Ervaren op een goede manier.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:49 schreef Greys het volgende:Even teruggelezen van vannacht. OMG
[..]
Pardon?![]()
Weet je als wat voor half ontdooide soepkip ik achter die laptop zit.quote:
Ah.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ervaren op een goede manier.
Als in; wijs, verstandig
Nee dat weet ik nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Weet je als wat voor half ontdooide soepkip ik achter die laptop zit.
Vergeten om een nieuwe te openen is al dom zat.
En dat ben ik niet want?quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ervaren op een goede manier.
Als in; wijs, verstandig
Nou, dan lust ik ook wel een kopje, misschien knap ik er van op.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet![]()
Arme soepkipje. Tis niet te hopen dat iemand dan ff een lekker soepje wil trekken
Soep die jezelf gemaakt is?quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, dan lust ik ook wel een kopje, misschien knap ik er van op.
Het was een rare grap want condooms worden heul niet van plastic gemaaktquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want jij snapte de grap niet over het plasticje en Greys wel.... ?
Wie had het over kippensoep? Misschien is het wel groentensoep.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Soep die jezelf gemaakt is?
[..]
Het was een rare grap want condooms worden heul niet van plastic gemaakt
Ja duh, dat zei ik later toch ook. Maar de vergelijking was toch ondanks dat we het over plastic hadden pretty obvious.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Soep die jezelf gemaakt is?
[..]
Het was een rare grap want condooms worden heul niet van plastic gemaakt
quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:03 schreef JJH het volgende:
Moment, het klinkt als een kitten hier iets aan het slopen is.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:06 schreef Loveless85 het volgende:
Boooh Mips ligt te dromen en er als de antichrist bij, even kijken of ik het op foto / film kan krijgen
Ll:quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Wie had het over kippensoep? Misschien is het wel groentensoep.
Soep van mij is niet lekker.
Als reactie op jou:quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet![]()
Arme soepkipje. Tis niet te hopen dat iemand dan ff een lekker soepje wil trekken
Dus volgens mij stelde jij dat je een soepkip bent, Ll dat er dan hopelijk geen soep van je getrokken werd, en toen jij weer dat je wel een kopje zou lusten als er wel soep getrokken werdquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Weet je als wat voor half ontdooide soepkip ik achter die laptop zit.
Vergeten om een nieuwe te openen is al dom zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |