quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:30 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En mijn nummer verwijderen uit haar telefoon.
Dat is opzich wel sad maar dat is haar probleem. Om iemand daar nou meteen als PINO om af te schrijvenquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:30 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En mijn nummer verwijderen uit haar telefoon.
Ik heb niet met haar geneukt en dan nog hoe wouden ze dat bewijzen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:31 schreef VASND het volgende:
[..]
Je weet dat als je ooit ruzie krijgt en zij (of vriendinnen) naar de politie stapt je de lul bent, no matter what?
Daarom werd die pa zo boos toen ik vorig jaar met een kind van 10 liep te flikflooienquote:
Ze had die vriend al veel eerder moeten dumpen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:32 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat is opzich wel sad maar dat is haar probleem. Om iemand daar nou meteen als PINO om af te schrijven?
Dat is niet per se nodig. En neuken is niet nodig, je bent ouder dus machtsmisbruik, is de redenatie.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:32 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik heb niet met haar geneukt en dan nog hoe wouden ze dat bewijzen?
Dat is een ander verhaal, en iedereen kan fouten maken (en maakt ze ook).quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:34 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ze had die vriend al veel eerder moeten dumpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:37 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal, en iedereen kan fouten maken (en maakt ze ook).
quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:37 schreef naatje_1 het volgende:
Die heb je vast nog nooit naar je kop gekregen: playdobilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee. Of wel, maar dan weet ik het niet meer.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:38 schreef naatje_1 het volgende:
Heb je die echt nog nooit naar je kop gekregen?
Hoe willen ze überhaupt bewijzen dat ik wat met haar had danquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:36 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat is niet per se nodig. En neuken is niet nodig, je bent ouder dus machtsmisbruik, is de redenatie.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:40 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hoe willen ze überhaupt bewijzen dat ik wat met haar had dan![]()
Anders geef ik haar gewoon aan voor aanranding als zij zo gaat doen.. ze probeerde mij te zoenen voor we wat hadden en toen duwde ik haar weg
Maar boeie zo zal het wel niet lopen, ik laat haar niets doen ofzo.. Ze stelde gister zelf voor om ff te zuigen.. was ook wel nodig want de auto was toch goor
Proxxy internetquote:
d'ohquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nu heb ik het woord Playmobil in mijn hoofd.
Dan ben ik eindelijk eens origineel en creatief, mijn e-penis is nu +10quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:40 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee. Of wel, maar dan weet ik het niet meer.
Vriendinnen / vrienden die 'getuigen'.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:40 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hoe willen ze überhaupt bewijzen dat ik wat met haar had dan![]()
Anders geef ik haar gewoon aan voor aanranding als zij zo gaat doen.. ze probeerde mij te zoenen voor we wat hadden en toen duwde ik haar weg
Maar boeie zo zal het wel niet lopen, ik laat haar niets doen ofzo.. Ze stelde gister zelf voor om ff te zuigen.. was ook wel nodig want de auto was toch goor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |