Bij Laga was er nieteens plek voor 322 mensen, er zijn er dacht ik 266 toegelaten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Overigens schrijft erg groot gedeelte zich na introtijd of maanden daarna weer uit bij roeien...
Daar zitten minder lallende ballo's dan bij DSCquote:
Het zal je misschien ontgaan zijn, maar deze reacties zijn dus niet langer welkom in KLB.quote:
Mensen die dit vrijwillig ondergaan, uitvoeren, of leuk vinden moeten gedwongen gesteriliseerd worden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:35 schreef Lexis het volgende:
Dit is trouwens wel een mooi filmpje.
Gefilmd in DSS Phoenix, omdat t originele Minerva is afgebrand. In Utrecht schijnt het nog precies zo te gaan, alleen dat gebloed mag niet meer.
Fucking goed, want die foeten worden as we speak even lekker ontgroend.
Haha, neejoh gast. Dit is toch geniaal? Ik vind t wel vet dat er nog een stukje cultuur van vroegah is overgebleven..!quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:45 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Het zal je misschien ontgaan zijn, maar deze reacties zijn dus niet langer welkom in KLB.
[..]
Mensen die dit vrijwillig ondergaan, uitvoeren, of leuk vinden moeten gedwongen gesteriliseerd worden.
iets met holbewoners...quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:50 schreef Lexis het volgende:
[..]
Haha, neejoh gast. Dit is toch geniaal? Ik vind t wel vet dat er nog een stukje cultuur van vroegah is overgebleven..!
Dit.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:45 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Mensen die dit vrijwillig ondergaan, uitvoeren, of leuk vinden moeten gedwongen gesteriliseerd worden.
Je weet niet hoe diep de universiteiten tegenwoordig in de corpora zitten he? Geen alcohol, 6-8 uur slaap, één van dit soort dingen naar buiten ze kunnen de toko sluitenquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:35 schreef Lexis het volgende:
Dit is trouwens wel een mooi filmpje.
Gefilmd in DSS Phoenix, omdat t originele Minerva is afgebrand. In Utrecht schijnt het nog precies zo te gaan, alleen dat gebloed mag niet meer.
Fucking goed, want die foeten worden as we speak even lekker ontgroend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |