Ik had het er vandaag nog met iemand over, hoe mail en sms soms verkeerd opgevat kan worden. Het was jammer dat geen betere bloempjes in de buurt waren. Die zullen wel platgetrapt zijn tijdens Mysteryland enkele dagen geleden.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:02 schreef marcel.nl het volgende:
In mijn post zit sowiezo GEEN ironie. Echt niet hoor.
Ik ben zelf net overgestapt van de Eos400d naar de 450d en complimenteerde eerder al voor een foto.
Ben zelf aan het uitoefenen hoe ik scherpstel punten kan gebruiken enzo.
De foto met die bloemen vind ik zondermeer heel mooi. Van mijn kant dus geen kritiek.
De opmerking over de lens was juist toen je schreef "lens zou beter kunnen".
Het waren zeer fijne busjes met een zeer kenmerkend geluid. De latere versies van de O408 trokken bijna de stenen uit de straat, zo hard trokken die dingen op.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:24 schreef Gnittoo het volgende:
O408 promo: http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=821507&Name=Ovib
Ja daar wordt een mens ook gestoord van. Eens in de pakkembeet 3 jaar wordt alles weer omgekeerd.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:07 schreef NoBody122 het volgende:
In Utrecht hebben ze besloten om alle buslijnen maar eens opnieuw te verdelen over de perrons op CS..
stempelen kan nog steeds.quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:53 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Moet ik in ZOF (lijn 66 Holwerd - Leeuwarden) met ov-chip reizen? Of kan ik ook nog stempelen? Ben student.
De lijn ligt in de concessie Noord/West Fryslânquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:53 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Moet ik in ZOF (lijn 66 Holwerd - Leeuwarden) met ov-chip reizen? Of kan ik ook nog stempelen? Ben student.
9 strippen van Leeuwarden naar de pont of viseversaquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:53 schreef Mr.Jorn. het volgende:
quote:Man dreigt buslijn 20 op te blazen
TYTSJERK -
Zo'n dertig passagiers van buslijn 20 van Leeuwarden naar Burgum beleefden donderdagmiddag angstige momenten toen een man dreigde de bus op te blazen.
Hij schreeuwde dat hij de bus zou laten ontploffen met een bom die hij in zijn tas droeg. Even eerder had hij iemand naar de keel gegrepen en had hij enkele mensen met de dood bedreigd. In Tytsjerk vluchtte een aantal mensen uit de bus. Even later toen de chauffeur stopte in Quatrebras, stapte de bedreiger uit. Hij is nog voortvluchtig.
Afgelopen weekend ben ik een stuk of 3/4 ProCity's tegengekomen, die in principe niet mogen rijden.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:41 schreef Peterselieman het volgende:
Daar kunnen nog wel een paar ProCity's bij staan. Dan kan op de terugweg wat fatsoenlijke meuk meegenomen worden.
kwam laatst nog eentje tegen die had de oude versie van infoxx nog volgens mij.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:17 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Afgelopen weekend ben ik een stuk of 3/4 ProCity's tegengekomen, die in principe niet mogen rijden.
Wat zouden ze daar nu mee gaan dpen ? Andere regio's inzetten. Met name die 88xx ambassadors van Maxx Zwolle zijn nog niet zo oud.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:38 schreef NoBody122 het volgende:
Op het eind van de ochtend genomen, toen ik er weer eens langs fietste. Veel 83xx-Amba's, een paar 88xx-Amba's (Maxx Zwolle) en wat 86xx/87xx Amba's.
Maxx Leeuwarden draait (officieel) op 82xx-Amba's (8200-8209), die een afwijkende interieurinrichting hebben (meer staanplaatsen, minder zitplaatsen). Dat zal voor Maxx Zwolle hetzelfde zijn waarschijnlijkquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:03 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Wat zouden ze daar nu mee gaan dpen ? Andere regio's inzetten. Met name die 88xx ambassadors van Maxx Zwolle zijn nog niet zo oud.
En nog een heel andere vraag; zijn alle Overijssel Amba's van Syntus hetzelfde ? Ofwel, is de bus in de stad Zwolle of Deventer dezelfde als de lijnen de provincie in ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |