Een snorfietsquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:22 schreef Joosterd het volgende:
Wou je gaan rijden met je motorvoertuig met slippers
Blijft dom... op of in wat voor voertuig dan ook...quote:
...quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:47 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Blijft dom... op of in wat voor voertuig dan ook...
Medelijden: Leger Des Heilsquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:09 schreef very het volgende:
Ik zoek medelijden, liefde en financiële steun.
hmmm...betaalde liefde. Dan weet je pas dat je leeft...quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Medelijden: Leger Des Heils
Liefde: De Amsterdamse Wallen
Financiële Steun: ING, ABN/AMRO, SNS, etc. etc.
Ik wist niet dat een fiets een motor had?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:58 schreef very het volgende:
[..]
...
Jij draagt ook arm- en beenbeschermers, helm, vlaggetje, reflecterende kleding etc als je op de fiets zit?
Wat een onzin zeg...
Ik wist niet dat een fiets niet onder de noemer "voertuigen" valt?quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:56 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ik wist niet dat een fiets een motor had?
Soms ga je er vanuit dat mensen wel snappen wat je bedoelt. In bijzondere gevallen kom je dan een onbenul tegen... of men moet gewoon zijn/haar gelijk halen op een heel zielige manier...quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:02 schreef very het volgende:
[..]
Ik wist niet dat een fiets niet onder de noemer "voertuigen" valt?
Ik snap prima wat je bedoelt....jij blijkbaar niet wat ik bedoelquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:18 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Soms ga je er vanuit dat mensen wel snappen wat je bedoelt. In bijzondere gevallen kom je dan een onbenul tegen... of men moet gewoon zijn/haar gelijk halen op een heel zielige manier...
q.e.d.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:20 schreef very het volgende:
[..]
Ik snap prima wat je bedoelt....jij blijkbaar niet wat ik bedoel
Ik overdrijf uiteraard in de fiets-post, maar dat was om te illustreren dat ik je standpunt zeer overdreven vind.quote:
En nog een keer... q.e.d.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:39 schreef very het volgende:
[..]
Ik overdrijf uiteraard in de fiets-post, maar dat was om te illustreren dat ik je standpunt zeer overdreven vind.
Je weet wel meer nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:02 schreef very het volgende:
[..]
Ik wist niet dat een fiets niet onder de noemer "voertuigen" valt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |