abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 mei 2002 @ 00:07:49 #1
6409 KrezieBite
Karmann Ghia
pi_4260066
Mijn ex heeft, een week nadat het uit was met mij, met twee andere kerels in bed gelegen. Voor mij voelt dit natuurlijk superkut! Het komt echt over dat wat we samen gehad hebben absoluut niets speciaals was en dat ze ook geen respect voor mij meer heeft. Zoiets doe je toch niet?!
Mijn mening om dit moment is: SLET!!
Het stomme was nog dat ik haar zelfs nog iets had gevraagd erover voordat het gebeurde en toen zei ze dat ze nog lang geen ander wilde en dat het al helemaal niet haar stijl was om zomaar met een ander in bed te kruipen.

*grrr* Dat was dan weer mijn derde relatie. Zijn er nog meisjes die niet zo zijn? Die niet meteen zeker moeten weten dat ze nog "goed in de markt" LIGGEN?! Mijn vertrouwens zakt steeds meer..

pi_4260137
naar mijn weten zijn er ook nog steeds een hoop meiden die anders zijn
O+ 11-06-2009 O+
pi_4260139
en als jij in de tussentijd twee andere mutsen gedouwd had dan?
pi_4260146
misschien deed ze het omdat ze dacht zo jou snel te kunnen vergeten ?
Tenminste dat is mijn eerste indruk...
  dinsdag 21 mei 2002 @ 00:19:15 #5
6409 KrezieBite
Karmann Ghia
pi_4260180
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 00:15 schreef Layla666 het volgende:
en als jij in de tussentijd twee andere mutsen gedouwd had dan?
Sorry hoor, zo ben ik niet. Er zijn ook jongens die niet zo zijn. Kon ik het maar, dan zat ik er misschien niet zo mee.
pi_4260233
hoe weet je zo zeker dan dat dat gebeurd is? misschien is het idd wel een manier van haar om jou te vergeten...
O+ 11-06-2009 O+
pi_4260262
wat een leuke manier om iemand te vergeten. djezus christ zeg, dat vind ik wel een erg domme reden. dan zou het dus ook nog eens een domme slet zijn in plaats van alleen al een slet.
[url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
pi_4260273
Dan zou ik toch wel voor een andere manier kiezen om iemand te vergeten.
Quid rides? Mutato nomine de te fabula narratur
  dinsdag 21 mei 2002 @ 00:28:06 #9
6409 KrezieBite
Karmann Ghia
pi_4260274
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 00:24 schreef bigbird het volgende:
hoe weet je zo zeker dan dat dat gebeurd is? misschien is het idd wel een manier van haar om jou te vergeten...
Nou, mijn beste vriend is ook een vriend van haar..zij heeft het tegen hem gezegd waarnaar hij het natuurlijk tegen mij heeft gezegd. Weet je tenminste wat je aan iemand hebt...
Errug leuk dat ze na een week al meteen zulke extreme "maatregelen" gaat nemen om mij te vergeten..
pi_4260298
neej leuk is het niet, en ik vind het ook zeker geen goede manier. maar het gebeurt wel vaak zat. dus vandaar dat ik dat zei..
O+ 11-06-2009 O+
pi_4260333
En naar jouw had zo nooit door laten schemeren dat ze wel van trio's hield?

Maar los van het feit dat het wel heel erg lullig voor jouw is, vind ik het wel gaaf dat een meid gewoon lekker met 2 kerels het bed in duikt. My kinda girl.
Maar zoals gezegt, wel heel lullig naar jouw toe.

Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_4260415
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 00:30 schreef bigbird het volgende:
neej leuk is het niet, en ik vind het ook zeker geen goede manier. maar het gebeurt wel vaak zat. dus vandaar dat ik dat zei..
de vraag is of ze een slet is of niet.
[url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
  dinsdag 21 mei 2002 @ 00:44:52 #13
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_4260441
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 00:42 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

de vraag is of ze een slet is of niet.

Ze heeft toch netjes gewacht tot het uit was? Nu slet gaan roepen klinkt best wel gefrustreerd.
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_4260445
yo krezie, als je vriendin zo bezig is mag je blij zijn dat het uit is. sorry maar iemand die dit zomaar ff doet kan ik niet bepaald slim of gevoelig/emotioneel noemen. van zoiets kan je beter af zijn. je zal heus wel iemand vinden die beter is, het is alleen een kwestie van afwachten en je gewoon ff met de andere dingen in je leven bezig houden. dat dit soort dingen je irriteren kan ik me voorstellen, maar je moet er proberen om heen te kijken. eigenlijk moet het je een worst zijn wat ze doet, want andersom is het blijkbaar ook zo. er zijn nog meer dingen op aarde als alleen haar en ook veel leukere dingen.
pi_4260450
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 00:44 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Ze heeft toch netjes gewacht tot het uit was? Nu slet gaan roepen klinkt best wel gefrustreerd.

hoe wil jij het dan noemen?
  dinsdag 21 mei 2002 @ 00:46:31 #16
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_4260456
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 00:45 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

hoe wil jij het dan noemen?

sexually liberated
pi_4260466
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 00:46 schreef Vibromass het volgende:

[..]

sexually liberated

zucht. keur je nu werkelijk dit soort gedrag goed of heb je er begrip voor?
  dinsdag 21 mei 2002 @ 00:49:33 #18
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_4260481
goh mijn ex was ook zo ongeveer, alleen niet zo erg.
Maar om nou te zeggen dat die ook maar een greintje fatsoen in d'r lijf had nou nee niet echt eigelijk.

Heel lief af en toe, maar zich in iemand anders verplaatsen was niet haar sterkste kant.

quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 00:07 schreef KrezieBite het volgende:
Het stomme was nog dat ik haar zelfs nog iets had gevraagd erover voordat het gebeurde en toen zei ze dat ze nog lang geen ander wilde en dat het al helemaal niet haar stijl was om zomaar met een ander in bed te kruipen.
Same here, 'wat tijd voor haarzelf' enzo, alleen hield ze het zonder vriendje niet zo lang uit. Plus dat ze de volgende al op het oog had voor ze het uitmaakte.
Allemaal verhalen dat ze best zonder jongen kan, maar onzekerheid werd haar toch ietsje te groot.
quote:
*grrr* Dat was dan weer mijn derde relatie. Zijn er nog meisjes die niet zo zijn? Die niet meteen zeker moeten weten dat ze nog "goed in de markt" LIGGEN?! Mijn vertrouwens zakt steeds meer..
Ze zijn er wel, maar er zijn er een heleboel die niet onder die categorie vallen en soms werkelijk geen idee hebben wat ze een jongen met sommige kleinigheden eigenlijk aan kunnen doen.

Women are bitches, well at least the most of them are

O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
  dinsdag 21 mei 2002 @ 00:59:00 #19
21400 kariem112
Nederlander
pi_4260568
ja, dat wijf is gewoon een hoer, klaar....

of het nou uit was of niet, als ze met 2 gasten het bed induikt (tegelijkertijd of niet) binnen 1 week tijd, is ze een slet. Dus trap je onder haar kont, en ga jij vrouwen zoeken..... je moet even goed de manho uit hangen. Gewoon schijt hebben en zoveel mogelijk sletjes pakken!!! dat voelt dan pas lekker...

......
  dinsdag 21 mei 2002 @ 01:00:44 #20
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_4260585
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 00:47 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

zucht. keur je nu werkelijk dit soort gedrag goed of heb je er begrip voor?

Hmmm.. het zou een beetje hypocriet van mij zijn om triootjes af te keuren

Ok, de timing is wel een beetje strak, dat geef ik toe. Maar het gegeven an sich vind ik verder prima.

dinsdag 21 mei 2002 @ 01:05:34 #21
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_4260636
quote:
er zijn er een heleboel die niet onder die categorie vallen en soms werkelijk geen idee hebben wat ze een jongen met sommige kleinigheden eigenlijk aan kunnen doen.
Wie zegt dat het om "kleinigheden" ging , misschien was een "kleinigheid" wel de reden om er 2 te nemen
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_4260680
Hmmz, wees blij dat je er vanaf bent dude.
Deste meer een rede om haar te vergeten.
  dinsdag 21 mei 2002 @ 01:28:04 #23
28629 iemandanders
Tolerantie++
pi_4260868
Het schijnt dat iedereen sex verwart met liefde. Sex is gewoon een vorm van sport/ontspanning. Liefde is het ultieme vermogen de ander ALLES te vergeven...

Kijk, als jij haar een slet vind omdat ze haar fysieke behoeften bevredigt, sorry hoor. Dan hou je niet (meer) van haar, en heb je niets meer te maken met haar gedrag. Als je nog wel van haar houdt, heb ik 1 advies, vergeef haar vanuit je liefde die je nog hebt.

Het was al een week uit, dus die beslissing lag achter je, respecteer die beslissing en veroordeel haar niet! Ze was immers weer 'vrij' (maar kennelijk niet in jouw ogen).

Een vrouw die het voor de lustgevoelens doet noemen we een slet, een man een stud

Het leven is te kort om serieus te nemen
pi_4261164
van osdorp posse:
quote:
Een snol is een snol, ik dol niet voor de lol,
dus hol, want ik heb hier mijn buik van vol.
Ze hebben jou kracht in hun macht
had je dat gedacht je smacht
naar een nacht of acht
met je lul in haar schacht
maar je wacht en tracht
maar ze lacht en zegt alleen slaap zacht
en jij dacht: Had ik haar maar geragd en verkracht,
Gooi haar in een gracht en wat een pracht,
ze wordt geprakt door de schoep van een jacht,
ja gewoon geslacht, om het leven gebracht.
Je moet alles voor d'r doen, ze wil alleen je poen,
maar je krijgt nog geen zoen, oen.
Ze zijn niet gek met hun grote bek,
ze smeekt in je nek tot je lul er van lekt.
Je ziet het vaak, meestal laat op straat,
zo'n lekker wijf die met een sukkel gaat.
Maar: luister naar mijn raad en wordt niet kwaad
en bega geen daad en voel geen haat als je met d'r praat
maar gooi d'r op straat met d'r geile naad
Wedden dat ze gaat, dat ze jou verlaat,
hierbij heeft je portemonnee veel baat.
Jullie verliefdheid is zo verrot,
want kut is alleen maar vlees en bot
Hoewel, met haar kut is zoveel geteeld,
je schuurt met je lul tussen plaggen van eelt.
Zo'n gebruikte snol met haar gebruikte hol,
met haar domme rol maakt ze je dol
Ze wil alles maar geef d'r geen drol,
want dan word ze dol en dat houdt ze vol dus...

Pak die snol, spuit haar vol, neuk die trol haar buikje vol
Pak die snol, spuit haar vol, neuk die trol haar buikje vol

Zolang je verdiende waren jullie vrienden,
ze heb je gepijpt voor je laatste tientje.
Ik zeg het maar want het is waar,
geen gemaar want ik ben nog niet klaar met haar.
Waar? daar ! De snol van het jaar,
haar kut is gaar en haar kittelaar heeft een blaar.
Word wakker, meid van profijt:
je staat bij verschillende mannen in het krijt
Dus op je rug en benen wijd,
want je had nooit tijd en ook geen spijt
Je hebt mij niet om m'n stoerheid benijd,
alleen om m'n poen heb je mij verleid.
Dus om mijn geld, del, je dagen zijn geteld
vandaag of morgen word je vonnis geveld.
In eenzame nachten kun je er op wachten,
schuldeisers zullen jou verkrachten.
Je kan niets beginnen, je kan het niet winnen,
ze slaan je neer en dringen naar binnen.
Vaginaal, oraal, anaal, giraal,
terwijl ik ondertussen een kratje bier haal.
Ze nemen je mee, splijten jou in twee,
je wordt alleen bekend maar ... op TV, BOY!

misschien lucht dit op
we are.. slaves to the rave
pi_4261257
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 01:00 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Hmmm.. het zou een beetje hypocriet van mij zijn om triootjes af te keuren

Ok, de timing is wel een beetje strak, dat geef ik toe. Maar het gegeven an sich vind ik verder prima.

tja als jij hetzelfde bent als dat dan kan ik ook alleenmaar zeggen dat ik jou als hetzelfde beschouw.
  dinsdag 21 mei 2002 @ 02:38:57 #26
21400 kariem112
Nederlander
pi_4261258
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 01:28 schreef iemandanders het volgende:
Het schijnt dat iedereen sex verwart met liefde. Sex is gewoon een vorm van sport/ontspanning. Liefde is het ultieme vermogen de ander ALLES te vergeven...

Kijk, als jij haar een slet vind omdat ze haar fysieke behoeften bevredigt, sorry hoor. Dan hou je niet (meer) van haar, en heb je niets meer te maken met haar gedrag. Als je nog wel van haar houdt, heb ik 1 advies, vergeef haar vanuit je liefde die je nog hebt.

Het was al een week uit, dus die beslissing lag achter je, respecteer die beslissing en veroordeel haar niet! Ze was immers weer 'vrij' (maar kennelijk niet in jouw ogen).

Een vrouw die het voor de lustgevoelens doet noemen we een slet, een man een stud

kan ik uit dit vage gelul opmaken dat je een trio'tje wel oke vind? en dat je het gek vind dat hij haar een slet vind?
......
pi_4261265
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 01:28 schreef iemandanders het volgende:

jou woorden zijn dus eigenlijk.
mannen zijn dom.
hoeren zijn geemancipeerd.
  dinsdag 21 mei 2002 @ 03:49:23 #28
28629 iemandanders
Tolerantie++
pi_4261329
Dat hoeren geemancipeerd zijn, hmm ... ja.
Dat mannen dom zijn, nee! Tenzij ze de zaken door elkaar gaan halen.

btw. Als je van elkaar weet in een relatie dat "vreemd gaan" niet wordt geaccepteerd, moet je het ook niet doen. Maar in dit geval was het "uit". Dus beiden zijn vrij in hun doen en laten! Snap wel dat het pijn doet als je eigenlijk niet wou dat het uit was, maar "slet" vind ik getuigen van zijn frustraties, niet van haar gedrag, ze was vrij.

dinsdag 21 mei 2002 @ 03:57:46 #29
28629 iemandanders
Tolerantie++
pi_4261339
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 02:38 schreef kariem112 het volgende:

[..]

kan ik uit dit vage gelul opmaken dat je een trio'tje wel oke vind? en dat je het gek vind dat hij haar een slet vind?

Trio'tjes, quatro'tjes, van voren, van boven, van achteren, whatever iemand lekker vind. Ik mag toch ook eten wat ik lekker vind?
Ik begrijp wel dat hij haar een slet vind, maar keur het niet goed.
  dinsdag 21 mei 2002 @ 04:37:52 #30
3767 Herald
Come get some
pi_4261372
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 02:38 schreef kariem112 het volgende:
nee joh, ieh bah een trio dat is smerig en pervers. Als ze nou had liggen rollebollen met een jongen én een meisje dan was het wel oke.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  dinsdag 21 mei 2002 @ 08:34:33 #31
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_4261582
voor jou is het natuurlijk niet tof, maar ze wil jou vergeten en dit is haar manier om dit te doen. En volgens mij draait de hele wereld om sex en verbaasd me dit weer niks.

(dit topic zet mij ook weer aan het denken over een bepaalde iemand )

dinsdag 21 mei 2002 @ 09:07:37 #32
26735 In_het_kippenhok
Suggestief? Nee toch?
pi_4261741
Tja, ik zie het als volgt...

Het is uit (heeft zij het toevallig uitgemaakt?) en jij baalt daar als een stekker van (geloof me ik weet hoe het voelt!!), dan kom je erachter dat ze zo snel alweer iets met andere mannen gehad heeft en voel je jezelf nog veel ellendiger, alsof het niets voor haar betekend heeft...

Nu zijn er twee dingen die je jezelf moet realiseren:

1. liefde en sex zijn zeker niet hetzelfde... Het kan goed dat ze sex en lichamelijke aandacht miste en dat zocht bij anderen.. Of ze daardoor een slet is... tja dat hangt van je eigen morele waarden en normen af...
2. het is globaal genomen (dus nu niet meteen massaal over me heen vallen he!!) voor vrouwen veel makkelijker om iemand anders te "strikken" dan voor mannen... Dat draagt over het algemeen ook wel bij aan een kutgevoel... Ik durf te wedden als jij in diezelfde tijd ook zo snel iets met andere vrouwen had gehad, dat je jezelf veel minder kut zou voelen...

Het is makkelijk om een oordeel te vellen als zulke dingen aan het licht komen... Veel moeilijker is het om ze te analyseren en te begrijpen... En als je echt oprecht van haar hebt gehouden, dan voel je je inderdaad kut, maar zul je haar dat niet op zo'n manier aanrekenen... Misschien als je heel eerlijk bent t.o.v. jezelf (da's ook niet altijd makkelijk hoor!!) dan merk je misschien dat het ook zo is... Het is alleen makkelijker om je woede en frustratie te uiten...

Always look at the bright side in life they say.... Perhaps if I close my eyes?
  dinsdag 21 mei 2002 @ 09:29:23 #33
25737 spookie
Banaantje?
pi_4261921
quote:
Mijn ex heeft, een week nadat het uit was met mij, met twee andere kerels in bed gelegen. Voor mij voelt dit natuurlijk superkut! Het komt echt over dat wat we samen gehad hebben absoluut niets speciaals was en dat ze ook geen respect voor mij meer heeft. Zoiets doe je toch niet?!

Ik ben een meisje die trouw is in een relatie, maar ik ben al gelukkig met Mr_Opel en ik hou heel veel van hem .

Maak je maar niet zo druk om die meisjes je komt echt wel een meisje tegen die lief voor je is en niet zo'n slettebak is .

oops ohh my ...
  dinsdag 21 mei 2002 @ 09:34:04 #34
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4261967
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 00:59 schreef kariem112 het volgende:
ja, dat wijf is gewoon een hoer, klaar....

of het nou uit was of niet, als ze met 2 gasten het bed induikt (tegelijkertijd of niet) binnen 1 week tijd, is ze een slet. Dus trap je onder haar kont, en ga jij vrouwen zoeken..... je moet even goed de manho uit hangen. Gewoon schijt hebben en zoveel mogelijk sletjes pakken!!! dat voelt dan pas lekker...

lekkere tegenspraak in je post!... je vind haar een hoer, maar zelf raad je hem aan de hoer te spelen...??????

En dat het toch echt: METEN MET TWEE MATEN...

Ach en voor de topicstarter is het eens te meer duidelijk dat het uit is! Lijk me duidelijk!

pi_4262005
Je vierletterbeschrijving klopt inderdaad, zo voelt het tenminste wel.
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
  dinsdag 21 mei 2002 @ 09:38:25 #36
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_4262014
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 01:00 schreef Vibromass het volgende:
Het al dan niet trio staat hier helemaal niet ter discussie, dus ga daar dan ook niet op in. Het gaat erom dat die meid geen respect heeft. En in mijn boekje heet je dan gewoon slet.
  dinsdag 21 mei 2002 @ 09:39:32 #37
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4262027
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 09:38 schreef TripleM het volgende:

[..]

Het al dan niet trio staat hier helemaal niet ter discussie, dus ga daar dan ook niet op in. Het gaat erom dat die meid geen respect heeft. En in mijn boekje heet je dan gewoon slet.

Dus onthouding is een vorm van respect
  dinsdag 21 mei 2002 @ 09:45:52 #38
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_4262095
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 09:39 schreef Frenkie het volgende:
Dus onthouding is een vorm van respect
Jij denkt duidelijk iets makkelijker over sex dan ik. Dat zal het verschil zijn.

Zoals de topicstarter al zei, is het ook mijn mening dat als je het weekend erna al met iemand anders in bed ligt, het net is of de tijd met de ander eigenlijk maar niks bijzonders was. Geen respect voor gevoelens voor de ander.

dinsdag 21 mei 2002 @ 09:48:25 #39
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4262129
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 09:45 schreef TripleM het volgende:

[..]

Jij denkt duidelijk iets makkelijker over sex dan ik. Dat zal het verschil zijn.

quote:
Zoals de topicstarter al zei, is het ook mijn mening dat als je het weekend erna al met iemand anders in bed ligt, het net is of de tijd met de ander eigenlijk maar niks bijzonders was. Geen respect voor gevoelens voor de ander.
Ach iemand voor slet uitmaken omdat ze wel die lichamelijke behoefte heeft is ook weinig resectvol.
En "eisen" dat iemand zich een voor (on)bepaalde tijd onthoud van elk sexueel genot getuigd ook niet van respect off course!
  dinsdag 21 mei 2002 @ 09:57:25 #40
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_4262223
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 09:48 schreef Frenkie het volgende:
Ach iemand voor slet uitmaken omdat ze wel die lichamelijke behoefte heeft is ook weinig resectvol.
En "eisen" dat iemand zich een voor (on)bepaalde tijd onthoud van elk sexueel genot getuigd ook niet van respect off course!
slet (de ~ (v.)) [pej.]

1 losbandige vrouw => del, een afgelikte boterham

Oftewel, een vrouw die zich niet aan morele gewoontes houdt (niet vlak nadat je een relatie hebt gehad het bed induiken met de volgende is er zo een) is gewoon een slet. Dat zeg ik en dat zegt ook meneer Van Dale.

Niemand eist van elkaar dat ze geen sex meer hebben, maar een periode van 1 week getuigt (alweer) van geen respect. Wat dan wel? Hangt er vanaf hoe lang je iets hebt gehad en hoe serieus het was.

[Dit bericht is gewijzigd door TripleM op 21-05-2002 10:03]

dinsdag 21 mei 2002 @ 10:04:29 #41
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4262292
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 09:57 schreef TripleM het volgende:
Oftewel, een vrouw die zich niet morele gewoontes houdt (niet vlak nadat je een relatie hebt gehad het bed induiken met de volgende is er zo een) is gewoon een slet. Dat zeg ik en dat zegt ook meneer Van Dale.
Dat is natuurlijk erg aan subjectiviteit gebonden...
  dinsdag 21 mei 2002 @ 10:05:43 #42
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_4262303
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 10:04 schreef Frenkie het volgende:
Dat is natuurlijk erg aan subjectiviteit gebonden...
Dat is meestal zo met morele gewoontes. Daar zijn namelijk geen zwart-op-wit regels voor (Vandaar het woord gewoonte).
  dinsdag 21 mei 2002 @ 10:07:47 #43
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4262330
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 10:05 schreef TripleM het volgende:

[..]

Dat is meestal zo met morele gewoontes. Daar zijn namelijk geen zwart-op-wit regels voor (Vandaar het woord gewoonte).

Juist!!!

En voor de topicstarter: blijkbaar was het toch geen liefde. Zij toonde weinig respect voor jou, en jij ook niet voor haar!
Als het echt liefde was, dan had je het haar vergeven... En niet zo lopen mokken!! Tis maar sex!

pi_4262579
Ik heb vooral medelijden met zulke mensen die denken dat met iemand anders het bed induiken wat oplost...
  dinsdag 21 mei 2002 @ 11:17:25 #45
6409 KrezieBite
Karmann Ghia
pi_4262842
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 10:07 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Juist!!!

En voor de topicstarter: blijkbaar was het toch geen liefde. Zij toonde weinig respect voor jou, en jij ook niet voor haar!
Als het echt liefde was, dan had je het haar vergeven... En niet zo lopen mokken!! Tis maar sex!

Sorry maar ik denk niet dat onze gedachten op dezelfde lijn liggen. Jij maakt een duidelijke scheiding tussen seks en liefde...dat kan ik niet!! En dat wil ik ook niet!!! Ik kan dus ook geen respect voor jou hebben voor de manier waarop jij met vrouwen omgaat.
Ik hoop dat, als je een relatie hebt, een slet hebt omdat je met jouw houding, mensen met gevoel en emoties, nog wel eens pijn kunt doen.
pi_4262874
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 11:17 schreef KrezieBite het volgende:

[..]

Sorry maar ik denk niet dat onze gedachten op dezelfde lijn liggen. Jij maakt een duidelijke scheiding tussen seks en liefde...dat kan ik niet!! En dat wil ik ook niet!!! Ik kan dus ook geen respect voor jou hebben voor de manier waarop jij met vrouwen omgaat.
Ik hoop dat, als je een relatie hebt, een slet hebt omdat je met jouw houding, mensen met gevoel en emoties, nog wel eens pijn kunt doen.

Wat Frenkie denk ik probeert te zeggen is dat je ex vriendin zich nu zo gedraagd, jij kent haar beter dus jij kan beter beoordelen of zij inderdaad zo is.
Jij vind dat een slet, in mijn ogen niet geheel onterecht....maar de relatie was over, dus wat zij doet moet ze zelf weten.....ze kan moeilijk aan je komen vragen of jij er een probleem mee zou kunnen hebben....
  dinsdag 21 mei 2002 @ 11:26:33 #47
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4262922
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 11:17 schreef KrezieBite het volgende:

[..]

Sorry maar ik denk niet dat onze gedachten op dezelfde lijn liggen.

leuk he een forum
quote:
Jij maakt een duidelijke scheiding tussen seks en liefde...dat kan ik niet!! En dat wil ik ook niet!!!
dat verwacht ook niemand van je... maar reageer dat dan ook niet op de ander af.. je kan ook zeggen jammer... oid!
quote:
Ik kan dus ook geen respect voor jou hebben voor de manier waarop jij met vrouwen omgaat.
hoe weet jij hoe ik met vrouwen omga?????
quote:
waar komt dit vandaan, mogen mensen geen andere mening hebben dan jij
  dinsdag 21 mei 2002 @ 11:37:07 #48
6409 KrezieBite
Karmann Ghia
pi_4263025
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 11:26 schreef Frenkie het volgende:

[..]

leuk he een forum
[..]

dat verwacht ook niemand van je... maar reageer dat dan ook niet op de ander af.. je kan ook zeggen jammer... oid!
[..]

hoe weet jij hoe ik met vrouwen omga?????
[..]

waar komt dit vandaan, mogen mensen geen andere mening hebben dan jij

Ach, als jij niet kunt inzien dat ik me kut voel dan doe je ook vooral geen moeite om hierop te reageren. Ik snap best dat jij er anders over denkt maar misschien ben je ook zo slim om in te zien dat jij en ik hier heel anders over denken en dat ik dus geen ene moer heb aan jouw reacties.
pi_4263237
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 11:37 schreef KrezieBite het volgende:

[..]

Ach, als jij niet kunt inzien dat ik me kut voel dan doe je ook vooral geen moeite om hierop te reageren. Ik snap best dat jij er anders over denkt maar misschien ben je ook zo slim om in te zien dat jij en ik hier heel anders over denken en dat ik dus geen ene moer heb aan jouw reacties.

Hier ben ik het niet mee eens. Je kan onmogelijk verwachten dat je alleen reacties krijgt die jou zinnen. Op het moment dat jij een topic opent wil je reacties en daarmee vraag je ook om reacties die wellicht de andere kant toelichten. Dat jij je daarmee dan niet kan vinden.... dat is een ander verhaal.

Ik ben het met je eens dat ik het ook niet zou kunnen accepteren als mijn ex binnen een week met iemand anders naar bed gaat. Maar aan de andere kant kan ik het me wel voorstellen dat iemand dat doet omdat je in 1x wat mist en dat wilt opvullen. Ikzelf zou dat alleen niet zo gauw doen uit respect dus hoop ik ook dat het mij niet overkomt.

Of iemand dat een slet maakt.... ik vind dat een woord wat hiermee een nogal negatieve klank heeft. Ik zou zeggen dat mijn ex niet aan mijn verwachtingsbeeld voldeed en dat we in die zin dan toch niet bij elkaar gepast hadden.

dinsdag 21 mei 2002 @ 12:16:16 #50
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_4263510
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 11:55 schreef Brad het volgende:
Of iemand dat een slet maakt.... ik vind dat een woord wat hiermee een nogal negatieve klank heeft.
Dat lijkt me ook de bedoeling, die negatieve klank..
quote:
Ik zou zeggen dat mijn ex niet aan mijn verwachtingsbeeld voldeed en dat we in die zin dan toch niet bij elkaar gepast hadden.
Sure you would..
pi_4264028
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 12:16 schreef TripleM het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook de bedoeling, die negatieve klank..
[..]

Sure you would..

Je gebruikt die term alleen maar om je ex op een bepaalde manier af te beelden. Het maakt het makkelijker om haar te vergeten, want ze is immers een slet. Als je iemand wil vergeten ga je alles wat negatief is van een persoon op een hoop gooien en gebruik je dat om te vergeten.
  dinsdag 21 mei 2002 @ 12:58:15 #52
22417 Tekno
I am the way...
pi_4264210
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 12:48 schreef Brad het volgende:

[..]

Je gebruikt die term alleen maar om je ex op een bepaalde manier af te beelden. Het maakt het makkelijker om haar te vergeten, want ze is immers een slet. Als je iemand wil vergeten ga je alles wat negatief is van een persoon op een hoop gooien en gebruik je dat om te vergeten.

Damn Brad, you're smart!

Ik moet zeggen dat de manier waarop de topicstarter dit verwerkt ook mijn manier zou zijn. En dan niet om mijn (of in dit geval zijn ex) er slechter te laten uitzien dan dat ze is, maar meer uit zelfbescherming of om troost te zoeken.

Ik ben het dus op zich wel eens met de topicstarter. Kijk, ik vind dat als dat meisje na een week al met 2 andere gasten ligt te rollebollen, dit niet van erg veel respect getuigd. Het is niet zo dat je een relatie al na een dag vergeten bent, dus als zijn ex een week later al met 2 anderen ligt je het niet kan schelen. Het kan je wel degelijk schelen en het doet gewoon veel pijn op zo'n moment.

Ik denk dus dat de topicstarter haar een slet noemt omdat hij zo gekwetst is, wat heel begrijpelijk is. Ik zou het zelf ook een slet noemen, om bovenstaande reden.

Fuck you fuckin' fuck!
  dinsdag 21 mei 2002 @ 13:26:03 #53
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4264708
Het zou niet mijn manier van doen zijn om met twee mannen naar bed te gaan, zeker niet zo kort na het verbreken van een relatie, maar ik vind wel: het is uit, dus ze is vrij om te doen wat ze wil. Ik vind haar dus geen slet. Ze is niet vreemdgegaan, heeft je niet bedonderd met die twee andere mannen. Dus nee, een slet is ze in mijn ogen niet. Hooguit iemand met een wat andere leefstijl dan ik, maar dat kan gebeuren.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  dinsdag 21 mei 2002 @ 13:37:04 #54
22417 Tekno
I am the way...
pi_4264898
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 13:26 schreef Angeles het volgende:
Het zou niet mijn manier van doen zijn om met twee mannen naar bed te gaan, zeker niet zo kort na het verbreken van een relatie, maar ik vind wel: het is uit, dus ze is vrij om te doen wat ze wil. Ik vind haar dus geen slet. Ze is niet vreemdgegaan, heeft je niet bedonderd met die twee andere mannen. Dus nee, een slet is ze in mijn ogen niet. Hooguit iemand met een wat andere leefstijl dan ik, maar dat kan gebeuren.
Ja maar vind je niet dat het dan wel van een beetje weinig respect tov de topicstarter getuigd? Omdat hij nog wel met gevoelens zit voor haar, en met verdriet uiteraard. Kijk, je kan moeilijk haar dingen gaan lopen verbieden, maar een beetje respect tonen kan toch geen kwaad?
Fuck you fuckin' fuck!
  dinsdag 21 mei 2002 @ 13:44:00 #55
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4265022
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 13:37 schreef Tekno het volgende:

[..]

Ja maar vind je niet dat het dan wel van een beetje weinig respect tov de topicstarter getuigd? Omdat hij nog wel met gevoelens zit voor haar, en met verdriet uiteraard. Kijk, je kan moeilijk haar dingen gaan lopen verbieden, maar een beetje respect tonen kan toch geen kwaad?

Strict genomen gaat het je eigenlijk helemaal niks meer aan wat je ex doet. Ik begrijp dat het pijnlijk is, maar vroeg of laat zul je toch moeten accepteren dat het uit is en dat je geen eisen meer kunt stellen aan de ander. Ik denk ook dat je uit zelfbescherming het beste een tijdje afstand kunt nemen van je ex en ook niet constant (via anderen) het doen en laten van je ex kunt volgen, want 9 van de 10 keer kwets je jezelf er alleen maar mee. De topicstarter had het ook helemaal niet hoeven weten van zijn ex. Mij heeft het altijd heel erg geïrriteerd als een relatie uit was en mensen om mij heen gingen mij dingen over die ex vertellen, zoals of hij al een ander had en of hij wel of niet vrolijk was 2 dagen nadat het uit was, enzovoort. Mijn mening is dat je een ex het beste zo veel mogelijk met rust kunt laten (tenzij de kans heel groot is dat het nog goedkomt, maar dan is het ook nog niet echt een ex).
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  dinsdag 21 mei 2002 @ 13:45:17 #56
16619 TheBOSschenaar
Keep Ya Head Up!
pi_4265038
Het was uit...dat je liever niet ziet dat ze zo snel al met een ander (in dit geval 2 anderen, maar dat doet niet ter zake) naar bed gaat ok, maar na hoeveel tijd is het dan wel ok?? Mijn mening over die meid laat ik hier even volledig buiten, ik zeg alleen dat ik het niet goedkeur...

Maar ik ken meerdere gozers en meiden die na een drie maanden nog niet over de ander heen zijn en die het belachelijk vinden dat die ander na meer dan een maand met een ander naar bed gaat!
Kijk...soms is het gewoon heel simpel, de dingen lopen zoals ze lopen!
Zij heeft dan minder respect voor jou dan jij voor haar! Maar zoals al gezegd werd...dat is haar levenswijze en haar manier! Of je het persoonlijk nou goedkeurt of niet! Sommige gaan gewoon snel door met hun leven en hebben de simpele instelling "uit is uit, dus waarom zou ik het niet doen!"
Ze hoeft immers tegen niemand verantwoording af te leggen!
Ik zou het ook niet leuk vinden, maar ja...veel mensen zeggen altijd dat hij/zij dat zelf nooit zouden doen ... totdat je een keer in zo'n situatie terecht komt... dan pas kun je zeggen of je het zelf doet of niet!

Alleen tijdens seks ben ik gelovig: GODDELIJK GEVOEL!!
  dinsdag 21 mei 2002 @ 13:54:26 #57
22417 Tekno
I am the way...
pi_4265184
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 13:44 schreef Angeles het volgende:

[..]

Strict genomen gaat het je eigenlijk helemaal niks meer aan wat je ex doet. Ik begrijp dat het pijnlijk is, maar vroeg of laat zul je toch moeten accepteren dat het uit is en dat je geen eisen meer kunt stellen aan de ander. Ik denk ook dat je uit zelfbescherming het beste een tijdje afstand kunt nemen van je ex en ook niet constant (via anderen) het doen en laten van je ex kunt volgen, want 9 van de 10 keer kwets je jezelf er alleen maar mee. De topicstarter had het ook helemaal niet hoeven weten van zijn ex. Mij heeft het altijd heel erg geïrriteerd als een relatie uit was en mensen om mij heen gingen mij dingen over die ex vertellen, zoals of hij al een ander had en of hij wel of niet vrolijk was 2 dagen nadat het uit was, enzovoort. Mijn mening is dat je een ex het beste zo veel mogelijk met rust kunt laten (tenzij de kans heel groot is dat het nog goedkomt, maar dan is het ook nog niet echt een ex).

Op zich kan ik het vanuit jouw oogpunt heel goed begrijpen. En het is natuurlijk out of the question dat je na je relatie eisen gaat stellen. Maar je kan wel begrijpen dat het gewoon heel hard aankomt als je hoort dat je ex al na een week met 2 anderen in bed heeft gelegen. En daar kan ze rekening mee houden. Kan, zeg ik, het hoeft niet natuurlijk, die keus is aan haar, maar als je op een normale manier uit elkaar bent gegaan, denk ik dat je er misschien wel rekening mee kan houden.

En voor hoelang? Tja, dat is volgens mijn een vraag die niet te beantwoorden is. Lijkt mij dat dat bij iedereen anders is.

En idd superirritant als anderen je gaan vertellen wat je ex allemaal wel niet uitvreet. Ik maak mij op zulke momenten altijd kwader op degene die het tegen mij zegt, dan op mijn ex zelf.

Fuck you fuckin' fuck!
  dinsdag 21 mei 2002 @ 14:02:57 #58
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_4265297
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 12:48 schreef Brad het volgende:
Dat het makkelijker is om iemand te vergeten als je er negatieve gedachten over hebt ben ik helemaal met je eens. Maar dat staat los van het feit dat ze hier iets heeft gedaan dat de topicstarter (en nog heel wat anderen met hem) gewoon niet netjes vindt. Dus is die negatieve gedachte in dit geval 100% terecht.

Dit geval heeft dus niet te maken met allerlei negatieve dingen op een hoop, maar een incident dat afgekeurd wordt.

pi_4265412
Dit is zoiets waarvan je heel goed begrijpt dat iemand -de topicstarter in dit geval- zich zo uitdrukt en voelt, maar waaraan je je aan de andere kant vreselijk ergert.
Het is ontzettend kut als je hoort dat je ex iets met iemand anders heeft gedaan, wat eerst aan jullie twee was voorbehouden. Ik stond ernaast toen mijn ex met een ander meisje zoende vlak na het uit was, en ik werd daar ook niet blij van nee.
Aan de andere kant ben je zelf ook vrij om het te doen, en dat heb ik me goed beseft en het ook gedaan.
Volgens mij zijn er niet veel "gezonde" manieren om over je ex heen te komen, en waarom zou je niet het wat slechtere pad opgaan, als je je er wel beter van gaat voelen. Dat was bij mij wel zo: ik kan weer lekker doen wat ik wil, heerlijk.

Waar ik me altijd aan stoor in dit soort discussies, is dat een vrouw onmiddelijk voor slet wordt uitgemaakt als ze met een man naar bed gaat die niet haar vriend is. Helemaal als het er 2 in een week zijn.
Dat zijn van die scheve denkbeelden die heersen onder, zo te zien, een hele hoop van jullie.
Een man is nooit een slet.
Die vindt iedereen eigenlijk stiekem wel stoer als hij elke nacht een ander meisje regelt.

Deze "ex-vriendin" is geen slet.
Ze kwam net uit een relatie, had ineens alle vrijheid van de wereld, en profiteerde daarvan.
Ik bedoel, seks is niet iets slechts ofzo.
Ik snap dat je zo boos kan zijn dat je haar zo noemt, en inderdaad, wat iemand al eerder zei, het maakt het makkelijker om haar te vergeten als je haar een slet noemt.
Maar ze is je vriendin niet meer, en mag zodoende haar gang gaan.

Ben benieuwd of iemand deze lap tekst helemaal heeft gelezen

Maar goed, waar het me in de eerste plaats om ging: het is oneerlijk om vrouwen altijd maar voor slet of hoer uit te maken, als ze uit lust seks heeft.
Vrouwen hebben ook lust jongens!
Net als jullie!
Wen er maar aan!
eindelijk

yokaverbeek.nl
  dinsdag 21 mei 2002 @ 14:18:00 #60
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4265455
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 14:13 schreef Yoka het volgende:
Maar goed, waar het me in de eerste plaats om ging: het is oneerlijk om vrouwen altijd maar voor slet of hoer uit te maken, als ze uit lust seks heeft.
Vrouwen hebben ook lust jongens!
Net als jullie!
Wen er maar aan!
eindelijk
Helemaal mee eens!!!!!

En als toevoeging:
Geniet ervan

pi_4265515
In mijn ogen is ze ook geen slet, bovendien weten we maar een kant van het verhaal en dat is jouw kant.
  dinsdag 21 mei 2002 @ 14:25:15 #62
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_4265533
quote:
Waar ik me altijd aan stoor in dit soort discussies, is dat een vrouw onmiddelijk voor slet wordt uitgemaakt als ze met een man naar bed gaat die niet haar vriend is. Helemaal als het er 2 in een week zijn.
Dat zijn van die scheve denkbeelden die heersen onder, zo te zien, een hele hoop van jullie.
Die vindt iedereen eigenlijk stiekem wel stoer als hij elke nacht een ander meisje regelt.
Is het een scheef denkbeeld op zich of een scheef denkbeeld omdat mannen zelden voor slet worden uitgemaakt?

Ik vind het net zo min kunnen als een jongen het doet, vlak nadat ie het uitmaakt met z'n vriendin. Daar kun je iemand veel pijn mee doen en bovendien iemands zelfwaarde flink mee vertrappen. Dus als ik een meisje een slet noem omdat ze geen rekening houdt met de gevoelens van een ander, dan noem ik ook een jongen een .. ehm .. mannelijke slet(?) als ie het met meisjes op die manier doet.

Wie generaliseert hier nou, jij of ik? Tsk!

dinsdag 21 mei 2002 @ 14:27:17 #63
24846 nietje83
Bad Ass Bitch Smut
pi_4265559
Is het slecht als ik het dus gewoon heel erg met Yoka eens ben?
Een vrouw is altijd de slet en als een man het doet is het 'verwerking'.
(er zijn uiteraard ook uitzonderingen!)
Respect my fucking authority!!
pi_4265661
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 14:25 schreef TripleM het volgende:

[..]

Is het een scheef denkbeeld op zich of een scheef denkbeeld omdat mannen zelden voor slet worden uitgemaakt?

Ik vind het net zo min kunnen als een jongen het doet, vlak nadat ie het uitmaakt met z'n vriendin. Daar kun je iemand veel pijn mee doen en bovendien iemands zelfwaarde flink mee vertrappen. Dus als ik een meisje een slet noem omdat ze geen rekening houdt met de gevoelens van een ander, dan noem ik ook een jongen een .. ehm .. mannelijke slet(?) als ie het met meisjes op die manier doet.

Wie generaliseert hier nou, jij of ik? Tsk!

Ik generaliseer niet, althans zo bedoel ik het niet.
Want ik denk niet dat iedereen er zo over denkt.

Maar wat jij nu zegt, vind ik ook niet kloppen.
Want nu keur jij het slet-noemen goed omdat zij haar ex pijn heeft gedaan. Dat is weer iets anders. Noem haar dan bitch, of ongevoelig (of ongevoelige bitch natuurlijk).

Ik heb het erover dat ik niet oké vind om een meisje een slet te noemen omdat ze seks heeft, al dan niet met twee mannen in een week.
En dan heb ik het niet specifiek over dit geval, maar in het algemeen.

yokaverbeek.nl
  dinsdag 21 mei 2002 @ 14:47:21 #65
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_4265783
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 14:35 schreef Yoka het volgende:
Maar wat jij nu zegt, vind ik ook niet kloppen.
Want nu keur jij het slet-noemen goed omdat zij haar ex pijn heeft gedaan. Dat is weer iets anders. Noem haar dan bitch, of ongevoelig (of ongevoelige bitch natuurlijk).
Het gaat in dit geval, vind ik, inderdaad om het feit dat zij haar ex pijn heeft gedaan. Niet zozeer om de pijn, maar om het feit dat je weet dat je iemand behoorlijk pijn kunt doen door na zo kort al met iemand anders het bed in te duiken. Zij heeft daar schijt aan (aan die 'morele gewoonte' om weer even (stomme) woordenboektaal te gebruiken) en daarom vind ik in dit geval het woord slet niet heel erg onterecht.
quote:
Ik heb het erover dat ik niet oké vind om een meisje een slet te noemen omdat ze seks heeft, al dan niet met twee mannen in een week.
En dan heb ik het niet specifiek over dit geval, maar in het algemeen.
In dat geval ben ik het helemaal met je eens.
pi_4266109
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 14:47 schreef TripleM het volgende:

[..]

Het gaat in dit geval, vind ik, inderdaad om het feit dat zij haar ex pijn heeft gedaan. Niet zozeer om de pijn, maar om het feit dat je weet dat je iemand behoorlijk pijn kunt doen door na zo kort al met iemand anders het bed in te duiken. Zij heeft daar schijt aan (aan die 'morele gewoonte' om weer even (stomme) woordenboektaal te gebruiken) en daarom vind ik in dit geval het woord slet niet heel erg onterecht.

Dat snap ik en het is echt klote als je ex dat doet. Maar aan de andere kant, ze heeft geen verplichtingen meer tegenover hem.
quote:
In dat geval ben ik het helemaal met je eens.
mooi, dan begrijpen we elkaar wat dat betreft tenminste
yokaverbeek.nl
pi_4266169
Yoka is een lekker ding dus ik ben het met haar eens!
  dinsdag 21 mei 2002 @ 15:20:34 #68
24846 nietje83
Bad Ass Bitch Smut
pi_4266184
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 15:19 schreef Quasimodo het volgende:
Wat zijn we weer lekker kortzichtig...
Respect my fucking authority!!
  dinsdag 21 mei 2002 @ 15:22:05 #69
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_4266193
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 15:13 schreef Yoka het volgende:
Dat snap ik en het is echt klote als je ex dat doet. Maar aan de andere kant, ze heeft geen verplichtingen meer tegenover hem.
Klopt, vandaar het morele stukje.. Een soort ongeschreven regel, fatsoenskwestie, hoe je het noemen wil.. Pijn blijft het toch doen als je veel om iemand geeft, al is het maar een beetje..
quote:
mooi, dan begrijpen we elkaar wat dat betreft tenminste
Valt niet tegen..
pi_4266210
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 15:19 schreef Quasimodo het volgende:
Goeie instelling knul!

Haha

yokaverbeek.nl
  dinsdag 21 mei 2002 @ 18:51:09 #71
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_4268566
quote:
Ik ben kennelijk wel een slet

volgens daburnd88

quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 02:36 schreef daburnd88 het volgende:
[..]
tja als jij hetzelfde bent als dat dan kan ik ook alleenmaar zeggen dat ik jou als hetzelfde beschouw.
Maar ik heb er niet zo'n moeite mee hoor, met m'n nieuw verworven slettenbak-status.
  dinsdag 21 mei 2002 @ 18:58:45 #72
6409 KrezieBite
Karmann Ghia
pi_4268656
Nou, ik zal ff uitleggen voorwat ik de term slet gebruik. Ze laat zich nu ieder weekend volgieten door vreemde gasten en duikt er vervolgens mee in bed. En dat na een week al.
Hierbij komt nog eens dat ze me een paar dagen van tevoren had gezegd dat ze voorlopig echt geen ander hoefde. Toen ik zei dat ik verwachtte dat ze toch snel met een ander zou zoenen werd ze kwaad en zei ze dat ik haar toch wel beter moest kennen en dat ze zo niet was...

Ik ben niet zo'n jongen die zijn lul achterna loopt en het eerste beste meisje neukt. Is gewoon vies! En hoe meer vriendinnen je hebt gehad, hoe minder speciaal het word en het lijkt me ook lullig als je dan echt verliefd bent op een meisje en het dan helemaal niet zo speciaal meer voor je is...

dinsdag 21 mei 2002 @ 19:43:44 #73
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_4269210
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 18:58 schreef KrezieBite het volgende:
Nou, ik zal ff uitleggen voorwat ik de term slet gebruik. Ze laat zich nu ieder weekend volgieten door vreemde gasten en duikt er vervolgens mee in bed. En dat na een week al.
Hierbij komt nog eens dat ze me een paar dagen van tevoren had gezegd dat ze voorlopig echt geen ander hoefde. Toen ik zei dat ik verwachtte dat ze toch snel met een ander zou zoenen werd ze kwaad en zei ze dat ik haar toch wel beter moest kennen en dat ze zo niet was...

Ik ben niet zo'n jongen die zijn lul achterna loopt en het eerste beste meisje neukt. Is gewoon vies! En hoe meer vriendinnen je hebt gehad, hoe minder speciaal het word en het lijkt me ook lullig als je dan echt verliefd bent op een meisje en het dan helemaal niet zo speciaal meer voor je is...

Ach weet je wat.. Het maakt ook eigenlijk niet uit of wel? Dit stukje van haar persoonlijkheid, of haar manier van omgaan met het einde van jullie relatie, is hopelijk voor jou genoeg informatie om te weten dat het uiteindelijk toch niks was geworden..

Slet of geen slet, ze past duidelijk niet bij jou, steek je energie gewoon in het vinden van een te gekke meid

pi_4313138
Komt nogal over als een slet
  vrijdag 24 mei 2002 @ 19:30:33 #75
16704 Rechts
democratie
pi_4313169
ik heb alle tekst niet gelezen, was me echt te veel, gezien het onderwerp. Als jij het had gedaan was je een echte vent nu een vrouw zo iets doet is het een slet. dat noem ik meten met twee maten. netjes is het niet maar ik ken de hele situatie niet, misschien dat dat voor haar een manier is je te vergeten. hoelang duurde het voor jullie het deden?
Pim is vermoord omdat hij zei wat hij dacht.Om zijn mening. En, zoals hij dat zelf met een knipoog aanduidde::"Iemand moet toch zeggen wat U niet mag zeggen!"
pi_4313201
Wat een SLET!
Ga maar gauw je piemel aan de dokter laten zien, je kunt wel vanalles hebben opgelopen door die slet.
pi_4313901
quote:

Mensen blijven mensen alleen dom dat ze niet weet hoe ze zelf in elkaar zit ze had je eigenlijk ook hard kunnen vertellen dat ze drie dagen later een ander even hard zu neuken! en idd zij is een kutwijf omdat het een leugenachtig mens is. Maar het komt wel goed hoor alles komt altjd goed
  vrijdag 24 mei 2002 @ 20:55:56 #78
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_4313937
Kijk naar de defenitie van een slet. Het losbandig leven. Slet dus. Wat mannen uit vreten doet niets af aan die definitie.

Een vrouw laat zich nemen door 500 mannen voor een pornofilm:
Ik hoor je al zeggen, "die vrouw is geen slet, zij is een geemancipeerde zelfstandige vrouw die toevallig van sex houdt. En bovendien als een man het zou doen zou het wel goed zijn."

Goed, bellen we nu de vandale, veranderen we de definitie van slet en houden een reclamecampagne om de mensen duidelijk te maken dat je pas een slet bent als je iets wat doet mannen over het algemeen niet eens durven te doen.

Een slet is een slet. Punt. Ik schaar me achter topic opener.

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  vrijdag 24 mei 2002 @ 23:19:23 #79
7469 voh
Now without pants!
pi_4315929
Vind het niet kunnen en getuigen van weinig (zelf)-respect.

Als mijn ex zoiets zou doen zou ik echt goed van haar walgen en dat ook duidelijk maken. Ik vind dit soort acties echt laag bij de gronds

Kind sir, would you be so kind as to hand me a toothpick, for I seem to have a piece of rottweiler stuck twixt my teeth.
pi_4362246
Is dit een hint ofsow?
quote:
Op vrijdag 24 mei 2002 23:19 schreef voh het volgende:
Vind het niet kunnen en getuigen van weinig (zelf)-respect.

Als mijn ex zoiets zou doen zou ik echt goed van haar walgen en dat ook duidelijk maken. Ik vind dit soort acties echt laag bij de gronds

pi_4363327
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 13:37 schreef Tekno het volgende:

[..]

Had ze non moeten worden of zo? Waarom houdt hij überhaupt in de gaten wat zei doet? Heeft ie over iedereen die hij kent een notitieblokje over met we ze het wanneer doen?

Hij moet zich met z'n eigen zaken bemoeien, kan hij ook niet gekwetst raken over mensen die gewoon hun leven leiden.

woensdag 29 mei 2002 @ 23:32:14 #82
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_4377396
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 16:50 schreef HiZ het volgende:

[..]

Had ze non moeten worden of zo? Waarom houdt hij überhaupt in de gaten wat zei doet? Heeft ie over iedereen die hij kent een notitieblokje over met we ze het wanneer doen?

Hij moet zich met z'n eigen zaken bemoeien, kan hij ook niet gekwetst raken over mensen die gewoon hun leven leiden.

Je verschuift de discussie naar de vraag of topic starter al dan niet fout zit. Zijn vraag is of het gedrag van zijn ex door de beugel kan.
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  donderdag 30 mei 2002 @ 00:16:37 #83
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_4378090
jupz dat is inderdaad een sletten actie.!!!! gewoon negeren dat stuk vlees
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  donderdag 30 mei 2002 @ 00:21:07 #84
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_4378145
Boeie, het is toch je ex? Het is toch niet voor niets uit gegaan? Stilstaan moet je bij de NS, niet bij je leven.
pi_4378155
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 00:16 schreef Erosjuhhh het volgende:
jupz dat is inderdaad een sletten actie.!!!! gewoon negeren dat stuk vlees
Je mening kon ook genuanceerder neergezet worden natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')