Waarom vroeg je aan hun dan niet waar het te koop is ?quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:07 schreef jamiejames het volgende:
we hebben wel paar brillen winkels alleen ze hebben het niet we hebben er 2
quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:08 schreef neilpad het volgende:
Elke normale opticien zou ze moeten hebben...
niet dus want bij zachte lenzen mag je geen zuignap ding gebruiken. enkel voor harde lenzen. dus tja logisch dat je ze niet kan vinden.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:08 schreef neilpad het volgende:
Elke normale opticien zou ze moeten hebben...
Mjah, jaren zo gedaan gewoon een prikker erachter zetten. Je moet alleen niet teveel kracht zetten. Werkt uitstekendquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:29 schreef jamiejames het volgende:
een prikken dat is nou echt gevaarlijk
quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:30 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Mjah, jaren zo gedaan gewoon een prikker erachter zetten. Je moet alleen niet teveel kracht zetten. Werkt uitstekend
ze bestaan ook wel, maar waarom denk je dat een opticien ze niet verkoopt? miss omdat het niet goed voor je ogen is? zomaar een idee hoor.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:58 schreef jamiejames het volgende:
ze bestaan wel voor zacht lenzen zoek maar op google
Werk jij toevallig voor I-QMed en heet je Franz V. ?quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:30 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Mjah, jaren zo gedaan gewoon een prikker erachter zetten. Je moet alleen niet teveel kracht zetten. Werkt uitstekend
Zij genazen mij van aidsquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:52 schreef Nashje het volgende:
[..]
Werk jij toevallig voor I-QMed en heet je Franz V. ?
Ik heb al 22 jaar harde lenzen en krijg ze er zo echt niet uit. Onmogelijk.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:53 schreef loecje het volgende:
[..]
met harde lenzen snap ik het trouwens ook niet waarom je een zuignampje zou gebruiken
handje ophouden, hoofd voorover, met andere hand chinees oogje maken, knipperen en tada je lens is uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |