Whehe, nu lijk ik net zo'n persoon die om 8 uur opstaat en om 11 uur er weer in ligt, maar schijn bedriegt, ik ben alleen dan meer een drugsgebruiker dan zuiperquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:01 schreef julian6 het volgende:
Het ligt er ook een beetje aan of je iemand bent die 24 uur per dag zuipt op LL, keihard losgaat en geld geen rol speelt of dat je iemand bent die om 8 uur opstaat, wat bandjes bekijkt en om 11 uur weer naar bed gaat en alleen wat watertjes haalt.
Zuipen voor 70 euro!?!quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:26 schreef wolvendagen het volgende:
Ik vind serieus dat jullie veel uitgeven..ik was vorig jaar 70 euro kwijt en ik heb rondjes gegeven, ontbeten, gedineerd, gezopen, alles. O en ik ging ook pas om een uur of 5 slapen.
![]()
alsof je 500 euro uit moet geven op lowlands. doe eens normaal zeg.quote:
Ja serieus. Maar ik had ook nog een shitload aan muntjes gevonden, dus dat scheelt ook wel.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Zuipen voor 70 euro!?!Dat kan niet eens op 1 avondje in de kroeg in Nederland!
quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:31 schreef wolvendagen het volgende:
Ja serieus. Maar ik had ook nog een shitload aan muntjes gevonden, dus dat scheelt ook wel.
Dat ik ook weinig uit kan geven als ik een shitload aan muntjes vind!quote:
Dan geef je toch lekker 500 euro uit. Be my guest hoor.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:35 schreef smoeske het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
smells like bull shit ..
Waarom heb je het nou over 500 euro ?quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan geef je toch lekker 500 euro uit. Be my guest hoor.Jezus Christus, muikerd.
Wat ga je uitgeven dan, hele tijd commentaar en dat het bullshit is dat ik 70 euro uitgaf maar zelf niets zeggen. Ja dan vul ik het gewoon zelf in.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:41 schreef smoeske het volgende:
[..]
Waarom heb je het nou over 500 euro ?
Oké 70 euro + het aantal muntjes wat je had gevonden.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja serieus. Maar ik had ook nog een shitload aan muntjes gevonden, dus dat scheelt ook wel.
Daarom. Ik neem 150 mee. En dan zal ik lief na afloop vertellen hoeveel ik uitgegeven heb.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:44 schreef julian6 het volgende:
[..]
Oké 70 euro + het aantal muntjes wat je had gevonden.
Als je 30 muntjes had gevonden was je dus 145 euro kwijt. Wat ook bijna niks is.
Ik zie net dat je 17 bent , in dat geval kan ik het wel begrijpen dat je zo weinig hebt om uit te geven,toen ik 17 was had ik ook niet veel knaken, ik werk al heel wat jaartjes en geef nu zo'n 100 tot 150 euro per dag uit .quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat ga je uitgeven dan, hele tijd commentaar en dat het bullshit is dat ik 70 euro uitgaf maar zelf niets zeggen. Ja dan vul ik het gewoon zelf in.
Oh please. Ik heb genoeg geld. Ik weet er alleen wel mee om te gaan.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:46 schreef smoeske het volgende:
[..]
Ik zie net dat je 17 bent , in dat geval kan ik het wel begrijpen dat je zo weinig hebt om uit te geven,toen ik 17 was had ik ook niet veel knaken, ik werk al heel wat jaartjes en geef nu zo'n 100 tot 150 euro per dag uit .
Haha jij bent echt grappig , en ook erg snel op je teentjes getrapt !quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh please. Ik heb genoeg geld. Ik weet er alleen wel mee om te gaan.
Vorig jaar was ik 17 en gaf ik op mn hoogtepunt toch wel 150 euro uitquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:46 schreef smoeske het volgende:
[..]
Ik zie net dat je 17 bent , in dat geval kan ik het wel begrijpen dat je zo weinig hebt om uit te geven,toen ik 17 was had ik ook niet veel knaken, ik werk al heel wat jaartjes en geef nu zo'n 100 tot 150 euro per dag uit .
Niets meer dan dit voor deze post:quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:50 schreef smoeske het volgende:
[..]
Haha jij bent echt grappig , en ook erg snel op je teentjes getrapt !
Ik zeg ook niet dat dat niet kanquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niets meer dan dit voor deze post:
Wat dacht je van cocktails die dingen zijn best duur maar erg lekkerquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Hoeveel liter bier drinken jullie?
Oh man.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:48 schreef Schaapstoeter het volgende:
[..]
Wat dacht je van cocktails die dingen zijn best duur maar erg lekker
Zoveel mogelijk, begint donderdag om half 10 s`ochtends al.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Proost!quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:50 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk, begint donderdag om half 10 s`ochtends al.
Over heel LL? denk zo'n 10 liter per dag..quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Geen idee.. waarschijnlijk ook de reden dat ik zoveel geld kwijt was Met die dingen kom ik echt in de perfecte feestmodusquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:50 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Oh man.Hoe duur was een mojito vorig jaar ook alweer?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:51 schreef julian6 het volgende:
[..]
Over heel LL? denk zo'n 10 liter per dag..
quote:
70 euro zou 28 biertjes inhouden......... kleine glaasjesquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:26 schreef wolvendagen het volgende:
Ik vind serieus dat jullie veel uitgeven..ik was vorig jaar 70 euro kwijt en ik heb rondjes gegeven, ontbeten, gedineerd, gezopen, alles. O en ik ging ook pas om een uur of 5 slapen.
![]()
Als je ook nog andere dingen koopt ipv alleen eten&drinken zit je daar al snel aan hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:30 schreef Inverted_World het volgende:
Ik geef 200 uit, ben elke keer lam, neem ook wel gestoord veel drank mee, maar tochIk snap niet hoe je aan 500 kan zitten.
Dat en LL is fucking duur. Als je heel de week patat eet dan valt het wel mee maar zodra je gewoon normaal voer wil hebben dan mag je de bonnen trekken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:32 schreef Aure het volgende:
[..]
Als je ook nog andere dingen koopt ipv alleen eten&drinken zit je daar al snel aan hoor
Ja preciesquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:35 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dat en LL is fucking duur. Als je heel de week patat eet dan valt het wel mee maar zodra je gewoon normaal voer wil hebben dan mag je de bonnen trekken.
'Werken' @ LLquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:42 schreef SvenM het volgende:
Dan wil ik wel eens weten hoe je dat doet. Of ben jij zon bekerraap-type
Ik neem voor de zekerheid 400 euroquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:03 schreef Demon_Hunter het volgende:
RICKO, neem 350 euro mee.. meestal geef ik rond de 300 uit, en dat is exclusief de 24 halve liters die ik meeneem en 2 flessen goldstrike.
Ik neem sowieso 200 euro cash mee, voor de munten-pin kassa's/automaten staan altijd de langste rijen, cash is meestal zo doorlopen de eerste dagen. Ik heb die 200 euro sowieso in mijn zak zitten dus heb ik niet zoveel last van die tentenroversquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik neem voor de zekerheid 400 euroIk denk niet dat ik het trouwens cash mee neem, ik weet niet hoe vaak er daar gestolen wordt
En dan heb ik ook nog eens een iphone, eens kijken of ik ergens een oude kan wegritselen (en dan geen sim in de iphone hebben)
Ik vind het echt verbazingwekkend dat er zo veel gejat wordt op lowlandsquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik neem sowieso 200 euro cash mee, voor de munten-pin kassa's/automaten staan altijd de langste rijen, cash is meestal zo doorlopen de eerste dagen. Ik heb die 200 euro sowieso in mijn zak zitten dus heb ik niet zoveel last van die tentenrovers
Laat iedereen dat lekker voor zichzelf wetenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:52 schreef vault_tec het volgende:
Mensen die denken tof te zijn door zo min mogelijk mee te nemenJe gaat 1 keer naar lowlands en dan neem je weinig geld mee... Als je een beetje lekker wilt eten en drinken dan ben je zo door je geld heen
![]()
Moet zeggen dat ik vorig jaar ook dacht dat ik maximaal 150 euro kwijt zou zijn.. ik geloof dat het op vrijdag al op wasquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:52 schreef vault_tec het volgende:
Mensen die denken tof te zijn door zo min mogelijk mee te nemenJe gaat 1 keer naar lowlands en dan neem je weinig geld mee... Als je een beetje lekker wilt eten en drinken dan ben je zo door je geld heen
![]()
Alleen koeltassen met bier en mooie stoelen die voor de tent staan. Als je zat bent doe je nou eenmaal sneller iets. Of heb je nog nooit een verkeerdbords los gemaakt?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:51 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik vind het echt verbazingwekkend dat er zo veel gejat wordt op lowlandsKon mijn oren niet geloven toen iemand uit mn groep vorig jaar zei dat zijn stoel gestolen was
bekers rapen? Zo 2009quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:40 schreef Peter het volgende:
hooguit 20 euro. Meestal hou ik er juist wat aan over.
Neuken voor muntjes zeker!?!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:37 schreef zonisdegod het volgende:
ik kwam met 200 ging weg met 80 ofzo
je moch toch niet van je ouders? ga je stiekem naar festivaltjes ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:45 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Neuken voor muntjes zeker!?!Ik hou zo van festivals he!
Snap nog steeds niet hoe er zo'n verschil tussen onze uitgave zatquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:57 schreef zonisdegod het volgende:
[..]
je moch toch niet van je ouders? ga je stiekem naar festivaltjes ?![]()
en nee ik neuk niet voor muntjes ik loop niet om de 5 minuten eten/drinken/stuff te kopen, had mad veel lol voor t leven
jij kocht wat meer shirts dan mij, dat is t verschil i guess, want when you bought food, i bought foodquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:52 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet hoe er zo'n verschil tussen onze uitgave zat![]()
![]()
Nee nee, wanneer ik voedsel kocht at jij ook meequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:02 schreef zonisdegod het volgende:
[..]
jij kocht wat meer shirts dan mij, dat is t verschil i guess, want when you bought food, i bought food
Ik hoop dat ik je niet tegenkom als ik aan het werk benquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:04 schreef Tatser het volgende:
[..]
bekers rapen? Zo 2009
edit: Ik hoop 450 eu uit te geven. Cocktail bar ruled.
Excl. ticket en voorbereiding + snoepgoed. Netto netto op het terrein dus.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:23 schreef Hou-m-Nat het volgende:
250 - 300.
Vergeet altijd de laatste dag dat je muntjes kan inwisselen. Mojito mo Problems....
Wel genieten =)
wacht maarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:17 schreef RickoKun het volgende:
Mwoah ik ben niet van plan om t-shirts of cd's e.d. te kopen, ik denk dat het geld alleen aan bier en eten uit wordt gegeven
KKKOPquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:03 schreef Demon_Hunter het volgende:
RICKO, neem 350 euro mee.. meestal geef ik rond de 300 uit, en dat is exclusief de 24 halve liters die ik meeneem en 2 flessen goldstrike.
Ben jij die lijer uit dat andere topic?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:19 schreef batsbokkelul het volgende:
minder dan 50 euro. gratis kaarten en gratis kaarten voor 2 vrienden geregeld. In ruil daarvoor betalen ze bijna alles voor me.
hoop dat je een leuk weekend hebt!!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:34 schreef single_queen het volgende:
haha,
ik kom net terug van Sziget (en nu weet ik heus wel dat Hongarije - NL niet echt vergelijkbaar is), maar daar gaf ik 330 uit voor een hele week incl 2x luxe uit eten, 2x stappen in Budapest, emmers mojito op het festival zelf en iedere nacht de taxi terug (excl hotelkosten hoor ;-) )
Ik hoop max 300 uit te geven op lowlands, maar heb just in case het dubbele op mijn rekening staan. Denk dat het wel goed komt - ik koop geen merch en na al het vette en vele eten in Hongarije (+ 1,5 kg) wil ik beetje minderen, dus neem ik zelf gezond voedsel mee.
Moet je wel elke keer dat je dorst hebt terug naar je tent.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:49 schreef Hyman het volgende:
en dan neem ik zelf nog wel een paar sixpacks mee, dus ik hoef eigenlijk alleen eten te kopen, en mss een aantal biertjes
Ja maar ik drink niet zo gigantisch veel dat ik in een half uur op de grond ligquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:56 schreef Petrovskie het volgende:
[..]
Moet je wel elke keer dat je dorst hebt terug naar je tent.
60 euroquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:54 schreef Hyman het volgende:
En hoeveel heeft men nou uiteindelijk uitgegeven?
Ik dacht dat ik 150 max zou uitgeven, bleek maar 60 te zijn.
Ja dat snap ik net zo min als mensen die meer dan 300e uitgevenquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:10 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
60 euroEcht, ik snap dat niet.
Ik hoef niet ieder half uur een biertje te hebbenquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:10 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
60 euroEcht, ik snap dat niet.
Pfffquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:31 schreef GotC het volgende:
Was je ook maar zo zuinig met je posts Hyman.
Je hebt uberhaupt geen tijd om jezelf vol te vreten als je van hot naar her loopt om muziek te luisterenquote:
Ook geen tijd voor gehad, dus scheelt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je hebt uberhaupt geen tijd om jezelf vol te vreten als je van hot naar her loopt om muziek te luisteren
Nee donderdag was ik dr pas om 22:00, en ik had zelf bier bij. en zondagnacht was ik al weg.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:53 schreef GotC het volgende:
Maar Hyman, hoe heb je dat in godsnaam gedaan, 60 euro van donderdag t/m maandag?. Dat zijn..5 muntjes per dag. Een broodje kostte al 2 a 3 munten, drinken minstens 1, beetje goed avondeten (bami+sate oid) 4 munten.
Was je met een vermageringskuur bezig?quote:
Ik at eigenlijk alleen tussendoortjes zoals loempia's/ falafel/ pannekoek, nooit echt een volledige maaltijd.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:28 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Was je met een vermageringskuur bezig?
10 muntjes per dag. Zelfs als je geen alcohol zou drinken is dat al een opgave. Lunch met een broodje en een kopje koffie is 3/4 muntjes. Het avondeten is al snel 4 muntjes voor iets fatsoenlijks. Drink tussendoor nog wat, eet een ijsje. Ga een keertje douchen. Dan ben ik al meer dan 10 munten kwijt.
Blik mag het het festivalterrein niet op. En om nou iedere keer naar de tent terug te lopen om je eigen voorraad aan te spreken is een verspilling van de tijd.
Ik ben gewoon te nederlands, ik ga alles gelijk omrekenen, en dan heb ik al snel zoiets van fuck dit, dat is me veel te duurquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:37 schreef HTrockstar het volgende:
ik snap hoe sommige mensen hier zo weinig uitgeven op lowlands, twee jaar terug ook geweest en vond het eten daar zo lekker dat ik daar alleen al grof geschat 150 euro aan heb uitgegeven
Zeker, ik heb enkel grote biertjes gedronkenquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:44 schreef MPG het volgende:
Exact 150 rueo aan munten uitegegeven. Redelijk beschaafd gehouden dus.
Die grote biertjes waren overigens wel een topdeal.
Wij maken graag plezier op lowlands.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:48 schreef Mr.DD het volgende:
80 euro aan muntjes. Iedereen hier boven de 150> ik snap jullie niet. Echt niet.
Hoezo niet ? Eet jij niet lekker, en drink je niet door? Ik was er pas vrijdag en heb voor ongeveer 250 euro uitgegeven aan merch en eten en drinken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:48 schreef Mr.DD het volgende:
80 euro aan muntjes. Iedereen hier boven de 150> ik snap jullie niet. Echt niet.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:52 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Hoezo niet ? Eet jij niet lekker, en drink je niet door? Ik was er pas vrijdag en heb voor ongeveer 250 euro uitgegeven aan merch en eten en drinken.
Ok toegegeven, geen merch gekocht en geen epic maaltijden voor 4 muntjes. Maar genoeg groot Grolsch hoorquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:52 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wij maken graag plezier op lowlands.
en ik snap jou nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:48 schreef Mr.DD het volgende:
maaltijdje in de avond zat je al snel aan 8 muntjesquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:03 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
[..]
Ok toegegeven, geen merch gekocht en geen epic maaltijden voor 4 muntjes. Maar genoeg groot Grolsch hoor
quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:41 schreef ebeaydojraes het volgende:
17 jaar? owww dus je kan nog nie drinkenkijk dat verklaart veel
.
iets van 200 euro uitgegeven (ook aan aantal cd's). heb me de laatste dag as usual ingehouden. wou ook niet meer uitgeven.
Als je cocktails zuipt als een malle en nonstop met een grote bier in je klauwen staat, dan heb je mijns inziens meer nodig dan 100 eu per dagquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:25 schreef mattttPUNTnl het volgende:
100e per dag, cocktails zuipen als een malle en nonstop met een grote bier in je klauwen staan
Ach, wat weet jij nouquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:28 schreef very het volgende:
[..]
Als je cocktails zuipt als een malle en nonstop met een grote bier in je klauwen staat, dan heb je mijns inziens meer nodig dan 100 eu per dag![]()
daarbij moet ik zeggen dat ik ook nog een shirt van 25e heb gehoord. dus best wel weinig uitgegeven toch?quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:42 schreef mau5trap het volgende:
ik heb 120 euro uitgegeven, alles bij mekaar
ik heb 4 coctails op had zelf pakjes sap bij me. dronk veel water uit de kraanquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:48 schreef Mr.DD het volgende:
Niet iedereen is al dronken na 1 glas bier.quote:
Nee, dat heb ik vernomen van jequote:Op maandag 23 augustus 2010 23:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Niet iedereen is al dronken na 1 glas bier.
quote:
170 munten beschaafd? Zo dat is bijna 60 munten per dag.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 06:31 schreef stbabylon het volgende:
155 kaartje
20 sonnema/cola
50 sigaretten
20 groeps-t-shirt
170 munten
Een erg beschaafd #ll10 dus
Koop een paar cd's met munten. Of shirtjes. Of eet 4 x per dag bami.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:56 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
170 munten beschaafd? Zo dat is bijna 60 munten per dag.
Dat is één pitcher mojito. Daar poets ik mn tanden mee...quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:48 schreef Mr.DD het volgende:
Even wat uitgebreider:quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:20 schreef GotC het volgende:
Totaal 480 euro met zn 2enHebben niet nagedacht over geld, gewoon echt genoten en gedaan wat we wilden
ik denk 170 euroquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 06:31 schreef stbabylon het volgende:
155 kaartje
20 sonnema/cola
50 sigaretten
20 groeps-t-shirt
170 munten
Een erg beschaafd #ll10 dus
Hoeveel bekertjes heb je daarvoor geraapt?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:36 schreef Blackviper het volgende:
Wederom ¤0,- en toch iedere dag bezopen.
Geen 1 dat is smerig.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hoeveel bekertjes heb je daarvoor geraapt?.
Oh ja die heb ik ook nog gekocht... mijn stoeltje ging dood op de camping. heb tenminste nog wel lekker voor de ingang van walibi kunnen zitten op het ding.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Uiteindelijk ¤ 180,- aan muntjes en ¤ 15,- voor zo'n klote strandstoel
Je hebt geleerd van de vorige keer toen je een extra tent had meegenomen om je eten in op te slaan ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ¤ 65,- aan muntjes, ¤ 15,- aan sigaretten, ¤ 15,- aan boodschappen van te voren en ¤ 13,50 aan pillen.
Goedkoop festivalletje dus.
Ja maar toen had ik eten mee voor 8 personen hè. Nu voor twee.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je hebt geleerd van de vorige keer toen je een extra tent had meegenomen om je eten in op te slaan ?
Drugsquote:
die bami was goede shitquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:03 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Koop een paar cd's met munten. Of shirtjes. Of eet 4 x per dag bami.
Ik vind alles nog redelijk goed te verklaren hoor.
Ja, ik had ook 155 kaartjes, 20 flessen berenburg/cola, 50 sigaretten (eigenlijk 200) en 20 t-shirts mee.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:56 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
170 munten beschaafd? Zo dat is bijna 60 munten per dag.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ik had ook 155 kaartjes, 20 flessen berenburg/cola, 50 sigaretten (eigenlijk 200) en 20 t-shirts mee.
Dumbass.
Zwerver.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:07 schreef 988012 het volgende:
Nee, ik vind het niet echt stoer om te vertellen dat je honderden euro's kwijt was aan muntjes om vervolgens nog te zeggen dat het wel meeviel dit jaar.
Goed bezigquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:07 schreef 988012 het volgende:
Maximaal 20 euro aan de boodschappen vooraf.
Geen muntjes hoeven kopen, overdag hier en daar een bekertje oppakken en 's avonds los op andere dingen dan alcohol.
Tijdens de Lowlands rave en andere latertjes was het ook zeer gunstig om af en toe even op de grond rond te kijken, had zo snel een rokje van treetjes aan m'n riem hangen.
Nee, ik vind het niet echt stoer om te vertellen dat je honderden euro's kwijt was aan muntjes om vervolgens nog te zeggen dat het wel meeviel dit jaar.
Want? Over het algemeen bewaart men ook zijn lege statiegeldflessen en neemt ze dan zelfs nog kilometers verderop mee om ze terug te brengen naar de supermarkt, nou dan ben je vast ook knettergek.quote:
quote:
Jezus, je zou op die manier maar van je lowlands moeten genieten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:07 schreef 988012 het volgende:
Maximaal 20 euro aan de boodschappen vooraf.
Geen muntjes hoeven kopen, overdag hier en daar een bekertje oppakken en 's avonds los op andere dingen dan alcohol.
Tijdens de Lowlands rave en andere latertjes was het ook zeer gunstig om af en toe even op de grond rond te kijken, had zo snel een rokje van treetjes aan m'n riem hangen.
Right back at ya.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:23 schreef 988012 het volgende:
Pas op voor mensen die doen waar ze lekker zelf zin in hebben!
alsof jij je statiegeldflessen van de grond raapt en aan je riem bewaard. Lekkere vergelijkingquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:23 schreef 988012 het volgende:
[..]
Want? Over het algemeen bewaart men ook zijn lege statiegeldflessen en neemt ze dan zelfs nog kilometers verderop mee om ze terug te brengen naar de supermarkt, nou dan ben je vast ook knettergek.
Nee, het is nu vast anders omdat je op Lowlands bent, een festival waar je móet genieten en chillen. Pas op voor mensen die doen waar ze lekker zelf zin in hebben!
[..]
![]()
Tot je je bedenkt dat sommige met meer dan 1000,- het terrein af gaan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:57 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
alsof jij je statiegeldflessen van de grond raapt en aan je riem bewaard. Lekkere vergelijkingJe eigen bekers en trays bewaren is niet zo heel raar hoor, maar ze van de grond rapen om geld te verdienen komt toch wel erg zwerverig over
WTF....dan ben je gewoon non-stop aan het zoeken naar bekertjes. Krijg je nog wel wat van de optredens mee wanneer je in totaal 4000 bekertjes bij elkaar hebt gespaard?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:08 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Tot je je bedenkt dat sommige met meer dan 1000,- het terrein af gaan.
Zojuist 13 muntjes in mn broek van vrijdag gevonden
Denk het niet, ik heb nooit bekers gespaard. Bewaar alleen mn eigen tray en bekers wanneer we met een groep zijn. Als ik met minder mensen loop komt alles netjes platgestampt op de grond terecht.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:15 schreef very het volgende:
[..]
WTF....dan ben je gewoon non-stop aan het zoeken naar bekertjes. Krijg je nog wel wat van de optredens mee wanneer je in totaal 4000 bekertjes bij elkaar hebt gespaard?
Denk je dat hun dat iets boeit?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:15 schreef very het volgende:
[..]
WTF....dan ben je gewoon non-stop aan het zoeken naar bekertjes. Krijg je nog wel wat van de optredens mee wanneer je in totaal 4000 bekertjes bij elkaar hebt gespaard?
Mensen doen zoveel meer moeite om statiegeldflessen te bewaren en ze in te leveren, terwijl dat eigenlijk vrij weinig oplevert. Vind het een goeie vergelijking.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:57 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
alsof jij je statiegeldflessen van de grond raapt en aan je riem bewaard. Lekkere vergelijkingJe eigen bekers en trays bewaren is niet zo heel raar hoor, maar ze van de grond rapen om geld te verdienen komt toch wel erg zwerverig over
kennelijk toch een rekenfoutje gemaakt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:27 schreef kesselman het volgende:
Overdag eten en drinken we waar we zin in hebben(veel en lekker)
S'avonds na 22 uur eten we meestal niets meer,heel vreemd, en drinken we meestal water.
Verder kopen we geen merch ofzo.
En dan zijn we met zijn 2e ongeveer 200 euro kwijt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |