kan ik niet, want ik ken je niet. Maar ik zeg altijd maar zo: het groeit altijd weer aanquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:33 schreef Mss het volgende:
Mensen, ik heb een haarcrisis. Ik weet het niet meer. Ik wil iets anders, maar ik weet niet wat. En nu ga ik volgende week naar de kapper en ik ben bang dat ik er dan radicaal de schaar in ga zetten. En daar heb ik tot nu toe iedere keer spijt van gehad. Hebben jullie zin om advies te geven?
Nou, het zit nu dus zo:quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kan ik niet, want ik ken je niet. Maar ik zeg altijd maar zo: het groeit altijd weer aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De slag is natuurlijk, de pony is met een steiltang gedaan. Maar het pluist zo ontzettend snel, de slag zakt dan uit en dan gaat het pluizen. En ik heb onderin (niet in de punten, maar de onderste laag van het haar) altijd gigantische klitten als ik het een dagje los heb gedragen.
En ik kan het wel afknippen, maar ik ben bang dat ik dan een ontzettend bolle kop krijg. Dus als jullie advies willen geven, graag
Aids.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:39 schreef Mss het volgende:
[..]
Nou, het zit nu dus zo:Dat uitzakken kan verholpen worden met laagjes, veel laagjes voor volume! Dat laat ik nu ook doen met mijn krullen. Verder kun je haarspul halen bij de afroshop voor kroeshaar, werkt vaak veel beter als de 'nederlandse' spullen zoals krullenmousse e.dSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De slag is natuurlijk, de pony is met een steiltang gedaan. Maar het pluist zo ontzettend snel, de slag zakt dan uit en dan gaat het pluizen. En ik heb onderin (niet in de punten, maar de onderste laag van het haar) altijd gigantische klitten als ik het een dagje los heb gedragen.
En ik kan het wel afknippen, maar ik ben bang dat ik dan een ontzettend bolle kop krijg. Dus als jullie advies willen geven, graag![]()
Hahaha, ja, ik leef idd weerquote:
nog bedankt voor je lakkies!quote:
Ik zou idd laagjes laten knippen, dat ziet er meteen heel anders uit.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:41 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Dat uitzakken kan verholpen worden met laagjes, veel laagjes voor volume! Dat laat ik nu ook doen met mijn krullen. Verder kun je haarspul halen bij de afroshop voor kroeshaar, werkt vaak veel beter als de 'nederlandse' spullen zoals krullenmousse e.d
[..]
Nou, het zit nu dus zo:Ik had ooit hetzelfde probleem, ongeveer zelfde lengte. Toen hebben ze het vrij kort geknipt, voor mijn doen, op mijn schouders, en dat zagt er tof uit, met laagjes. Zo werd het lichter en luchtiger, en zag er leuk uit. Met een bolle kop viel het wel mee (Ik heb een enorm bolle kop)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De slag is natuurlijk, de pony is met een steiltang gedaan. Maar het pluist zo ontzettend snel, de slag zakt dan uit en dan gaat het pluizen. En ik heb onderin (niet in de punten, maar de onderste laag van het haar) altijd gigantische klitten als ik het een dagje los heb gedragen.
En ik kan het wel afknippen, maar ik ben bang dat ik dan een ontzettend bolle kop krijg. Dus als jullie advies willen geven, graag
Ja die bruine!quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nog bedankt voor je lakkies!
geen glitters helaas
maar die ene bruinige is wel heel spannend, lijkt wel duochrome
Pics, als het gaat gebeurenquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:53 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga m'n haar misschien weer heul kort knippen
[..]
Nou, het zit nu dus zo:Ik zou het zeker niet heel kort knippen, je hebt mooi haar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De slag is natuurlijk, de pony is met een steiltang gedaan. Maar het pluist zo ontzettend snel, de slag zakt dan uit en dan gaat het pluizen. En ik heb onderin (niet in de punten, maar de onderste laag van het haar) altijd gigantische klitten als ik het een dagje los heb gedragen.
Je kan het idd in laagjes laten knippen dan komt er veel meer volume in.
Als je toch iets anders wilt zou ik het op schouderlengte laten knippen maar dan ook in laagjes![]()
ahquote:
Schouder is misschien overdreven, maar een stuk korter zal je denk ik niet misstaan. Minderverschil in laagjes en meer laagjes? Want het lijkt (Ik kijk misschien heul scheel) of je maar 3 laagjes hebt, klopt dat?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:12 schreef Mss het volgende:
Ik heb laagjes. Maar misschien wel een goeie om die er wat meer in te houden! En schouderlengte vond ik bij mij juist echt niet staan
. Maar bedankt voor de tips!
Ik heb 4 jaar geleden m'n haar ontzettend kort geknipt, had de korste bob die je maar kon bedenkenquote:
Klopt! Meer laagjes had ik wel vaker toen ik het korter had, maar toen leek ik net een ontplofte cavia!quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Schouder is misschien overdreven, maar een stuk korter zal je denk ik niet misstaan. Minderverschil in laagjes en meer laagjes? Want het lijkt (Ik kijk misschien heul scheel) of je maar 3 laagjes hebt, klopt dat?
Ik vis ook maar een beetje, en wat bij mij vaak werkte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |