Vandaar ook de nog meer dan ik al wasquote:
Ik snap je helemaalquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vandaar ook de nog meer dan ik al was
Begin? dat gebeurd nog steeds overal..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Relatierellen die uitgebreid uitgevochten werden op fok. Maar dat was helemaal in de beginperiode geloof ik.
Ik zeg helemaal niks meerquote:
Ohja die komen ook nog wel eens voorbij hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Relatierellen die uitgebreid uitgevochten werden op fok. Maar dat was helemaal in de beginperiode geloof ik.
Mwah, van mij is aardig wat terug te vinden, maar geen dingen die een eigen leven kunnen gaan krijgen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:24 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal![]()
Wat dat betreft staat er van mij ook zeeeeeeeeeer weinig op het wereldwijde web en dat hou ik graag zo i
Hier precies hetzelfde.. zie 1st maar achter mijn naam te komen, dan mijn achternaam..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, van mij is aardig wat terug te vinden, maar geen dingen die een eigen leven kunnen gaan krijgen.
Al wordt het al een stuk lastiger als je op m'n naam gaat zoeken, dan moet je m'n nicks al weten
M'n voornaam doe ik niet moeilijk over, maar m'n achternaam heb ik liever niet online. En waar 'ie wel staat kan het alleen bekeken worden wanneer ik er toestemming voor geef. Afgeschermde profielen ftw.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:28 schreef lynda het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde.. zie 1st maar achter mijn naam te komen, dan mijn achternaam..
En dan moet je hard gaan zoeken aangezien het een bekende naam is![]()
Mijn namen in google levert helemaal niets op
Waarom nietquote:
Vertelquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb afgelopen weekend een paar verhalen gehoord en ik ben helemaal vķķr sommige dingen buiten fok houden. Nog meer dan ik al was.
Ook goed bezig dusquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n voornaam doe ik niet moeilijk over, maar m'n achternaam heb ik liever niet online. En waar 'ie wel staat kan het alleen bekeken worden wanneer ik er toestemming voor geef. Afgeschermde profielen ftw.
Waarom nietquote:
Idem. Vooral omdat er zeer weinig mensen zijn met de achternaam die ik heb en ik de enige in heel de wereld ben met deze voor+achternaamcombinatie.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n voornaam doe ik niet moeilijk over, maar m'n achternaam heb ik liever niet online. En waar 'ie wel staat kan het alleen bekeken worden wanneer ik er toestemming voor geef. Afgeschermde profielen ftw.
Voor mij geldt dus hetzelfde, was net ook redelijk verbaasd iemand tegen te komen met (bijna) dezelfde voor en achternaam.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Idem. Vooral omdat er zeer weinig mensen zijn met de achternaam die ik heb en ik de enige in heel de wereld ben met deze voor+achternaamcombinatie.
Oude koe die niet bepaald geheim is, maar die niet opgerakeld hoeft te worden. Enzo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom niet. Roddels van fok zijn toch mooi
.
De mijne woont in Zuid-Afrika.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:47 schreef lynda het volgende:
Met Lynda kom je in Amerika ed uit
Verder is mijn naamgenoot op hyves 10 jaar jonger en woont die ergens in Friesland![]()
Je bent gewoon tofquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:58 schreef LovelyLady het volgende:
Ik schaam me nergens voor, de foto's in KPD zijn dusdanig acceptabel die laat ik mijn familie/vrienden ook nog wel zien.
Da's helemaal prima en helemaal jouw keuzequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:58 schreef LovelyLady het volgende:
Ik schaam me nergens voor, de foto's in KPD zijn dusdanig acceptabel die laat ik mijn familie/vrienden ook nog wel zien.
En die staan netjes achter slot en grendel om het zo te zeggen!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:58 schreef LovelyLady het volgende:
quote:
Weet ikquote:
Naja iedereen kan in KPD komen hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:02 schreef lynda het volgende:
En die staan netjes achter slot en grendel om het zo te zeggen!![]()
Regenachtigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |