PSV.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:55 schreef Paul-89 het volgende:
Allemaal lachen en allemaal durven ze niet te laten zien voor welke club ze zelf zijn.
Ja hoor, geen probleem.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:55 schreef Merkie het volgende:
Ben benieuwd of de mensen in dit topic net zo hard lachen als Ajax voor de zoveelste keer de CL play-offs niet wint en Nederland weer eens negatief op de kaart zet. Ik zal dan iig wel lachen.
Mooie uitspraak. Dat heeft inderdaad meer charme dan Feyenoord en Ajax die al jaren met zichzelf in de knup ziten, maar gewoon de 2 grootste clubs van het land zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik lach niet meer om Feyenoord sterker nog, ik zal god danken op de dag dat Ajax en Feyenoord weer strijden om plek 1 en 2.
De meeste users die in dit soort topics komen zijn volgens mij de users die niet voor hun clubvoorkeur uit durven/willen komen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:55 schreef Lastpost het volgende:
Dat dit nog geen reeks is, zoveel hebben we de afgelopen jaren niet gewonnen namelijk.
En des te mooier als aan het eind van de rit Ajax weer geen kampioen wordt, wie het laatst lacht ...
Ik heb het gekeken hoor.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:55 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Zeker alleen de stand op teletekst gezien zoals het een ajacied betaamd?
Excelsior was beter en de overwinning is verdiend
Kijk m'n posthistorie eens, zo moeilijk is het niet.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:55 schreef Paul-89 het volgende:
Allemaal lachen en allemaal durven ze niet te laten zien voor welke club ze zelf zijn.
Ja laat ik bij iedereen de posthistorie doorzoeken om te achterhalen voor wie ze zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:57 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik heb het gekeken hoor.Feyenoord was echt tering slecht.
[..]
Kijk m'n posthistorie eens, zo moeilijk is het niet.
Is alleen maar slecht voor feyenoord hoor, als ajax het niet zou halen, aangezien we dan binnen een paar jaar een plekkie verliezen waar feyenoord vaak tegenaan hikt, dan spelen ze helemaal geen europees meerquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:55 schreef Merkie het volgende:
Ben benieuwd of de mensen in dit topic net zo hard lachen als Ajax voor de zoveelste keer de CL play-offs niet wint en Nederland weer eens negatief op de kaart zet. Ik zal dan iig wel lachen.
Bahia hapte vandaag ook een paar keer.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:57 schreef Teteteterek het volgende:
en toch komen jullie allemaal jullie holletje uitgekropen om te happen
Nee, want dat is slecht voor het Nederlands voetbal in het algemeen. Ik zou het ook niet tof vinden als Feyenoord uitgeschakeld wordt in de EL. Sowieso moet elke Nederlandse club zo ver mogelijk komen in de CL en EL.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:55 schreef Merkie het volgende:
De mooiste club is waar, maar de beste club van Nederland helaas al heeeeel lang niet meer.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:47 schreef Sinnie het volgende:
Haten op de mooiste en beste club van Nederland. Mooie hobby
Nee hoor. We spelen al jaren met maar 1 club in de CL, dus als Ajax het weer niet haalt gaat Nederland niet dalen op de ranglijst. Alleen Ajax laat altijd de kans liggen om Nederland te doen stijgen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:58 schreef KameelTeen het volgende:
[..]
Is alleen maar slecht voor feyenoord hoor, als ajax het niet zou halen, aangezien we dan binnen een paar jaar een plekkie verliezen waar feyenoord vaak tegenaan hikt, dan spelen ze helemaal geen europees meer
Nou om het je makkelijk te maken, AFC Ajax natuurlijk.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja laat ik bij iedereen de posthistorie doorzoeken om te achterhalen voor wie ze zijn.
ik hoop het.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:00 schreef Morendo het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, heel veel ploegen gaan het nog moeilijk krijgen, daar in Kralingen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op de 1e pagina van je posthistorie kom ik 2x Feyenoord tegen en 1x Ajax.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:57 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Kijk m'n posthistorie eens, zo moeilijk is het niet.
Wie stond er toen eigenlijk op doel? Vast wel iets beters dan dat zenuwachtige schoolmeisje die ze nu hebben.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:59 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
De mooiste club is waar, maar de beste club van Nederland helaas al heeeeel lang niet meer.![]()
Het huidige Feyenoord doet meer dan ooit denken aan het HCS tijdperk.
Als Nederlandse clubs er allemaal vroeg uit vliegen, verliezen we wel een plek, en dat is de plek die feyenoord vaak met moeite pakt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee hoor. We spelen al jaren met maar 1 club in de CL, dus als Ajax het weer niet haalt gaat Nederland niet dalen op de ranglijst. Alleen Ajax laat altijd de kans liggen om Nederland te doen stijgen.
Lekker boeiend manquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:01 schreef KameelTeen het volgende:
[..]
Als Nederlandse clubs er allemaal vroeg uit vliegen, verliezen we wel een plek, en dat is de plek die feyenoord vaak met moeite pakt.
Zeker. dat betekent dat het Nederlandse voetbal nog verder achteruit dondert en dat feyenoord misschien met zoveel schulden komt te zitten dat feyenoord daadwerkelijk failliet gaat. Doordat Feyenoord geen Europese inkomsten meer heeft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |