Verliezen van excelsior ook niet; je hebt een punt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:34 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Zal geen enkele Nederlandse ploeg ons voorlopig na doen
Wat maakt dat van jullie dan, als wij van Excelsior verliezen maar wel de Uefa Cup hebben gewonnen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:41 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Verliezen van excelsior ook niet; je hebt een punt.
4x Europacup / champions league 2x runner upquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Omdat er simpelweg geen enkele club verder dan de voorronde van de CL komt, ook Ajax niet.![]()
Het is niet dat ze jullie de beste van NL vinden, maar de minst slechte.
Ja. En daar heb je geen kut aan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:45 schreef Piebe het volgende:
Ook al lijkt is het een eeuwigheid geleden, het blijft staan en dwingt echt wel respect af.
Ik vind het wel vermakelijk, je leest er toch zo doorheen en het is een leuke manier om reacties uit te lokkenquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:47 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Wat een mongool ben jij ritmo.Dat kutclubje van jou verliest, en dan ga je het op Ajax afreageren.
Je wist de weg weer te vinden naar wikipedia?quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:45 schreef Piebe het volgende:
[..]
4x Europacup / champions league 2x runner up
1x Europacup 2 1x runner up
1x Europacup 3 / uefacup
2x Europese Supercup 1x runner up
2x Wereldbeker 2x runner up
Ook al lijkt het een eeuwigheid geleden, het blijft staan en dwingt echt wel respect af.
Lekkers fotos maken, lekkers gayquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:48 schreef detulp050 het volgende:
Ajax- en Feyenoordsupporters die elkaar lopen te trollen alsof beide clubs nog tot de absolute top behoren. Alsof er nog hooligans zijn die komen rellen naar aanleiding van de interland Pruisen - Byzantië![]()
Hopeloos.
Ik wist het meeste 99 % uit mijn hoofd.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:49 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Je wist de weg weer te vinden naar wikipedia?
Wat een kneus ben je ook hé
Tuurlijk, als je spreekt van een 'runner up' dan val je automatisch al door de mand.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:51 schreef Piebe het volgende:
[..]
Ik wist het meeste 99 % uit mijn hoofd.
En wat je zegt ben je zelf met je kop door de helft.![]()
Hebben ze om half 1 al gedaanquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:56 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Wanneer gaat feyenoord voetballen?
Goeie grap (serieus waar)quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:25 schreef Sinnie het volgende:
Het mooie is nog wel dat Feyenoord nog nooit zo dicht bij het degraderen is geweest als Ajax (13e) en Psv (14e)
Dat toont toch weer aan wie de beste en mooiste club van Nederland is
Alleen die verloren finale van Europacup 1 69 wist ik niet.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:54 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Tuurlijk, als je spreekt van een 'runner up' dan val je automatisch al door de mand.
Wat was het dan, ijshockey?quote:
Jullie wel danquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:05 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Wat was het dan, ijshockey?
Dat het mooi-weer volk uit Amsterdam er niet tevreden mee was dat kan ik begrijpen.
Wij waren gelukkig wel tevreden he.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:05 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dat het mooi-weer volk uit Amsterdam er niet tevreden mee was dat kan ik begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |