quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Reportage is alleen leuk als het over seks gaat
Je ondertitelquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:04 schreef Maraca het volgende:
Het was gewoon alweer bijna 2 maanden geleden voordat ik hem voor het laatst heb lastiggevallen.. schandalig
Hoe kom je aan dit nummer, wie ben jij?quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:04 schreef Maraca het volgende:
Het was gewoon alweer bijna 2 maanden geleden voordat ik hem voor het laatst heb lastiggevallen.. schandalig
Dat was nog iets langer geledenquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:05 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan dit nummer, wie ben jij?
Dat is altijd bij reportage..quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:04 schreef Hyundai het volgende:
Deze beelden zijn duidelijk overgekocht
quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
Jongens, kap met SBS 6! Stoppen op het hoogtepunt hadden jullie gemoeten...
Okeequote:Op zondag 15 augustus 2010 23:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
We gaan altijd door tot iedereen gaat slapenquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ja dacht ik ook al aanquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:09 schreef teamlead het volgende:
had ie niet een extra paar sokken bij zich dan
Maraca, ik lag te slapen, maar bedankt voor je sms. knor knorquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:09 schreef Maraca het volgende:
Maar we wachten op Albertodie ik hopelijk niet wakker heb ge-sms't
Waarom kijkt iedereen naar zo'n stomme reportage? En nu een andere reden dan Pepijntje.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:08 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
We gaan altijd door tot iedereen gaat slapen
Pepijn is de enige redenquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Waarom kijkt iedereen naar zo'n stomme reportage? En nu een andere reden dan Pepijntje.
quote:
Vakantie of geen vakantie.. ik heb gewoon een volle agendaquote:
Mijn telefoon heeft niet de neiging om smsjes te wissenquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja maar.... dan mis je het antwoord van Alberto mischien...
tssss.... en wij dan? laat je ons gewoon in onzekerheid zitten hierquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mijn telefoon heeft niet de neiging om smsjes te wissenAlleen als Alberto zou bellen, dan mis ik dat ..
Ik weet niet eens of Alberto überhaupt gaat reagerenquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
tssss.... en wij dan? laat je ons gewoon in onzekerheid zitten hier
quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of Alberto überhaupt gaat reagerenDan moet ik daar de hele nacht voor wakker blijven?
quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:17 schreef Maraca het volgende:
Smsje van Alberto!
"Mooi hoor zo'n vaste groep kijkers. Zelf op vakantie zit er niet in voorlopig. Groetjes terug!"
quote:
Ja, echt nietquote:
Waarom niet?quote:
Nu kan ik vredig stervenquote:
ik blijf nog wel even hoorquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:21 schreef Hyundai het volgende:
Wie gaat er nu nog door? Ik wil wel nog in de reeks blijven posten maar niet in mn eentje.
reportage begint weer overigens.
En dan knal je tegen een steen opquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik blijf nog wel even hoor
met 60/70 km per uur een berg afvet...
Die krijg je echt nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:22 schreef Hyundai het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEHHEEEEEEEEEEEEEEe
NOG NIEEEEEEEEEEEEEET
eerst alberto's nummer graag.
Dat ja.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:22 schreef Hyundai het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEHHEEEEEEEEEEEEEEe
NOG NIEEEEEEEEEEEEEET
eerst alberto's nummer graag.
Spoilerrrrquote:Op 2 augustus 2008 kwamen 11 bergbeklimmers om op de K2 na het succesvol beklimmen van deze berg. Het op 1 na grootste klimdrama uit de geschiedenis werd veroorzaakt door een ijslawine die het afdaal- en beklim-touw doorsneed. Bij dit ongeval waren ook de twee Nederlandse bergbeklimmers Wilco van Rooijen en Cas van der Gevel betrokken. Van Rooijen was zelfs 3 dagen vermist en moest bij terugkeer bijna al zijn tenen missen. Van der Gevel overleefde ook. Wilco van Rooijen keerde na twee nachten in de 'dodenzone' (= boven 8000 meter) terug in kamp 3 en daarna terug naar het basiskamp. Met 4 man bereikte de Norit K2 expeditie de top zonder gebruik te maken van extra zuurstof. Op de afdaling kwam de Ierse teamgenoot Gerard McDonnell om het leven, nadat hij andere klimmers het leven probeerde te redden.
mja.. dat lijkt me wel wat minder inderdaad... maar die paar seconden vóór die klap.. wow...quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:23 schreef Hyundai het volgende:
[..]
En dan knal je tegen een steen op
Maar als jij vredig sterft kunnen we geen contact meer onderhouden met Alberto als we geen nummer hebben.quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:17 schreef Maraca het volgende:
Smsje van Alberto!
"Mooi hoor zo'n vaste groep kijkers. Zelf op vakantie zit er niet in voorlopig. Groetjes terug!"
Ik geef je een hint: de eerste cijfers zijn 06quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:24 schreef Hyundai het volgende:
[..]
er zijn maar 21 miljoen combinaties mogelijk.
zo moeilijk kan het niet zijn toch.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik geef je een hint: de eerste cijfers zijn 06
Ja en er gaan nog 9 dood nu hé.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:25 schreef teamlead het volgende:
tja.. en dan sta je bovenop die berg... en dat moet je dat hele klere end nog terug ook
Sorryquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar als jij vredig sterft kunnen we geen contact meer onderhouden met Alberto als we geen nummer hebben.
1 down.. 8 to go....quote:
quote:
ik ook niet.. heb al last van hoogtevrees op een hoog stoepjequote:
Same here!quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ook niet.. heb al last van hoogtevrees op een hoog stoepje
echt he? had hem dan in het engels nagesynchroniseerd zeg...quote:
Ja. Of SBS moest die Nederlandse interviews gewoon zelf doen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
echt he? had hem dan in het engels nagesynchroniseerd zeg...
quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Bij dat Engels moet ik steeds aan Rob denken.
Nou ik zie mezelf daar niet zo 1,2,3 navigerenquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:33 schreef teamlead het volgende:
hoe kun je nou verdwalen op die berg? Je moet naar beneden, hoe moeilijk kan het zijn
Joe must faind an eesie wee toe go doun i think.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:33 schreef teamlead het volgende:
hoe kun je nou verdwalen op die berg? Je moet naar beneden, hoe moeilijk kan het zijn
neuh, maar "naar beneden" zou toch moeten lukken lijkt me. Loslaten en zwaartekracht doet de restquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:35 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Nou ik zie mezelf daar niet zo 1,2,3 navigeren
viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeessssssssssssssssssssssssssssssquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Aarrgh de berg ging helemaal trillen Patrick.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Aarrgh de berg ging helemaal trillen Patrick.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |