Ja weet ik, maar ik vroeg op xxx op tv wasquote:
Goeiemorgenquote:
Ik ook nooitquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:00 schreef Bart het volgende:
Ja weet ik, maar ik vroeg op xxx op tv was.
Ik kijk nooit tv.
tv is echt stom. Ik download gewoon alle films en series die ik wil zien, heb ik tenminste geen reclamequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ook nooit
Maar ja die was dus op tv
Tv is ook stom... ik kijk het bijna nooit, ja het nieuws. En als de tv dan al aanstaat is het voor de kids een tekenfilmpje.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:16 schreef Bart het volgende:
tv is echt stom. Ik download gewoon alle films en series die ik wil zien, heb ik tenminste geen reclame.
En op Tweakers zitten alleen maar nerds die geen hol snappen van sarcasme.
Lezen vanaf hier: http://gathering.tweakers(...)ge/34529228#34529228
In mijn fobo staan nog wel een aantal aanradersquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tv is ook stom... ik kijk het bijna nooit, ja het nieuws. En als de tv dan al aanstaat is het voor de kids een tekenfilmpje.
Series moet ik ook eens kijken om te downloaden... ik heb er niet zoveel kaas van gegeten.
Ja het is echt erg daarquote:Nerds en sarcasme
Ik heb even gekeken maar het zegt me niks, behalve prisonbreak die ga ik sowieso nog eens een keer afkijken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:32 schreef Bart het volgende:
[..]
In mijn fobo staan nog wel een aantal aanraders.
[..]
Ja het is echt erg daar. Af en toe post ik wel eens wat sarcastisch daar, of ik zie een ander dat doen, en steevast allemaal van die lui er bloedserieus op ingaan
.
Daarom moet je ze dus downloadenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken maar het zegt me niks, behalve prisonbreak die ga ik sowieso nog eens een keer afkijken.
Wat?quote:Ik ga eens wat doen hier
Ja ja maar sommige serieus hoef ik niet te zien, zoals Buffy/24/CSI ofzo dat trekt me niet zoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Daarom moet je ze dus downloaden.
[..]
Wat?
Wasgoed in de klikoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ja maar sommige serieus hoef ik niet te zien, zoals Buffy/24/CSI ofzo dat trekt me niet zo
Ik heb een berg strijkgoed liggen wat nog weggewerkt moet worden, 2 wassen ophangen. De wc moet ook weer eens gedaan worden en ik heb hangerige moeiige kindjes
Ik heb geen autoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:04 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Wasgoed in de kliko
Droogrek in de kliko (of droger)
De wc afsluiten met gele linten
Kindjes zet je af bij de mac.
Zo nu eerst koffie
24 is echt vet, serieusquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ja maar sommige serieus hoef ik niet te zien, zoals Buffy/24/CSI ofzo dat trekt me niet zo
Mijn wc moet ook nog gedaan worden, en mijn was ook in de droger vanavond...quote:Ik heb een berg strijkgoed liggen wat nog weggewerkt moet worden, 2 wassen ophangen. De wc moet ook weer eens gedaan worden en ik heb hangerige moeiige kindjes
Ik heb dan ook nog geen lieve kinderenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb geen auto
Maar een koppie doen lijkt me het beste...
Ja en?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:09 schreef Bart het volgende:
Mijn wc moet ook nog gedaan worden, en mijn was ook in de droger vanavond...
Ik heb wel lieve kindjesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:10 schreef MdMa98 het volgende:
Ik heb dan ook nog geen lieve kinderen![]()
Miijn koffie is alweer op. Straks de stad in voor nieuwe spijkerbroek/sokken en een mooie riemJammer van het vochtige weer
Mijn toilet moet maar even wachten, ik voel zo een klein negertje opkomen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:09 schreef Bart het volgende:
[..]
24 is echt vet, serieus.
[..]
Mijn wc moet ook nog gedaan worden, en mijn was ook in de droger vanavond...
Nou, dan kan je dan net zo goed gelijk ff doen als je toch bezig bentquote:
Beter dat ze moe zijnquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en?
[..]
Ik heb wel lieve kindjesze zijn alleen een beetje moe.
Succes met dit pleurisweer![]()
Je hebt zelf zo'n vrouwelijk geval laat haar het maar doenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou, dan kan je dan net zo goed gelijk ff doen als je toch bezig bent.
* LovelyLady biedt een kopje koffie aanquote:
Die moet werkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt zelf zo'n vrouwelijk geval laat haar het maar doen![]()
Je mag de mijne hebben.quote:
Bart durft zelf niet te wassenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
* LovelyLady biedt een kopje koffie aan
Tsjah je kan je kinderen niet meer jonger krijgen zodat ze dat passenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Net als de mijnedie is bang dat we dan babykleertjes krijgen
Echt tegenwoordig was je nooit meer op 90graden Althans ik niet ... Bovendien zit die knop er niet voor niets dat je het kan instellen. Hoe moeilijk is het tegenwoordig om een wasmachine te laten draaienquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:29 schreef MdMa98 het volgende:
Tsjah je kan je kinderen niet meer jonger krijgen zodat ze dat passen![]()
Hier zelden problemen met de was. Ja toen ik nog samenwoonde. Ik mocht absoluut niet wassen want ohjee stel je voor dat alles ging krimpen
Ik draai max 60, maar woon dan ook (nog) alleen. Niet zoveel vuile was zeg maarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt tegenwoordig was je nooit meer op 90graden Althans ik niet ... Bovendien zit die knop er niet voor niets dat je het kan instellen. Hoe moeilijk is het tegenwoordig om een wasmachine te laten draaien
Ik doe alles op 40... heel soms 60.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:42 schreef MdMa98 het volgende:
Ik draai max 60, maar woon dan ook (nog) alleen. Niet zoveel vuile was zeg maar
Verder veel op 30 hierquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe alles op 40... heel soms 60.
Have fun in de stadquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:48 schreef MdMa98 het volgende:
Verder veel op 30 hier![]()
Nou nog even een sigaretje roken en dan douchen
Dankjequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
* LovelyLady biedt een kopje koffie aan
quote:
Ik doe alle was zelf alquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Net als de mijnedie is bang dat we dan babykleertjes krijgen
Alles 40 hier, behalve de lakens ivm stofmijt, dat gaat pas dood op 60 graden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe alles op 40... heel soms 60.
Koop nieuwe handdoeken en overhemden, opgelostquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:19 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik moet/mag vandaag van mijn vriendin de handoeken wasse,n en mijn overhemden strijken.
was het maar zo'n feest. mn overhemden zijn een beetje duur daarvoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:31 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Koop nieuwe handdoeken en overhemden, opgelost
Koop goedkoperequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:35 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
was het maar zo'n feest. mn overhemden zijn een beetje duur daarvoor
Voor overhemden wel ??quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:42 schreef ErwinDikkie het volgende:
dat had ik kunnen doen.![]()
ik koop goedkopere vesten en spijkerbroeken, daar geef ik geen 100 euro per stuk voor uit
ach ja...quote:
Ik heb liever weer kut.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:53 schreef LovelyLady het volgende:
[ http://liesken.vrijwazig.org/files/2009/01/090123_kutweer.jpg&t=1]afbeelding ]
Nou ja, het is altijd te weinigquote:
Vindt ze denk ik niet goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |