ik rook niet binnen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Binnen roken...
[..]
Zo doet Lein het ook altijd.
Gemak dient de mensch.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Binnen roken...
[..]
Zo doet Lein het ook altijd.
Ik was nog wakkerquote:
Zonde, buiten word je nat.quote:
Oh maar ik was ook wakker hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was nog wakkerhad net gedouched... lag in een heerlijk schoon bedje te luisteren naar de zware regenval
echt waar? dat wist ik nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Zonde, buiten word je nat.
[..]
Oh maar ik was ook wakker hoor.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:44 schreef lynda het volgende:
Hier heb ik net een sms naar Griekenland gestuurd met de melding geniet van je laatste 3 uur zon.. vannacht kom je weer terug in de regen
quote:
Uhm voor het verzieken van andermans SlowChatquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:55 schreef Bart het volgende:
LL waar had jij die tijd geleden eigenlijk die groepsban voor gehad.
Hoe kan een SC nou van iemand zijnquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhm voor het verzieken van andermans SlowChat![]()
ONZ SC de rest in pmquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoe kan een SC nou van iemand zijn. En welke SC was dat dan?
Ik ziequote:
toen kende ik je nog nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zie. Je had mij ook moeten pmmen, dan had ik meegedaan
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |