*grrr*
Dat was dan weer mijn derde relatie. Zijn er nog meisjes die niet zo zijn? Die niet meteen zeker moeten weten dat ze nog "goed in de markt" LIGGEN?! Mijn vertrouwens zakt steeds meer..
quote:Sorry hoor, zo ben ik niet. Er zijn ook jongens die niet zo zijn. Kon ik het maar, dan zat ik er misschien niet zo mee.
Op dinsdag 21 mei 2002 00:15 schreef Layla666 het volgende:
en als jij in de tussentijd twee andere mutsen gedouwd had dan?
quote:Nou, mijn beste vriend is ook een vriend van haar..zij heeft het tegen hem gezegd waarnaar hij het natuurlijk tegen mij heeft gezegd. Weet je tenminste wat je aan iemand hebt...
Op dinsdag 21 mei 2002 00:24 schreef bigbird het volgende:
hoe weet je zo zeker dan dat dat gebeurd is? misschien is het idd wel een manier van haar om jou te vergeten...
Maar los van het feit dat het wel heel erg lullig voor jouw is, vind ik het wel gaaf dat een meid gewoon lekker met 2 kerels het bed in duikt. My kinda girl.
Maar zoals gezegt, wel heel lullig naar jouw toe.
quote:de vraag is of ze een slet is of niet.
Op dinsdag 21 mei 2002 00:30 schreef bigbird het volgende:
neej leuk is het niet, en ik vind het ook zeker geen goede manier. maar het gebeurt wel vaak zat. dus vandaar dat ik dat zei..
quote:Ze heeft toch netjes gewacht tot het uit was? Nu slet gaan roepen klinkt best wel gefrustreerd.
Op dinsdag 21 mei 2002 00:42 schreef daburnd88 het volgende:[..]
de vraag is of ze een slet is of niet.
quote:hoe wil jij het dan noemen?
Op dinsdag 21 mei 2002 00:44 schreef Vibromass het volgende:[..]
Ze heeft toch netjes gewacht tot het uit was? Nu slet gaan roepen klinkt best wel gefrustreerd.
quote:sexually liberated
Op dinsdag 21 mei 2002 00:45 schreef daburnd88 het volgende:[..]
hoe wil jij het dan noemen?
quote:zucht.
Op dinsdag 21 mei 2002 00:46 schreef Vibromass het volgende:[..]
sexually liberated
Heel lief af en toe, maar zich in iemand anders verplaatsen was niet haar sterkste kant.
quote:Same here, 'wat tijd voor haarzelf' enzo, alleen hield ze het zonder vriendje niet zo lang uit. Plus dat ze de volgende al op het oog had voor ze het uitmaakte.
Op dinsdag 21 mei 2002 00:07 schreef KrezieBite het volgende:
Het stomme was nog dat ik haar zelfs nog iets had gevraagd erover voordat het gebeurde en toen zei ze dat ze nog lang geen ander wilde en dat het al helemaal niet haar stijl was om zomaar met een ander in bed te kruipen.
quote:Ze zijn er wel, maar er zijn er een heleboel die niet onder die categorie vallen en soms werkelijk geen idee hebben wat ze een jongen met sommige kleinigheden eigenlijk aan kunnen doen.
*grrr*Dat was dan weer mijn derde relatie. Zijn er nog meisjes die niet zo zijn? Die niet meteen zeker moeten weten dat ze nog "goed in de markt" LIGGEN?! Mijn vertrouwens zakt steeds meer..
Women are bitches, well at least the most of them are
of het nou uit was of niet, als ze met 2 gasten het bed induikt (tegelijkertijd of niet) binnen 1 week tijd, is ze een slet. Dus trap je onder haar kont, en ga jij vrouwen zoeken..... je moet even goed de manho uit hangen. Gewoon schijt hebben en zoveel mogelijk sletjes pakken!!! dat voelt dan pas lekker...
quote:Hmmm.. het zou een beetje hypocriet van mij zijn om triootjes af te keuren
Op dinsdag 21 mei 2002 00:47 schreef daburnd88 het volgende:[..]
zucht.
keur je nu werkelijk dit soort gedrag goed of heb je er begrip voor?
Ok, de timing is wel een beetje strak, dat geef ik toe. Maar het gegeven an sich vind ik verder prima.
quote:Wie zegt dat het om "kleinigheden" ging
er zijn er een heleboel die niet onder die categorie vallen en soms werkelijk geen idee hebben wat ze een jongen met sommige kleinigheden eigenlijk aan kunnen doen.
Kijk, als jij haar een slet vind omdat ze haar fysieke behoeften bevredigt, sorry hoor. Dan hou je niet (meer) van haar, en heb je niets meer te maken met haar gedrag. Als je nog wel van haar houdt, heb ik 1 advies, vergeef haar vanuit je liefde die je nog hebt.
Het was al een week uit, dus die beslissing lag achter je, respecteer die beslissing en veroordeel haar niet! Ze was immers weer 'vrij' (maar kennelijk niet in jouw ogen).
Een vrouw die het voor de lustgevoelens doet noemen we een slet, een man een stud
quote:misschien lucht dit op
Een snol is een snol, ik dol niet voor de lol,
dus hol, want ik heb hier mijn buik van vol.
Ze hebben jou kracht in hun macht
had je dat gedacht je smacht
naar een nacht of acht
met je lul in haar schacht
maar je wacht en tracht
maar ze lacht en zegt alleen slaap zacht
en jij dacht: Had ik haar maar geragd en verkracht,
Gooi haar in een gracht en wat een pracht,
ze wordt geprakt door de schoep van een jacht,
ja gewoon geslacht, om het leven gebracht.
Je moet alles voor d'r doen, ze wil alleen je poen,
maar je krijgt nog geen zoen, oen.
Ze zijn niet gek met hun grote bek,
ze smeekt in je nek tot je lul er van lekt.
Je ziet het vaak, meestal laat op straat,
zo'n lekker wijf die met een sukkel gaat.
Maar: luister naar mijn raad en wordt niet kwaad
en bega geen daad en voel geen haat als je met d'r praat
maar gooi d'r op straat met d'r geile naad
Wedden dat ze gaat, dat ze jou verlaat,
hierbij heeft je portemonnee veel baat.
Jullie verliefdheid is zo verrot,
want kut is alleen maar vlees en bot
Hoewel, met haar kut is zoveel geteeld,
je schuurt met je lul tussen plaggen van eelt.
Zo'n gebruikte snol met haar gebruikte hol,
met haar domme rol maakt ze je dol
Ze wil alles maar geef d'r geen drol,
want dan word ze dol en dat houdt ze vol dus...Pak die snol, spuit haar vol, neuk die trol haar buikje vol
Pak die snol, spuit haar vol, neuk die trol haar buikje volZolang je verdiende waren jullie vrienden,
ze heb je gepijpt voor je laatste tientje.
Ik zeg het maar want het is waar,
geen gemaar want ik ben nog niet klaar met haar.
Waar? daar ! De snol van het jaar,
haar kut is gaar en haar kittelaar heeft een blaar.
Word wakker, meid van profijt:
je staat bij verschillende mannen in het krijt
Dus op je rug en benen wijd,
want je had nooit tijd en ook geen spijt
Je hebt mij niet om m'n stoerheid benijd,
alleen om m'n poen heb je mij verleid.
Dus om mijn geld, del, je dagen zijn geteld
vandaag of morgen word je vonnis geveld.
In eenzame nachten kun je er op wachten,
schuldeisers zullen jou verkrachten.
Je kan niets beginnen, je kan het niet winnen,
ze slaan je neer en dringen naar binnen.
Vaginaal, oraal, anaal, giraal,
terwijl ik ondertussen een kratje bier haal.
Ze nemen je mee, splijten jou in twee,
je wordt alleen bekend maar ... op TV, BOY!
quote:tja als jij hetzelfde bent als dat dan kan ik ook alleenmaar zeggen dat ik jou als hetzelfde beschouw.
Op dinsdag 21 mei 2002 01:00 schreef Vibromass het volgende:[..]
Hmmm.. het zou een beetje hypocriet van mij zijn om triootjes af te keuren
Ok, de timing is wel een beetje strak, dat geef ik toe. Maar het gegeven an sich vind ik verder prima.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |