abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85343407
hoi iedereen op het FokForum, :P

dit wordt mijn eerste keer lowlands en er was mij nog iets niet helemaal duidelijk,
kan je als het festival al in volle gang is nog het terein af (camping en festival terrein) om bij de lokale super nog wat drinken en eten in te slaan? (8 liter drank PP lijkt me beetje zwaar sjouwe, en wat als het nou op is! xD)

kan je ergens in de buurt pinnen of moetk heeeel veel cash meeneme? :P

meer kan ik op het moment niet bedenken als iemand nog tips heeft voeg het maar toe, en ask nog een vraag verzin post ik um er wel bij,

Dank u zeer!
  maandag 16 augustus 2010 @ 12:24:52 #2
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_85343463
Je kan die munten gewoon pinnen.
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_85343601
ok en hoe zit het als je bijv veel water ofzo in je tent wilt zette (hoorde dat water vrij duur is, en alleen maar bier raakje beetje uitgedroogd van) :D , kan je dan wel naar een supermarkt erges?
pi_85343634
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:28 schreef thomazzs het volgende:
ok en hoe zit het als je bijv veel water ofzo in je tent wilt zette (hoorde dat water vrij duur is, en alleen maar bier raakje beetje uitgedroogd van) :D , kan je dan wel naar een supermarkt erges?
Supermarkt is niet echt in de buurt. gewoon op de camping kopen als je dat zo graag wil hebben.
pi_85343642
quote:
Op het camping terein. En check Google Maps maar voor omliggende dorpen. Best een eind weg!
PS4 online: micro_nl
pi_85343695
quote:
De dichtstbijzijnde supermarkt is een uurtje of 2 lopen gok ik.
  maandag 16 augustus 2010 @ 12:31:09 #7
13973 ranja
image means nothing
pi_85343710
Je kunt natuurlijk gewoon de camping af en naar Biddinghuizen of waar dan ook naar een supermarkt, maar dat is wel een stukje lopen :) Als je fiets of auto hebt is het wel te doen, maar als je een auto hebt kun je het sowieso beter in de auto laten staan en daar vandaan halen :)

Op het festivalterrein en op de campings is muntverkoop, zowel pin als cash.
  maandag 16 augustus 2010 @ 12:31:16 #8
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_85343715
Of je koopt het van tevoren en neemt het mee. Maar water kan je gewoon gratis tappen bij het washok als je een lege fles meeneemt.
Ook geen sig dus
pi_85343795
Als Noob zou ik deze Wat allemaal wel/niet mee te nemen? ook even doorlezen *O*
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_85343916
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:33 schreef lurf_doctor het volgende:
Als Noob zou ik deze Wat allemaal wel/niet mee te nemen? ook even doorlezen *O*
Had ik al gedaan, en was niet van plan heel veel mee te gaan sleuren, op een festival mag je immers heerlijk brak eruit zien :P
pi_85344026
Als jij je niet blauw wil betalen aan water dan kan je je lege flessen gewoon weer bijvullen aan de wasbakken natuurlijk.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_85344029
5 gram per dag wiet, dat is de standaard waar je vanuit moet gaan.
pi_85344196
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:38 schreef Pakspul het volgende:
5 gram per dag wiet, dat is de standaard waar je vanuit moet gaan.
tsja ik kan niet roken door astma -.-, dus als jij een heel lekkere space cake mee kan nemen lijkt me top xD
pi_85344293
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:42 schreef thomazzs het volgende:

[..]

tsja ik kan niet roken door astma -.-, dus als jij een heel lekkere space cake mee kan nemen lijkt me top xD
Space-cake is voor mietjes, gewoon puur naar binnen werken en afblussen met bier *O*
pi_85344334
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:36 schreef thomazzs het volgende:

[..]

Had ik al gedaan, en was niet van plan heel veel mee te gaan sleuren, op een festival mag je immers heerlijk brak eruit zien :P
Kun je voor kiezen, maar doorgaans komen er ook wel lekkere wijven. ;)
pi_85344401
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:44 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

Space-cake is voor mietjes, gewoon puur naar binnen werken en afblussen met bier *O*
uberhaupt puur naar binnen werken is voor mietjes want welke gek doet dat en dan afblussen met bier. Je blust niks af je verhevigd het proces domoor })
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_85344714
Ik weet niet hoe duur 't tegenwoordig is, maar 'n paar jaar terug kostte 'n 2 liter pak Barleduc 1 muntje, dat valt toch wel mee? Heb je 't elke ochtend redelijk "koel" en niet van die warme meuk die de hele dag in je tent heeft gelegen.

Pinnen kan op 't terrein, maar pak 'n rare tijd om te gaan pinnen, anders sta je zo 'n uur in de rij en kun je hopen dat er nog wat flappen te tappen zijn. Muntjes gewoon direct pinnen.

Je krijgt 'n polsbandje, hiermee kun je 't terrein op en af.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_85344718
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:47 schreef rubje het volgende:

[..]

uberhaupt puur naar binnen werken is voor mietjes want welke gek doet dat en dan afblussen met bier. Je blust niks af je verhevigd het proces domoor })
Met weed, vaak genoeg gedaan. Werkt prima, maar natuurlijk anders dan roken. Hash weet ik niet
Oh en afblussen klinkt zo lekker.
(weet ook wel dat er niks geblust wordt)
*O*
pi_85344798
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:54 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik weet niet hoe duur 't tegenwoordig is, maar 'n paar jaar terug kostte 'n 2 liter pak Barleduc 1 muntje, dat valt toch wel mee? Heb je 't elke ochtend redelijk "koel" en niet van die warme meuk die de hele dag in je tent heeft gelegen.

Pinnen kan op 't terrein, maar pak 'n rare tijd om te gaan pinnen, anders sta je zo 'n uur in de rij en kun je hopen dat er nog wat flappen te tappen zijn. Muntjes gewoon direct pinnen.

Je krijgt 'n polsbandje, hiermee kun je 't terrein op en af.
nou dat beantwoorde wel al mijn vragen, valt allemaal wel mee dus :P ok nou tot donderdag dan allemaal (ja deze noob weet wel dattie snel moet zijn voor een goed camping plekkie ;))

dus hoe sluit/delete ik zon mooi topic?xD

[ Bericht 2% gewijzigd door thomazzs op 16-08-2010 13:06:43 ]
  maandag 16 augustus 2010 @ 13:21:23 #20
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_85345928
Goeie god! Een pakje Bar-le-Duc kost een muntje (of 2? Maar meer zal het niet zijn.).

Er zit ook water in de sloot! :{w

Verder is het enige wat je nodig hebt je portemonnee, 5 schone onderbroeken en 5 paar schone sokken. Meer heb je niet nodig. ^O^
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_85346749
Neee de pakken bar le duc zijn maar een half muntje :D.
pi_85346872
Nog wat verkleedspullen voor de 24u tent en opblaasdingen voor kees.
  maandag 16 augustus 2010 @ 13:40:16 #23
116015 SicSicSics
pi_85346934
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:36 schreef WeirdWestMan het volgende:
Neee de pakken bar le duc zijn maar een half muntje :D.
Duur man, ik denk dat ik een kratje Spa meeneem! ;(

:|W
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 16 augustus 2010 @ 13:41:46 #24
116015 SicSicSics
pi_85346998
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:39 schreef gepparidoga het volgende:
Nog wat verkleedspullen voor de 24u tent en opblaasdingen voor kees.
24u tent hoef je alleen op donderdag te zijn, dan kun je 1 schone onderbroek op je hoofd zetten. Voor Kees heb je alleen een paar stukjes bamboe nodig, die zijn gratis af te halen op het festival terrein. *O*
Fine, fuck you then!
pi_85349443
De festivaltenten staan er trouwens al, eergisteren nog gechecked.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')