Ok dat is wel aardig. *bookmarkt*quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:32 schreef Joene het volgende:
http://www.samsung.com/nl(...)rd_detail&returnurl=
Usbstick erin en klaar
500 ? whehehehequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:40 schreef KingOfMars het volgende:
Mja weet je wat het is, ik heb niet het idee dat ik wat mis qua tv nu. Heb nu een mooie breedbeeld dinges, groot genoeg voor onze ieniemienie huiskamer, en dat HD zal vast allemaal harstikke mooi zijn enzo (zie het bij m'n pa wel eens) maar ik weet niet of het een dikke 500 euro-mooi is zeg maar.
Ja dat bedoel ik, dat ga ik dus never nooit niet voor een TV neerleggen hequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:40 schreef Joene het volgende:
[..]
500 ? whehehehe
Deze met die pvr is 1400 Jzonder ziggo module van 80 euro
Dat zeg ik ook steeds maar het gaat er wel van komen ooit.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:41 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, dat ga ik dus never nooit niet voor een TV neerleggen he.
Ik heb nu voor op de slaapkamer een 32" gekocht met CI+ module voor 400 euro.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:41 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, dat ga ik dus never nooit niet voor een TV neerleggen he.
Mja. Als deze kapot gaat gok ik zo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook steeds maar het gaat er wel van komen ooit.
Precies. En dan hoop ik dat de 3d tv zonder Bril beschikbaar is voor normale prijzen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:45 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja. Als deze kapot gaat gok ik zo.
Maar wat ik zei, ik zou dan ff af willen wachten tot de 2e generatie. Die zal in januari/februari wel aangekondigd worden gok ik zo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:52 schreef Joene het volgende:
Iemand die ik ken heeft hem en is er rete blij mee en heeft hem gejeelbreekt.
Milaan? Dan kom ik je nog tegen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:05 schreef Tally het volgende:
Nog paar dagenDan ga ik mooie foto's maken in Italië
Nee daar ben ik vorig jaar geweest. Nu is het in de bergenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Milaan? Dan kom ik je nog tegen.
Ja ik zie de PM wel tegemoet he! Dus.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:43 schreef Joene het volgende:
Nog ff J. Btw die dingen zijn zakelijk niet eens zo gek duur
niet? simlock vrij?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:43 schreef Joene het volgende:
Nog ff J. Btw die dingen zijn zakelijk niet eens zo gek duur
4!!!!!! Hubbie ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
EET SMAKELIJK, JULLIE DRIE!!!11111
Irrelevant.quote:
Simlock vrij jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |