Welke dag was dat?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja hij moest ff wat inhalen na de vervallen vrijdag aflevering van VI.
Hij zat 2 avonden achter bij Pauw & Witteman ter compensatie. Frans Bauer, het MTV tutje en dat Greenpeace meisje hebben nog nachtmerries denk ik.quote:
Het Mtv tutje lulde hem er hard uit anders.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:54 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Hij zat 2 avonden achter bij Pauw & Witteman ter compensatie. Frans Bauer, het MTV tutje en dat Greenpeace meisje hebben nog nachtmerries denk ik.
Waar precies?quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:32 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Het Mtv tutje lulde hem er hard uit anders.
Dat mag jij vinden, maar ik stond echt volkomen achter Derksen zijn punten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:32 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je zo'n leuk en aardig meisje sletje moet noemen maar oke.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:50 schreef bascross het volgende:
Misschien bedoelt ie het einde? Toen dat sletje zei dat Johan zich maar met voetbal moet bezighouden. Dat is gewoon een zwakke oneliner, maar blijkbaar was DuvelDuvel onder de indruk.
Johan had natuurlijk gelijk. Een tv-programma over hoertjes in Brazilië. Ja leuk en nu?
Vind je? Dat heb ik dan gemist.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:32 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Omdat ze een grote mond heeft tegen Johan Derksen. Ze gebruikte ''je'' toen ze tegen hem sprak, beetje meer respect tonen voor zo'n held zou geen kwaad kunnen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je zo'n leuk en aardig meisje sletje moet noemen maar oke.
De uitspraak exact weet ik niet meer maar Johan Derksen vond het onzin dat ze zoiets gaan doen in Brazilie.Maar het kwam er op neer dat zij zich met zulke dingen bezig wil houden en Johan met Cruijff en Van der Boog. En dat iedereen zo zn eigen prioriteiten heeft. Waar ze natuurlijk helemaal gelijk in heeft want aan het einde van de dag blijft het maar voetbal.
nou nou, hard uitgeluld zegquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je zo'n leuk en aardig meisje sletje moet noemen maar oke.
De uitspraak exact weet ik niet meer maar Johan Derksen vond het onzin dat ze zoiets gaan doen in Brazilie.Maar het kwam er op neer dat zij zich met zulke dingen bezig wil houden en Johan met Cruijff en Van der Boog. En dat iedereen zo zn eigen prioriteiten heeft. Waar ze natuurlijk helemaal gelijk in heeft want aan het einde van de dag blijft het maar voetbal.
En Johan maar klagen als een tafeldame/gast meepraat bij DWDD over voetbal toen hij daar was.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Sorry, maar het kwam allemaal wel erg naief en onnozel over van die MTV dame. Daar mag best iets over gezegd worden. Alsof je geen mening mag hebben over het onderwerp prostitutie. Je zou een punt hebben wanneer Derksen zou pretenderen oplossingen te hebben voor het probleem.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En Johan maar klagen als een tafeldame/gast meepraat bij DWDD over voetbal toen hij daar was.
Pot verwijt de ketel.
Ze is lekker, dus is het haar vergevenquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:51 schreef nikk het volgende:
[..]
Sorry, maar het kwam allemaal wel erg naief en onnozel over van die MTV dame. Daar mag best iets over gezegd worden. Alsof je geen mening mag hebben over het onderwerp prostitutie. Je zou een punt hebben wanneer Derksen zou pretenderen oplossingen te hebben voor het probleem.
Zal best, maar hij verwijt andere wat hijzelf ook gewoon doet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:51 schreef nikk het volgende:
[..]
Sorry, maar het kwam allemaal wel erg naief en onnozel over van die MTV dame. Daar mag best iets over gezegd worden. Alsof je geen mening mag hebben over het onderwerp prostitutie. Je zou een punt hebben wanneer Derksen zou pretenderen oplossingen te hebben voor het probleem.
Ze maakt er een programma over dus zal er vast wel meer van weten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:25 schreef bascross het volgende:
Ja, want dat meisje heeft veel meer verstand van prostitutie dan Johan.
Dom geleuter.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ze maakt er een programma over dus zal er vast wel meer van weten.
Maar vanavond toch weer sneaky kijken.... ofniequote:Op vrijdag 1 april 2011 18:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
Die "meningen" van JD kunnen me onderhand gestolen worden.
Als hij een goed journalistiek blad en journalistiek programma wil maken moet hij met feiten komen met zijn redaktie van 50 man. Alleen dan wordt het vanavond interessant.
Ik kijk altijd. Maar vaak is het slechts behang.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:32 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Maar vanavond toch weer sneaky kijken.... ofnie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |