Supermarkt is niet echt in de buurt. gewoon op de camping kopen als je dat zo graag wil hebben.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:28 schreef thomazzs het volgende:
ok en hoe zit het als je bijv veel water ofzo in je tent wilt zette (hoorde dat water vrij duur is, en alleen maar bier raakje beetje uitgedroogd van), kan je dan wel naar een supermarkt erges?
Op het camping terein. En check Google Maps maar voor omliggende dorpen. Best een eind weg!quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:28 schreef thomazzs het volgende:
ok en hoe zit het als je bijv veel water ofzo in je tent wilt zette (hoorde dat water vrij duur is, en alleen maar bier raakje beetje uitgedroogd van), kan je dan wel naar een supermarkt erges?
De dichtstbijzijnde supermarkt is een uurtje of 2 lopen gok ik.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:28 schreef thomazzs het volgende:
Had ik al gedaan, en was niet van plan heel veel mee te gaan sleuren, op een festival mag je immers heerlijk brak eruit zienquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:33 schreef lurf_doctor het volgende:
Als Noob zou ik deze Wat allemaal wel/niet mee te nemen? ook even doorlezen
tsja ik kan niet roken door astma -.-, dus als jij een heel lekkere space cake mee kan nemen lijkt me top xDquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:38 schreef Pakspul het volgende:
5 gram per dag wiet, dat is de standaard waar je vanuit moet gaan.
Space-cake is voor mietjes, gewoon puur naar binnen werken en afblussen met bierquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:42 schreef thomazzs het volgende:
[..]
tsja ik kan niet roken door astma -.-, dus als jij een heel lekkere space cake mee kan nemen lijkt me top xD
Kun je voor kiezen, maar doorgaans komen er ook wel lekkere wijven.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:36 schreef thomazzs het volgende:
[..]
Had ik al gedaan, en was niet van plan heel veel mee te gaan sleuren, op een festival mag je immers heerlijk brak eruit zien
uberhaupt puur naar binnen werken is voor mietjes want welke gek doet dat en dan afblussen met bier. Je blust niks af je verhevigd het proces domoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:44 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Space-cake is voor mietjes, gewoon puur naar binnen werken en afblussen met bier
Met weed, vaak genoeg gedaan. Werkt prima, maar natuurlijk anders dan roken. Hash weet ik nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:47 schreef rubje het volgende:
[..]
uberhaupt puur naar binnen werken is voor mietjes want welke gek doet dat en dan afblussen met bier. Je blust niks af je verhevigd het proces domoor
nou dat beantwoorde wel al mijn vragen, valt allemaal wel mee dusquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:54 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik weet niet hoe duur 't tegenwoordig is, maar 'n paar jaar terug kostte 'n 2 liter pak Barleduc 1 muntje, dat valt toch wel mee? Heb je 't elke ochtend redelijk "koel" en niet van die warme meuk die de hele dag in je tent heeft gelegen.
Pinnen kan op 't terrein, maar pak 'n rare tijd om te gaan pinnen, anders sta je zo 'n uur in de rij en kun je hopen dat er nog wat flappen te tappen zijn. Muntjes gewoon direct pinnen.
Je krijgt 'n polsbandje, hiermee kun je 't terrein op en af.
Duur man, ik denk dat ik een kratje Spa meeneem!quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:36 schreef WeirdWestMan het volgende:
Neee de pakken bar le duc zijn maar een half muntje.
24u tent hoef je alleen op donderdag te zijn, dan kun je 1 schone onderbroek op je hoofd zetten. Voor Kees heb je alleen een paar stukjes bamboe nodig, die zijn gratis af te halen op het festival terrein.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:39 schreef gepparidoga het volgende:
Nog wat verkleedspullen voor de 24u tent en opblaasdingen voor kees.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |