Nee Joh, lage bloeddruk (veel zuurstofrijk bloed@je lul met sex/fappen) minder in je hersens dus word je duizelig.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:39 schreef Synthesist het volgende:
duizeligheid na opstaan heeft vaak te maken met zuurstofgebrek in je hersenen. adem in, adem uit...
tijdens seks een lagere bloeddruk dan normaal?quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:41 schreef Supperboeren het volgende:
[..]
Nee Joh, lage bloeddruk (veel zuurstofrijk bloed@je lul met sex/fappen) minder in je hersens dus word je duizelig.
A, je wil zeggen dat er zoveel bloed naar je penis gaat dat je hersenen te weinig krijgen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:41 schreef Supperboeren het volgende:
[..]
Nee Joh, lage bloeddruk (veel zuurstofrijk bloed@je lul met sex/fappen) minder in je hersens dus word je duizelig.
Wie heeft er meer zo'n soort last na/onder het fappen/sex?
Wie zegt dat ik niet omval?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:00 schreef __Ns_Ultima__ het volgende:
zolang je niet omvalt gaat het goed
Verkapt kijk mij eens een grote lul hebben topicquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
A, je wil zeggen dat er zoveel bloed naar je penis gaat dat je hersenen te weinig krijgen?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:38 schreef noksala het volgende:
Na een goeie pijpbeurt ben ik soms ook 5 minuten verlamd, maar ik vind het juist wel een lekker gevoel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |