Alsof je last hebt van ons...quote:
Beroven mag omdat moord erger is? Misschien moet je het proberen zonder kromme redenaties.quote:Op maandag 16 augustus 2010 07:19 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Alsof je last hebt van ons...
Overlast door overmatig alcoholgebruik is meer aan de orde van de dag denk ik.
Buitenproportionele vergelijkingen trekken geeft een goede weerspiegeling van de waarheid?quote:Op maandag 16 augustus 2010 07:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Beroven mag omdat moord erger is? Misschien moet je het proberen zonder kromme redenaties.
Het buiten proportie trekken maakt duidelijker waar je redenatie fout is.quote:Op maandag 16 augustus 2010 07:21 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Buitenproportionele vergelijkingen trekken geeft een goede weerspiegeling van de waarheid?
Newsflash: Drugs gebruiken is niet verboden.quote:Op maandag 16 augustus 2010 07:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het buiten proportie trekken maakt duidelijker waar je redenatie fout is.
Tom Tom meenemen om het pad weer te vindenquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:51 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik snap er ook vaak niks meer van als ik flink van het padje ben
Door iemand te beroven of vermoorden ben je moreel onjuist bezig; door drugs te gebruiken doe je niemand onrecht aan. Maw je lult uit je nek.quote:Op maandag 16 augustus 2010 07:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Beroven mag omdat moord erger is? Misschien moet je het proberen zonder kromme redenaties.
Zeg dat tegen iedereen die last heeft van drugsgerelateerde misdaden!quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:24 schreef julian6 het volgende:
Door iemand te beroven of vermoorden ben je moreel onjuist bezig; door drugs te gebruiken doe je niemand onrecht aan. Maw je lult uit je nek.
Zeg je dat ook tegen diegene die je vanuit het niets even wat te drinken aanbiedt en vraagt of je wel écht een goede nacht hebt?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:55 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Zeg dat tegen iedereen die last heeft van drugsgerelateerde misdaden!![]()
Van ontvoeringen, moord, illegale dump praktijken, mensensmokkel en kinderarbeid tot het financieren van groepen 'vrijheidsstrijders' in buitenlandse brandhaarden! Je werkt er allemaal aan mee!
Ik zeg dat nooit tegen vreemden, maar heb het me vaak genoeg in de spiegel zien zeggen!quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:58 schreef Nosh het volgende:
Zeg je dat ook tegen diegene die je vanuit het niets even wat te drinken aanbiedt en vraagt of je wel écht een goede nacht hebt?
Je vergeet mijn banden met de bilderbergroep en de directe illuminatie! Lach maar, over 10 jaar heb ik het hier voor het zeggenquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:55 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Van ontvoeringen, moord, illegale dump praktijken, mensensmokkel en kinderarbeid tot het financieren van groepen 'vrijheidsstrijders' in buitenlandse brandhaarden! Je werkt er allemaal aan mee!
Een klein traantje voor kindsoldaatje M'Buktu bij iedere lijn sos.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik zeg dat nooit tegen vreemden, maar heb het me vaak genoeg in de spiegel zien zeggen!
Precies!quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:04 schreef Nosh het volgende:
Een klein traantje voor kindsoldaatje M'Buktu bij iedere lijn sos..
Zonder honden, dus met een beetje creativiteit kan je alles mee naar binnen nemen. Je moet het alleen niet bovenin je tas stoppen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:05 schreef Jesse_ het volgende:
hoe staat het met de controle eigenlijk?
Mmm.... zolang je er niet uitziet als een drugsgebruiker zit je safequote:Op maandag 16 augustus 2010 14:05 schreef Jesse_ het volgende:
hoe staat het met de controle eigenlijk?
3 zakjes ?quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:07 schreef julian6 het volgende:
Ik heb geen zin om bij de ingang/kaartcontrole al meteen met 3 zakjes aan me ballen vastgeplakt te zitten.. iemand tips om het te verstoppen in de koffer eventueel?
Ik moest trouwens ook een keer mijn volledige potje ephedra inleveren, die ze 100m verderop verkochten in de smartshop wagen...quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:22 schreef RickoKun het volgende:
Nee idd, als ik al neem dan zijn dat max 3 (ik denk 2) voor eigen gebruik! Hoe zit t met zero tolerance beleid?
De hoogte van je boete hangt af van de hoeveelheid die je bij je hebt, zodra men vermoed dat je verkoopt word je afgevoerd naar het politiebureau en moet je voorkomen. Jaarlijks overkomt dat zo'n 30 personen (volgens de lokale pers). Ik heb vorig jaar diverse gasten gesproken die minstens 200 euro moesten dokken voor bezit van slechts 1 tot een paar pillen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:25 schreef Basp1 het volgende:
Volgens mij kwam in 1 van de topics van vorig jaar of het jaar daarvoor iemand of meerderen aan het woord die door stillen gepakt waren omdat ze niet gedoogde spullen bij zich hadden, maar welke hoeveelheden nu wel of niet mogen is dan maar de grote vraag.
0 gram mag, meer niet.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:25 schreef Basp1 het volgende:
Volgens mij kwam in 1 van de topics van vorig jaar of het jaar daarvoor iemand of meerderen aan het woord die door stillen gepakt waren omdat ze niet gedoogde spullen bij zich hadden, maar welke hoeveelheden nu wel of niet mogen is dan maar de grote vraag.
Ephedra.... jammer dat het niet meer mag.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:25 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik moest trouwens ook een keer mijn volledige potje ephedra inleveren, die ze 100m verderop verkochten in de smartshop wagen...
Het verschilt dus, maar 2 pillen kun je toch wel verstoppen!
Ik geloof dat 5 gram 'softdrugs' gedoogd wordt.quote:
Ik had het ook niet over softdrugs.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:30 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik geloof dat 5 gram 'softdrugs' gedoogd wordt.
Hebben ze niet.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:17 schreef RickoKun het volgende:
Ik zou opzich wel eem 1 avondje lijp van de schijffies willen zijn! Maar ik ben bang als ze honden hebben staan!
kristallen, methylone, en capsules gevuld met 1 van de 2quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:10 schreef xenobinol het volgende:
[..]
3 zakjes ?
Wat neem jij allemaal wel niet mee dan?
Zijn ze te versieren.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:16 schreef julian6 het volgende:
Heb vorig jaar overigens veel stillen gezien. Ze staan vooral bij de X-ray en bravo, t zijn vaak vrouwen tussen de 25 en 35 en zijn altijd alleen.
Goed idee! Ik zou meedoen als het niet zou betekenen dat ik op Anouk moest gaan zitten wachten...quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:44 schreef WeezerButler het volgende:
Een omgekeerde flasmob lijkt me ook wel wat. Iedereen tijdens het openingsnummer van Anouk weglopen. Onbetaalbaar om haar gezicht dan te zien .... of het interview na de show :-)
Ik denkt dat er sowieso niemand komt opdagen bij haar optredenquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:44 schreef WeezerButler het volgende:
Een omgekeerde flasmob lijkt me ook wel wat. Iedereen tijdens het openingsnummer van Anouk weglopen. Onbetaalbaar om haar gezicht dan te zien .... of het interview na de show :-)
Ik denk dat de tent, net als in 2008, goed gevuld is. En het optreden viel me toen ook nog eens alles mee, al heb ik heel weinig met de muziek van Anouk.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:57 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik denkt dat er sowieso niemand komt opdagen bij haar optreden
Dachten ze dat bij snoop niet ook vorig jaar? En wat werd het drukst bezochte optreden...quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:57 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik denkt dat er sowieso niemand komt opdagen bij haar optreden
Maar dat was leuk, als Novelty!quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:00 schreef julian6 het volgende:
Dachten ze dat bij snoop niet ook vorig jaar? En wat werd het drukst bezochte optreden...
Dit is de vierde keer in 10 jaar, dat mag best iets minder.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:04 schreef SicSicSics het volgende:
Anouk staat er nu al voor de 334ste keer!![]()
Ook zelfs de 2e keer in 3 jaar. Dus dat mag nog veel minder.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dit is de vierde keer in 10 jaar, dat mag best iets minder.
Volgens mij stond snoop in iedereen zijn of haar must-see list hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:00 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dachten ze dat bij snoop niet ook vorig jaar? En wat werd het drukst bezochte optreden...
Geen surprise-act dit jaar dus?quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ook zelfs de 2e keer in 3 jaar. Dus dat mag nog veel minder.![]()
Laten we blij zijn dat live uit elkaar is en ze die niet voor 537e maal neer zetten.
Dat is toch hier algemeen bekend dat dat depeche mode is.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Geen surprise-act dit jaar dus?
Ik rekende eigenlijk op George Baker dit jaar!quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:28 schreef Basp1 het volgende:
Dat is toch hier algemeen bekend dat dat depeche mode is.
hehe je bent niet de enige.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik rekende eigenlijk op George Baker dit jaar!
Dan mag je ook geen chocolade meer eten, geen schoenen of kleding meer kopen of bankieren bij welke gangbare Nederlandse bank dan ook.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:55 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik maakte een vergelijking met de opmerking, ik bracht drugs niet in verband met beroven of vermoorden.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:24 schreef julian6 het volgende:
[..]
Door iemand te beroven of vermoorden ben je moreel onjuist bezig; door drugs te gebruiken doe je niemand onrecht aan. Maw je lult uit je nek.
Dan gaat hetzelfde op m.i.. Met beroven benadeel je iemand, met vermoorden helemaal. Bovendien zijn beiden verboden, en hier is alcohol legaal. Door een pilletje te slikken en een geweldige avond te hebben ben je eigenlijk niemand tot last, en weinig mensen worden irritant of agressief ervan. Met alcohol is het een heel ander verhaal.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik maakte een vergelijking met de opmerking, ik bracht drugs niet in verband met beroven of vermoorden.
Maar wel een domme vergelijking die kant noch wal raakt. Maar ik snap je punt, volgens jou zijn het nou eenmaal de regels, dus als je er voor kiest om je er niet aan te houden (omdat het achterlijke regels zijn, wil je die discussie aangaan?), vind jij het prettig als men gepakt wordt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik maakte een vergelijking met de opmerking, ik bracht drugs niet in verband met beroven of vermoorden.
Wel een mooie Godwin trouwensquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:52 schreef WalterSobchak het volgende:
Ik weet wel aan welke kant jij had gestaan in de oorlog. Hersenloze.
En waarom zeg je dan "ik hoop dat jullie gepakt worden"? NSBer.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:25 schreef stbabylon het volgende:
julian6, WalterSobchak
Het punt dat ik tegenover zijn opmerking wilde maken is dat er niks aan drugs verandert als alcohol zorgt voor overlast. Dat alcohol voor overlast zorgt, zorgt er niet voor dat de overlast door drugsgebruik ineens niet meer bestaat.
Dat had niks te maken met de opmerking die daarna werd gemaakt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:33 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
En waarom zeg je dan "ik hoop dat jullie gepakt worden"? NSBer.
Waar haal je het idee vandaan dat je veiligheid ook maar enigzins in het gedrang komt als er wel iemand een pilletje in z'n mik stopt?quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat Lowlands wat veiliger wordt![]()
(en dat is mijn goed recht)
Na een pilletje ram ik iedereen die me aanraakt in elkaar hoor! En iedereen dan naar me kijkt kan ook een zwaai in z'n mik verwachten.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:48 schreef Nosh het volgende:
[..]
Waar haal je het idee vandaan dat je veiligheid ook maar enigzins in het gedrang komt als er wel iemand een pilletje in z'n mik stopt?.
Ik ben niet alleen begaan met mijn eigen veiligheid. Ook met de veiligheid van diegene die het in z'n mik stoptquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:48 schreef Nosh het volgende:
[..]
Waar haal je het idee vandaan dat je veiligheid ook maar enigzins in het gedrang komt als er wel iemand een pilletje in z'n mik stopt?.
Ik heb wel mensen zien OD-en, best naar eigenlijk.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:56 schreef LostFormat het volgende:
En Lowlands veiliger? Heb daar volgens mij nog nooit narigheid gezien.
Maar dat is dan weer hun eigen verantwoordelijkheid. Daar heb jij (buiten het feit dat het naar is om te zien) geen negatieve gevolgen van. En onveiliger wordt het er ook niet echt van. Je kan over ze struikelen misschien.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb wel mensen zien OD-en, best naar eigenlijk.
De drugs is in dat geval onveilig voor hun. Geen drugs, geen OD, veiliger Lowlands.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:04 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Maar dat is dan weer hun eigen verantwoordelijkheid. Daar heb jij (buiten het feit dat het naar is om te zien) geen negatieve gevolgen van. En onveiliger wordt het er ook niet echt van. Je kan over ze struikelen misschien.
Ik heb ook liever dat niemand zichzelf in beschamende situaties werkt, bij meisjes in de tent eindigt waar hij absoluut niet wilde eindigen, laat staan dat meisjes zich in een dronken waas over moeten geven aan de goedheid van anderen, dus beter stappen we gewoon over op malt bier en water. Oh, en een longembolie wens ik ook niemand toe, dus beter stoppen we ook maar met dat eeuwige gerook.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen drugs, geen OD, veiliger Lowlands.
Daar gaan we weer. Ik herhaal mijn opmerking niet, want dat leidt weer tot een lange discussie. We hebben het over drugs.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:16 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik heb ook liever dat niemand zichzelf in beschamende situaties werkt, bij meisjes in de tent eindigt waar hij absoluut niet wilde eindigen, laat staan dat meisjes zich in een dronken waas over moeten geven aan de goedheid van anderen, dus beter stappen we gewoon over op malt bier en water. Oh, en een longembolie wens ik ook niemand toe, dus beter stoppen we ook maar met dat eeuwige gerook..
Allemaal omdat ik me zorgen maak over de veiligheid van mijn medemens..
Zullen we dan ook maar meteen alcohol verbieden? Al die kotsende mensen enzo. Echt geen pretje om te zien en je kan zelfs in je kots stikken enzo. Veel te gevaarlijk.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De drugs is in dat geval onveilig voor hun. Geen drugs, geen OD, veiliger Lowlands.
Ik spreek toch geen Spaans?
Iemand die kotst van alcohol heeft ook overgedoseerd.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar gaan we weer. Ik herhaal mijn opmerking niet, want dat leidt weer tot een lange discussie. We hebben het over drugs.
Waarom vind jij dat drugs lowlands onveiliger maken?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar gaan we weer. Ik herhaal mijn opmerking niet, want dat leidt weer tot een lange discussie. We hebben het over drugs.
Heb ik je al gezegd.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:25 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Waarom vind jij dat drugs lowlands onveiliger maken?
Duurde het lang, het storten van die betonnen plaat voor je kop?quote:
Waarom vind je alcohol wel kunnen dan? Omdat het 'sociaal geaccepteerd' is? Minstens evenveel mensen overdosen op alcohol dan op andere drugs (op lowlands of ergens anders). Bovendien zorgt alcohol eerder voor ruzies dan bijvoorbeeld XTC.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De drugs is in dat geval onveilig voor hun. Geen drugs, geen OD, veiliger Lowlands.
Het risico op gewelddadig gedrag is bij alcoholgebruik ook groter dan met XTC, doorgaans de meest gebruikte drug op festivals. Als mensen XTC gebruiken is er een minimaal, te verwaarlozen gevaar voor henzelf en met alcohol kunnen ze agressief worden, dus een gevaar voor anderen.quote:De drugs is in dat geval onveilig voor hun. Geen drugs, geen OD, veiliger Lowlands.
Maar wel onzin...quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
AUB bemoei je alleen met jezelf. Dat is al vermoeiend genoeg voor de rest van de wereldquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben niet alleen begaan met mijn eigen veiligheid. Ook met de veiligheid van diegene die het in z'n mik stopt
Neh, want daar happen jullie veel minder hard opquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:36 schreef julian6 het volgende:
[..]
Waarom vind je alcohol wel kunnen dan? Minstens evenveel mensen overdosen op alcohol dan op andere drugs (op lowlands of ergens anders). Bovendien zorgt alcohol eerder voor ruzies dan bijvoorbeeld XTC.
Het risico op gewelddadig gedrag is bij alcoholgebruik ook groter dan met pillen, doorgaans de meest gebruikte drug op festivals.
Vanuit jouw perspectief zou alcohol dus ook verboden moeten worden.
CHecken ze je ook als je de camping op komt dan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:11 schreef Nosh het volgende:
[..]
Hebben ze niet.
En slaapzak, naden voorzichtig losstikken , shit (klein verpakt) erin, naden vaststikken, slaapzak oprollen, tadá.
Dat zeg je alleen maar omdat je argumenten op zijn.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neh, want daar happen jullie veel minder hard op
Ik geloof dat je bij de kaartcontrole eruit gepikt kan worden door zo'n groepje beveiligers. Dan checken ze je koffer of je geen dingen meeneemt die niet mogen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
CHecken ze je ook als je de camping op komt dan?
Ik heb vorig jaar al krom gelegen door de drugsgebruikers te laten happen, toen ook gezegd. Nu wederom geluktquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:45 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je argumenten op zijn.
Ik heb het gevoel dat jij echt een zwaar vertekend beeld hebt van XTC. Waarom probeer je het niet is gewoon?
Tuurlijk nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:56 schreef julian6 het volgende:
Ah, oké. Dus je hoopt niet dat wij allemaal gepakt & in het schavot gegooid worden om weg te rotten?
OH NO HE DIDN'T JUST SAY THAT?!quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Mooi Lowlands voor iedereen. Ook de junkies
Ik vind stoer doen over je "drink kwaliteiten" wel zo triest...quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:15 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, om nog even terug te komen op de alcohol, ik werk as. donderdag na het bier ws. nog zo'n 4,5 liter cola-bb weg (1:2), dus, nee, ik mag echt niet zeuren over 'drugs'
Ik ben bang van niet...quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hoop dat je bedoelt: Vanaf as donderdag naast het bier nog 4,5 liter?
Ik maak mijzelf belachelijk, ik doe niet stoer.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:26 schreef Einking het volgende:
[..]
Ik vind stoer doen over je "drink kwaliteiten" wel zo triest...
Goed voor je maag en nierenquote:
Nou.... het zijn voornamelijk de lever en de hersenen die daar de meeste schade van ondervinden. Volgens mij is sos een van de minst schadelijke soorten drugs voor je lijf... voor je geest ligt dat natuurlijk andersquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Goed voor je maag en nieren
Wat dacht je van mijn leverquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Goed voor je maag en nieren
Van drank krimpen de hersenen, van amfetamine krimpen er weer hele anders zakenquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:40 schreef stbabylon het volgende:
Ik snap wat je bedoelt. Maar verdeelt over vele uren, krijg je dan echt geen last van osmose.
Had het doorquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het ging mij niet eens om de alcohol, de hoeveelheid vocht die ingenomen word is gewoon veel te hoog.
Heb je met alle stimulanten hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:55 schreef RickoKun het volgende:goeie eigenlijk, moet geen speedy hebben
Dikke poep Het heeft niets met happen te maken. Je wilt gewoon narren omdat je vervelend moralistisch wilt zijn. Ga je niet verschuilen achter happen. Jij krijgt een stijve als je het idee hebt dat je andere mensen de les kunt lezen. Wees gewoon relax en geef dat toe. Trollen is het niet want je geeft veel te graag les.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
want daar happen jullie veel minder hard op
Als je alleen poeders meeneemt zou ik het desnoods in je schoen stoppen, of tussen je billen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:26 schreef kikoooooo het volgende:
Als ik iets in mijn tent zou verstoppen, is dat een goede plek? Of mag je, als je gecontroleerd wordt alles uitpakken? #durftevragen
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:45 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Als je alleen poeders meeneemt zou ik het desnoods in je schoen stoppen, of tussen je billen.
Wel een goede trouwens, moet nog ff een prima plek verzinnen voor de mdma, snelle en ritalin
Kan prima. Niet los in je tas doen, maar verder is de pakkans vrijwel nul. Alleen bij het dagelijkse betreden van het terrein de gebruikelijke voorzorgsmaatregelen in acht nemen (strakke boxers inpakken).quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:26 schreef kikoooooo het volgende:
Als ik iets in mijn tent zou verstoppen, is dat een goede plek? Of mag je, als je gecontroleerd wordt alles uitpakken? #durftevragen
Idd. En elke keer weer doen als je erop gaat. En zeker niet meteen naar je ballen grijpen als je 2 meter van de ingang verwijdert bent.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:17 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Kan prima. Niet los in je tas doen, maar verder is de pakkans vrijwel nul. Alleen bij het dagelijkse betreden van het terrein de gebruikelijke voorzorgsmaatregelen in acht nemen (strakke boxers inpakken).
Yep, ze pikken je er zo uit. Maar kan iemand wat meer vertellen over hoe die 'stillen' precies te werk gaan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:20 schreef julian6 het volgende:
[..]
Idd. En elke keer weer doen als je erop gaat. En zeker niet meteen naar je ballen grijpen als je 2 meter van de ingang verwijdert bent.
Pff, ik heb al een strafblad ivm verboden middelen, dus zou op dat moment echt een enorme adrenalinerush krijgen. Mede door de hoeveelheid pep in mn lichaam, zou ik een gemiddelde stille er wel uit rennen denk ik..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:08 schreef julian6 het volgende:
Nou best simpel. Jij denkt lekker anoniem te gebruiken op de vloer en vervolgens grijpen ze je bij je arm en vragen of je even wil meelopen. Heb het zelf nooit meegemaakt alleen, lijkt me ook zooo ontzettend klote. Ik zou dan echt in een split second afwegen of ik weg ren of ik dat gewoon meeloop. Ligt eraan wat ik bij me heb.
Er lopen tegenwoordig stillen op Lowlands?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:00 schreef Apenzuur het volgende:
[..]
Yep, ze pikken je er zo uit. Maar kan iemand wat meer vertellen over hoe die 'stillen' precies te werk gaan?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:08 schreef julian6 het volgende:
. Heb het zelf nooit meegemaakt alleen, lijkt me ook zooo ontzettend klote.
Teveel gebruikt om nu nog te weten of je wel of niet gepakt bent.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:20 schreef julian6 het volgende:
Maar ik zou erg oppassen idd. Ik ben vorig jaar gepakt en dat was geen pretje, daarna ging ik gewoon steeds terug naar mijn tent om een puntje te pakken.
lijkt me heel sterk dit.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:52 schreef smoeske het volgende:
Die stille die zijn voornamelijk bezig met dealers , als ze jou een klinker in je mond zien stoppen zullen ze je heus niet gelijk oppakken , dan kunnen ze aan de gang blijven.
Als ze jou iets zie geven aan je maat wat dan volgens hen op dealen lijkt , dan ben je de lul.
Jij hebt teveel gebruikt om niet te kunnen snappen dat je niet per sé door een stille gepakt hoeft te worden?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:59 schreef Basp1 het volgende:
[..]
[..]
Teveel gebruikt om nu nog te weten of je wel of niet gepakt bent.
waar was dit ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:31 schreef julian6 het volgende:
[..]
Jij hebt teveel gebruikt om niet te kunnen snappen dat je niet per sé door een stille gepakt hoeft te worden?
Ik werd onverwachts gefouilleerd en had nog een restje in mijn portemonnee zitten > mocht mee.
Onverwachts gefouilleerd, dan moeten ze toch een gegronde reden hebben gehad om dat te willen doen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:31 schreef julian6 het volgende:
Ik werd onverwachts gefouilleerd en had nog een restje in mijn portemonnee zitten > mocht mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |