Mensen met vooroordelenquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Vandaar dat je het bij 14-jarige meisjes houdt.
JEWEETZELLUF!quote:
Hoe vaak ik er ook over nadenk, het laat de kriebels over m'n rug lopen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
* Terrorizing_Cookie giechelt
Willen we weten wat er met de oude kleren gebeurd is?quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
hulde aan mezelf dat ik toevallig nog droge kleding in m'n kast had hangen.
Klopt, daarom Wilders en weg met alle moslims voor de vooroordelen waarheid wordenquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:02 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Vooroordelen helpen ons te overleven.
Exactementquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:03 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Klopt, daarom Wilders en weg met alle moslims voor de vooroordelen waarheid worden![]()
Hoe durf je!quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:06 schreef Goddelijker het volgende:
Xyzyz, hoe voelt zo'n nog maagdelijk en zachte hand om je lul?
Geen ideequote:Op maandag 16 augustus 2010 18:06 schreef Goddelijker het volgende:
Xyzyz, hoe voelt zo'n nog maagdelijk en zachte hand om je lul?
Jahoor, net als ik dr weer benquote:
Waarom zou ik naar de werkruimte van mijn ma gaan met haar?quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:22 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Heeft ze je spiegel al ontmoet?
Waarom sta jij daar foto's te maken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:23 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar de werkruimte van mijn ma gaan met haar?
Ik zocht wat en toen dacht ik hey wat is dat voor dik mooi schilderijquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:24 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Waarom sta jij daar foto's te maken.
Haihè!quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:44 schreef kanovinnie het volgende:
Zo, thuis, gegeten en nu trainen. Doeidoei.
Wie is Jasper?quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:18 schreef xyzyx het volgende:
Jasper ,, zegt:
haha heb je al iemand?
Sigourny zegt:
whaha jaa wat d8 jij dat ik vrijgezel was ofzo?
Jasper ,, zegt:
ja
Sigourny zegt:
whaha
ben ik zo lelijk dan?
?xD
Jasper ,, zegt:
wil je dat ik daar antwoord op geef?
Sigourny zegt:
whaha jaLO
ps toen had ik niks aan me uiterlijk gedaan
Waarom vragen lelijke meiden dat aan mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |