Klei. Is het woord.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:43 schreef Gert het volgende:
Wie heeft er nog stenen die niet al te hard zijn?
In het niet-al-te-harde-stenenkastje of zo..
Of kun je stenen wat weëiger maken met zo'n laserpen?
Ook weer niet té zacht hè, dat het een soort opgedroogde spons wordt. Want daar gaat remmie alleen maar van giebelen.
Hier heb ik een steen voor je:quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:43 schreef Gert het volgende:
Wie heeft er nog stenen die niet al te hard zijn?
In het niet-al-te-harde-stenenkastje of zo..
Of kun je stenen wat weëiger maken met zo'n laserpen?
Ook weer niet té zacht hè, dat het een soort opgedroogde spons wordt. Want daar gaat remmie alleen maar van giebelen.
Ja dahag!quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wel graag een beetje mooie stenen, groot en met wat opsmuk![]()
[ afbeelding ]
Wat een schatjequote:Op maandag 16 augustus 2010 13:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier heb ik een steen voor je:
[ afbeelding ]
Tsja, krijg je tzt geheid opmerkingen als "Onder welke steen kom jij vandaan"quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dahag!![]()
Die moet je met zes man slingeren! En dan is zze viectim daarna meteen al dood en heeft een half elftal een hernia.
Lekker gerockt?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:49 schreef Noek het volgende:
Ik heb kei grote stenen. Het voelt wel een beetje als een steen op mijn maag maar ik heb er een rotsvast vertrouwen in dat teh crowd krijgt wat het verdient. Een spetterende show!
Macht werkt van beneden naar boven, maar ook van boven naar beneden. Als niemand naar hem geluisterd had was er maar één dode gevallen en dat was waarschijnlijk Hitler zelf bungelend ergens als arme mislukte schilder. Hij is net zo schuldig als degenen die naar hem luisterden, op hem gestemd hebben en zijn bevelen hebben opgevolgd.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij was vriendelijker voor honden en kippen en dan voor joden en communisten, that's a fact.
Echter, je kunt de schuld niet vooral, of alleen maar, gaan leggen bij de mensen onderaan de hierarchische keten die het vuile werk opknappen. Tuurlijk moet je ieder individu verantwoordelijk kunnen houden voor z'n daden. Maar het doelbeweust scheppen van omstandigheden waarbij je op je vingers kunt natellen dat er heel veel doden gaan vallen, is niet legitiem omdat je zelf de trekkers niet overhaalt of de gaskraan opendraait.
Die partytent van Teun is toch al gestenigd?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker gerockt?![]()
Het gaat leuk worden. Teun regelt wel een partytent hoor ik net.
Je kon mij ook gewoon quoten! Zie vorige topic!quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[D_K modus]Wie zonder zonde is werpe de eerste steen[/D_K modus]
Nee, ik vond er niks aan dus toen ben ik maar weer snel gestopt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker gerockt?![]()
Het gaat leuk worden. Teun regelt wel een partytent hoor ik net.
Ja da's weer lekker vanuit het theoretische model geredeneerd, maar in het Gert-model kent schuldigheid gradaties.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Macht werkt van beneden naar boven, maar ook van boven naar beneden. Als niemand naar hem geluisterd had was er maar één dode gevallen en dat was waarschijnlijk Hitler zelf bungelend ergens als arme mislukte schilder. Hij is net zo schuldig als degenen die naar hem luisterden, op hem gestemd hebben en zijn bevelen hebben opgevolgd.
Nee er was een dronken dropje doorheen gelazerd geloof ik. De gebruikelijke doodsoorzaak onder partytenten dus.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Die partytent van Teun is toch al gestenigd?
Cumulatief wat mij betreft.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Macht werkt van beneden naar boven, maar ook van boven naar beneden. Als niemand naar hem geluisterd had was er maar één dode gevallen en dat was waarschijnlijk Hitler zelf bungelend ergens als arme mislukte schilder. Hij is net zo schuldig als degenen die naar hem luisterden, op hem gestemd hebben en zijn bevelen hebben opgevolgd.
Ach joh, Arnhem was toch al bagger, dus we verliezen er niets aan als de lokale voetbalclub nu onderdeel wordt van iemand die groot geworden is door zijn lidmaatschap van de Russische Maffia.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vitesse wordt geowned door een Georgier.
Oe da's wel een goeie! Dan hoor je het gegil en het kneuzen van het vlees niet goed meer, bedoel je toch?quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:03 schreef Noek het volgende:
Oh fijn, het zou lullig zijn als het in het water zou vallen. Zo'n zuidwester dempt ook teveel.
Dat kent schuld altijd. Moord is iets anders dan doodslag, doodslag is iets anders dan mishandeling met de dood tot gevolg en dat is weer anders dan dood door schuld.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja da's weer lekker vanuit het theoretische model geredeneerd, maar in het Gert-model kent schuldigheid gradaties.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:08 schreef Leandra het volgende:
Ach joh, Arnhem was toch al bagger, dus we verliezen er niets aan als de lokale voetbalclub nu onderdeel wordt van iemand die groot geworden is door zijn lidmaatschap van de Russische Maffia.
Kunnen ze niet gewoon even heel Arnhem annexeren?
Het ging mij erom dat bij een ieder die erbij betrokken is een mate van schuld te verwijten is.quote:
Als de mensen hadden geweten wat Dolfje allemaal van plan was hadden ze waarschijnlijk niet en masse op hem gestemd.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het ging mij erom dat bij een ieder die erbij betrokken is een mate van schuld te verwijten is.
Wat heeft Arnhem jou ooit aangedaan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach joh, Arnhem was toch al bagger, dus we verliezen er niets aan als de lokale voetbalclub nu onderdeel wordt van iemand die groot geworden is door zijn lidmaatschap van de Russische Maffia.
Kunnen ze niet gewoon even heel Arnhem annexeren?
Nee joh dat snap ik wel.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat kent schuld altijd. Moord is iets anders dan doodslag, doodslag is iets anders dan mishandeling met de dood tot gevolg en dat is weer anders dan dood door schuld.
Hitler kon ook alleen aan de macht komen vanwege de omstandigheden die hem hiertoe in staat stelden. Iets moet wel in vruchtbare aarde vallen wil het ontkiemen. Het is gemakkelijker het 'gezicht' van het gevolg van dit ontkiemen in een kwaad daglicht te plaatsen dan de vruchtbare aarde (de mens zelf), want dan moet men naar zichzelf kijken en over zichzelf een negatief oordeel vellen.
Jullie zijn in ieder geval allebei weer lekker eloquent.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee joh dat snap ik wel.
Ik speel alleen een beetje met het feit dat jij m.i. vaak de neiging hebt om er extreem rechtlijnig/theoretisch in te gaan zitten en ik meer pragmatisch.
Aan 'wat als... dan' scenario's doe ik niet zo. Wat als Hitler een geslaagd kunstenaar was, dan was de hele tweede wereldoorlog voorkomen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als de mensen hadden geweten wat Dolfje allemaal van plan was hadden ze waarschijnlijk niet en masse op hem gestemd.
Mijn punt is dat niet iedereen die op hem gestemd heeft, schuld heeft.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aan 'wat als... dan' scenario's doe ik niet zo. Wat als Hitler een geslaagd kunstenaar was, dan was de hele tweede wereldoorlog voorkomen?
Hij danste eerst op Jimi Hendrix. Hilarisch genoeg, want z'n voeten zaten als genageld aan de bodem en er was geen beweging meer in te krijgen. Het bovenlichaam wiegelde iets heen en weer, da wast dansen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee er was een dronken dropje doorheen gelazerd geloof ik. De gebruikelijke doodsoorzaak onder partytenten dus.
Ik denk dat Dolfje zelf allemaal niet wist wat hij van plan was, maar t' ging zo gemakkelijk, tsja, waarom dan ook niet hè. Als opportunist moet je van de gelegenheid gebruik maken, zou ik ook doenquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als de mensen hadden geweten wat Dolfje allemaal van plan was hadden ze waarschijnlijk niet en masse op hem gestemd.
wees dankbaar voor wat je hebt, en jij hebt dus een vaatwasser, wat denk je, ik doe alles nog met de hand, is veel erger dan alleen je vaatwasser uitruimenquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:28 schreef Gert het volgende:
Kee... lees het straks wel. Dit gaat nog wel even door gok ik.
Effe rocken. En de vaatwasser uitruimen.
Alle Duitsers waren foutquote:
Niet zeiken, jij hebt toch tijd genoegquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wees dankbaar voor wat je hebt, en jij hebt dus een vaatwasser, wat denk je, ik doe alles nog met de hand, is veel erger dan alleen je vaatwasser uitruimen
Nah Teun, ik doe niet aan sterke drank, dus je mag die ţuică fijn zelf opdrinkenquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij danste eerst op Jimi Hendrix. Hilarisch genoeg, want z'n voeten zaten als genageld aan de bodem en er was geen beweging meer in te krijgen. Het bovenlichaam wiegelde iets heen en weer, da wast dansen.
Vervolgens moest hij optransport
, hield twee boeken in z'n armen en dat bleef zo, ook toen hij langzaam en vervolgens steeds sneller achterover viel Eerst door de tent heen, vervolgens achterover in de hg.
Dat laatste van horen vertellen, want dat kreeg ik dan niet mee, want bij mij was het licht een half uur eerder al uitgegaan. Van het één op het andere moment was ik er klaar mee. Oorzaak: ondermeer zelfgestookte Roemeense Tuica in een limonadefles. Ik heb nog wat bewaard voor Remlof, die schijnt hier eerdaags kennis te komen maken
Oohquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah Teun, ik doe niet aan sterke drank, dus je mag die ţuică fijn zelf opdrinken
wees jij maar blij dat je geen buitenvissenbak al had gebouwd, ging je gast zo door je aquarium heen inplaats van door je heg.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij danste eerst op Jimi Hendrix. Hilarisch genoeg, want z'n voeten zaten als genageld aan de bodem en er was geen beweging meer in te krijgen. Het bovenlichaam wiegelde iets heen en weer, da wast dansen.
Vervolgens moest hij optransport
, hield twee boeken in z'n armen en dat bleef zo, ook toen hij langzaam en vervolgens steeds sneller achterover viel Eerst door de tent heen, vervolgens achterover in de hg.
Dat laatste van horen vertellen, want dat kreeg ik dan niet mee, want bij mij was het licht een half uur eerder al uitgegaan. Van het één op het andere moment was ik er klaar mee. Oorzaak: ondermeer zelfgestookte Roemeense Tuica in een limonadefles. Ik heb nog wat bewaard voor Remlof, die schijnt hier eerdaags kennis te komen maken
Nee joh, ik zou niet durvenquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ooh![]()
En de buren kwamen gisteren vragen of het gezellig was (want herrie en zulks), heb ze gelijk verteld dat het komend weekend nog een tandje erger zou worden, want FA van Fok! op bezoek![]()
Je gaat mijn razendsnel opgebouwde reputatie hier toch niet om zeep helpen door stilletjes in een hoekje aan een flesje bier te zitten lurken?
Dat zou een fijne gedachte zijn, maar helaas werkt het niet zo, want zelfs als de geschiedenis zich zou herhalen dan blijven er mensen zijn die er gewoon op zouden gaan stemmen, en zelfs eventuele overeenkomsten zouden wegwuiven als zijn de paranoïde en overdreven.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Bovendien hadden ze een heel goede reden om op hem te stemmenquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou een fijne gedachte zijn, maar helaas werkt het niet zo, want zelfs als de geschiedenis zich zou herhalen dan blijven er mensen zijn die er gewoon op zouden gaan stemmen, en zelfs eventuele overeenkomsten zouden wegwuiven als zijn de paranoïde en overdreven.
Dat dus, mensen worden megalomaan als ze een bepaalde hoeveelheid status en/of macht krijgen, ongeacht hoe "goed" hun ideeën in den beginne nog waren.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat Dolfje zelf allemaal niet wist wat hij van plan was, maar t' ging zo gemakkelijk, tsja, waarom dan ook niet hè. Als opportunist moet je van de gelegenheid gebruik maken, zou ik ook doen
Ik bedoelde eigenlijk dat Hitler in z'n uppie net zo fout was als de blinde volgelingen cumulatief.quote:
Ja, zoals een hoop figuren nu denken een goede reden te hebben om op Wilders te stemmen, dat hij de dag na de verkiezingen zijn breekpunt al overboord gegooid heeft boeit ze al niet, en wordt zelfs verdedigdquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bovendien hadden ze een heel goede reden om op hem te stemmen
Geen VW, wel een Japanner, inderdaad lekker hypocriet.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat Hitler in z'n uppie net zo fout was als de blinde volgelingen cumulatief.
Maar nee, ik ben nog steeds geen fan, en als het aan mij ligt wordt de volgende auto ook geen Duitse auto, en zeker niet een van de Volkswagengroep, maar goed...... niet mijn bijtelling, niet mijn auto, daarbij rij ik zelf een Japanner, dus ik realiseer me dat het redelijk hypocriet is, maar dat weerhoudt me niet van mijn VW-groep-afkeer
Dat was zijn wisselgeld hoorde ik iemand zeggen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, zoals een hoop figuren nu denken een goede reden te hebben om op Wilders te stemmen, dat hij de dag na de verkiezingen zijn breekpunt al overboord gegooid heeft boeit ze al niet, en wordt zelfs verdedigd
Meen je dat serieusquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar nee, ik ben nog steeds geen fan, en als het aan mij ligt wordt de volgende auto ook geen Duitse auto, en zeker niet een van de Volkswagengroep, maar goed...... niet mijn bijtelling, niet mijn auto, daarbij rij ik zelf een Japanner, dus ik realiseer me dat het redelijk hypocriet is, maar dat weerhoudt me niet van mijn VW-groep-afkeer
Ja, ik weet het, maar dat is dichterbij hè, en zeker de connectie VW en Hitler is lekker dicht bij huis, waar Honda pas in 1948 opgericht werd en dus zeker niet dankzij de oorlog groot geworden is, Toyota bestond al veel eerder en begon in 1936 met de productie van de eerste auto, maar ik geloof niet dat Toyota door de oorlog groot geworden is.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:09 schreef spuitje het volgende:
[..]
Geen VW, wel een Japanner, inderdaad lekker hypocriet.
Die mevrouw is er pas morgen weer dus dan bellen we evenquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:52 schreef Toverheks het volgende:
Laysa en D-K hebben jullie al wat gehoord van de woningbouw???
Ligt er toch een beetje aan waar in Duitsland je bent vind ik. De meeste mensen in het voormalige Oost-Duitsland vind ik over het algemeen redelijk chagerijnig en bot.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Meen je dat serieus
Duitsers vind ik over het algemeen prima mensen
Dat klinkt bekendquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die mevrouw is er pas morgen weer dus dan bellen we even
Ik heb werkelijk een pokkehekel aan auto's van de VW-groep, ongeacht of dat een VW, Audi, Skoda of Seat is, de enige uitzondering die ik daar op wil maken is uiteraard heel hypocriet Porsche, de rest mag wat mij betreft zo verdwijnen. Ongeacht de kwaliteit, want ik weet ook wel dat ze wel goed zijn.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Meen je dat serieus
Duitsers vind ik over het algemeen prima mensen
Gun die vrouw ook een cursusquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat klinkt bekend![]()
En dan is ze morgen ziek of heeft een cursus buiten de deur.
Echt hoor, dat maakt mij helemaal geen ene moer uit! Wij rijden een duitse auto en ondanks het feit dat 1 van mijn opa's jaren in een Duits kamp heeft gezeten heb ik er nooit over gedacht een andere te kopen. Sterker nog: toen opa nog leefde en wij onze eerste duitse auto kochten wilde hij er wel even een rondje in rijden!quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, maar dat is dichterbij hè, en zeker de connectie VW en Hitler is lekker dicht bij huis, waar Honda pas in 1948 opgericht werd en dus zeker niet dankzij de oorlog groot geworden is, Toyota bestond al veel eerder en begon in 1936 met de productie van de eerste auto, maar ik geloof niet dat Toyota door de oorlog groot geworden is.
Ja, op de Veluwe, geblinddoekt aan de arm van een collega door een dorpje lopenquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gun die vrouw ook een cursus
Tsja, mij wel.... Het hele merk had wat mij betreft niet meer hoeven bestaan.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:21 schreef spuitje het volgende:
[..]
Echt hoor, dat maakt mij helemaal geen ene moer uit! Wij rijden een duitse auto en ondanks het feit dat 1 van mijn opa's jaren in een Duits kamp heeft gezeten heb ik er nooit over gedacht een andere te kopen. Sterker nog: toen opa nog leefde en wij onze eerste duitse auto kochten wilde hij er wel even een rondje in rijden!
En een vriendin heeft samen met haar moeder in een japans vrouwenkamp gezeten maar rijdt wel in een japanner
Volgens mij wel. Door die oorlog heeft Japan van de VS de status "Bijzondere handelspartner" gekregen en hebben ze vrij veel steun gehad om zichzelf te ontwikkelen tot zo ongeveer het modernste land ter wereld.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, maar dat is dichterbij hè, en zeker de connectie VW en Hitler is lekker dicht bij huis, waar Honda pas in 1948 opgericht werd en dus zeker niet dankzij de oorlog groot geworden is, Toyota bestond al veel eerder en begon in 1936 met de productie van de eerste auto, maar ik geloof niet dat Toyota door de oorlog groot geworden is.
oke dan duim ik rustig doorquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die mevrouw is er pas morgen weer dus dan bellen we even
Boerderijen die al jaren leegstaan en op hun eigen grondgebied staan??quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:23 schreef hondjes het volgende:
Maar als Maximas vader op het bordes staat, gaat iedereen zwaaien, want alles is al klaar gestoomd. , hoe de wisseling van de troon gaat. Net als met die boerderijen in Wassenaar, die zonodig tegen de grond moeten, om die lui daar te huisvesten.
Wat denk je dat er voor misdaden in Argentinie zijn gepleegd.
De VS is zich pas met de tweede wereldoorlog gaan bemoeien omdat de Japanners Pearl Harbour gebombardeerd hadden, voor die tijd vond de VS de hele tweede wereldoorlog een ver van hun bedshow die niet hun probleem was.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Door die oorlog heeft Japan van de VS de status "Bijzondere handelspartner" gekregen en hebben ze vrij veel steun gehad om zichzelf te ontwikkelen tot zo ongeveer het modernste land ter wereld.
Nee, we gaan een oorlogsmisdadiger onderdak verlenen., voordat Argentinie die lui gaat aanpakken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Boerderijen die al jaren leegstaan en op hun eigen grondgebied staan??
Ze zijn geen 3 eeuwen oud ofzo hè, ze zijn van na de oorlog...
Maar goed, als het om ieder ander dan de Oranjes gaat dan is het ineens een beknotting van de eigen vrijheid als een gemeente of een organisatie de sloop van eigen gebouwen wil tegenhouden.
En weet je wie de grootste slavenhandelaren waren? En wat europese emigranten de Indianen hebben aangedaan? En zo kunnen we nog een hele tijd doorgaan. Overal ter wereld zijn vreselijke dingen gebeurd en helaas gebeuren ze nog steeds! Kinderarbeid, slavenarbeid,drugshandel, kinderprostitutie en ga zo maar door.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:23 schreef hondjes het volgende:
Maar als Maximas vader op het bordes staat, gaat iedereen zwaaien, want alles is al klaar gestoomd. , hoe de wisseling van de troon gaat. Net als met die boerderijen in Wassenaar, die zonodig tegen de grond moeten, om die lui daar te huisvesten.
Wat denk je dat er voor misdaden in Argentinie zijn gepleegd.
nee hoor...ze werkt op dinsdag, donderdag en vrijdag...zij is ook de woonconsulente die ons meer dan welwillend tot nu toe heeft geholpenquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat klinkt bekend![]()
En dan is ze morgen ziek of heeft een cursus buiten de deur.
De nederlanders ...quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:31 schreef spuitje het volgende:
[..]
En weet je wie de grootste slavenhandelaren waren? En wat europese emigranten de Indianen hebben aangedaan? En zo kunnen we nog een hele tijd doorgaan. Overal ter wereld zijn vreselijke dingen gebeurd en helaas gebeuren ze nog steeds! Kinderarbeid, slavenarbeid,drugshandel, kinderprostitutie en ga zo maar door.
Ik heb ooit tegen mijn vader gezegd dat ik geen hekel aan Duitsers kan en wil hebben omdat ik die hele oorlog niet heb meegemaakt.
En als je je hier wat meer verdiept in die periode zul je merken dat de gemiddelde Normandier een grotere hekel heeft aan Amerikanen dan aan Duitsers, echt waar.
Ik weet het antwoord op een vraag! Mag ik, juffrouw mag ik?quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:31 schreef spuitje het volgende:
[..]
En weet je wie de grootste slavenhandelaren waren? En wat europese emigranten de Indianen hebben aangedaan? En zo kunnen we nog een hele tijd doorgaan. Overal ter wereld zijn vreselijke dingen gebeurd en helaas gebeuren ze nog steeds! Kinderarbeid, slavenarbeid,drugshandel, kinderprostitutie en ga zo maar door.
Ik heb ooit tegen mijn vader gezegd dat ik geen hekel aan Duitsers kan en wil hebben omdat ik die hele oorlog niet heb meegemaakt.
En als je je hier wat meer verdiept in die periode zul je merken dat de gemiddelde Normandier een grotere hekel heeft aan Amerikanen dan aan Duitsers, echt waar.
En zo hoort het ookquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee hoor...ze werkt op dinsdag, donderdag en vrijdag...zij is ook de woonconsulente die ons meer dan welwillend tot nu toe heeft geholpen
zie de post boven die van jouquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord op een vraag! Mag ik, juffrouw mag ik?
Je sluit haar na gedane arbeid niet op in een vochtig, donker keldertje? En eens per jaar krijgt ze een nieuw jurkje?quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zou best een slavinnetje willen
Enne, ik zou heus wel erg goed voor haar zorgen
Ik heb geen kelderquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:45 schreef spuitje het volgende:
[..]
Je sluit haar na gedane arbeid niet op in een vochtig, donker keldertje? En eens per jaar krijgt ze een nieuw jurkje?
quote:
Dat antwoord is fout! De belangrijkste slavenhandelaren van het Afrikaanse continent waren Arabieren en Afrikanen zelf. De belangrijkste handelaren in slaven in Azië waren Aziaten. Het waren Afrikanen (en in het Noorden Arabieren) die hun medemens/rivalen verkochten en verhandelden.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:36 schreef hondjes het volgende:
[..]
De nederlanders ...![]()
En als je dezelfde vraag stelt in Zuid-Amerika komt er ook de Amerikanen uit.
quote:
Ik hou van jullie allemaal, ...... zelfs van Gertquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ben wel benieuwd wat Jian hier allemaal van vindt
Nah, zolang er nog bedrijven zijn die buiten iedere CAO vallen, en waar de werknemers gewoon zelfs die ene keer per 5 jaar op 5 mei moeten werken, zal er vast wel een manier zijn om haar buiten de CAO te laten vallen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Afijn, in dit stuk geregelde Nederland zal dat soort wel weer onder de één of andere CAO vallen![]()
Nu wordt het echt tijd voor een RLS met streamsquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hou van jullie allemaal, ...... zelfs van Gert
Lol!quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja ga me ff een MI aan zitten praten......
Oooo ik moest nog aan je denken zaterdag toen we in de spar liepen![]()
Teryaki?quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:07 schreef Laysa het volgende:
het avondeten: biefstuk in puntjes gesneden en samen met rijst en sperziebonen gehusseld
Doe mij die Bugatti Veyron maar.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:10 schreef Jian het volgende:
En ik wil een nieuwe Bentley Mulsanne, lekker onderdeel van de VW-groep
[ link | afbeelding ]
We gaan hem onderdak verlenen??quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:31 schreef hondjes het volgende:
[..]
Nee, we gaan een oorlogsmisdadiger onderdak verlenen., voordat Argentinie die lui gaat aanpakken.
Kan mij die boerderijen schelen..niks
Dat bedoel ik dus, we weten nu allang de dingen en doen ook niets.
Net zoals sommige Duitsers toen misschien dingen wisten, niet zoveel als nu, want nu kan je alles van internet halen., als je iets wilt weten.
Ook VW-groepquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Doe mij die Bugatti Veyron maar.![]()
![]()
Doe mij maar een Aston Martin, jammer dat het een tijdje onderdeel van Ford was, maar het is niet anders....quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:10 schreef Jian het volgende:
En ik wil een nieuwe Bentley Mulsanne, lekker onderdeel van de VW-groep
[ link | afbeelding ]
Dat bewijst maar weer mijn standpunt over (de rol van Nederland):quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:55 schreef hondjes het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slavernij#Nederland_en_slavernij
over de rol van Nederland.
quote:De Arabische Afrikaanse slavenhandel is ouder dan de Europese en heeft eveneens een zeer grote omvang gekend. De Arabisch Afrikaanse slavenhandel startte rond de 6e eeuw n. Chr. en eindigde in de 20e eeuw. Exacte cijfers over het aantal gevangengenomen Afrikanen zijn niet voor handen, schattingen liggen tussen de 15 en 28 miljoen mensen.
quote:In totaal verscheepte Nederland, d.w.z. de WIC en diverse particulieren rond de 450.000 slaven vanaf de Afrikaanse kust, vooral het fort Elmina speelde een cruciale rol, op een totaal van naar schatting 10 tot 11 miljoen slaven. Nederland was een middelgrote speler op dit gebied en uniek in de zin dat geen enkel land zoveel verlies heeft geleden met de slavenhandel.
I know, dat was mijn punt.quote:
Een man die erge misdaden heeft gepleegd, hier een vrijbrief geven om zijn straf te ontlopen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
We gaan hem onderdak verlenen??
Krijgt hij hier een sociale huurwoning en een AOW-uitkering aangeboden?
Maxima wil op eigen terrein wat huizen verbouwen zodat haar familie, waaronder haar vader, daar kan verblijven, laat haar toch lekker, ze hebben geld zat om het te kunnen doen. Het is niet alsof haar vader hier op kosten van de samenleving gaat wonen, dat moet Maxima gewoon van haar eigen, uitermate riante, uitkering betalen.
Overigens stikt het in NL van de oorlogsmisdadigers, die wel met een uitkering in een sociale huurwoning zitten, die mogen ze wat mij betreft direct aan het desbetreffende tribunaal overhandigen, terwijl ze nu wegkomen met hele voorraden misdaden, gepleegd in Rwanda, Afghanistan of waar dan ook.
WE hebben verlorenquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat bewijst maar weer mijn standpunt over (de rol van Nederland):
[..]
[..]
Ik benadrukte het alleen even voor de ongelovigen onwetenden onder onsquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
I know, dat was mijn punt.
Niemand begrijpt mijn grapjes vandaag
En dat kan allemaal omdat ondermeer mensen als Gert daar hun vakantiecentjes (gaan) uitgevenquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:21 schreef Jian het volgende:
[ link | afbeelding ]
En wat zeggen we dan ? Bedankt grote Satan
Jaja,,gewonnen...quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat bewijst maar weer mijn standpunt over (de rol van Nederland):
[..]
[..]
quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk een pokkehekel aan auto's van de VW-groep, ongeacht of dat een VW, Audi, Skoda of Seat is, de enige uitzondering die ik daar op wil maken is uiteraard heel hypocriet Porsche, de rest mag wat mij betreft zo verdwijnen. Ongeacht de kwaliteit, want ik weet ook wel dat ze wel goed zijn.
Het is dat er hier een voor de deur staat, maar er is geen haar op m'n hoofd die ooit zou overwegen m'n eigen geld aan een van die vier merken te besteden.
Als het dan toch Duits moet qua auto dan maar een BMW, heeft ook niet zo'n fijne reputatie, maar door al die leasebakken op de weg lijkt de gemiddelde BMW-rijder tegenwoordig minder asociaal dan de gemiddelde VW-groep rijder.
tis ook niet heel eerlijk als je met een Historicus moet discussiëren over dit soort dngenquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:24 schreef hondjes het volgende:
[..]
Jaja,,gewonnen...![]()
Maar zo heel trots kunnen we nu ook weer niet zijn
Staat hij op de nominatie gestraft te worden dan??quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:18 schreef hondjes het volgende:
[..]
Een man die erge misdaden heeft gepleegd, hier een vrijbrief geven om zijn straf te ontlopen.
Dit gaat toch niet over uitkeringen, vraag eens aan dwaze moeders, wat er allemaal gebeurd is..
Breek me de bek niet open...hier in huis ook zo een figuur gehadquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
tis ook niet heel eerlijk als je met een Historicus moet discussiëren over dit soort dngen
True, hoewel ik er waarschijnlijk niet een zou kopen als ik het wel kon betalen.... dus zover gaan die principes niet overboordquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:26 schreef FANN het volgende:
[..]
voor een Porsche gooit het gros van de mensen hun principes wel even overboord
![]()
Zegt nog niet alles, hoe hoog iemand ook opgeleid is, wil dat niet zeggen dat hij op zijn opleidingsgebied altijd gelijk heeftquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
tis ook niet heel eerlijk als je met een Historicus moet discussiëren over dit soort dngen
dus jij denkt aan mij als je chips zit te vreten ?quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Laten we nu niet doen of deze man niets gedaan heeft.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Staat hij op de nominatie gestraft te worden dan??
Wil hij naar NL komen omdat zijn dochter en kleindochters hier wonen, of wil hij alleen maar naar NL komen om in Argentinië een eventueel proces te ontlopen?
In dat laatste geval zouden we idd onderdak aan een misdadiger verlenen als hij veroordeeld wordt, maar zolang er nog geen sprake is van een proces en hij niet veroordeeld is, doen we weinig misdadigs, hij kan vooralsnog ook gewoon Argentinië in en uit reizen.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:27 schreef hondjes het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open...hier in huis ook zo een figuur gehad
Fok zit zo in mn RLquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:30 schreef FANN het volgende:
[..]
dus jij denkt aan mij als je chips zit te vreten ?![]()
nah.....vin ik wel lief... eh denk ik ... geloof ik
nee dat niet maar een voorsprong heeft hij welquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zegt nog niet alles, hoe hoog iemand ook opgeleid is, wil dat niet zeggen dat hij op zijn opleidingsgebied altijd gelijk heeft
Jij zegt 't, maar Iedereen hier wel denk ik, want als het om onze portemonnee gaat, dan zijn onze normen opeens een klein tikkie minder belangrijkquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb wel een paar dingetjes van ikea
Ik zeg ook niet dat hij niets gedaan heeft, maar misschien moeten we ons pas druk gaan maken over het onderdak geven van een oorlogsmisdadiger op het moment dat hij werkelijk probeert een straf in Argentïnië te ontlopen door zich hier te vestigen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:31 schreef hondjes het volgende:
[..]
Laten we nu niet doen of deze man niets gedaan heeft.
Hij mocht van onze regering niet eens bij het huwelijk van zijn dochter zijn.
En die hebben dat niet gedaan om de boel te verpesten, maar omdat er na een terdege onderzoek, toch
wel ernstige conclusies zijn getrokken tegen deze man.
Je kan er bijna niet meer omheenquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij zegt 't, maar Iedereen hier wel denk ik, want als het om onze portemonnee gaat, dan zijn onze normen opeens een klein tikkie minder belangrijk
Dat weerhoudt mij er, ook hier thuis, niet van gewoon de discussie aan te gaan.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee dat niet maar een voorsprong heeft hij wel
Welke conclusies?quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:31 schreef hondjes het volgende:
[..]
Laten we nu niet doen of deze man niets gedaan heeft.
Hij mocht van onze regering niet eens bij het huwelijk van zijn dochter zijn.
En die hebben dat niet gedaan om de boel te verpesten, maar omdat er na een terdege onderzoek, toch
wel ernstige conclusies zijn getrokken tegen deze man.
Nou, als het nou zo makkelijk was, dan was dat één ding, maar helaas zijn ook dure spullen vaak net zo mensonwaardig geproduceerd als goedkoop spul, de winstmarge op een Diesel spijkerbroek of Nike schoenen is alleen 6 keer zo groot als op een merkloos artikel.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij zegt 't, maar Iedereen hier wel denk ik, want als het om onze portemonnee gaat, dan zijn onze normen opeens een klein tikkie minder belangrijk
Ik draag geen ondergoedquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan er bijna niet meer omheen![]()
als jij iets van C&A aan hebt en ik schat zomaar in dat je dat niet hebtof een onderbroek van Zeeman
wat ik dan wel weer van jou verwachtof zelfs Nike's aan je voetjes dan zijn die of door kindertjes
gemaakt of in heeeeeeeeeeele slechte werkomstandigheden...
"als het nou zo makkelijk was" ja, ja,quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, als het nou zo makkelijk was, dan was dat één ding, maar helaas zijn ook dure spullen vaak net zo mensonwaardig geproduceerd als goedkoop spul, de winstmarge op een Diesel spijkerbroek of Nike schoenen is alleen 6 keer zo groot als op een merkloos artikel.
ik moest huilen, erg he, en elke keer als ik het weer zie dan krijg ik brok in me keel, maar vind het mooie muziek.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:45 schreef FANN het volgende:
Ik vond het wel zielig voor Maxima... die traantoen die vent Adios Nonino (Vaarwel vader) ging spelen
da was toch zielug![]()
"Stone washed" ?quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:51 schreef Jian het volgende:
[..]
"als het nou zo makkelijk was" ja, ja,Er zijn zat artikelen te koop waarbij je de garantie hebt/krijgt dat er geen kinderarbeid aan te pas is gekomen, ........................ maar zelf heb ik altijd Diesel Spijkerbroeken, die zitten zo lekker
Én van Afrika én van de Duitsers én van de Spanjaarden én van de Fransen én van de Engelsen. We zijn gewoon écht, heel écht, een waardeloos laf volkquote:
probeer eens zo een lekkere filipeinse, of een russische kan ook.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
En ik ben niet, ik herhaal, NIET geil, althans, op dit moment niet. Ik wil gewoon een slavinnetje voor de heb en voor het gemak.
Afvallige West-west Duitsers zijn wequote:Op maandag 16 augustus 2010 16:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Én van Afrika én van de Duitsers én van de Spanjaarden én van de Fransen én van de Engelsen. We zijn gewoon écht, heel écht, een waardeloos laf volk![]()
Zo kun je het ook noemenquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:28 schreef Gert het volgende:
Effe rocken. En de vaatwasser uitruimen.
quote:Hakenkruis in maïsveld Enschede
ENSCHEDE - Een mysterie in Enschede. In een maïsveld vlakbij vijf bunkers uit de Tweede Wereldoorlog is een hakenkruis platgestampt, dat vanuit de lucht duidelijk is te zien.
Ik weet niet of jij Russische dames kent. Nou, ik ken er een paar en de mannen die daarbij huizen hebben zo goed als geen leven. Wat een bitches zijn dat zegquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
probeer eens zo een lekkere filipeinse, of een russische kan ook.
Die kunnen nog niet zo goed wassen en het gaat bij voortduring fout. Vanaf dat moment noemen wij die jeans Stone-washed en betalen we er meer voorquote:
En dan vergat ik nog de Noormannenquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Afvallige West-west Duitsers zijn we
Wat dacht je van de Romeinenquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En dan vergat ik nog de Noormannen
nee, ik ken zulke dames niet, oke dan vallen de rusjes af hou je nog over een filipeinse.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij Russische dames kent. Nou, ik ken er een paar en de mannen die daarbij huizen hebben zo goed als geen leven. Wat een bitches zijn dat zeg
Zuipen die mannen daarom zoveel?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij Russische dames kent. Nou, ik ken er een paar en de mannen die daarbij huizen hebben zo goed als geen leven. Wat een bitches zijn dat zeg
Loosers waren we toch al duidelijk, dat we geëindigd zijn op een klein pest stukkie land in the middle of nowhere met onze reet zowat in zee..quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:13 schreef Jian het volgende:
En dan Manahattan ruilen voor Suriname, wat een loosers zijn we toch
Ja, en dan wel dapper doen over Anne Frank, terwijl we in principe geen hand naar haar uitgestoken hebben en het ons in die tijd geen moer kon schelen. Trouwens, ook na '45 was het dacht ik Amerika die warm liep voor dat arme sterrenkindje.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:13 schreef Jian het volgende:
En dan Manahattan ruilen voor Suriname, wat een loosers zijn we toch
Ze hadden die bootjes naar de kelder moeten schieten i.p.v. de motoren af te pakken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Begrijpelijk dat we geen geschiedenis meer geven op die scholen. Er is niets, maar dan ook helemaal niets om trots op te zijn![]()
Ok, we kunnen nu met onze hypermoderne marine een paar Somalische sloepjes aan gort schieten. Is dat wat?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar heb ik ze gezien.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:36 schreef FANN het volgende:
weet iemand hier waar je een ecopad voor senseo kan kopen ?
ja ik weet het wel via websites enzo... maar zijn die dingen ook in Nederland ergens gewoon in
een winkel te koop?
Tis voor Papdopoulos die lullo heeft de hele stad afgezocht naar zo'n dingmaar heeft het niet
kunnen vinden ...
Hij heeft namelijk ook zo'n senso gekocht want hij vond de koffie hier zo lekker![]()
en in dat achtergebleven Griekenland verkopen ze die dingen niet eens
Gat in de markt trouwens !![]()
maar goed omdat ze dus in dat achtergebleven gebied geen senseo aparaten verkopen verkopen ze
dus ook niet van die pads, en dat heen en weer sturen is best wel prijzig, dus nu was zijn idee
om zo'n eco pad dinges aan te schaffen en dan kan ie dat met gewone koffie vullen enzo...
dit is een eco pad
[ afbeelding ]
alvast hartelijk bedank voor jullie bijdrage als die er al komen,
Papadopoulos segt efgaristo para poli
Die dingen zijn voor zover mij bekend overal te koop Fannquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:36 schreef FANN het volgende:
ja ik weet het wel via websites enzo... maar zijn die dingen ook in Nederland ergens gewoon in
een winkel te koop?
Blokkerquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:36 schreef FANN het volgende:
een winkel te koop?
Tis voor Papdopoulos die lullo heeft de hele stad afgezocht naar zo'n dingmaar heeft het niet
kunnen vinden ...
Hij heeft namelijk ook zo'n senso gekocht want hij vond de koffie hier zo lekker![]()
maar goed omdat ze dus in dat achtergebleven gebied geen senseo aparaten verkopen verkopen ze
dus ook niet van die pads, en dat heen en weer sturen is best wel prijzig, dus nu was zijn idee
om zo'n eco pad dinges aan te schaffen en dan kan ie dat met gewone koffie vullen enzo...
dit is een eco pad
[ afbeelding ]
Niehietttttttttttt....Zij willen door jou geflatst worden onder hun okseltjesquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:38 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Hieperdepiep hoera!![]()
Dit was hun reactie toen ze hoorden dat Laura eindelijk mocht gaan varen.
ow... gewoon op de markt ! dat zou best eens kenne,quote:
Blokkerquote:
Een Senseo-shit apparaat gekocht? en nou moet er "gewone" koffie in? De zinloze waanzin van al dat "Eco" gelul aldus weer bevestigd...quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:36 schreef FANN het volgende:
een winkel te koop?
kunnen vinden ...
dit is een eco pad
[ afbeelding ]
FANN als je het niet kan krijgen ( ik kan je niet pmen,) dan moet je ff gil geven stuur ik er 1 naar je op heb hier nog liggen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... gewoon op de markt ! dat zou best eens kenne,
van de week effe kijken
Papadopoulos says efgaristo para poli Dementor
neem jij eens je telefoon opquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
FANN als je het niet kan krijgen ( ik kan je niet pmen,) dan moet je ff gil geven stuur ik er 1 naar je op heb hier nog liggen.
en ik heb er ook nog 1 waar je thee mee kan zetten in je senseo.
http://www.lumeaforyou.com/quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niehietttttttttttt....Zij willen door jou geflatst worden onder hun okseltjes![]()
Afwassen
Ah... dat is sooooo lieffffffffff Heksiequote:Op maandag 16 augustus 2010 17:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
FANN als je het niet kan krijgen ( ik kan je niet pmen,) dan moet je ff gil geven stuur ik er 1 naar je op heb hier nog liggen.
en ik heb er ook nog 1 waar je thee mee kan zetten in je senseo.
Wah! dat ding is groot.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:47 schreef Noek het volgende:
[..]
http://www.lumeaforyou.com/
Hier, kun je hem winnen! Geef je NU NU NU op.
Of na het afwassen. Boring!
Ja, die komt er wel langs als het goed is. 's Nachts varen, in konvooi, ver uit de kust blijven, zoveel mogelijk radiostilte, dat is wat ik er over hoor.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:38 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Hieperdepiep hoera!![]()
die zal ik ook even bewaren voor de zekerheidquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Pads:
http://link.marktplaats.nl/359712201
Die Grieken, die zijn pas geil, die neuken zelfs schapen, als het maar blond is.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:49 schreef FANN het volgende:
en Papadopoulos wil meteen een foto van je zien
laat zijn vriendin nou net lang donkerbruin haar hebbenquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die Grieken, die zijn pas geil, die neuken zelfs schapen, als het maar blond is.
Werkt dat ding eigenlijk ook bij neusharen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Heb je hele grote neusgaten?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Werkt dat ding eigenlijk ook bij neusharen?
Que?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:59 schreef remlof het volgende:
Omg, wat een niveau weer
What's next, vaginale douches?
*gooit met steenquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:59 schreef remlof het volgende:
Omg, wat een niveau weer
Fles witte wijn schijnt het goed te doen en ook nog lekker te zijnquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:59 schreef remlof het volgende:
Omg, wat een niveau weer
Ik heb het geflatstquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:47 schreef Noek het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... dat is sooooo lieffffffffff Heksie![]()
maar we gaan eerst wel effe shoppenmaar ik vin het wel heel lief
en Papadopoulos wil meteen een foto van je zien
quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:38 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Hieperdepiep hoera!![]()
Over de vaatwasser gesproken. Ik ga mijn nagels laten doen. Tata!quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:08 schreef Gert het volgende:
[..]
En nu van roerbakstein!
En daarna de vaatwasser inruimen
JANKERD .....JANKERD....JANKERD....ik moest gvd zelf afwassenquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:08 schreef Gert het volgende:
[..]
En nu van roerbakstein!
(sorry tita maar da's best 'n jedoe hoor vergis je niet!)
quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik bied hem niet me lichaam aan maar alleen een koffiepadhouder
Heeft papapoples gekookt?quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:15 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
![]()
weet ik toch, dat theeding heeft ie trouwens al van mij gekregen want die had ik ook maar
ook nooit gebruikt..
als we hem niet kunnen vinden komen we dat ding persoonlijk bij jou halen![]()
misschien bedenk je je dan nog![]()
joe never now![]()
nah... ik pest maar Heksie...papadopoulos zegt dat ik een Bitch ben
![]()
is ook wel een beetje zo![]()
nah... we gaat eten
doei
nee, we hebben wat uit de vriezer gehaaldquote:
Eet zequote:Op maandag 16 augustus 2010 18:20 schreef FANN het volgende:
[..]
nee, we hebben wat uit de vriezer gehaald
dat heeft de mijnese dan weer gekookt![]()
dus we gaan nu met zijn drietjes eten![]()
nah
echt weg nu...
doei doei
echt Gert, ik zal het fluitend,zingend en nog meer doen, met alle liefde zal ik de vaatwasser uitruimen, maar ja wil er al jaren 1 maar kan het niet kwijt in mijn amsterdamse poppenhuisquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:08 schreef Gert het volgende:
[..]
En nu van roerbakstein!
(sorry tita maar da's best 'n jedoe hoor vergis je niet!)
eetse en geef papanogwatdingens ( waarom heet ie niet gewoon piet,klaas of jan, moeilijke naam, ben ook benieuwd hoe jezoiets uitspreekt)maar een dikke kus op zijn voorhoofd van mij.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:15 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
![]()
weet ik toch, dat theeding heeft ie trouwens al van mij gekregen want die had ik ook maar
ook nooit gebruikt..
als we hem niet kunnen vinden komen we dat ding persoonlijk bij jou halen![]()
misschien bedenk je je dan nog![]()
joe never now![]()
nah... ik pest maar Heksie...papadopoulos zegt dat ik een Bitch ben
![]()
is ook wel een beetje zo![]()
nah... we gaat eten
doei
Je hebt nog ruimte zat in de slaapkamerquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt Gert, ik zal het fluitend,zingend en nog meer doen, met alle liefde zal ik de vaatwasser uitruimen, maar ja wil er al jaren 1 maar kan het niet kwijt in mijn amsterdamse poppenhuis
Egwelquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vitesse heeft de zaak verkocht en weet niet hoeveel geld beschikbaar is
Givvvv me too morr days...... , gaat vast niet goedkomen hè
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:02 schreef remlof het volgende:
Deze is ook mooi:
Geel en zwert zijn onze kleuren
Ik heb altijd al een geel/zwert hart gehad. Ik heb alleen een schijthekel aan Ajax en PSVquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus nu een miljardair op het punt staat om die paupers op een hoger plan te gaan tillen is meneer ineens wél in clubvoetbal geïnteresseerd. Hmm, ik meende laatst toch echt wat anders gelezen te hebben.![]()
vuige opportunist![]()
Dat laatste is je meer dan vergeven.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een geel/zwert hart gehad. Ik heb alleen een schijthekel aan Ajax en PSV
En het is dan wel een dorp, maar het centrum heeft beslist allure.quote:
Doet ie helemaal niets meer?quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:46 schreef remlof het volgende:
Mijn Sony breedbeeld tv is overleden
Bij Mediamarkt in Arnhem hebben ze nu deze LG in de aanbieding voor ¤349, denk dat ik die maar haal van het weekend, tv kijken in de slaapkamer is ook zo slaapverwekkend
Nope, geeft helemaal geen beeld meerquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Doet ie helemaal niets meer?
Ha, een zakformaat koreaantje!
Kweenie welk centrum jij zat maar dat is niet het centrum waar ik mijn dagen en geld spendeerde.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:43 schreef Gert het volgende:
[..]
En het is dan wel een dorp, maar het centrum heeft beslist allure.
[ afbeelding ]
Toch maar ff kijken wat ze voor nieuws over die Vitesse-gast hebbenquote:
Ja kut, nu zou ik VI wel willen zien, maar heb net journaal gekeken in bed en ik weiger terug te gaanquote:
Jij asocieert de goede herinnering aan een losbandige postpuberteit gewoon met het dorp waar dat heeft plaatsgevonden.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Kweenie welk centrum jij zat maar dat is niet het centrum waar ik mijn dagen en geld spendeerde.
Apeldoorn!
Zeg.quote:
Dat is niet waar. Apeldoorn is liefst.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij asocieert de goede herinnering aan een losbandige postpuberteit gewoon met het dorp waar dat heeft plaatsgevonden.
Doe ik een beetje met Zwolle hoor, geeft niets. Hoewel Zwolle ook écht wel leuk is.
I love it when a plan comes togetherquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:02 schreef Jian het volgende:
Zjordania (Vitesse)
Paar keer in de bak gezeten, belastingontduiking, witwassen
"Er komen nieuwe spelers, geef me 2 dagen. We zullen zoveel geld uitgeven als nodig is "
Ja en Annie is een betere Schilder dan Rembrandlof.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Apeldoorn is liefst.![]()
Zwolle is ook leuk. Ik ga vrijdag naar het stratenfestival in Zwolle. Je mag me nu aanraken.
De huiskamer is bezaaid met dekens. We gaan "De Storm" kijken. Lijkt me echt geen hol aan maar je moet wat.
Komt er al één uit de jeugdopleiding van Barcelona die in de belangstelling stond van Zenith en Chelsea ........ naar Vitesse ???quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:03 schreef remlof het volgende:
[..]
I love it when a plan comes together
Hoezo niet? Is het ene paar van een mannetje en het andere van een vrouwtje?quote:
Ik zou 4 miljoen vragen, wie weet zegt ie jaquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:09 schreef Jian het volgende:
Piet Velthuizen aan de telefoon begint al te draaien, ..... die blijft let maar op !
Ik heb alleen gezegd dat ik het bezopen vindquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:08 schreef liesje1979 het volgende:
Maar dat hebben jullie vast al uitgebreid besproken, ik heb niet teruggelezen.
Nee, voor gaysex moeten alle voetjes dezelfde kant op wijzenquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:08 schreef liesje1979 het volgende:
Hebben jullie de homoontmoetingsplaatspaaltjes al gespot?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De voetjes kloppen niet.
Dat dacht ik.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoezo niet? Is het ene paar van een mannetje en het andere van een vrouwtje?
Welcome to the real worldquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat dacht ik.
Maar ik lees net elders dat 2 mannen het ook zo kunnen.
Probeer daar maar eens een bordje van te makenquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
Nee! Hoax!
Dan hangen de benen over de schouders.
LOL!quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Probeer daar maar eens een bordje van te maken
Ach, ze deden wel een beetje zuur ook (inclusief journalisten bij die persconferentie), maar ik vind het wel een aardige ontwikkeling. Waarom niet ?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zou 4 miljoen vragen, wie weet zegt ie ja
Twee knietjes en een rug.. lastig om dat herkenbaar te tekenen. Ian!!!quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Probeer daar maar eens een bordje van te maken
Die kan niet meelezenquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Twee knietjes en een rug.. lastig om dat herkenbaar te tekenen. Ian!!!
Poep op je huifkar!quote:
Ik heb niets goed te maken. Ik ben lievvvvvquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zeg....toe
en jij maakt dat vast wel weer goed dit weekend
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
thanx babe, nu kan ik vredig gaan slapen.
ohhhh wat vertel jij nou schijthekel aan AJAxquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een geel/zwert hart gehad. Ik heb alleen een schijthekel aan Ajax en PSV
Das dan het enige dat echt klein isquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja en vooral mijn masterbedroom he
10 min voor 10???quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das dan het enige dat echt klein is...Heb nog aan je gedacht
Ik ben zo ongeveer dood geluld, drie uur en vijftien minuten lang, toen was de batterij van mijn telefoon leeg, dat was mijn gelukquote:
Anders zeg je de volgende keer dat de verbinding weg kan vallen omdat je een tunnel ingaatquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben zo ongeveer dood geluld, drie uur en vijftien minuten lang, toen was de batterij van mijn telefoon leeg, dat was mijn geluk
Ik vind het eik wel hylarischquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
En Vitèssss, dat gaat 'm natuurlijk niet worden hè, met zo'n crimineel aan het roer. Daar gaat in ieder geval Apeldoorn (lees belastingdienst) vroeg of laat wel een stokje voor steken.
En gisteren drie uur, eergisteren twee uur, vrijdag maar liefst vier uur. 't Gaat maar doorquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Anders zeg je de volgende keer dat de verbinding weg kan vallen omdat je een tunnel ingaat
Het geeft een beetje aan hoe enorm hoog de nood is. Een normale organisatie gaat echt niet in zee met zo'n figuur.quote:
Tis Ernhum hé!!!!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het geeft een beetje aan hoe enorm hoog de nood is. Een normale organisatie gaat echt niet in zee met zo'n figuur.
Ja ach....mooie omgeving, de rest benoemen we maar niet. De stad vind ik om eerlijk te zijn foeilelijk. Ok, mooie park, dat wel, de rest kan wel wegquote:
Nee, maar dat kun je dan wel weer real live zienquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:46 schreef Laysa het volgende:
Je kan dr niet eens fatsoenlijk met de trein komen
Nou nou!quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:06 schreef Gert het volgende:
Ja en Annie is een betere Schilder dan Rembrandlof.
Apeldoorn is NIET leuker dan Zwolle. Doe normaal.![]()
OK. Dit is zó achterlijk, het heeft geen zin. Veel plezier met soulmate dementor.
Bij mij liep dat vast...net zoals het treinverkeerquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, maar dat kun je dan wel weer real live zien
Waar niet?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:46 schreef Laysa het volgende:
Je kan dr niet eens fatsoenlijk met de trein komen
M'n ex woonde er ooit, die had dan wel weer een mooi uitzicht. In de Oude Oeverstraat en je keek over de op- en toeritten van de Nelson Mandela brug heen, altijd wat te zien daar. Toch wel goede herinneringen eigenlijk.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bij mij liep dat vast...net zoals het treinverkeer
Gekkie....quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Nog even volhouden, vanaf de 23ste weer.
Ohw, okey. Ik ga vrijdag nog met een omgeleide ICE International vanuit Duitsland naar Utrecht Centraal.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:53 schreef Laysa het volgende:
A) ik zit niet in treinen
B) al helemaal niet richting Arnhem
Ja sorry, ik heb meer met Feyenoordquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhh wat vertel jij nou schijthekel aan AJAx
omdat je meer voor Feyenoord bent ga ik je niet helpen hoe je je tv kan makenquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb meer met Feyenoord
En m'n tv doet het weer, eventjes, durf 'm niet uit te zetten nu
Ik ben ook Feyenoord fan (voor wat het waard is) Heks. Ajax....alleen de naam alquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
omdat je meer voor Feyenoord bent ga ik je niet helpen hoe je je tv kan makenlaat maar lekker aanstaan, en als er rook achter vandaan komt gooi je er maar een emmer water overheen die je NU vast klaar zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |