quote:Nu heb ik zelf net een kindje gekregen. En opa gaf al vrij snel na haar geboorte aan dat hij ook 'lekker met haar zou gaan slapen'.
Stel je even aan.quote:
Met die opmerking zou ik ook echt moeite hebben en de kriebels krijgen. Zeker als ik het zo lees en deze mensen natuurlijk niet ken.quote:
Luiers verschonen, helpen met baden...zijn dat te intieme handelingen voor opa en oma? Serieuze vraag.quote:Op maandag 16 augustus 2010 07:42 schreef anoniem10 het volgende:
nee, absoluut geen angst voor incestieuze praktijken, dat zouden mijn schoonouders nooit doen.
Maar ik persoonlijk vind het te intiem. Dat opa en oma leuk met de kleinkids spelen, liedjes zingen, koekjes bakken dat soort dingen: helemaal prima. Maar samen in een bed slapen, dat komt in mijn familie niet voor. Waarschijnlijk vind ik het daarom niet prettig.
En nee, ik zou het ook niet prettig vinden als mijn ouders met mijn kindje zouden slapen.
Het is naar mijn smaak gewoon net even te veel in het contact tussen kleinkinderen en grootouders.
Dus nee, ik keur het niet af. Alleen vind ik persoonlijk het niet prettig. En ik ben benieuwd hoe anderen dat ervaren.
Idem, maar ik had geen andere keuze omdat er in de flat maar 1 slaapkamer met een 2persoonsbed was. Verder vond ik het niet erg ofzo/.quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:00 schreef RedBitch het volgende:
Onze oudste sliep tot haar 16e bij oma in bed als ze er ging logeren.
Dat vind ik alweer totaal anders,eigenlijk. Wat jij schrijft is een soort van tijdelijk dingetje. Het voorbeeld van TS niet.quote:Op maandag 16 augustus 2010 07:57 schreef Vicky het volgende:
Als mijn oudste bij mijn ouders gaat logeren slaapt ze altijd bij oma in bed. Mijn ouders hebben een hoogslaper voor dr gekocht maar ze durft er nog niet in. Mijn vader slaapt dan in de hoogslaper en mijn dochter slaapt dan dus naast oma.
Een tijdje geleden ging ze bij mijn zusje logeren en heeft ze naast mijn zwager geslapen en mijn zusje ging in het logeerbed.
Ik maak er totaal geen probleem van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |