quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Irrelevant..
MAAR GOED, OOK EET SMAKELIJK VOOR HUBBIE, DE BUUF EN HOUZERT!!!1111
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:58 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
2 kuikentjes voor Tally
Of 3 voor 6 ofzo?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik wil er wel 1 voor 2 meier. Of 2 voor 4 meier.
Gewoon zo Digitaal zonder analoog gepiep ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Er is gewoon DIGITAAL internet tegenwoordig! Via een router!
Digitaal internet via de router...
Niet? hoeveel dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:48 schreef Joene het volgende:
Zo goeiekoop bennen ze ook weer niet Swets,
zonder oscilloscoop op je routert!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Gewoon zo Digitaal zonder analoog gepiep ?
639 Ex. moet ik nu betalen.quote:
Maar ik heb nog een goeie tip gegeven in de digitale router.quote:
das relatief goedkoop jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:51 schreef Joene het volgende:
[..]
639 Ex. moet ik nu betalen.
En onder de 600 als ik de bulk bestel
Ware liefdequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:05 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb hier gewoon prachtige visuals bij: http://www.nu.nl/binnenla(...)-vrouw-motorkap.html.
Grote jongen, stop nu maar... het is niet grappig.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:10 schreef Joene het volgende:
Whehehehe dat digitaal internet topic, ik loop lekker te kloten
Ga wegwezen hier.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:11 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Grote jongen, stop nu maar... het is niet grappig.
quote:
Ok "Swetsenegger"quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Iemand die zichzelf 'smegmanus' noemt en dan anderen verwijt niet grappig te zijn...
Maar ik ga alweerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:29 schreef Joene het volgende:
DIe is boos op mij omdat ik via semi lollige trieste opmerkingen serieus probeer te helpen bij digitaal internet topic J.
In 2001 waren we daar danig van onder de indruk geweest ja.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Oe, hij gaat nu met doorkras tags quotes wijzigen. Ja... daar hebben we niet van terug!
Maja toen hadden wee nog topixquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:41 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
In 2001 waren we daar danig van onder de indruk geweest ja.
Jups, zit er aan te denken om misschien eens te kijken of het leuk is om te programmeren mbv de Android SDK.quote:
Het is toch godsgeklaagd JK. Het lijkt wel oktober.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo. Staan je toppen al te rotten met al die regen?
Is binnen zetten nog een optie, of meur je dan zelf de pan(d) uit?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:16 schreef Armageddon het volgende:
Het is toch godsgeklaagd JK. Het lijkt wel oktober.
M'n planten staan er zo bij.
Dan meur je weg ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Is binnen zetten nog een optie, of meur je dan zelf de pan(d) uit?
Vanmiddag in ieder geval zon volgens Helga van L.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:23 schreef Armageddon het volgende:
Dan meur je weg ja.Maar er is nog niets aan de hand hoor. Ze staan nog niet in de bloei dus nu kunnen ze de regen nog wel hebben. Hopen op beter weer de komende tijd.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vanmiddag in ieder geval zon volgens Helga van L.
ik heb het al druk als ik aan werken denk.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:45 schreef Swetsenegger het volgende:
pff, ik heb het godverredomme druk
Was 't wat?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:27 schreef Joene het volgende:
Zo ziekenhuis troep voor vandaag weer gehad , morgen weer
Yups gaat goed , morgen nog xtje check en dan punctie etc plannen.quote:
Meuj!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Yups gaat goed , morgen nog xtje check en dan punctie etc plannen.
ik heb alleen maar puike ideetjes J. Zoals nu zometeen met de auto naar de garage om vervolgens bij de bank mn faillisement aan te vragen ofzo.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:03 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dit was trouwens een puik idee van je.
*slurp*
APK tijd?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:08 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb alleen maar puike ideetjes J. Zoals nu zometeen met de auto naar de garage om vervolgens bij de bank mn faillisement aan te vragen ofzo.
Neehoor, gewoon de blower stuk .quote:
Jawel maar toch.quote:
Nope .... maar we zijn al een poosje aan het kijken / zoeken en dan is een andere auto ms een beterder plan dan investeren in dezequote:
We hebben 900 euro korting gehadquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach, da's allemaal peanuts, koppakking vervangen bij mijn glideride was ruim ¤ 1500,-.
Mijn man heeft daar gewerktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |