en ditquote:Op maandag 16 augustus 2010 04:04 schreef Penisbaard het volgende:
Je moet gewoon je vuile bek houden.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 04:04 schreef Penisbaard het volgende:
Je moet gewoon je vuile bek houden.
Gitaar ben ik aan het leren, geniaal instrument!quote:Op maandag 16 augustus 2010 04:05 schreef Frietkraam het volgende:
toch maar gelezen, leer nederlands tevens gitaar
Ga nou maar gewoon blokfluit spelen jostiquote:Op maandag 16 augustus 2010 04:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gitaar ben ik aan het leren, geniaal instrument!
Nooit gedacht dat ik nog eens een gitaristentopic zou lezenquote:Op maandag 16 augustus 2010 04:06 schreef L.no het volgende:
Ruzie maken met een fok!er in een andere topic en daarover janken in een apart topic.
was het maar zoquote:Op maandag 16 augustus 2010 04:08 schreef tho_Omas het volgende:
Braddie, ben jij niet 3 maanden te vroeg geboren?
1: ik moest aan het Queenforum laten horen dat ik Last Horizon kon, en heb het meteen hier gepost niets meer en niets minder.quote:Op maandag 16 augustus 2010 04:07 schreef blckbb het volgende:
Gozer, echt, ik zeg het je eens:
- Als je nog niet zo goed gitaar kan spelen, wacht tot je het kan en ''blow my socks off'' met meteen goed spel, zonder erbij te hoeven te zeggen dat je het niet zo goed kan blabla ik begin net. Maakt niet uit, maar laat pas iets horen als je het ook daadwerkelijk kan.
- Sowieso, verkoop je een gitaar zet je er foto's neer van toen hij nog vies was
-ik snap niet waarom ik nog serieus op jou inga-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |