Nou, tot ziens. Het was me een genoegen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TeringHet wordt tijd om PUB te verlaten. Meer dan ooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou, tot ziens. Het was me een genoegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
Filmpjequote:
Komt DaLuna op haar kamer.. dikke tyfus bendequote:Op maandag 16 augustus 2010 20:07 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dan heeft ie een slecht geweten.
Wat doe je je broertje aan danquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen
6x.Dit blijft ook leuk.
Niet echt, alleen maar minder. Het is zo vreselijk benauwd dat je zweet terwijl je niks doet.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:21 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Welkom terug, nog goddelijker geworden in de tussentijd?
Idd, 93% hier, echt ziekquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:23 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Niet echt, alleen maar minder. Het is zo vreselijk benauwd dat je zweet terwijl je niks doet.
Ik ookquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:26 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En dan had ik nog lekker een spijkerbroek aan.
Verwacht Kelly er ook 1?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:28 schreef Goddelijker het volgende:
Bart, zullen we samen naar OUD gaan?
Als ik Koekert mag geloven...quote:
Oeh Do!quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:31 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Heb 'm net maar weer uitgetrokken.
Vertel!quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als ik Koekert mag geloven...
[..]
Oeh Do!
Oh, god.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:28 schreef Goddelijker het volgende:
Bart, zullen we samen naar OUD gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |