Maar wel handig om de oppervlakte te bepalen!quote:Op donderdag 16 september 2010 11:31 schreef Gwywen het volgende:
Wat mooi!
Dambordvloer door het hele huis is om gillend gek van te worden:
Als het niet diagonaal zou liggen wel ja. Nu moet je eerst de diagonaal van 1 zo'n tegeltje gaan berekenen...quote:Op donderdag 16 september 2010 20:44 schreef eleusis het volgende:
[..]
Maar wel handig om de oppervlakte te bepalen!
Uh? Ik ben niet goed in wiskunde, maar als je de tegeltjes telt en de oppervlakte per tegel weet is het toch zo gedaan?...quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:55 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Als het niet diagonaal zou liggen wel ja. Nu moet je eerst de diagonaal van 1 zo'n tegeltje gaan berekenen...
Weet je hoeveel tegels dat zijn? Ik vertik het om die te gaan tellenquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Uh? Ik ben niet goed in wiskunde, maar als je de tegeltjes telt en de oppervlakte per tegel weet is het toch zo gedaan?...
Maar dan tel je alsnog alle tegeltjes toch?quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:38 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Weet je hoeveel tegels dat zijn? Ik vertik het om die te gaan tellen![]()
Even simpel, wat wiskundelesjes van 14 jaar terug uit de kast gehaald.
Lengte²+breedte²=Diagonaal².
Dus als je dan de wortel van die diagonaal² neemt, en vermenigvuldigt met het aantal tegeltjes in de lengte van de kamer, dan heb je dus de lengte van de kamer. Als je ditzelfde doet met de breedte, en die met de lengte van de kamer vermenigvuldigt heb je de oppervlakte.
Seriously... Wat een k**berekening. Ik tel ze wel alsnog gewoon
Dat zei ik, we begrepen elkaar ff nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:54 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar dan tel je alsnog alle tegeltjes toch?Je hoeft toch alleen de rechte lijnen te tellen, die te vermenigvuldigen en dan alle halve tegeltjes tellen en die tel je erbij op
ja, óf er staat water op het platte dak, waardoor je spiegeling ziet, óf er staat zooi op het dak.. :Squote:Op vrijdag 17 september 2010 10:51 schreef Lienekien het volgende:
[ afbeelding ]
Konden jullie nou niet even die vuilniszakken opruimen en wat onkruid weghalen? Zo valt die 'riante achtertuin' toch wel een beetje tegen, hoor.
Klik
Van de drie Nederlandse kentekens bestaat alleen de laatste nog; een grijze Ford Focus uit 2000. De andere twee zijn waarschijnlijk gesloopt of geëxporteerd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:02 schreef CocaColaLight het volgende:
Bllijkbaar heeft de zoon des huizes een tik met kentekenplaten:
[ afbeelding ]
link
Dus mocht iemand zijn kentekenplaat missen je kan hem waarschijnlijk ophalen
het is water, ook niet best als dat op je dak blijft staan.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:11 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
ja, óf er staat water op het platte dak, waardoor je spiegeling ziet, óf er staat zooi op het dak.. :S
Nee joh, die staan op planet Namekquote:Op donderdag 16 september 2010 20:18 schreef Gwywen het volgende:
Zijn dat niet die bolwoningen in Den Bosch?![]()
[ afbeelding ]
idd, wat een lelijk huis. Moet je de voorkant zien, steen onder en vervolgens een lompe bak hout (ziet er zo uit) bovenop.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:36 schreef loecje het volgende:
[..]
het is water, ook niet best als dat op je dak blijft staan.
[ afbeelding ]
zijn wel meer dingen in het huis waarvan ik me afvraag hoeveel werk daar achterweg komt (waarom staat er bijvoorbeeld een trekker in de douche, die gebruik je toch enkel als je water op de douchevloer ligt, maar ze hebben een douchebak dus waar komt dat water vandaan?)
Hoeft helemaal geen probleem te zijn. Bij sommige daken hoort dat zo. Er ligt dan geen ballastpakket grind op, waardoor je een laagje water ziet staan.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:36 schreef loecje het volgende:
het is water, ook niet best als dat op je dak blijft staan.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:14 schreef Iemand91 het volgende:
Lekker je nek verbranden:
[ afbeelding ]
Boomhut Boomhuis: [ afbeelding ]
Huis: http://www.funda.nl/koop/(...)d-170/fotos/#foto-36
Verder best gaaf huis, moet je 'ns kijken hoeveel tv's ze hebben, bijna elke foto heeft er een.
Dat trappenhuisquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:06 schreef dribbel79 het volgende:
Als ik een http://www.funda.nl/koop/(...)nweg-3/fotos/#foto-6huis van 8 miljoen zou willen verkopen, had ik een betere fotograaf in laten vliegen...je kan de pixels tellen
[ afbeelding ]
Is toch niet nodig als het binnen niet waait.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:05 schreef R2R het volgende:
Leuk zo'n wasrek, maar probeer je knijpers er maar eens op te krijgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |