abonnement Unibet Coolblue
pi_85365434
O en onze sticker kwam van de behangwinkel en is online te vinden bij kleurmijninterieur.nl. Voor de zuiderlingen onder ons: ze hebben ook een gewone winkel in Eindhoven, in de Kruisstraat (Woenselse Markt) en daar hebben ze nog veeeel meer dan online.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 16 augustus 2010 @ 21:07:17 #102
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85365462
Je kunt natuurlijk ipv MDF ook gipsplaten gebruiken die hebben speciale schroeven zodat je niet met randjes & lijsten hoeft te werken, je kunt over de schroeven heen behangen.
pi_85365521
Leuk topic!

Ik vind deze erg mooi

[img]http://www.domestic.fr/_images_produits/528-gd-Bloombasticpink.jpg
[/img]
En Lotte deze ;)


Nog genoeg te bedenken voor ons nieuwe huis, dus dat komt helemaal goed ^O^
pi_85365900
SC, als je er toch overheen behangt kan je de schroeven ook laten verzinken en dan behangen, dat blijft wat beter aan de muur hangen dan gipswandschroeven (tenzij je een gipswand hebt natuurlijk). Onze plaat is niet behangen maar geverfd en dan met een sticker, dus wij moesten wel.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 16 augustus 2010 @ 21:17:24 #105
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85365978
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 21:15 schreef mefke79 het volgende:
SC, als je er toch overheen behangt kan je de schroeven ook laten verzinken en dan behangen, dat blijft wat beter aan de muur hangen dan gipswandschroeven (tenzij je een gipswand hebt natuurlijk). Onze plaat is niet behangen maar geverfd en dan met een sticker, dus wij moesten wel.
Ja ik bedoelde ook dat je dan wel gipsplaten moet gebruiken :P
Die heb je ook gewoon in losse platen & allerlei maten.
pi_85366269
SC, he...pak jij dan ipv mdf een stuk gips? En die met schroeven tegen de muur? Ik heb echt altijd begrepen dat dat niet gaat omdat je met voorbehandelen zit en kromtrekken enzo...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 16 augustus 2010 @ 21:28:43 #107
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85366587
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 21:23 schreef mefke79 het volgende:
SC, he...pak jij dan ipv mdf een stuk gips? En die met schroeven tegen de muur? Ik heb echt altijd begrepen dat dat niet gaat omdat je met voorbehandelen zit en kromtrekken enzo...
Yesh wij hebben gips bij Isa gebruikt.
Gaat perfect, enige nadeel is dus dat 't behanglijm zuipt.
Maar niks niet krom & ook niet voorbehandeld, denk dat 't veel verkoop praatjes zijn.
We hebben de naden afgedekt met speciaal soort gips plakband.
En 't is heel strak.
  maandag 16 augustus 2010 @ 21:47:22 #108
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_85367518
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 19:50 schreef Claudia_x het volgende:
She-Wolf: hoe heb je die MDF-platen aan de muur vastgemaakt?
Die achter de commode of die naast het bedje?

Die naast het bedje zitten niet vast aan de muur, die staan gewoon los er tegenaan. Die achter de commode zit aan de rand van de commode vastgeschroefd en met een schroef in de muur. Waar weer een van de houten letters voor zit die we weg kunnen draaien omdat die aan de achterkant van de plaat vastgeschroefd zijn.

Snap je het nog? ;)
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_85367637
dat zuigen is dus door het niet voorbehandelen. Goed om te weten dat dat ook werkt. Al zal het niet eens zoveel lichter zijn dan mdf vermoed ik.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_85367675
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 21:47 schreef She-Wolf het volgende:

Snap je het nog? ;)
Jep, heel duidelijk!

Als wij serieuze verhuisplannen gaan krijgen wil ik nu niet bijvoorbeeld een behangdier tegen de muur plakken. Een MDF-plaat lijkt me een heel aardige oplossing, maar dan wil ik die wel goed mee kunnen verhuizen. Het wordt toch echt een kwestie van schroeven, begrijp ik.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 16 augustus 2010 @ 21:52:33 #111
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85367825
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 21:49 schreef mefke79 het volgende:
dat zuigen is dus door het niet voorbehandelen. Goed om te weten dat dat ook werkt. Al zal het niet eens zoveel lichter zijn dan mdf vermoed ik.
Maar voor ons betere optie omdat we een hele wand hebben.
De muur was heel lelijk & aangezien ik toch behang wilde was 't zonde 't te laten spuiten etc.
Ook omdat ik hier niet de rest van m'n leven wil blijven zitten, we zitten goed.
Maar ik mis een tuin.
pi_85382866
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 23:29 schreef Poppedein het volgende:
Ik ben benieuwd naar jouw quilt dan Stiemie!! Doe dr toch es wat mee joh!

Deze is volgens mij ook al vaker langsgekomen, maar vind ik ook zo'n leuk idee:
[ afbeelding ]

Daar is mijn schilderijtjes idee vandaan gekomen. Ik vond die gekleurde vlakken geweldig maar zag het verven niet zo zitten, dus vond ik gekleurde canvasjes. Hier heb ik er nog niks hangen maar ik heb er van die grote elastieken omheen gedaan zodat we er iets achter kunnen stoppen. Een knuffeltje en kaartjes etc.



Overigens komen ze niet terug in zijn nieuwe kamer, zijn nieuwe kamer krijgt het thema Formule 1. Mijn zwager gaat een houten F1-auto bed maken. Voor de rest ben ik nog inspiratie aan het verzamelen :)
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:59:29 #113
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85382972
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 09:55 schreef Estrys het volgende:

[..]

Daar is mijn schilderijtjes idee vandaan gekomen. Ik vond die gekleurde vlakken geweldig maar zag het verven niet zo zitten, dus vond ik gekleurde canvasjes. Hier heb ik er nog niks hangen maar ik heb er van die grote elastieken omheen gedaan zodat we er iets achter kunnen stoppen. Een knuffeltje en kaartjes etc.

[ afbeelding ]

Overigens komen ze niet terug in zijn nieuwe kamer, zijn nieuwe kamer krijgt het thema Formule 1. Mijn zwager gaat een houten F1-auto bed maken. Voor de rest ben ik nog inspiratie aan het verzamelen :)
Ja! een nachttafeltje van een kleine autoband. Of een speeltafeltje ervan maken.
Met toffe houte krukjes.
pi_85383126
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 09:59 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ja! een nachttafeltje van een kleine autoband. Of een speeltafeltje ervan maken.
Met toffe houte krukjes.
leuk idee ja :Y
een autoband moet vast ergens op de kop te tikken zijn.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85383266
Maar het moet niet ordinair worden. Daarom maakt mijn zwager het bed want die standaard plastic autobedden vind ik ordinair. Heb hem wel de opdracht gegeven dat het een meegroeibed moet zijn, ik bedoel je moet het hem niet al te makkelijk maken. Maar hij is nogal goed in houtbewerking en is een enorme perfectionist :+

En het moet dan wel een F1 autoband zijn he :{w Zo'n pietleut ben ik dan wel weer :D

Ik had zelf gedacht aan zwart/wit geblokte gordijnen en ik wil een plattegrond van een F1 circuit op de muur schilderen. De hoofdkleuren zijn: zwart, wit en rood

Enige angst die ik heb is dat Seb de hele nacht AUTOOOOOOOOWWWW gaat roepen :P
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:14:01 #116
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85383333
Of een 'winnaars kast'. Een troffee op de muur schilderen, maar dit kan je ook van behang doen & daar dan van groot naar klein plakjes tegenaan maken, zodat je een soort 3d effect krijgt. En natuurlijk een auto speelkleed op de grond :P
pi_85383357
Er is bij een of ander woonprogramma wel eens zo'n F1 kinderkamer geweest, daar hadden ze idd een muurschildering en ze hadden speelgoedautootjes op die muurschildering geplakt. Zag er heel leuk uit! Misschien een idee:).
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:15:34 #118
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85383380
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:10 schreef Estrys het volgende:
Maar het moet niet ordinair worden. Daarom maakt mijn zwager het bed want die standaard plastic autobedden vind ik ordinair. Heb hem wel de opdracht gegeven dat het een meegroeibed moet zijn, ik bedoel je moet het hem niet al te makkelijk maken. Maar hij is nogal goed in houtbewerking en is een enorme perfectionist :+

En het moet dan wel een F1 autoband zijn he :{w Zo'n pietleut ben ik dan wel weer :D

Ik had zelf gedacht aan zwart/wit geblokte gordijnen en ik wil een plattegrond van een F1 circuit op de muur schilderen. De hoofdkleuren zijn: zwart, wit en rood

Enige angst die ik heb is dat Seb de hele nacht AUTOOOOOOOOWWWW gaat roepen :P
Haha :P
Je kunt ook in de muurschildering van glow in the dark dingetjes doen is ook heel leuk.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:16:45 #119
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85383410
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:14 schreef Pannenkoeken het volgende:
Er is bij een of ander woonprogramma wel eens zo'n F1 kinderkamer geweest, daar hadden ze idd een muurschildering en ze hadden speelgoedautootjes op die muurschildering geplakt. Zag er heel leuk uit! Misschien een idee:).
Ja dat weet ik nog, want ze hadden ook vloerbedekking in de kleuren van racebaan & dat liep helemaal door over de muur, incl de vloerbedekking dus.
pi_85407940
Er is hier iemand op fok die heeft een auto-kamer voor haar zoon. Was het niet Meimeltje voor Kyllian? Of toch iemand anders? Hoofdkleur was zilverachtig geloof ik, ik vond het in elk geval mooi geworden. Inderdaad niet die standaard plastic uitstraling.

Ik kwam net deze ad tegen op marktplaats voor een commode.
Geen idee waar het door komt want het is op zich geen bijzonder kastje maar ik vind het een geinig ding, leuke uitstraling ofzo. Hier: http://link.marktplaats.nl/369682664 (keine ahnung wat ie kost trouwens)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85408709
@ Huup, jij had toen voor Amelie zo'n kastje wit gemaakt of niet?
Was toch zo'n leenbakkerachtig kastje? van dat fineer?
Zoja, hoe heb je dat gedaan en hoe makkelijk was dit?

Wij hebben er nl. een die wil ik zowieso wit hebben en neit die hout kleur dus ik denk erover of verven of plakplastic of op marktplaats en wat wits ervoor terug kopen
pi_85408846
ja had ik gedaan
ehm t is wel wat moeite, maar de moeite zit hem eigenlijk vooral in de wachttijd tussen verschillende verflagen. Ik had licht geschuurd en ontvet, toen een laagje grondverf en daarna laagje witte lak, toen 2 dagen ofzo goed uit laten drogen en daarna nog een laagje lak. Het lastigst waren de randjes enzo van deurtjes. En ik heb alleen de buitenkant gedaan, niet de binnenkant, daar was ik te lui voor :')

Het ging eigenlijk makkelijker dan ik verwacht had, iedereen zei tegen me dat je fineer niet kunt verven maar dat ging wel best.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:42:56 #123
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85409209
Ik vind dit leuk behang.



'k Heb er ook een perfect wandrekje voor.
Eentje in de letters bonjour.

En wij hebben ook nog eens een hele grote leuke kringloop.
Het hangt bij mij niet in de kinderkamer maar 't lijkt me harstikke leuk boven een commode.

pi_85416033
Huup die commode is prachtig! Strak en toch niet te O+
pi_85416152
Wat een leuk topic!
Deze heeft ook veel mooi behang en andere spullen.
Onder andere een bij de bedstee passende pipowagen voor in de tuin!


In het tuinhuis ben ik bezig met het slaapkamertje, dat wordt een kamertje waar we alledrie slapen, vanwege de beperkte ruimte.
En ik ben spullen aan het verzamelen om voor Ko een bedje te maken, oa met spijlen van afgezaagde takken uit de tuin en van oude vloerplanken.

We zaten er al over te fantaseren om er een bedstee van te maken als hij groter is. Ik heb namelijk ook een zwak voor bedsteetjes maar ben helaas niet in een geboren. :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:08:42 #126
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_85416292
Hoe moet je daar inliggen? :o of is het als speelhuis bedoeld? Die Shetlandpony lijkt er groot bij, dus het is echt een ukkedingetje :D
Wel scheetig O+
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_85416462
Haha, om te spelen!
Dit staat er op de site:
Ieder kind kan nu volop fantaseren over verre reizen in haar/zijn eigen pipowagen. In deze superleuke pipowagen is het lekker spannend om je eigen post te ontvangen in de brievenbus. De accessoires (optioneel bij te bestellen) zijn gemaakt van tafelzeil en kunnen dus tegen een regenbui.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_85424415
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:34 schreef huuphuup het volgende:
ja had ik gedaan
ehm t is wel wat moeite, maar de moeite zit hem eigenlijk vooral in de wachttijd tussen verschillende verflagen. Ik had licht geschuurd en ontvet, toen een laagje grondverf en daarna laagje witte lak, toen 2 dagen ofzo goed uit laten drogen en daarna nog een laagje lak. Het lastigst waren de randjes enzo van deurtjes. En ik heb alleen de buitenkant gedaan, niet de binnenkant, daar was ik te lui voor :')
Ik heb ook eens zo'n kastje van fineer geverfd (met een blauwtint) en daar heb ik niet veel meer voor gedaan dan licht opschuren en de verf eroverheen rollen. Dekte prima!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85424442
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:06 schreef oeke het volgende:

En ik ben spullen aan het verzamelen om voor Ko een bedje te maken, oa met spijlen van afgezaagde takken uit de tuin en van oude vloerplanken.
Wat een leuk idee, zeg! Ik neem aan dat je die takken nog op een of andere manier moet behandelen?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85424712
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 08:06 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een leuk idee, zeg! Ik neem aan dat je die takken nog op een of andere manier moet behandelen?
Ehm, ik was in elk geval van plan ze heel goed schoon te boenen. Dat leek me wel voldoende.
Ko kauwt niet op zijn spijlen verder.
Of bedoel je iets van verf ofzo?
Het zijn trouwens enorm rechte dunne twijgen van een boom. Ik wilde eerst berketakken gebruiken maar die zijn toch te kronkelig en rommelig.
Ik wil wel een mooi stuk berketak boven zijn bedje hangen met iets eraan, een vogeltje ofzo als versiering.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_85424909
Tja, ik weet het niet, gaat het niet rotten dan? Misschien eerst goed laten drogen? Ik heb er helemaal geen verstand van, hoor. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85425077
Nouja, ik denk dat het sowieso maar voor 2 maanden is, daarna mogen we er niet meer slapen en volgens jaar heeft hij waarschijnlijk geen spijlen bedje meer nodig.
Ik denk dat ze gewoon drogen tijdens het vastgeschroefd zitten.
Rotten gaan ze volgens mij niet.

Ik heb ook takken gesprokkeld voor Ko zijn mobiel en die doen het ook nog steeds, dus dat lijkt me wel goed gaan.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_85425136
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 08:03 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik heb ook eens zo'n kastje van fineer geverfd (met een blauwtint) en daar heb ik niet veel meer voor gedaan dan licht opschuren en de verf eroverheen rollen. Dekte prima!
Ja dat lijkt mij voor de volgende keer ook voldoende :Y
ik had toen advies gevraagd in K&W en in de bouwmarkt en die kwamen allebei met grondverf blabla dus toen maar zo gedaan.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85425269
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 08:51 schreef oeke het volgende:

Ik heb ook takken gesprokkeld voor Ko zijn mobiel en die doen het ook nog steeds, dus dat lijkt me wel goed gaan.
[ afbeelding ]
Je hebt daar gewoon echte takken voor gebruikt! Gaaf!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85425326
Ja, dat was nog heel bijzonder, naar het Amstelpark met dikke buik, en dan heel precies de juiste takken zoeken. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 18 augustus 2010 @ 09:46:12 #136
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_85426084
Kwijl! Wat een moois komt hier voorbij! Ik ben al op pagina 1 van dit topic verliefd geworden op het Sebra-Kili bedje. Zucht... O+

Als alles goed gaat mogen wij in de kerstvakantie ook een babykamertje gaan inrichten O+. Dat duurt nog even, maar ben nu natuurlijk al volop aan het fantaseren :D.

Ik vind de behangetjes/wallpapers van Eijffinger zo gaaf. Waarbij dit een van mijn favorieten is:

Gecombineerd met een rustig behang erbij lijkt me dit echt leuk.

Eenvoudig maar zo mooi, een kantje op de muur:
pi_85426118
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 09:46 schreef twentemeisje het volgende:
Als alles goed gaat mogen wij in de kerstvakantie ook een babykamertje gaan inrichten O+. Dat duurt nog even, maar ben nu natuurlijk al volop aan het fantaseren :D.
Dat heb ik helemaal gemist!!! Wat een geweldig nieuws! :o *O*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85426152
Wat ik trouwens jammer vind aan sterk gestileerde kamertjes zoals het onderste is dat ik er het gevoel bij krijg dat een kind er niet zichzelf in kan zijn. Speelgoed heeft natuurlijk allerlei vrolijke kleuren die niet passen bij zo'n mooi en rustig zwart-wit kamertje.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85427290
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 09:48 schreef Claudia_x het volgende:
Wat ik trouwens jammer vind aan sterk gestileerde kamertjes zoals het onderste is dat ik er het gevoel bij krijg dat een kind er niet zichzelf in kan zijn. Speelgoed heeft natuurlijk allerlei vrolijke kleuren die niet passen bij zo'n mooi en rustig zwart-wit kamertje.
Ik vraag me in zulke kamers altijd af waar mensen hun loopfietsje, luieremmer, kinderwagen, 101 (gekregen) knuffels en andere zooi laten :D Of zal die muur die nu buiten beeld is helemaal afgeladen staan met plastic speelgoed in de meest schreeuwerige kleuren?
pi_85427392
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:33 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Ik vraag me in zulke kamers altijd af waar mensen hun loopfietsje, luieremmer, kinderwagen, 101 (gekregen) knuffels en andere zooi laten :D Of zal die muur die nu buiten beeld is helemaal afgeladen staan met plastic speelgoed in de meest schreeuwerige kleuren?
Ik kan je wel vertellen wat ik doe:

- knuffels in een doos in de kast
- luieremmer in de badkamer
- loopfietsje krijgt 'ie niet*
- kinderwagen zet ik snel even op de gang als ik een foto maak :+

* Dat meen ik niet, hoor. Hij krijgt van ons een wishbonebike voor zijn eerste verjaardag. Maar ik probeer mensen wel te ontmoedigen om grote dingen te kopen (lees: dingen die niet in een doos in de kast kunnen).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85427522
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:37 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik kan je wel vertellen wat ik doe:

- knuffels in een doos in de kast
- luieremmer in de badkamer
- loopfietsje krijgt 'ie niet*
- kinderwagen zet ik snel even op de gang als ik een foto maak :+

* Dat meen ik niet, hoor. Hij krijgt van ons een wishbonebike voor zijn eerste verjaardag. Maar ik probeer mensen wel te ontmoedigen om grote dingen te kopen (lees: dingen die niet in een doos in de kast kunnen).
_O- dat dus :P hahaha

ik denk idd dat de muur die je niet ziet Stiemie... :+

Heel groot speelgoed heb ik liever ook niet, wel iets, maar zoveel ruimte heb ik hier niet dus als het een beetje binnen de perken blijft zou het fijn zijn. Zodra ze ook een beetje zelf gaat spelen zeg maar dan verhuis ik ook wat speelgoed naar boven toe, kan ze op haar kamer spelen als ik de was doe ofzo, nu speelt ze alleen beneden met het speelgoed.

B. wilde graag een open commode voor de andere kinderkamer maar ivm (het gebrek aan) bergruimte gaan we toch voor een dichte. Als ze zo mini zijn is het nog leuk om het netjes te houden enzo maar straks kom je om in de zooi en dan ben je blij als je een deurtje dicht kunt duwen :D
Als Amélie de kans krijgt in haar kamertje trekt ze alle stapels uit de kast die ze te pakken kan krijgen. :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85427580
Ja hier zit ook alles in dozen, maar die mega-elmo van mijn broertje dus helaas niet. En de autostoelen ook niet. Net als de luieremmer (onze badkamer is al vacuum ingepakt :') ), de loopfiets, de driewieler en het poppenbed...
pi_85427705
Ik probeer er wel rekening mee te houden dat er meer speelgoed bij komt. Ik weet nog niet goed hoe: kleuren aanpassen of toch maar inzetten op zoveel mogelijk bergruimte zodat je het speelgoed aan het oog kunt onttrekken. Maar goed, ik ben ook wel zo iemand die tussendoor het speelgoed voortdurend opruimt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85427748
Bergruimte is echt heilig hier en vaak opruimen/opruiming houden. Laatst weer hele berg speelgoed naar de opvang gedaan. Leuk hoor 8 verschillende labeldoekjes en een kind dat er niks aanvindt en meer van dat soort spul...
pi_85427763
Bij ons staat al het speelgoed beneden. Ik ruim ook regelmatig knuffels en speelgoed op. Ik ga niet alles neerzetten, dan kan ik mijn huis niet meer in. En meestal spelen ze toch beneden als ze nog zo klein zijn.

Mijn kind slaapt op het moment in de computerkamer van mijn vader :') Ook mooi: de complete 20delige encyclopedie op de kinderkamer O-)
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_85427818
Nou dat staat wel heel geleerd natuurlijk. Nijntje is voor beginners!

Helaas hebben we alles gelijkvloers en een hamsterige peuter die de hele dag alles versleept
pi_85427839
Als het je stoort, speelgoed dat in het zicht ligt dan zou ik kiezen voor meer bergruimte denk ik. Zo'n grote dekenkist bijvoorbeeld waar veel inkan, of nog zo'n lage kast als je al hebt met bakken erin waar het speelgoed in kan en waar ze zelf bijkunnen als ze willen spelen. Dat soort dingen.
Je houdt niet echt tegen wat er binnenkomt aan speelgoed. Stiemie ik moest lachen om je mega-elmo :D

Ik deed het ook tussendoor een beetje opruimen maar Amélie heeft er momenteel zo'n lol in om de kist met speelgoed te pakken, alles eruit te smijten en het daarna weer erin te stoppen en dan weer eruit te gooien, dus dat laat ik maar even zo.

We hebben inmiddels wel zo'n bankje met klepdeksel staan hier, voor haar verjaardag, van mijn ouders. Daar gaat straks wat speelgoed in, want door de tweede babykamer verlies ik wel mn rommelhok :P en ik denk dat we ook maar eens moeten kijken naar iets voor in de woonkamer.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85427947
Ik vind zo'n kist met een klep altijd een beetje eng voor die kleintjes. Die van ons is zo'n brokkepiloot die daar constant met zijn vingers tussen zou zitten. Wij hebben een kast met die bakken van Ikea. :s)
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_85428050
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:57 schreef Estrys het volgende:
Ik vind zo'n kist met een klep altijd een beetje eng voor die kleintjes. Die van ons is zo'n brokkepiloot die daar constant met zijn vingers tussen zou zitten. Wij hebben een kast met die bakken van Ikea. :s)
Onze komt ook van Ikea en heeft zo'n langzaam-sluit systeem. Ik heb hem getest en hij valt onder geen beding snel dicht. Ook niet als je er op duwt :+
Voor zo'n dekenkist zou ik er idd wel rekening mee houden dat zo'n deksel best zwaar kan zijn en dat je een heel zielig kind hebt als ie op dat handje klapt :X
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85428327
Kiek hoe mooi voor een zoete kamer
maar 250 euro, nou nee

en deze
ook 250

ben je teveel bezig met dat ding schoonhouden
pi_85428438
oh dat zou me idd teveel stress opleveren Sandous :D haha. Ze zijn wel mooi en fleurig idd voor een lief kamertje O+ maar voor dat geld oef...

Ik vind die vloer op de onderste foto mooi! Maar ik ben een sucker voor witte houten vloeren O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85435291
Leuke vloerkleden, maar veeeeeel te duur voor mij

Heb een prachtige kleur roze gezien voor de meidenkamer. Nu nog de moed verzamelen om te gaan verven. Oja en de tijd ervoor is ook wel handig :')

pi_85436088
Stiemie,

Ik vind de kleur geweldig! Weet je hoe ze die roze noemen, wil ook graag een wand verven (zeg ik al bijna 2 jaar :( )
pi_85436308
mooie kleur stiemie :Y
girly en lief zonder teveel aanwezig te zijn.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 18 augustus 2010 @ 14:40:30 #155
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_85436322
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 09:47 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat heb ik helemaal gemist!!! Wat een geweldig nieuws! :o *O*
Thanks@ *O* Ik kan het nog steeds niet geloven :D.

Ben het trouwens helemaal met je eens over dat uberstrakke, gestileerde karakter van die kamer. Dat is mij ook te clean. Het ging ook om het bedje en het behangetje, zo is het te kil inderdaad!

Wat een leuk topic is dit!
pi_85436400
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 14:35 schreef Sandous het volgende:
Stiemie,

Ik vind de kleur geweldig! Weet je hoe ze die roze noemen, wil ook graag een wand verven (zeg ik al bijna 2 jaar :( )
Het is kleur "verlangen" van vtwonen O+
pi_85436462
Mooie kleur roze, Stiemie! Hoe ga je dat met verven en drogen doen? Ik zou in Ivans kamer ook wel weer willen verven, maar de boel moet ook luchten.

Damn you, Huup. Nu wil ik ook een witte, houten vloer.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85436591
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 14:40 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Thanks@ *O* Ik kan het nog steeds niet geloven :D.

Ben het trouwens helemaal met je eens over dat uberstrakke, gestileerde karakter van die kamer. Dat is mij ook te clean. Het ging ook om het bedje en het behangetje, zo is het te kil inderdaad!

Wat een leuk topic is dit!
Wij hebben ook zo'n metalen bedje en het is zo fijn O+



Die oranje wand moet dan roze worden
pi_85436647
Ik heb trouwens groene dekens en die zou ik wel willen vervangen voor dekens met een andere kleur, omdat groen niet in de huidige kleurstelling van de kamer past. Ben ik nu een muts?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85436663
Claudia ik wil een dag schilderen en ze dan misschien een nacht in onze slaapkamer laten slapen en dan wij in de huiskamer ofzo. Of ze gaan een nachtje logeren
pi_85436688
Ga ook wat mooie kamertjes spammen:





pi_85436748
Oh, wat ik me al een tijdje afvraag: ik zie in Amerikaanse kinderkamers vaak van die 'stootkussens' in het bed liggen (zoals op je 2e foto, Sandous). Maar is dat niet gevaarlijk i.v.m. wiegendood?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  † In Memoriam † woensdag 18 augustus 2010 @ 14:52:28 #163
7074 moussy
kuttekop
pi_85436819
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 08:51 schreef oeke het volgende:
Nouja, ik denk dat het sowieso maar voor 2 maanden is, daarna mogen we er niet meer slapen en volgens jaar heeft hij waarschijnlijk geen spijlen bedje meer nodig.
Ik denk dat ze gewoon drogen tijdens het vastgeschroefd zitten.
Rotten gaan ze volgens mij niet.

Ik heb ook takken gesprokkeld voor Ko zijn mobiel en die doen het ook nog steeds, dus dat lijkt me wel goed gaan.
[ afbeelding ]
Ik heb ooit zelf een lamp gemaakt van takken, en die heeft zo'n 7jr boven mn bed gehangen, het wordt alleen droog, meer niet, niks ernstigs iig ;)
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_85436841
Ja dat viel me ook op. Hier is dat toch juist afgeraden?
pi_85436896
Ja dat is hier afgeraden, vind het ook eng eruit zien. (heb ook een dochter die met haar gezicht tegen de spijltjes slaapt. dan is dit niet handig
pi_85437180
Leuk Sandous, moet je wel heel goed al weten waar je alle meubels wilt hebben. Wij hebben in het begin nog wel eens wat verschoven en dat is met een muurschildering niet handig.

Helemaal geen onzin hoor Claudia. Ik heb oranje en rode dekentjes en die kunnen wel bij roze, maar anders....

Oh ik krijg helemaal verfkriebels. De meisjes gaan zaterdagdan bij mijn ouders logeren en ze zijn vrijdag de hele dag naar de opvang O-) Ik ga dan aan de slag!
pi_85437549
Zo een wand is eigenlijk best gaaf:


Dat oventje


pi_85437658
Stiemie, ga ook maar op zoek naar de roze verlangen ;) Volgende week heb ik drie dagen vrij (en ze gaat daarvan 1 dag naar de opvang, dus ideaal om een verfpak aan te doen!
pi_85438709
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 11:14 schreef huuphuup het volgende:
Ik vind die vloer op de onderste foto mooi! Maar ik ben een sucker voor witte houten vloeren O+
Ja! Witte houten vloer in ons tuinhuis! O+ We gaan zo naar een vloer kijken via marktplaats.

Mooie kleur Stiemie. O+

Claudia, groen lijkt me best mooi bij die blauwe muur. Maar een shopexcuus is altijd goed he?
Ik heb dit dekentje in het groen voor Ko gekocht. Was de grootste uitgave van het hele kamertje. O+

Van Klippan.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_85439900
Wat een leuke dekentjes!

Dit is echt een heel lelijk soort groen, hoor, een beetje lime. Ik weet niet wat me bezielde.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85440094
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 16:04 schreef Claudia_x het volgende:
Dit is echt een heel lelijk soort groen, hoor, een beetje lime. Ik weet niet wat me bezielde.
Okay, overtuigend genoeg! Nu gaan we op zoek naar leuke dekentjes in webwinkels! Specificaties?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_85440266
:D!

Ik heb mijn vriend beloofd om zuinig te doen nu we aan een koophuis denken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85440491
Oh die Klippan dekentjes O+ die wilde ik ook maar ik mocht niet van R.

Sandous wat een superleuke foto's!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_85440502
Oh Sandous wat een geweldige kamertjes O+

Die stootkussens vind ik niks :N t ziet er eng uit. Maar goed, als het hier zo gebruikelijk was had ik er waarschijnlijk net zo hard aan meegedaan :')
In frankrijk zijn die dingen ook heel normaal.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85441038
als ik al die kamertjes zie wil ik ook een kamertje in gaan richten
mja moeten we eerst een ander kind krijgen. dus moet nog maar even wachten.
moeten we tegen die tijd ook bedenken of de werkkamer verplaatst gaat worden of dat de andere kinderkamer ook op zolder komt. moet er sowieso wweer verbouwd gaan worden tegen die tijd.
leuke van de zolderkamer is dat die heel hoog is en er komt een vaste boekenkast in O+

in detussentijd doe ik hier inspiratie op :)
pi_85441063
Een collega van me had ook zo'n stootkussentje, bij de intake van de kraamzorg moest hij er meteen uit. Onder het motto 'als jij dat perse wil oke maar 'not under my watch'' zeg maar.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_85441140
wauw, die kamertjes die Sandous laat zien zijn echt geweldig <3
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_85441181
ik mag binnenkort ook *O* ofnouja binnenkort :') zal nog wel even duren, maar het gáat gebeuren! *O*
en dan kan ik ook mijn eigen kamer weer eens mijn maken O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_85441787
Oeh tof Pinq! heb je al ideetjes?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85442025
Niet echt, maar ik denk zo neutraal mogelijk want het wordt al rommelig genoeg door al dat speelgoed :')
Maar ik ga eens rondkijken voor wat inspi *O*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_85451352
Even een vraagje. Wie weet er de "officiele" naam van dragers die in een babybedje zitten. Met die dragers kun je het matrasje hoger of lager in het bed leggen. Ik hoop dat het een beetje duidelijk uitgelegd is :P
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_85452279
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 21:17 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Even een vraagje. Wie weet er de "officiele" naam van dragers die in een babybedje zitten. Met die dragers kun je het matrasje hoger of lager in het bed leggen. Ik hoop dat het een beetje duidelijk uitgelegd is :P
Volgens mij worden dat bedbodem verhogers genoemd. Vaak los te bestellen bij bijvoorbeeld Prenatal mits het bedje van een van hun leveranciers komt.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_85453863
Ha! Niet meer nodig ik bedbodemverhoger nummer 4 gevonden *)
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_85479868
Yay het bankje staat op Amélie's kamer! *O* wat een zee van opbergruimte daarin!

Ik ga vanavond ns schuiven met de indeling denk ik, ik hou wel van eens in de zoveel tijd kamers verbouwen :P
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85482820
Yay! Geschoven en verandert en gedaan en ik heb de opzetplank van de commode-kast gehaald waardoor hij ineens keiveel groter is :o wat een zee van ruimte ineens!!
Ik hou van schuiven :D

nu nog iets van kussentjes regelen voor op het bankje.

foto's zijn wat gaar dankzij webcam :') maar t gaat om t idee.

Van dit:


naar dit:





commode omgebouwd naar kast.



Nu nog even bedenken of het me bevalt of dat ik morgen weer wil schuiven :9

hahaha ik zie nu dat de webcam duidelijk geen enkele groothoek whatsoever heeft _O-
de webcam foto's zijn representatief voor de grote van de ruimte, de eerste foto is duidelijker van t totaal :P


[ Bericht 32% gewijzigd door huuphuup op 19-08-2010 20:28:34 ]
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85493173
Leuk Huup! Schattig bankje! Wat voor gordijntjes heb je? Zien er erg leuk uit.

Ik heb ff een vraagje. Ik wil eigenlijk een kroonluchter met van die kapjes, zoals deze: http://www.saartjeprum.nl/informatie/kinderkamer-lamp.php
alleen vindt ik dit een beetje te duur. Weet er iemand of dat je ook kapjes kunt plaatsen op een gewone kroonluchter? En hoe doe ik dat dan?
29/10/'10 - 25/03/'13
  donderdag 19 augustus 2010 @ 23:01:39 #187
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85493388
Leuk hoor dat kamertje!
Lijkt me zo'n lastige ruimte, goed opgelost.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 23:04:17 #188
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85493521
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 22:57 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Leuk Huup! Schattig bankje! Wat voor gordijntjes heb je? Zien er erg leuk uit.

Ik heb ff een vraagje. Ik wil eigenlijk een kroonluchter met van die kapjes, zoals deze: http://www.saartjeprum.nl/informatie/kinderkamer-lamp.php
alleen vindt ik dit een beetje te duur. Weet er iemand of dat je ook kapjes kunt plaatsen op een gewone kroonluchter? En hoe doe ik dat dan?
Bij Xenos kun je kroonluchtertje kopen & de kapjes die ze daar verkopen kun je er ook op doen.
Maar ze hebben niet echt de kapjes die jij zoekt denk ik, dus DE oplossing, zelf maken.
Heel simpel, gewoon de kapjes bij Xenos kopen & die pimpen.
Heb ik ook gedaan met een XL lamp.
pi_85493550
Leuk huups! Maar is het niet onhandig dat dr bedje voor de kast staat?

Idee: Commode-kast-ding terug naar de lange muur, zover mogelijk naar de deur. Daar de kleertjes uit de inbouwkast in. En dan de inbouwkast met speelgoedjes ofzo, zodat ze daar samen met het bankje een klein speelhoekje heeft? (Bedje dan dus weer terug op de oude plek..)

Is ze trouwens goed gaan slapen, ondanks veranderen van dr bedje?
Lotte!
Noah!
pi_85494154
@barbabientje, je kunt idd bij Xenos kroonluchters kopen, blokker heeft ook van die losse kapjes, Ikea heeft ze ook, als je er gewoon een paar verschillende koopt en eventueel met wat fournituren aan de slag gaat kom je een heel eind denk ik.

over dat gordijntje, ik weet niet meer hoe het heet :') het staat een paar topics terug nog wel ergens, zal ns zoeken.

Linda ja zoiets zat ik ook net aan te denken. Hoewel ik het bedje zo ook wel wat vind omdat ze dan niet van het kleine streepje licht tussen de deur door wakker wordt als wij het ganglicht aandoen (deur is altijd op een minikiertje). In die kast achter het bedje liggen de kleertjes in maat 92 en 86 :') Die hebk voorlopig nog niet nodig dus dat kan ik tzt wel pakken. De kleertjes die ze draagt zitten in het ladekastje. Ik zat te denken om iets van zo'n spangordijntje nog te maken voor die kast met kleertjes zodat het afgesloten ligt.
De commode kan wel terug maar niet verder dan wat hij stond, hij stond met de zijkant al tegen de plank aan namelijk.

kheb de gewone camera er ook nog even op losgelaten vanavond. Die foto's zijn wat minder brak :')
Gewoon voor mijn archief, maar k plaats ze lekker toch :P en maar goed dat mn accu nu leeg is, ik zou het echt glad vergeten zijn om hem op te laden voor de verjaardag! zul je net zien, op t moment supreme, heb je geen eigen foto's :X
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85494292



wat lijkt t bedje lang ineens _O-



Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85494320
Plankje miss. boven het ladenkastje of boven het bedje?
Oh, zie nu dat het niet kan boven het kastje ivm schilderijtje. Hm. Lastig. Geen last van het licht is natuurlijk ook wat voor te zeggen...

Edit: hij lijkt veel groter, de kamer, op je nieuwe foto's :P
Edit2: En de deur gewoon tegen de deurpost aan, maar niet in het slot? Dan heeft ze geen kiertje, maar kan je wel geruisloos bij dr kijken (tijdens het kijken heeft ze dan natuurlijk wel een kiertje..)
Lotte!
Noah!
  donderdag 19 augustus 2010 @ 23:26:36 #193
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85494474
Je kunt natuurlijk ook gewoon de 2 kasten eruit halen & de grote maat kleertjes nog even opbergen.
En voor de kleertjes die je wel gebruikt een muur oplossing zoeken voor achter de deur.
& 't bedje dan 'naast' de deur zeg maar, 't is maar een idee heur :P
En dan bijvoorbeeld nog 2/3 planken (als dat past) boven 't ledikantje.
Geen idee of je 't handig vind.
Vet lastige ruimte, wel knus & leuk door 't schuine.
pi_85494481
I know hahaha _O-
helaas voor ons zijn de webcamfoto's meer waarheidsgetrouw :')
dit zijn meer de foto's die op funda zouden komen :D

Het is zo'n 4m2
Er kan wel een meegroeibed in, maar geen eenpersoonsbed, dat idee zeg maar. Ledikantje staat trouwens niet strak tegen die open kast aan hoor, ik kan er wel bij, zie nu dat dat nie zo duidelijk is.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85494576
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 23:26 schreef SacreCoeur het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gewoon de 2 kasten eruit halen & de grote maat kleertjes nog even opbergen.
En voor de kleertjes die je wel gebruikt een muur oplossing zoeken voor achter de deur.
& 't bedje dan 'naast' de deur zeg maar, 't is maar een idee heur :P
En dan bijvoorbeeld nog 2/3 planken (als dat past) boven 't ledikantje.
Geen idee of je 't handig vind.
Vet lastige ruimte, wel knus & leuk door 't schuine.
Ik heb niet zo veel bergruimte in huis ;) spullen voor de kinderen komen dus gewoon op hun eigen kamer, dit ís de bergruimte voor grotere maten kleertjes :P

Ik vind het prima zo hoor! Begrijp me niet verkeerd :D het is een hele verbetering met hoe het was, veel ruimer dankzij die commodeplank die niet meer half door de kamer heen steekt. De meubels die er nu in staan blijven er sowieso in. Denk dat k het voorlopig zo laat staan, kijken of het bevalt.

@Linda, zo zit de deur nu altijd :Y
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85494705
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 23:29 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ik heb niet zo veel bergruimte in huis ;) spullen voor de kinderen komen dus gewoon op hun eigen kamer, dit ís de bergruimte voor grotere maten kleertjes :P

Ik vind het prima zo hoor! Begrijp me niet verkeerd :D het is een hele verbetering met hoe het was, veel ruimer dankzij die commodeplank die niet meer half door de kamer heen steekt. De meubels die er nu in staan blijven er sowieso in. Denk dat k het voorlopig zo laat staan, kijken of het bevalt.

@Linda, zo zit de deur nu altijd :Y
Dan heeft ze er an sich toch niet veel last van? Alleen even met kijken, maar ik merk bij Lotte dat ze meer last heeft van het open maken van de deur (moet hier in het slot ivm poessie). Ik maak de deur open *draaiwoelkreun* wacht tot ze weer rustig slaapt en dan kijk ik. Ze wordt nooit wakker van het licht eigenlijk. (Zelfs niet toen ik met mn domme kop het volle licht aandeed in dr kamertje, om half 12 's avonds... haar lichtknopje zit namelijk in de gang, stom genoeg. Ik wilde dus het ganglicht uitdoen, zodat ze alleen indirect licht vanuit de huiskamer had...lekker slim :') )
Lotte!
Noah!
  donderdag 19 augustus 2010 @ 23:36:37 #197
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85494851
Ah oké :P nou 't is iig leuk!
Wij hebben ook nog een kamertje & die vind 'k ook lastig. (zo'n niets-nut kamer wat ooit iets wordt)
Ik doe dan vaak aan brainstormen voor de lol :P
pi_85495075
haha oh das het betere werk Linda! :D ik merk dat Amélie wel wakker wordt van het licht als het aangaat op de overloop. De deur klemt een beetje en das vervelend met als ik wil kijken, dan zit ze gegarandeerd overeind. Vandaar dat we het zo oplossen. De deur sluit ook niet helemaal strak op de deurpost aan dus er valt altijd wel iets aan licht binnen. Ik merk gewoon nu ze wat ouder wordt dat ze van zulke dingetjes wakker wordt.
Het lijkt erop dat ze net zo licht slaap als ik doe :X arm ding...


Haha SC :D ik kan me ook uuuuren vermaken met floorplanner O+
maak er gewoon een mega-inloopkast van joh :7 :+

Het lastigste met dit kamertje in t begin vond ik niet per se het vloeroppervlak, want dat gaat nog wel. Maar dat je toch met het schuine stuk zit, en met de draai van de deur zeg maar, daar wordt je al door beperkt, dan zijn er ook nog van die 'regeltjes' voor babyspul die je te horen krijgt van dat t bedje en de commode niet bij het raam mogen ivm tocht enz enz nja dan blijft er niet gek veel over :P
Het andere kamertje is een heel klein tikje kleiner qua opp. maar daar zitten raam en deur tegenover elkaar en het schuine stuk zit tegenover de rechte wand. (volgt u mij nog? :') ) beetje omgedraaid dus.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 19 augustus 2010 @ 23:54:06 #199
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85495518
Ik kan er geen inloopkast van maken, ik heb ook een grote berging + inbouw kasten. :')
Er staat een kastje in + strijkplank + wasmand.. een soort van fail kamertje dus.

Maar je hebt 't toch over 't paarse kamertje?
Wat nu in de eerste laag verf zit?
(ja ik probeer topics te volgen xD)
pi_85495671
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 23:54 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik kan er geen inloopkast van maken, ik heb ook een grote berging + inbouw kasten. :')
Er staat een kastje in + strijkplank + wasmand.. een soort van fail kamertje dus.

Maar je hebt 't toch over 't paarse kamertje?
Wat nu in de eerste laag verf zit?
(ja ik probeer topics te volgen xD)
oooh je hebt gewoon een strijkhok!

ja, blauw is ie. Dit kamertje van de foto's net was het roze/paarse kamertje.
Die andere was blauw. (lekker boeiend hahaha :P ) Meer kamers heb ik niet haha, afgezien van onze eigen slaapkamer dan nog.
Maar die zit idd in de verf nu. Inmiddels zit de tweede laag erop maar nu is de verf op terwijl ik nog 1m2 moet verven :') das pas fail! dus moet even nieuwe verf halen en dan kan het laminaat erin.

-edit- hier
Deze foto is ook met een groothoek genomen. Het is geen rampzalig klein kamertje, maar wel wat kleiner dan het zo snel oogt :P
Ik denk dat ik de stoel bij het raam zet, het bedje dwars met het hoofdeinde onder de schuine muur, voeteneind steekt dan de kamer in zeg maar, richting de andere muur, en dan de commode naast de deur.
Maar k moet straks als we meubels hebben nog maar eens kijken of dat ook echt allemaal gaat passen.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')