Je kan tegen V zeggen dat het eenmalig was, volgens mij was dat toch al de opzet maar ik denk dat V gekrenkt is in z'n mannelijkheid door die slappe en jou toch wil bewijzen dat hij wel degelijk sex met je kan hebben maar dan zonder D.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:04 schreef HoneyPop het volgende:
Goeiemorgen!
Nou t is weekend en dan gebeuren altijd de leuke dingetjes zeg maar![]()
Goed, ik zat lekker met 2 vrienden in te drinken, maar op gegeven moment waren we
te zat/lui om nog uit te gaan. Dus besloten we er zelf maar een feestje van te maken![]()
N trio was het idee, en mij sprak het wel aan, zoiets moet je gewoon proberen dacht ik.
Nou mijn vrienden ( V&D) hadden er wel zin in. Met D neuk ik wel vaker aangezien
hij mn scharrel is. V ken ik al heel lang dus het was een beetje ongemakkelijk om opeens
zoiets met hem te doen. Zo dacht hij er blijkbaar ook over, want na 5 minuten werd ie al
weer slap. Gebrek aan privacy, zei hij.
Ik en D. hebben het samen maar afgemaakt.
Maar nu heb ik V geloof ik valse hoop gegeven.. Ik ben zeg maar totaal niet tot hem aangetrokken..
Normaal komen we elkaar alleen maar toevallig tegen, maar nu belt en smst ie telkens,
wat moet ik hiermee aan?
En hebben jullie nog tips om een trio wél goed te laten verlopen?![]()
Vast bedankt!
Jammer genoeg niet. (Klein trauma)quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:08 schreef Efilcaz het volgende:
Je hebt je interesse getoond en nou denkt hij dat jij makkelijk te scoren bent.
Als je weer met die twee zelfde mensen datgene opnieuw wilt proberen dan moet je de volgende tips eens lezen (succes niet gegarandeerd)
Tip 1: Doe het met hem apart, laat hem aan jou gewennen.
Tip 2: Vraag tijdens het 'doen' of hij ook die trio nog wel eens wil proberen.
Maar heb zelf eerder het gevoel dat dit een verzonnen topic is
Je zegt het niet in een paar zinnen, je laat het blijken in een goed gesprek.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:11 schreef HoneyPop het volgende:
Maar hoe zeg je zoiets zonder zn mannelijkheid nog verder te krenken dan?
quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:10 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik kan ook geen stijve houden als ik zat ben. Laat staan als er een andere kerel over m'n schouder staat mee te kijken
Score!quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:13 schreef vosss het volgende:
Wacht even, in je fotoboek staat dat je een relatie hebt en samenwonend bent en dan scharrel je met D en laat V meeneuken?
Wat vind jouw vriend hiervan?
Tis ofwel een slet ofwel een leugenaar(ster), of een combinatie van beide.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:13 schreef vosss het volgende:
Wacht even, in je fotoboek staat dat je een relatie hebt en samenwonend bent en dan scharrel je met D en laat V meeneuken?
Ik ga voor slet, dat vind ik wel geil.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:18 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Tis ofwel een slet ofwel een leugenaar(ster), of een combinatie van beide.
Of ze woont samen met haar poes, en dan is het plotseling toch wel eng dat ze een relatie daarmee heeft.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik ga voor slet, dat vind ik wel geil.
Oh sjitquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:13 schreef vosss het volgende:
Inmiddels wel, begrijp ik?quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:44 schreef HoneyPop het volgende:
Ik was 15, en mn vriend 22,
t is nu 2 jaar later en we wonen samen en hebben t hartstikke leuk!
(oja, mn vriend had ook een aantal jaren neuk-en-gebruik-alles-wat-los-en-vast-zit achter de rug, ik heb hier gewoonweg geen behoefte aan, en voel t ook niet opkomen ofzo)
In dat geval heeft vosss vanavond iets te doen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |