Biancaquote:
In je vrouw misschien wel in jou nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:12 schreef Bart het volgende:
Vindt ze denk ik niet goed.
Hoezo, heb je interesse dan.
Je krijgt mij erbij... Maar hoezo wel in mijn vrouw en niet in mij, je hebt toch al een relatiequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In je vrouw misschien wel in jou niet
Ja en?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:27 schreef Bart het volgende:
Je krijgt mij erbij... Maar hoezo wel in mijn vrouw en niet in mij, je hebt toch al een relatie.
Nou ja, waarom dan wel mijn vrouw en niet mijquote:
Omdat ik al een vriend hebquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:46 schreef Bart het volgende:
Nou ja, waarom dan wel mijn vrouw en niet mij.
Dus je mag wel met vrouwen maar niet met mannen spelen? Lekker hypocrietquote:
Ik heb het ook niet verzonnenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:57 schreef Bart het volgende:
Dus je mag wel met vrouwen maar niet met mannen spelen? Lekker hypocriet.
Wat heb jij dan verzonnen?quote:
Nee dat bepaal ik nog altijd zelfquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:00 schreef lynda het volgende:
Als je het zelf niet verzint gaat er dus iemand anders over jou sexleven?
Ik verzin niksquote:
Wat is dan de bedoelingquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat bepaal ik nog altijd zelf
Oke dit loopt een beetje de verkeerde kant op... wat niet mijn bedoeling is
Dus jouw vriend mag alles?quote:[..]
Ik verzin niks
Welnee, lachen manquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:07 schreef lynda het volgende:
Sommige dingen mag je echt binnenshuis of KPD houden volgens mij..![]()
Truequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:07 schreef lynda het volgende:
Sommige dingen mag je echt binnenshuis of KPD houden volgens mij..![]()
Ja voor de hele wereld is het lachen tot het wel een keer bij je eigen kind of iemand van wie je het niet wil terecht komtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat is dan de bedoeling.
[..]
Dus jouw vriend mag alles?
[..]
Welnee, lachen man.
Je weet dat het niets tegen jou is hequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
True
* LovelyLady houdt wijs haar mond
Ik schaam me er niet voor dat ik me aangetrokken voel tot vrouwenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:12 schreef lynda het volgende:
Ja voor de hele wereld is het lachen tot het wel een keer bij je eigen kind of iemand van wie je het niet wil terecht komt![]()
Ze zal niet de eerste zijn met een reeks op fok![]()
Ik begin mijn twijfels te krijgenquote:
Zoals?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb afgelopen weekend een paar verhalen gehoord en ik ben helemaal vķķr sommige dingen buiten fok houden. Nog meer dan ik al was.
Mag ook per PM hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
True
* LovelyLady houdt wijs haar mond
Like duh?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb afgelopen weekend een paar verhalen gehoord en ik ben helemaal vķķr sommige dingen buiten fok houden. Nog meer dan ik al was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |