat het totale tegenovergestelde is.
Kortom: wees jezelf, dat is een stijl op zichzelf.
xD bedankt voor je hulpquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je bent kansloos.
Oh wacht...
[..]
Nog niet helemaal kansloos. Er is nog hoop.
#*#$*($& ik zeg toch dat ik niet persee STEMPEL hoef, maar gwn ff een ideetje x.xquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:21 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
En ik maar denken dat mensen niet bestempeld slash niet in een hokje geplaatst wilden worden..
destine valt best wel meequote:Op maandag 16 augustus 2010 20:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je bent kansloos.
Oh wacht...
[..]
Nog niet helemaal kansloos. Er is nog hoop.
Ik zou ook niet met Slash in een hokje geplaatst willen worden.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:21 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
En ik maar denken dat mensen niet bestempeld slash niet in een hokje geplaatst wilden worden..
Een beetje?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:21 schreef PinKxBlack het volgende:
[..]
Hmm....ja ok je hebt wel een beetje gelijk
ja dat hoor ik mn moeder ook wel es zeggen ''dat hoort bij de leeftijd''quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:22 schreef DeBassist het volgende:
[..]
destine valt best wel mee![]()
daarnaast is het idd best normaal dat je op je 14e graag ergens bij wil horen, maar zoiets hoort toch echt vanzelf te gaan![]()
jezelf zo kleden zodat je bij een bepaalde groep hoort is wel erg kansloos
Juist welquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:21 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
dan is het goedquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:24 schreef PinKxBlack het volgende:
[..]
ja dat hoor ik mn moeder ook wel es zeggen ''dat hoort bij de leeftijd''
maar ik kleed me neit om ergens bij te horen hoor
ergens ook wel logisch, het is een stuk makkelijkerquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juist welElk mens wil dat, ook al ontkennen de meeste mensen het.
Hm....veel tekstquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:24 schreef n0ir het volgende:
Op de middelbare school lopen talloze mensen die dezelfde 'stijl' als jij hebben. Het zijn vaak mensen die op zoek zijn naar een eigen identiteit en een groep om bij te horen en niet het idee hebben dat ze bij de massa passen.
Soms voelen ze zich verheven boven de rest omdat ze geen 'meelopers' denken te zijn maar eigenlijk is dat ook maar een uiting van onzekerheid.
Hoe ik het zou noemen... Ik denk Alto. Als ik in negatieve zin over ze praat noem ik ze graag Gothics of Emo's ookal zijn dat andere subcultuurtjes. Daar kunnen ze ook totaal van over de zeik gaan, als ze het verkeerde labeltje opgeplakt krijgen. Grappig is dat.
Ok dank jequote:Op maandag 16 augustus 2010 20:25 schreef DeBassist het volgende:
[..]
dan is het goed
als ik zo kijk naar wat je draagt enzo zit het wel goed volgensmij
Duh, je wilt bevestiging dat je geen complete debiel bent. Op wat uitzonderingen na dan.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:25 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ergens ook wel logisch, het is een stuk makkelijker
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juist welElk mens wil dat, ook al ontkennen de meeste mensen het.
xD Soms welquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Duh, je wilt bevestiging dat je geen complete debiel bent. Op wat uitzonderingen na dan.
Alto is een afkorting van alternatief. Het is niet helemaal de mainstream maar een beetje de tweede grootste subcultuur voor mensen in de pubertijd.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:25 schreef PinKxBlack het volgende:
[..]
Hm....veel tekstmaar tis wel zo...
Alto... ok, ik zal een sopzoeken wat dat precies is xD sorry ik faal
ik ben een halve debielquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Duh, je wilt bevestiging dat je geen complete debiel bent. Op wat uitzonderingen na dan.
O ok, zou wel eens kunnen ja xD tnxquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:28 schreef n0ir het volgende:
[..]
Alto is een afkorting van alternatief. Het is niet helemaal de mainstream maar een beetje de tweede grootste subcultuur voor mensen in de pubertijd.
Ik zou me helemaal laten uitwonen door slash, die man is een god.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zou ook niet met Slash in een hokje geplaatst willen worden.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:28 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ik ben een halve debiel![]()
gelukkig zijn de meeste muzikanten dat
gelukkig wel want als groep sta je veel sterker dan alleenquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ja en alto's willen zo graag alternatief zijn en nergens bij horen. Massaal. We blijven groepsdieren
Ja best welquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ja en alto's willen zo graag alternatief zijn en nergens bij horen. Massaal. We blijven groepsdieren
Onzeker? beetje, karakter heb ik WELquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:30 schreef matthisl het volgende:
Je bent onzeker? Oja stijlnergens voor nodig, tenzij je geen karakter hebt natuurlijk.
maar je komt wel onzeker overquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:32 schreef PinKxBlack het volgende:
[..]
Onzeker? beetje, karakter heb ik WEL
Kan verandering in komenquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:23 schreef PinKxBlack het volgende:
[..]![]()
Daten? wtf ik KEN je niet eens xD
Wut? nee, ik heb alleen walgelijke foto's....ik maak meestal foto's op vakantie sta ik er 1x op, en NEE die stuur ik je neitquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:37 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Kan verandering in komen
Kan je me een foto van je sturen
in 9/10 gevallen valt het heel erg mee. Zijn maar weinig 14jarige meisjes die zichzelf niet lelijk vindenquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:39 schreef PinKxBlack het volgende:
[..]
Wut? nee, ik heb alleen walgelijke foto's....ik maak meestal foto's op vakantie sta ik er 1x op, en NEE die stuur ik je neit
haha, ja ok, maar ik stuur liever zowieso nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:52 schreef DeBassist het volgende:
[..]
in 9/10 gevallen valt het heel erg mee. Zijn maar weinig 14jarige meisjes die zichzelf niet lelijk vinden
ach zolang je het maar naar de juiste mensen stuurt heeft het weinig gevolgenquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:56 schreef PinKxBlack het volgende:
[..]
haha, ja ok, maar ik stuur liever zowieso nietsnappie?
Scary? Skillet...ik zal straks kijkenquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:05 schreef jooboo het volgende:
je lijkt op iemand die ik ken maar die heeft nog een favo band: skillet. mayby een tip?
waar kom je vandaan btw?
miss ben je emo ofzo?
ehm, ooit van de term 14-jarige-hoertjes-die-een-kijk-eens-hoe-lekker-ik-ben-profielfoto-hebbenophyves?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:52 schreef DeBassist het volgende:
[..]
in 9/10 gevallen valt het heel erg mee. Zijn maar weinig 14jarige meisjes die zichzelf niet lelijk vinden
vind ik ook wel wat! wees gewoon diegene die je wil zijn!quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:11 schreef Einking het volgende:
Be all you can be.
Probeer je zelf niet te labelen met bekende stijlen. Een mens is uniek en behoeft geen label.
Een label dwingt je tot conformisme. Wees niet bang dat je buiten de boot valt een ieder die het niet wil snappen is het niet waard.
Ok, na al die reacties die zo gaan, zal ik mezelf we lgwn labelen met MEZELFquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:15 schreef jooboo het volgende:
[..]
vind ik ook wel wat! wees gewoon diegene die je wil zijn!
en jij denkt dat die altijd zeker zijn van hun uiterlijkquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:07 schreef jooboo het volgende:
[..]
ehm, ooit van de term 14-jarige-hoertjes-die-een-kijk-eens-hoe-lekker-ik-ben-profielfoto-hebbenophyves?
dat zekerquote:
nee niet altijd, maar het zijn van die hoertjes die altijd met 10 jongens om dr heen lopen, en iets van 600 vriende op hyves hebben enzo?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:27 schreef DeBassist het volgende:
[..]
en jij denkt dat die altijd zeker zijn van hun uiterlijk?
xDquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:27 schreef DeBassist het volgende:
[..]
en jij denkt dat die altijd zeker zijn van hun uiterlijk?
btw, waar kom je vandaan? geef ff een hyves adres ofzo, dan kan je iemand egt oordele wat voor style ie heeftquote:
dan ben je nog kanslozer dan mij?!quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:28 schreef jooboo het volgende:
[..]
nee niet altijd, maar het zijn van die hoertjes die altijd met 10 jongens om dr heen lopen, en iets van 600 vriende op hyves hebben enzo?
ik zie dat meer als aandacht zoeken om zekerheid over jezelf te krijgenquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:28 schreef jooboo het volgende:
[..]
nee niet altijd, maar het zijn van die hoertjes die altijd met 10 jongens om dr heen lopen, en iets van 600 vriende op hyves hebben enzo?
ehm zo kan je het noemenquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:30 schreef PinKxBlack het volgende:
[..]
dan ben je nog kanslozer dan mij?!
Ik HEB wel hyves, maar ik zit er eigenlijk nooit achter...de foto's zijn dan ook fucking oud...van vorig jaar allemaal...http://savannah-747.hyves.nl/ alleen om soms te krabbleen en ik WOU een andere 8ergrond maar na 4 uur was het nog niet geupload kuthyvesquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:30 schreef jooboo het volgende:
[..]
btw, waar kom je vandaan? geef ff een hyves adres ofzo, dan kan je iemand egt oordele wat voor style ie heeft![]()
btw, heb je skillet nog opgezocht? wat vond je ervan
welke van die 8rgrond/profielfoto ben jequote:Op maandag 16 augustus 2010 21:37 schreef PinKxBlack het volgende:
[..]
Ik HEB wel hyves, maar ik zit er eigenlijk nooit achter...de foto's zijn dan ook fucking oud...van vorig jaar allemaal...http://savannah-747.hyves.nl/ alleen om soms te krabbleen en ik WOU een andere 8ergrond maar na 4 uur was het nog niet geupload kuthyves
Ben nu aan het luisteren best wel leuktnx
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:15 schreef PinKxBlack het volgende:
Hier zijn wat feitjes:
-
-Ik hou van dieren en kleine kinderen
de goeie muzieksmaak heb je iig alquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:37 schreef PinKxBlack het volgende:
[..]
Ik HEB wel hyves, maar ik zit er eigenlijk nooit achter...de foto's zijn dan ook fucking oud...van vorig jaar allemaal...http://savannah-747.hyves.nl/ alleen om soms te krabbleen en ik WOU een andere 8ergrond maar na 4 uur was het nog niet geupload kuthyves
Ben nu aan het luisteren best wel leuktnx
op die leeftijd mag je dat nog zeggenquote:
Die met dat hoedje D: maar die foto is jaar oud ofzo, ben nu best anders...quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:41 schreef jooboo het volgende:
[..]
welke van die 8rgrond/profielfoto ben je![]()
btw goede band hea
i'm zexyquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:42 schreef PinKxBlack het volgende:
[..]
Die met dat hoedje D: maar die foto is jaar oud ofzo, ben nu best anders...
Daarom...eerst was ik fan Lady Gaga D:D:D:D ik vind HAAR VER-SCHRIK-KE-LIJK, but drm deed ik ook niet direcht link want dan beoordeel je het uiterlijk..quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:46 schreef jooboo het volgende:
maar volgens mij ben je idd een beetje anders geworden
had een best anders beeld van je
dan ben je egt 180 grade omgekeerd qua muziekstyle!quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:49 schreef PinKxBlack het volgende:
[..]
Daarom...eerst was ik fan Lady Gaga D:D:D:D ik vind HAAR VER-SCHRIK-KE-LIJK, but drm deed ik ook niet direcht link want dan beoordeel je het uiterlijk..
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:23 schreef PinKxBlack het volgende:
[..]![]()
Daten? wtf ik KEN je niet eens xD
Wahahaha, ik weet ZEKER dat ik dat NIET ben xDquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:52 schreef Oneself het volgende:
[..]
![]()
Overigens denk ik dat kakker wel in de buurt komt. Goois, dat idee.
Ja dat zeiden mn ouders ook alquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:50 schreef jooboo het volgende:
[..]
dan ben je egt 180 grade omgekeerd qua muziekstyle!
van lady kaka (;) ) naar goede muziek
doemaar niet, ik haaaaaaat dat nummer,quote:
Go aardig van je de cover van 30 Seconds To Mars is beterquote:
ja welke stijl is ditquote:
black metal likequote:
ja, dat ja :pquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:58 schreef jooboo het volgende:
[..]
emo/black metal/ verkeerde keus t-shirt?
die armpjes zijn zonder dat al eng genoegquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:00 schreef jooboo het volgende:
[..]
ik mis de rode streepjes/wondjes van het snijden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |