Wat slechtquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:34 schreef Bart het volgende:
Welkom op aarde nieuwe baby
[ afbeelding ]
Het lijkt me toch wel lekkerquote:
Ook zo'n lekkere taart?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja duh het is taart
Eten klaarmaken
Lekkerquote:
Jeetje.. Ik weet nog geeneens wat ik morgen ga etenquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:48 schreef Bart het volgende:
Lekker. Wij eten AH maaltijdsalade, dat is in de bonus
. En morgen nasi met zelfgemarineerde kipsate en gebakken eitje, woensdag doperwten met stoomaardappeltjes en roomkaas-kipcordonbleu, en donderdag kapucijners. Zo, het weekmenu van Chez Bart staat op tafel
.
Ik haal af en toe voor de hele week eten als ik inspiratie hebquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jeetje.. Ik weet nog geeneens wat ik morgen ga eten
Nou jouw week menu gaat em niet worden ben ik bangquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:54 schreef Bart het volgende:
Ik haal af en toe voor de hele week eten als ik inspiratie heb. Lekker makkelijk
.
En jij nu ook.
Die zijn hier net opquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Lekker. Wij eten AH maaltijdsalade, dat is in de bonus
. En morgen nasi met zelfgemarineerde kipsate en gebakken eitje, woensdag doperwten met stoomaardappeltjes en roomkaas-kipcordonbleu, en donderdag kapucijners. Zo, het weekmenu van Chez Bart staat op tafel
.
Wie zijn er dan moeilijk, en in welk opzicht?quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou jouw week menu gaat em niet worden ben ik bang
Moeilijke eters
Voornamelijk de jongens mja andere eetgewoontes denk ikquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:11 schreef Bart het volgende:
Wie zijn er dan moeilijk, en in welk opzicht?
Afleren met de harde hand! Gewoon voer voorschotelen, dan eten ze maar nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voornamelijk de jongens mja andere eetgewoontes denk ik
dat gebeurt vaak genoeg hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Afleren met de harde hand! Gewoon voer voorschotelen, dan eten ze maar niet.
Vin Dieselquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:57 schreef Bart het volgende:
Triple X ben ik na 5 minuten wel klaar mee.
Maar was die op tv dan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vin Diesel![]()
![]()
Todat hij zijn bek open doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |