Ja msn, huphupquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:08 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
"Jezus ik lig te slapen kutnarcist later"
Je moeder, haihè!quote:
Ja jonge.quote:
Hai hè. Hoi hè. Doei.quote:
Hmm opzich is er een beetje maaginhoud van mij in de wc van de kroeg beland maar zo gauw ik op een fiets zit is het rechte lijn naar huis.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:26 schreef Bravebart het volgende:Mja, hier slingerde het ook enigszins. Hoewel de gast waarmee ik fietste bij elke hobbel zwoor dat hij moest kotsen
Kotsen is voor mietjes.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:34 schreef VASND het volgende:
[..]
Hmm opzich is er een beetje maaginhoud van mij in de wc van de kroeg beland maar zo gauw ik op een fiets zit is het rechte lijn naar huis.
Tja als je eenmaal over je grens zit is er weinig keus.quote:
H&M herfst 2010quote:
Jezus gast, dat is 1 fles whisky ppquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:48 schreef VASND het volgende:
Morgen maar geen 3L 40% zooi met 4 man soldaat maken, klinkt stoer van te voren maar achteraf is het geen aanrader.
Het komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
En ik wil gewoon even dat mama bij me komt ziten en me vertelt dat alles goedkomt maar die slaapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |