Ik vraag mij af hoe het met zijn liberalisme zit.quote:
quote:Napalmpje (1 year ago)
hier krijg ik koude rillingen van over m'n rug.. wat een bruiloft en partijen gehalte.
HAHAHHA Joost komt onlinequote:Op maandag 16 augustus 2010 04:35 schreef Sok. het volgende:
[ afbeelding ]
Braddie, zo denken mensen over je. Leg je er bij neer.
Allemaal even knap stemmen, linkje?quote:Op maandag 16 augustus 2010 04:35 schreef Sok. het volgende:
[ afbeelding ]
Braddie, zo denken mensen over je. Leg je er bij neer.
Waar is de keyboard gebleven?quote:Op maandag 16 augustus 2010 04:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ben ik niet.
www.youtube.com/user/bradleyexperience
Dat zijn mijn filmpjes.
Mijn hemel, wat een rampgebied.quote:I am Bradley Van Dijk, born on the 5th of December in 1990, Started playing keyboard when i was 4 and had lessons from my 10th until my 12th and i cant read notes so i have to do it from my ears, And i have perfect pitch(If i hear a song 1 time or maybe 2 i can re arrange the song so that it sounds good in C, ANd i can do improvisations with the song instantly...
I also like to sing, Wich i cant do to good since a few months, And i still dont know the reason for that....
Well.
Enjoy my channel.
Upload jij eens wat filmpjes op Youtube dan?, ga niet oordelen over mensen voordat je wat hebt gehoord.quote:Op maandag 16 augustus 2010 04:39 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mijn hemel, wat een rampgebied.
Zijn Engels wel ja.quote:Op maandag 16 augustus 2010 04:39 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ach het is ook zo heerlijk om drampen te maken wanneer je zelf weinig te melden hebt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 04:39 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Oprotten met je zielige keyboardtoontjes.quote:Op maandag 16 augustus 2010 04:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Upload jij eens wat filmpjes op Youtube dan?, ga niet oordelen over mensen voordat je wat hebt gehoord.
Nu jij weer.
Ok?
Wtf heb je met je deur gedaan.quote:Op maandag 16 augustus 2010 04:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Upload jij eens wat filmpjes op Youtube dan?, ga niet oordelen over mensen voordat je wat hebt gehoord.
Nu jij weer.
Ok?
"Wich I can't do to good since a few months"quote:Op maandag 16 augustus 2010 04:39 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 augustus 2010 04:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Oprotten met je zielige keyboardtoontjes.
Ik weet niet wat al deze afspraken met hem zijn man, ik weet het niet.quote:Op maandag 16 augustus 2010 04:43 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
"Wich I can't do to good since a few months"
Wat is de afspraak met Bradley?
Idee van wat vrienden, Graffiti, je zou m`n wand eens moeten zien, staat vol met onzinnige teksten(en een hele grote, R.I.P FREDDIE MERCURY 1946-1991)quote:
Oh oke, ik kom eraan. T adres op hyves klopt gewoon denk ik he?quote:Op maandag 16 augustus 2010 04:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Idee van wat vrienden, Graffiti, je zou m`n wand eens moeten zien, staat vol met onzinnige teksten(en een hele grote, R.I.P FREDDIE MERCURY 1946-1991)
http://www.youtube.com/user/DeZilverenDamequote:Op maandag 16 augustus 2010 04:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nu jij weer.
Ok?
Keyboards:quote:
he silverdame nu ben je door de mand gevallen je hebt een dome reactie gedaan en nu ben je achterhaaltquote:Op maandag 16 augustus 2010 04:46 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/DeZilverenDame
Daar moet je voor mijn uploads zijn.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 04:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik weet niet wat al deze afspraken met hem zijn man, ik weet het niet.
marcelroubos (3 maanden geleden) Spam Gemarkeerd als spam Ook ik vraag je mijn video dr af te haalen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 04:46 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/DeZilverenDame
Daar moet je voor mijn uploads zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |