ja dat is wel zoquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:15 schreef Robin__ het volgende:
tja.. zonde van de tijd die je hebt om je daar druk om te maken he
ok Dit snap ik ff nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:16 schreef Yi-Long het volgende:
De dood valt best mee. Na een paar keer went het wel, en wil je niets anders meer. Don't worry about it...
Ik snap ook niet dat de politiek niet eens maatregelen aankondigt tegen doodgaan. Vrijwel iedereen is tegen doodgaan, maar de politiek doet er geen fuck tegenquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:16 schreef Diemux het volgende:
Ja inderdaad. Zullen we met z'n alle de dood boycotten?
DAT KOMT OM DAT JE ZOIZO DOOD GAATquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat de politiek niet eens maatregelen aankondigt tegen doodgaan. Vrijwel iedereen is tegen doodgaan, maar de politiek doet er geen fuck tegen
Ik niet. Ik denk ook gewoon dat we nergens heen gaan, maar dat je inner voice en je denken en doen in je hoofd gewoon stopt en thats it.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:18 schreef micth5005 het volgende:
[..]
om dat ik wil weten hoe andere tegen de dood aankijken .
en ik zie er wel tegen op
Die is wel heel erg.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:18 schreef micth5005 het volgende:
[..]
DAT KOMT OM DAT JE ZOIZO DOOD GAAT
Nee, het is sowieso of soberzo (op FOK!).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |