Ja een tweelingquote:
Mwah inprincipe wil H er 2 , en ik denk ik ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:00 schreef KingOfMars het volgende:
Ja zat ik me ook net te bedenken.. Wij zijn ook al 'klaar' immers.
Kan ik me voorstellen hoor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja een tweeling
Ik ben er onwijs blij mee maar gisteravond raakte ik wel even in paniek
Aan 1 kind zitten ook bepaalde voordelen J!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Mwah inprincipe wil H er 2 , en ik denk ik ookMaar gezien de moeite die het kost eerst maar is kijken hoe het is met 1 en als dat allemaal goed gaat een 2e ofzo.
Want hij stond al te behangen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:08 schreef Tally het volgende:
Ik kwam er gister achter dat de kinderwens van hubbie groter is dan ik had verwacht
Mja dat weet ik. Tochquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:05 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen hoor.. Maar gaat goed komen! Daweetjehe!
Gezien je een iphone 3gs hebt , de 4 geen of weinig voordelen heeft, de ipad een vergrote iphone is zou ik gaan voor de TV.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:10 schreef KingOfMars het volgende:
Maar goed. Wil ik nou een iPhone 4, een iPad, extra fotospul of een nieuwe TV? Help me 'ns ff mensen.
Nee. Toen zijn collega's zeiden: Dan ben je meteen klaar met een tweeling. Gaf hij als antwoord: Wie zegt dat ik er maar 2 wil?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:08 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Want hij stond al te behangen?
ik kan er nog niet over mee praten , maar ik schijn vanaf jongsafaan al gek te zijn op kinderen !quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik had serieus, werkelijk best een 4de willen hebben.
Gewoon alles?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:10 schreef KingOfMars het volgende:
Maar goed. Wil ik nou een iPhone 4, een iPad, extra fotospul of een nieuwe TV? Help me 'ns ff mensen.
Jullie hebben echt mooie kindjesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik had serieus, werkelijk best een 4de willen hebben.
Klinkt wel logisch eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Gezien je een iphone 3gs hebt , de 4 geen of weinig voordelen heeft, de ipad een vergrote iphone is zou ik gaan voor de TV.
quote:
Niet?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:13 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zó goedkoop is 1 kind nou ook weer niet S.
Precies ,plus je abbo op je phone verloopt wel ergens in de toekomst koop je dan de iphone 4.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:12 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Klinkt wel logisch eigenlijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |