het zal wel) en stoel voor 120,- . Daarom ben ik blij
 het zal wel) en stoel voor 120,- . Daarom ben ik blij  

maar dat was vorige keer ook een rampzoektocht
 maar dat was vorige keer ook een rampzoektocht  dus daar denk ik nog even niet aan...
 dus daar denk ik nog even niet aan... 

Ze hebben bij de Kwantum leuk gordijntjes vind ikquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:13 schreef huuphuup het volgende:
@SC nee het was een totaalpakket. Bedje + matras, Commode + plank (en spiegeltjeshet zal wel) en stoel voor 120,- . Daarom ben ik blij

goedkoop en gelijk klaar
Dan hoeven we alleen nog een matrasje te halen en iets van een leuk kussentje voor op de stoel.
en een gordijntjemaar dat was vorige keer ook een rampzoektocht
dus daar denk ik nog even niet aan...

maar dit past wel bij elkaar dus laat ik zo.
 maar dit past wel bij elkaar dus laat ik zo.   ) en als ik iets leuk vond vond B. het niet mooi en andersom dus dat was een speurtocht
 ) en als ik iets leuk vond vond B. het niet mooi en andersom dus dat was een speurtocht  

quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:28 schreef Estrys het volgende:
Lastig Huup zo'n vent met een mening

Hier is alles prima zolang het geen hele roze muren zijn . Ik stelde gisteren voor om naar de woonbeurs in de Rai te gaan voor ons nieuwe huis. Mijn echtgenoot heeft werkelijk niks met interieur dus je begrijpt dat die stond te springen van enthousiasme om naar de woonbeurs te gaan.

maar hij koopt zeker de helft van wat er in de kast ligt dus vooruit maar dan
 maar hij koopt zeker de helft van wat er in de kast ligt dus vooruit maar dan  

Ja dat ben ik deze keer ook van planquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:52 schreef wickie het volgende:
Huup, en gewoon een leuk stofje zoeken en zelf maken?
Ik heb gewoon witte gordijnen van de ikea, had eigenlijk het idee om die aan te kleden met een mooie stof aan de onderkant bijvoorbeeld of met lint.

(en 35,- p/m
 (en 35,- p/m  )
 )

dat dacht ik ook iddquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:25 schreef sproet-je het volgende:
Oh huup dat is mooi voor heel weinig!!! (en volgens mij hebben die mensen een heel mooi huis als ik de foto's zo bekijk....)

oh wauw wat een toffe stofjes!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:01 schreef wickie het volgende:
Misschien is er binnenkort wel weer stoffenmarkt op de Binnenrotte.
Ben ook al lang niet meer op de markt geweest, binnenkort ook maar weer eens gaan.
Ken je trouwens deze site?
http://volksfaden.de/
leuke stoffies, zitten wel prijzige tussen, maar leuk om naar te kijken

ik heb ooit zo'n tas gemaakt en me toen een ongeluk gezocht naar die stofjes maar niet (goedkoop) kunnen slagen
 ik heb ooit zo'n tas gemaakt en me toen een ongeluk gezocht naar die stofjes maar niet (goedkoop) kunnen slagen  
  heeft t echt nog een verhaal erachter ook!
 heeft t echt nog een verhaal erachter ook!  
  maar vriendelijk bedankt haha we hebben dat spul al wel.
 maar vriendelijk bedankt haha we hebben dat spul al wel.  
  wat een mazzel!
 wat een mazzel!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |