Jaquote:Op maandag 20 september 2010 20:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je gaat zeker niet naar de Effenaar he?
Ah, nee, da's me te ver wegquote:Op maandag 20 september 2010 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Effenaar in Eindhoven de geksteen de Boerderij in Zoetemeer
Jammer dat ik de 14e een bedrijfsuitje heb, anders hadden we kunnen meetenquote:
Ja genoegquote:Op maandag 20 september 2010 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, nee, da's me te ver wegHeb ze al gezien in Deventer en dat was echt super goed!
Dacht, als ze nou weer in de buurt zijn dan wil ik misschien wel nog een keer.
Nog andere leuke dingen op de planning de komende tijd?
Nee ik heb smaakquote:Op maandag 20 september 2010 21:08 schreef GimmeGore het volgende:
Wil je ook nog naar Status Quo in de HMH? Ik heb nog een ticket over.
Over andere stijl gesproken
Klinkt goedquote:Op maandag 20 september 2010 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja genoegVrijdag Anaal Nathtrakh in de baroeg. Volgende week Hell on Earth in Bibelot Dordrecht. Verder de eerder genoeme concerten
Oh wacht ook nog Dillinger Escape Plan in de Melkweg.
Wow dat is nog best veelen bijna ieder concert een andere stijl
Disturbedquote:Op maandag 20 september 2010 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt goedIk ga naar Sting
En naar Disturbed in december
Dat wordt wel weer een feestje
Ja of in de dynamoquote:Op maandag 20 september 2010 21:31 schreef Bos81 het volgende:
Ik moet de effenaar echt vaker in de gaten houden, komen volgens mij best wel regelmatig goede (metaL) bands. En meestal wel voor een schappelijke prijs toch?
Als je ook naar Disturbed gaat geef je wel een seintje toch?quote:Op maandag 20 september 2010 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
DisturbedSting is niet zo mijn ding
Okee, daar ben ik nog nooit geweest voor concerten, maar kom er wel af en toe voor andere zaken.quote:
Dat zal ik doenquote:Op maandag 20 september 2010 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je ook naar Disturbed gaat geef je wel een seintje toch?![]()
Het album klinkt inderdaad weer erg lekker.quote:
We kunnen niet allemaal zo true zijn als jijquote:
Dat is waar.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal zo true zijn als jij![]()
Ik vind Sting ook niks aan. En ik ben nou niet bepaald true.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal zo true zijn als jij![]()
Maar jij mag dat, want jij bent wel leukquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:56 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik vind Sting ook niks aan. En ik ben nou niet bepaald true.
Kom je binnenkort trouwens nog naar een concert in Rotterdam/omstreken?
Watain volgende weekquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:04 schreef BOKA het volgende:
Watain en Destroyer 666 halverwege oktober.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar jij mag dat, want jij bent wel leuk![]()
Misschien 3 oktober naar Sathanas In Gloriam (quote:Ehm, even zien, ja Disturbed in A'dam, ik denk dat dat het meest dicht bij isIs er nog wat leuks in de Baroeg dan de komende tijd? Kan ik altijd even kijken of ik dat red.
Dutch Doom Days klinkt wel goedquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:10 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
[..]
Misschien 3 oktober naar Sathanas In Gloriam () voor Mortifera, kijken of ik iemand mee krijg, maar sowieso de 15e naar Ufomammut. Voorprogramma moet ik helaas missen omdat ik tot 9 uur moet werken.
En dan natuurlijk de Dutch Doom Days. Ik weet niet of Pascal al een tijd heeft hoe laat hij op moet treden maar ik ben wel benieuwd naar dat nieuwe album.
6 en 7 november. Ik moet echter werken op het moment dat Pascal speelt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dutch Doom Days klinkt wel goedEens kijken of ik wat kan fixen
Wanneer zou dat zijn?
We spelen als 3e, dus rond een uurtje of 5 neem ik aan. Sathanas in Gloriam ga ik trouwens ook heen!quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:10 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
[..]
Misschien 3 oktober naar Sathanas In Gloriam () voor Mortifera, kijken of ik iemand mee krijg, maar sowieso de 15e naar Ufomammut. Voorprogramma moet ik helaas missen omdat ik tot 9 uur moet werken.
En dan natuurlijk de Dutch Doom Days. Ik weet niet of Pascal al een tijd heeft hoe laat hij op moet treden maar ik ben wel benieuwd naar dat nieuwe album.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |