Pilletje extra genomen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:56 schreef KingOfMars het volgende:
Hallo.
Gisteren kinderfeestje.. Wat nou bloeddruk.
Hij moet wel, anders feesten die kinderen hem er uit.quote:
5 uur vanmorgen? Doe je goed!quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:00 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb de laatste echt om een uur of vijf naar huis gestuurd.. Dat waren geen kinderen trouwens maar volwassenen die a.s. donderdag niet konden (en die altijd erg slecht aanvoelen wanneer het tijd is om op te kazen
).
Ja toch nog he!quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
5 uur vanmorgen? Doe je goed!
Mja.. Ik zie het zo welquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:46 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Doe jij nou maar zorgen dat we op kraamvisite kunnen komen T!
Ik verloor bloed gisteravond na hevige krampen. Dus even een check up voor de zekerheid.quote:
Denk ik ook niet. Maar anders heb ik zo'n rot vakantie volgende weekquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:07 schreef KingOfMars het volgende:
Goed idee van die checkup maar vast niks aan de hand..
Misschien zie ik nu ook wel hoeveel het er zijnquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:09 schreef KingOfMars het volgende:
Nee groot gelijk om ff te laten checken hoor, met zo'n ongerust gevoel op vakantie is niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |