Al deze angsten die ik nu heb voor die volksbuurters.quote:Op maandag 16 augustus 2010 04:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
he silverdame nu ben je door de mand gevallen je hebt een dome reactie gedaan en nu ben je achterhaalt
mensen let op hier volgt de ip nr van deze dame en haar adress heellaas geen huis nr maar ze zit tegen het water aan bij een brug ip nr van haar is 82.93.56.137 adress amsterdam watergraafmeer hoekje wibautstraat ringdijk mensen we gaan een keer verzamelen en dan naar haar of hem toe om verhaal te halen want wij hebben meerdere keren netjes gevraagt om deze nep dame de video's te verwijdern maar hij of zij luistert niet dan maar persoonlijk dag hoor
Ben ik met je eens.quote:Op maandag 16 augustus 2010 04:46 schreef blckbb het volgende:
[..]
Keyboards:
Goed:
- (Bij)Geluiden die je nodig hebt om live je nummers te kunnen bespelen zoals orkeststukken en andere bijgeluiden.
Slecht:
- Hele arrangementen op de vocalen.
No offence, maar zelfs een dove kan nog keyboard spelen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 04:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
De meeste mensen zeggen dat het heel eenvoudig is om keyboard te spelen, maar dit is vrij onzin natuurlijk.
Foto is al een klein jaar oud, is niet meer representatief, is ook bagger kwaliteit.quote:Op maandag 16 augustus 2010 04:47 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is de afspraak met digicammers. Kopijrechten.
Mijn neefje van 6 kon binnen een maand al beter keyboard spelen dan jij nu kan.quote:Op maandag 16 augustus 2010 04:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
De meeste mensen zeggen dat het heel eenvoudig is om keyboard te spelen, maar dit is vrij onzin natuurlijk.
Ja, inderdaad, en blinden kunnen vanaf hilversum noord naar hilversum zuid lopen zonder problemenquote:Op maandag 16 augustus 2010 04:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
No offence, maar zelfs een dove kan nog keyboard spelen.
Je hebt het nu over dat neefje met maar 1 arm?quote:Op maandag 16 augustus 2010 04:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mijn neefje van 6 kon binnen een maand al beter keyboard spelen dan jij nu kan.
Past bij je muziek.quote:Op maandag 16 augustus 2010 04:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Foto is al een klein jaar oud, is niet meer representatief, is ook bagger kwaliteit.
Oooh dus het lijkt alleen maar simpel ik dacht dat het makkelijk was al die knopjes waardoor je in één keer allerlei voorgeprogrameerde muziek tevoorschijn tovert maar het is dus heel moeilijk nou dat wist ik nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 04:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, en blinden kunnen vanaf hilversum noord naar hilversum zuid lopen zonder problemen![]()
Het lijkt simpel omdat je met de rechter hand alleen akkoorden doet, en met de linker melodie, maar ook de akkoorden zijn soms vrij lastig, en zeker om dit te combineren.
En je kan een keyboard ook gewoon als piano bespelen hoor(althans, een beetje goede).
Ja, die tevens blind is.quote:Op maandag 16 augustus 2010 04:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je hebt het nu over dat neefje met maar 1 arm?
Dat zei zo`n gast laatst ook, ik zat wat te jammen met m`n baas, komt er zo`n man binnen, die zegt, dat wat jij nu doet, speelt mijn nichtje na als ze het 1 x hoort.quote:Op maandag 16 augustus 2010 04:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Voorgeprogrammeerde muziek noemt men hier Styles.quote:Op maandag 16 augustus 2010 04:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Oooh dus het lijkt alleen maar simpel ik dacht dat het makkelijk was al die knopjes waardoor je in één keer allerlei voorgeprogrameerde muziek tevoorschijn tovert maar het is dus heel moeilijk nou dat wist ik niet
Ik denk dat je baas een "quote:Op maandag 16 augustus 2010 04:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat zei zo`n gast laatst ook, ik zat wat te jammen met m`n baas, komt er zo`n man binnen, die zegt, dat wat jij nu doet, speelt mijn nichtje na als ze het 1 x hoort.
Dus ik reageerde met " Ja?, Echt?, Best wel grappig aangezien het improvisatie is, en dus nooit 2 keer hetzelfde"
Toen had die man een "" en ik en mijn baas een "
"
Ehh ik zie jou in je filmpjes geen akkoorden spelenquote:Op maandag 16 augustus 2010 04:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, en blinden kunnen vanaf hilversum noord naar hilversum zuid lopen zonder problemen![]()
Het lijkt simpel omdat je met de rechter hand alleen akkoorden doet, en met de linker melodie, maar ook de akkoorden zijn soms vrij lastig, en zeker om dit te combineren.
En je kan een keyboard ook gewoon als piano bespelen hoor(althans, een beetje goede).
Nee, in KLB noemen wij het voorgeprogrameerde muziek.quote:Op maandag 16 augustus 2010 04:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Voorgeprogrammeerde muziek noemt men hier Styles.
Het zijn 4 bar patterns die in C zijn geprogrammeerd, en reageren op verschillende akkoord wijzigingen.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 04:53 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik denk dat je baas een "" had vanwege jouw opmerking.
Hier heb je er nog 1:
Doet ie nu gitaar?quote:Op maandag 16 augustus 2010 04:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja gelukkig weten users als BOMBER en Penisbaard zeker wat dat betekend.quote:Op maandag 16 augustus 2010 04:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Voorgeprogrammeerde muziek noemt men hier Styles.
Het zijn 4 bar patterns die in C zijn geprogrammeerd, en reageren op verschillende akkoord wijzigingen.
Ik noem het hardcore.quote:Op maandag 16 augustus 2010 04:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee, in KLB noemen wij het voorgeprogrameerde muziek.
In deze overduidelijk wel.quote:Op maandag 16 augustus 2010 04:54 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ehh ik zie jou in je filmpjes geen akkoorden spelen
Een van de weinige ja.quote:
Waarom gebruik je niet alle toetsen?quote:
Alsof de moederneukende Krakatau mijn trommelvliezen uit elkander scheurt met een explosie van pure kanker.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |