Als ik toch zo arrogant mag zijn?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:19 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Speel je ook zo kut keyboard? Is het niet een idee om gewoon één instrument goed te leren voordat je allerlei dingen gaat posten. Ik zag ook dat je in dat beginners topic wat had gepost. In eerste instantie vond ik het lullig dat iedereen je liep af te zeiken, maar nadat ik zelf een stukje geluisterd had, was ik het er toch wel mee eens eigenlijk.
En geen noten lezen als je keyboard speelt? Dat is toch echt de enige manier om muziek uit te wisselen voor toetsen, bij gitaar kan je nog wel zonder, maar bij toetsen echt niet.
Ik speel trouwens zelf ook keyboard btw, scheelt ook wel voor gitaar. Ik ken alle theorie er achter, gehoor en ritme zit ook wel ok. Eigenlijk moet ik alleen de techniek van het gitaarspelen leren. (Ok wel het lastigst van allemaal)
Fucking retard!quote:Hey ik kan iets niet, ik weet dat ik het niet kan, het is een feit maar luister er toch maar naar.
Bas is een moeilijk instrument om mee maat te houden, maar het is een heerlijk instrument om te bespelen, het lijkt heel moeilijk, maar het valt me heel erg mee.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zo is het ookgewoon mee doorgaan ook
En idd wat ze zeggen het is niet helemaal strak, maar dat is juist het belangrijkste van bas, bas spelen lijkt makkelijk met wat losse noten en loopjes maar juist de timing is echt superbelangrijk daar
Gewoon zo doorgaan dan kom je er wel
[..]
Komt het toch van pas
Maar als je het eenmaal onder de knie hebt is het makkelijk, je doet automatsich slagjes en ritmes goed. Als je dat kan hoef je ook niet constant die beweging meer te maken dan zit je eigen timing al behoorlijk goed
Zeg toch ook dat ik het lullig vind om alleen af te zeiken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Niet zo bitchen heniks mis met opbouwende kritiek, afzeiken is nergens goed voor.
Ik kan ook geen noten lezen, tenminste niet snel genoeg om direct mee te kunnen spelen op piano/keyboard, maar de opbouw van de toetsen is zo logisch als de pest dat je met wat toonladder en akkoorden kennis al meer dan genoeg kan ermee.
Gewoon doen wat je leuk vindt om te doen klaar
Op fouten wijzen is okee, juist goed, maar de manier waarop kan gewoon anders.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:23 schreef blckbb het volgende:
Ja oké, het is inderdaad niet juist dat we Braddie hier alleen op fouten wijzen, maar ik heb nog steeds de mening dat je pas iets moet uploaden als je het ook daadwerkelijk kan en niet dat je pas 3 dagen bas speelt en al allerlei songs op internet gaat zetten..
Sorry?quote:
Ik noem het ook geen Keyboard.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:25 schreef Witchfynder het volgende:
"Hoi, ik speel keyboard". Dat vind ik dan weer zo plastic-casio-met-gekleurde-plakkertjes-op-de-toetsen klinken.
Je bedoelt net alsof je tig instrumenten matig met halve voorbereiding gaat bouwen zonder je een van die instrumenten echt goed kan spelen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:24 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Zeg toch ook dat ik het lullig vind om alleen af te zeiken.![]()
Het komt alleen op mij over dat ie nu even gitaar speelt, na een paar nummers opgenomen te hebben, gaat ie verder met bas, gitaar is niet leuk genoeg meer. Ik heb zoiets maak iets af en als je een nummer goed kan, laat het dat horen.
Daar herken je de echte aanquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik noem het ook geen Keyboard.
Ik zeg gewoon "ik ben toetsenist"
Ik heb een simpel basje van een vriend van me geleend.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:24 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Zeg toch ook dat ik het lullig vind om alleen af te zeiken.![]()
Het komt alleen op mij over dat ie nu even gitaar speelt, na een paar nummers opgenomen te hebben, gaat ie verder met bas, gitaar is niet leuk genoeg meer. Ik heb zoiets maak iets af en als je een nummer goed kan, laat het dat horen.
Ja?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Daar herken je de echte aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan had ik ook nooit aan mijn explorer moeten beginnenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je bedoelt net alsof je tig instrumenten matig met halve voorbereiding gaat bouwen zonder je een van die instrumenten echt goed kan spelen?.
Ja dwaas, door je mongolen gedrag!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sorry?
Wie is hier nou de retard door een enthousiaste gitarist/bassist(beginner) af te zeiken.
Gitaar spelen doe ik 4 maanden(op gehoor voornamelijk) en bas doe ik net 2 weken.
Ga je mij dan afzeiken? LOL!
Naar mijn mening zijn toetsenisten mensen die één of meerdere instrumenten met een klavier bespelen, of het nou een piano, vleugel, klavecimbel, orgel or synthesizer.quote:
Caughtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Maar van die mensen die keyboard spelen en DJ zijn, omdat ze met een kijkshop ding thuis in fruityloops meuk in elkaar aan het draaien zijn...![]()
.
Ik doe niet alsof ik een messiah bent.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:31 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja dwaas, door je mongolen gedrag!
Allemaal kut gespeelde liedjes/filmpjes posten, debiele topics openen en doen alsof je een fucking messiah bent.
Als je weet dat iets kut klinkt, post het dan niet! Oefen totdat het wel goed klinkt! Aan deze shit hebben we niks.
Wat is een simpel basje? Ik heb nooit gemerkt dat bassen op een moment moeilijker te bedienen werden*quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb een simpel basje van een vriend van me geleend.
Ik speel ook weleens wat met Cubase/Fruityloops maar ik speel zowel keyboard als piano en met een orgel weet ik ook wel raad, synths heb ik ook(DX-7ftw)quote:
Dude.... Hoeveel progressie kan je maken in 1 dag?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik doe niet alsof ik een messiah bent.
Zoals ik al eerder zei, ik ben enthousiast, en laat graag wat dingen horen in m`n enthousiasme, progressie, weetje wel.
Hartke basje + versterker, was 135euro.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat is een simpel basje? Ik heb nooit gemerkt dat bassen op een moment moeilijker te bedienen werden*.
* muv Alembic waar je een TU-diploma bij nodig had voor de preamp
Niet te gek veel.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:33 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Dude.... Hoeveel progressie kan je maken in 1 dag?
Oh dat vind ik allemaal te ingewikkeld hoor, ik doe het puur om meisjes mee aan te trekkenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik speel ook weleens wat met Cubase/Fruityloops maar ik speel zowel keyboard als piano en met een orgel weet ik ook wel raad, synths heb ik ook(DX-7ftw)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |