Wanneer?quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:21 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga naar RoemeniëEn daar is het 32 graden
Welnee. Het s-woord komt nooit in een CUL-sc voor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en we gaan zaterdagavond wrs een hapje eten ergens in Antwerpen met vrienden.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Gewoon niet meenemen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:21 schreef Aure het volgende:
Oh en Braam ja hij klopt niet helemaal maar het kwam redelijk op hetzelfde neer! Ik was het toen zo spuugzat dat elke gozer waar ik een gezellige avond mee had (gewoon normaal gezellig, zonder zoenen oid) dacht dat ie wel kon blijven slapen (in mijn bed)
quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:23 schreef Aure het volgende:
[..]
Nee joh, we hebben het hier nóóit over seks.
Jullie hebben gelijkquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Welnee. Het s-woord komt nooit in een CUL-sc voor.
Maar ze waren al bij me thuisquote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:25 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja t weekend!
ik ga zaterdagochtend ff koffie drinken op een verjaardag in de Betuwe en daar zal t ook minstens 30 graden zijnGezellig DESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en we gaan zaterdagavond wrs een hapje eten ergens in Antwerpen met vrienden.
Ik ga dit weekend eerst uit eten met collega's bij een afrikaans restaurant (dat wordt vermoedelijk krokodil), dan zaterdag lekker een dagje werkenen zondag vermoedelijk een ritje naar een verlaten station in België
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Oeh ik heb nog nooit in een afrikaans restaurant gegeten. Is dat wat?quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gezellig DE
Ik ga dit weekend eerst uit eten met collega's bij een afrikaans restaurant (dat wordt vermoedelijk krokodil), dan zaterdag lekker een dagje werkenen zondag vermoedelijk een ritje naar een verlaten station in België
Ik krijg de kriebels van dat soort mannen en vooral als je zelf helemaal niets in die richting hebt aangegeven.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:26 schreef Aure het volgende:
Maar ze waren al bij me thuis
Ehh wel afzonderlijk van elkaar natuurlijkIk doe niet aan trio's.
Zomaar een lang weekend of zo?quote:
Ja! Ze accepteren het uiteindelijk wel als je ze dan richting de slaapbank stuurt, maar ze hadden iets heeul anders in gedachten. Terwijl ik ze dan helemaal geen enkele reden daartoe heb gegeven. Maargoed, die nodig ik dus ook niet meer uitquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik krijg de kriebels van dat soort mannen en vooral als je zelf helemaal niets in die richting hebt aangegeven.
Jij gaat altijd naar Belgie als ik er niet benquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gezellig DE
Wat leuk CF!quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij gaat altijd naar Belgie als ik er niet ben![]()
Golfer, ja, vrijdag heen, maandag terug. Vriendin opzoeken in Boekarest
Dat herken ikquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:29 schreef Aure het volgende:
Ja! Ze accepteren het uiteindelijk wel als je ze dan richting de slaapbank stuurt, maar ze hadden iets heeul anders in gedachten. Terwijl ik ze dan helemaal geen enkele reden daartoe heb gegeven. Maargoed, die nodig ik dus ook niet meer uit
Leuk.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:30 schreef ColdFeet het volgende:
Golfer, ja, vrijdag heen, maandag terug. Vriendin opzoeken in Boekarest
Mannen zijn maar stom !quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:21 schreef Aure het volgende:
Oh en Braam ja hij klopt niet helemaal maar het kwam redelijk op hetzelfde neer! Ik was het toen zo spuugzat dat elke gozer waar ik een gezellige avond mee had (gewoon normaal gezellig, zonder zoenen oid) dacht dat ie wel kon blijven slapen (in mijn bed)
Dat lijken me nou enige dingen om te doenquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:30 schreef golfer het volgende:
Oh en ik krijg net doorgemaild dat ik a.s. donderdagavond geacht wordt uit eten te gaan bij Oude Spoorhuis te Uithoorn (???) voor een bespreking met mijn 2 broers over de erfenis en de verkoop van het huis van mijn ouders.
Haha preciesquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat herken ikDat ik slaapspullen ga halen voor op de bank en dat je dan een soort vertwijfelde blik ziet
Ik sta ook niet te juichen, maar er moeten wel wat besluiten worden genomen. Bijvoorbeeld over de vraagprijs van het huis dat intussen al een jaar te koop staat en over de zooi aan spullen die er nog in staan.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:31 schreef Isabeau het volgende:
Dat lijken me nou enige dingen om te doen(not)
Jawel! Erfenisquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:31 schreef Isabeau het volgende:
Dat lijken me nou enige dingen om te doen(not)
Was het maar zover al. Je zult nog even verder moeten met deze arme sloeber zonder erfenis.quote:
Ja, ik ben al helemaal kapot na een halve dag werken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:39 schreef Sarabi het volgende:
Goedemiddag
Iedereen is alweer toe aan het weekend?
Ik heb er ook geen zin meer inquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:40 schreef golfer het volgende:
Ja, ik ben al helemaal kapot na een halve dag werken.
Ik ben vandaag wezen shoppen maar ben nu ook behoorlijk moequote:Op maandag 16 augustus 2010 16:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ik ben al helemaal kapot na een halve dag werken.
Ik heb werkelijk geen flauw ideequote:Op maandag 16 augustus 2010 16:27 schreef Aure het volgende:
Oeh ik heb nog nooit in een afrikaans restaurant gegeten. Is dat wat?
Abessinië in Delft? Geweldig leuk tentjequote:Op maandag 16 augustus 2010 16:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw ideeHet wordt voor mij de eerste keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Nope. Smaak van Afrika in Rotterdam of zo.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Abessinië in Delft? Geweldig leuk tentje
quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:49 schreef Isabeau het volgende:Jeetje, Isa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:53 schreef golfer het volgende:
Jeetje, Isa.NopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Tot zo!quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
NopeAmaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
5,5 setsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook tot zo.quote:
Oh en een van mijn oudjes heeft een leuke manquote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh en een van mijn oudjes heeft een leuke manIk mag haar Beppe (oma in het fries) noemen. En zij noemt me dan Pake (opa in het fries). Nu noemt haar man me ook Pake
damm, die was wel echt scherp leinquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jij hoort bij niemand, dus niemand weet of je wel of niet leuk bent.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:49 schreef Isabeau het volgende:gossie. Wist je dat de stabiele relatie zo snel vastgelegd ging worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk he?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en een van mijn oudjes heeft een leuke manIk mag haar Beppe (oma in het fries) noemen. En zij noemt me dan Pake (opa in het fries). Nu noemt haar man me ook Pake
wat is een knipoog-PI ?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Er staat een knipoog-PI bij heh
Als er een knipoog voor staat, is het niet serieus.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:44 schreef Braamyo het volgende:
wat word er dan met de opmerking bedoelt?
You&me bothquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:48 schreef PdeHoog het volgende:
Het is hier een klotezooi en ik wil een andere baan
ow... dan deleet ik de knipoog wel ff voor jequote:Op maandag 16 augustus 2010 17:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als er een knipoog voor staat, is het niet serieus.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:48 schreef PdeHoog het volgende:
Het is hier een klotezooi en ik wil een andere baan
Lekkerquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:50 schreef Bluezz het volgende:
Thuis mét een chardonnaytje al voor me en de naked chef in tha kitchen
Oh goed ideequote:Op maandag 16 augustus 2010 17:50 schreef Bluezz het volgende:
Thuis mét een chardonnaytje al voor me
Moet dan wel een heet wijf zijn he, Memoquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan hoop ik voor m dat hij condooms heeft maar zoals ik al zei acht ik die kans zeer nihil
quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:17 schreef Leintjeuh het volgende:
En toen we op mijn vrije dag een keer samen kwamen riep ze : Jaaaaaa daar zijn ze : Mijn vaaaader en mijn moeoeoeoederquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:37 schreef golfer het volgende:
Leuk he?
In het tehuis waar B. op hel laatst werkte kwam ik ook wel eens op bezoek in de huiskamer en daar was altijd een oud wijffie die mij herkende en mij steevast enthousiast begroette met: Papa!!!
Ja ik dacht ik heb de maandag weer overleefd, zit niezo lekker in velletje en het is bijna ferkansiequote:
Hebben jullie allemaal even dipjes of is het echt iets dat jullie anders willen zien?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
You and me thricequa studie dan
Het is fundamenteel bij mij.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hebben jullie allemaal even dipjes of is het echt iets dat jullie anders willen zien?
Mijn 'dipje' duurt me iets te langquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hebben jullie allemaal even dipjes of is het echt iets dat jullie anders willen zien?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moet dan wel een heet wijf zijn he, Memo
Dat is vervelend.....ga je op zoek naar een nieuwe studie?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is fundamenteel bij mij.Kan niet voor de anderen spreken.
Hey! Lepel pakken en alles weer opeten! Eenmaal ingeslikte dingen kunnen niet meer ongedaan worden!quote:
Nee, ik ga op m'n tanden bijten en m'n ir. diploma halen. Het gaat goed, de laatste maanden, ondanks de zatheid. De periode ervoor ging het slecht én was ik het zat tegelijk.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is vervelend.....ga je op zoek naar een nieuwe studie?
@CF een te lang dipje?
Da's bij Steer een beetje te laatquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is vervelend.....ga je op zoek naar een nieuwe studie?
@CF een te lang dipje?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's bij Steer een beetje te laatEnne, ik ga er hier maar niet teveel over uitweiden
jawel hoor ;pquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hey! Lepel pakken en alles weer opeten! Eenmaal ingeslikte dingen kunnen niet meer ongedaan worden!
Komt goed Steerquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ik ga op m'n tanden bijten en m'n ir. diploma halen. Het gaat goed, de laatste maanden, ondanks de zatheid. De periode ervoor ging het slecht én was ik het zat tegelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |